Als youtuber moet je toch wel wat vol kunnen lullenquote:Op zondag 11 juni 2017 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
Mja is ook lastig als die autocue er ineens mee kapt lol
Of juist nietquote:Op zondag 11 juni 2017 18:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Als youtuber moet je toch wel wat vol kunnen lullen
De meeste youtubers gebruiken ook een script.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Als youtuber moet je toch wel wat vol kunnen lullen
Choke!quote:
Als je eentje platinum hebt gehaald dan heb je echt geen belang bij om die andere ook platinum te halen. Gewoon letterlijk hetzelfde soort missies en trophies.quote:Op zondag 11 juni 2017 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier hebben mn chick en ik TPs net uit (alleen true vault hunter mode zijn we nu op 60% ofzo)
Daardoor aan BL2 begonnen. Je merkt wel dat TPS nieuwer is, en fijner speelt (minder hangen op hoekjes e.d.) maar sowieso leuke games voor de aankomende tijd
geen last van die platinum driftquote:Op maandag 12 juni 2017 00:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als je eentje platinum hebt gehaald dan heb je echt geen belang bij om die andere ook platinum te halen. Gewoon letterlijk hetzelfde soort missies en trophies.
maar wel double jump en smash movequote:Op maandag 12 juni 2017 00:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vond TPs ook slechter met dat gare zuurstof happen.
Verwaarloosbaar.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar wel double jump en smash movedat mis ik nu zoooooo hard in bl2
ik mis het.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar.
Dat hele onzin met zwaartekracht is troep.
daarom zit je ook in een sony topic (Y)quote:
En TLoU2quote:Op maandag 12 juni 2017 02:12 schreef Dagger87 het volgende:
Sony gaat denk ik wel gameplay van Spider-Man tonen.
Joh je meent het detective sherlockquote:Op maandag 12 juni 2017 02:12 schreef Dagger87 het volgende:
Sony gaat denk ik wel gameplay van Spider-Man tonen.
Waarom?quote:Op maandag 12 juni 2017 06:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Xbox One X, alleen ¤100,- euro te duur. Maar goed, als je werkt maakt dat ook niet zoveel uit. Ik ga hem in ieder geval zeker halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |