Breaking is beter ja. Maar dan op TV of eventueel een nieuwssiteachtig iets, niet op een forum. En vooral ook voor echt grote dingen, niet elk klein dingetje met vijf gewonden.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:09 schreef opgebaarde het volgende:
dat hippe BREEK wat men continu gebruikt. Dat zou echt verboden moeten worden, de fak rot gewoon op, het scheelt 3 fckn letters
Rotterdam is niet readyquote:
Dit is anders, geloof mij nu maar.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:40 schreef LompeHork het volgende:
Ja, precies, elk ongeluk is uiteraard meteen een aanslag
Wat lul je nou, daar kun je prima met je auto komenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:45 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dit is anders, geloof mij nu maar.
Je kan op die plek namelijk ONMOGELIJK met je auto komen. Auto's mogen daar helemaal niet komen. Het wemelt daar ook van de politie en alles. Alleen mensen met kwade bedoelingen komen op die bizarre plek terecht. Daarom is deze situatie anders dan alle andere "gewone" aanrijdingen. Dit zaakje stinkt.
Dat kan helemaal niet: alleen voetgangers mogen daar komen, en trams.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat lul je nou, daar kun je prima met je auto komen
Dat je er niet mag komen, wil niet zeggen dat je er niet kán komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet: alleen voetgangers mogen daar komen, en trams.
En daarom is deze zaak dus verdacht!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je er niet mag komen, wil niet zeggen dat je er niet kán komen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:48 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
En daarom is deze zaak dus verdacht!
Als je over 2 stoeprandjes heen gaat ben je precies daar.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet: alleen voetgangers mogen daar komen, en trams.
Mijn punt is alleen: je moet wel héél veel moeite doen om daar terecht te komen. Dat maakt deze zaak anders dan alle andere aanrijdingen, en daarmee automatisch verdacht.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je over 2 stoeprandjes heen gaat ben je precies daar.
Verschrikkelijkquote:Op zondag 11 juni 2017 00:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Mijn punt is alleen: je moet wel héél veel moeite doen om daar terecht te komen. Dat maakt deze zaak anders dan alle andere aanrijdingen, en daarmee automatisch verdacht.
[ afbeelding ]
Reed jij in die auto daar op de foto?quote:Op zondag 11 juni 2017 00:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Mijn punt is alleen: je moet wel héél veel moeite doen om daar terecht te komen. Dat maakt deze zaak anders dan alle andere aanrijdingen, en daarmee automatisch verdacht.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |