abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176938072
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

vanaf 27 Januari kan je je opgeven voor stadium en team packages ;)
en dat hebben wij net gedaan :) we gaan een rondje Schotland in Japan doen en kijken of we NZ vs SA ook nog mee kunnen pakken .. nu duimen dat we de kaartjes ook daadwerkelijk kunnen krijgen ^O^
Kaartjes voor de Autumn Internationals zijn eigenlijk altijd wel gewoon in de losse verkoop te verkrijgen, meestal via ticketmaster.co.uk / ie / fr

De enige wedstrijd waar het wel heel moeilijk tickets voor scoren zal zijn is Engeland - Nieuw Zeeland. De RFU geeft haar eigen leden altijd voorrang bij de kaartverkoop en als er dan nog iets overblijft zal dat ook in no-time weg zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176938276
Uruguay wint zojuist ook de return tegen Canada (was live te zien op de facebookpagina van World Rugby) en plaatst zich in eigen huis voor het WK in Japan.

Beetje raar einde trouwens. Canada scoort in de laatste actie van de wedstrijd een try om 32-31 te maken maar mag geen conversie meer nemen... echt heel raar.

Edit: het lijkt erop dat Canada ervoor heeft gekozen om de conversie niet te nemen om het feest voor het thuispubliek niet te verpesten. Ook al had Canada met 1 punt verschil gewonnen, dan nog had Uruguay zich geplaatst. Raar en sportief tegelijkertijd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176939035
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kaartjes voor de Autumn Internationals zijn eigenlijk altijd wel gewoon in de losse verkoop te verkrijgen, meestal via ticketmaster.co.uk / ie / fr

De enige wedstrijd waar het wel heel moeilijk tickets voor scoren zal zijn is Engeland - Nieuw Zeeland. De RFU geeft haar eigen leden altijd voorrang bij de kaartverkoop en als er dan nog iets overblijft zal dat ook in no-time weg zijn.
zal dan op Engeland zuid Afrika mikken.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177888756
Nederland wint laatste duel in de Trophy met 27-10 tegen Tsjechië en staat nu eerste met 1 punt voorsprong op Portugal (want bonuspunt gepakt).

Nederlaag Portugal zonder bonuspunt in hun laatste duel tegen en in Polen is nodig voor NL om alsnog het toernooi te winnen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177888856
Even ter indicatie; Nederland won met 71-30 van Polen eerder :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177899386
Vandaag België - Spanje in Brussel. Wint Spanje dan plaatsen ze zich voor het WK. Wint België (of bij gelijkspel) dan gaat Roemenië naar het WK. Spannend dus. Ondertussen is er in Spanje een kleine rugbykoorts ontstaan. Na de overwinning tegen Duitsland vorige week kwam zelfs de Koning het veld op, sprak de Spaanse bond over het organiseren van het WK in de toekomst en stond de ploeg een dag later op de voorpagina van de grootste sportkrant van het land.



Als de Spanjaarden winnen dan komen ze terecht in wat nu al de Party Pool genoemd wordt met Ierland, Schotland en Japan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nielsch op 18-03-2018 09:29:24 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177905054
Na 20 minuten spelen is het 3-0 voor België. Het lijkt alsof Spanje de zenuwen nog niet onder controle heeft!

Voor wie ook wil kijken: http://www.rugbyeurope.eu/welcome-rugby-europe-tv
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177905129
Spanje blijft fouten maken en dat kost ze punten. 6-0 na 25 minuten spelen. Nog niets verloren, maar ze moeten wel even gaan ballen. De meerderheid van de supporters is trouwens Spaans zo te horen.

Edit: 9-0 na 30 minuten... gaat dit toch nog fout voor Spanje met de Japanse haven in zicht? Lijkt er nu wel op.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177905264
In de schaduw van het Koning Boudewijnstadion raakt een penalty van Spanje de paal. Unlucky.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177905437
En met een voorsprong van maar liefst 12-0 fluit de Roemeense ref voor rust. Toch wel een beetje raar dat er een Roemeense ref op het veld staat met wat er op het spel staat voor Roemenië. Ik zeg niet dat ie fluit in het voordeel van de Belgen maar het is typisch weer iets amateuristisch van Rugby Europe.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177907138
Dankzij een Roemeense ref die echt werkelijk alles deed wat hij kon om België maar te laten winnen wint België met 18-10 en kwalificeert Roemenië zich voor het WK. Ik heb in mijn hele rugbyleven nog nooit zo'n enorme farce gezien. Een Roemeense ref - die nooit op het veld had mogen staan - die niet eens zijn best deed om te verhullen dat hij de Belgen wilde laten winnen. Alle hoge nektackles van België werden genegeerd (en dat waren er heel wat), België kreeg keer op keer enorm dubieuze penalties waarvan soms niemand wist waarvoor, België is geen enkele keer bestraft voor het niet los laten van de bal na de tackle (wat ze ook heel vaak deden) en bij het minste of geringste duwtje kwam de ref met een gele kaart voor Spanje op de proppen. Ik ben serieus nog nooit zo boos geweest om wat ik net gezien heb op het veld als net. En ik was nog wel een neutrale toeschouwer. Dit is ongelooflijk. Rugby Europe moet zich diep en diep schamen voor hun achterlijke beslissing om deze ref deze wedstrijd te laten fluiten. Wat een achterlijke idioterie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 18 maart 2018 @ 15:18:09 #237
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_177907711
quote:
8s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:01 schreef Nielsch het volgende:
Dankzij een Roemeense ref die echt werkelijk alles deed wat hij kon om België maar te laten winnen wint België met 18-10 en kwalificeert Roemenië zich voor het WK. Ik heb in mijn hele rugbyleven nog nooit zo'n enorme farce gezien. Een Roemeense ref - die nooit op het veld had mogen staan - die niet eens zijn best deed om te verhullen dat hij de Belgen wilde laten winnen. Alle hoge nektackles van België werden genegeerd (en dat waren er heel wat), België kreeg keer op keer enorm dubieuze penalties waarvan soms niemand wist waarvoor, België is geen enkele keer bestraft voor het niet los laten van de bal na de tackle (wat ze ook heel vaak deden) en bij het minste of geringste duwtje kwam de ref met een gele kaart voor Spanje op de proppen. Ik ben serieus nog nooit zo boos geweest om wat ik net gezien heb op het veld als net. En ik was nog wel een neutrale toeschouwer. Dit is ongelooflijk. Rugby Europe moet zich diep en diep schamen voor hun achterlijke beslissing om deze ref deze wedstrijd te laten fluiten. Wat een achterlijke idioterie.
pff, niet best zeg :')
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  maandag 19 maart 2018 @ 11:54:11 #238
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177928303
quote:
8s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:01 schreef Nielsch het volgende:
Dankzij een Roemeense ref die echt werkelijk alles deed wat hij kon om België maar te laten winnen wint België met 18-10 en kwalificeert Roemenië zich voor het WK. Ik heb in mijn hele rugbyleven nog nooit zo'n enorme farce gezien. Een Roemeense ref - die nooit op het veld had mogen staan - die niet eens zijn best deed om te verhullen dat hij de Belgen wilde laten winnen. Alle hoge nektackles van België werden genegeerd (en dat waren er heel wat), België kreeg keer op keer enorm dubieuze penalties waarvan soms niemand wist waarvoor, België is geen enkele keer bestraft voor het niet los laten van de bal na de tackle (wat ze ook heel vaak deden) en bij het minste of geringste duwtje kwam de ref met een gele kaart voor Spanje op de proppen. Ik ben serieus nog nooit zo boos geweest om wat ik net gezien heb op het veld als net. En ik was nog wel een neutrale toeschouwer. Dit is ongelooflijk. Rugby Europe moet zich diep en diep schamen voor hun achterlijke beslissing om deze ref deze wedstrijd te laten fluiten. Wat een achterlijke idioterie.
Klopt het dat Spanje zelfs nog verzocht heeft voor een andere Ref bij de bond?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177928919
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:54 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Klopt het dat Spanje zelfs nog verzocht heeft voor een andere Ref bij de bond?
Ja, ruim van tevoren. Werd niet gehonoreerd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 19 maart 2018 @ 12:24:57 #240
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177928988
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, ruim van tevoren. Werd niet gehonoreerd.
Pijnlijk verhaal aan het worden dit.

Dat ze in ieder geval de beelden nog eens goed nakijken en die ref nooit meer een wedstrijd van betekenis fluit. Op een of andere manier klinkt het ook ernstig als matchfixxing of iets dergelijks.

Heb hem zelf niet gekeken maar het vreemde is dat eigenlijk íedereen die wel gekeken heeft hetzelfde te vertellen heeft over het optreden van de ref.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 19 maart 2018 @ 13:51:04 #241
194695 franklop
Fran knock
pi_177931091
Wat een farce zeg _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 19 maart 2018 @ 14:30:20 #242
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_177932358
quote:
World Rugby to look at Spain's World Cup qualifying defeat by Belgium
The governing body said it will look at the "context of events" around the result which meant Romania took the automatic European qualifying spot, with Spain going through the play-offs. (BBC).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 maart 2018 @ 14:30:54 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177932379
Dan maar hopen dat ze Portugal en dan Samoa ( ;( ) verslaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_177933764
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:30 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Daarmee kunnen ze ook het aanvallen van de ref na de wedstrijd door enkele spelers van Spanje bedoelen. Waarvan ik op zich zeg: goed dat ze dat ook gaan onderzoeken.

Maar Rugby Europe moet ook heel wat soul searching gaan doen, want man man wat werken daar een hoop achterlijke amateurs zeg.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177933799
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Dan maar hopen dat ze Portugal en dan Samoa ( ;( ) verslaan.
Samoa zal denk ik niet lukken maar ook als ze verliezen van Samoa hebben ze nog kans op het WK door in november 2018 een "laatste 4" toernooi in Frankrijk te winnen (die locatie is wel lekker voor ze). Sterkste tegenstander op dat toernooi zal waarschijnlijk Canada zijn. Daarnaast sturen Afrika (de nummer twee van de Africa Gold Cup) en Azië nog een land (Hong Kong waarschijnljik).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177933876
De meest belachelijke beslissing was trouwens het moment waarop de ref Spanje voordeel geeft, een Spaanse speler door de Belgische verdediging breekt en in het zicht van de tryline het fluitsignaal hoort vanwege "geen voordeel". Ja doei! Dat was echt zo bizar :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 19 maart 2018 @ 15:59:22 #247
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177934776
Ik zag net de highlights, dat was wel een hele vreemde actie inderdaad.

In de eerste helft ook al een vreemde beslissing toen Spanje momentum kreeg in de 22.

Eigenlijk elk moment dat Spanje momentum kreeg kwam er een discutabele beslissing.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177938167
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 20 maart 2018 @ 19:16:16 #249
194695 franklop
Fran knock
pi_177963832
Spaanse bond heeft een officiële klacht ingediend. Bij zowel Rugby Europe als World Rugby.

http://www.bbc.com/sport/rugby-union/43478754
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177965696
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 19:16 schreef franklop het volgende:
Spaanse bond heeft een officiële klacht ingediend. Bij zowel Rugby Europe als World Rugby.

http://www.bbc.com/sport/rugby-union/43478754
Ik verwacht er niet veel van. Ik vind beide
organisaties incompetent.

Ze zullen de bond van Tonga ook vast niet gaan uitsluiten, ook al is vandaag bekend geworden dat vrouwen op Tonga geen rugby meer mogen spelen van de regering.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')