Dat hij naar het buitenland wilde liften op de avond dat men het lichaam vond, zal ook wel meespelen. Straks knijpt hij er tussenuit.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze zoeken verder en komen steeds met meer bewijs, blijkbaar genoeg voor RC om er 14 dagen bij te geven.
Moet je je n`s bedenken hoe groot de maatschappelijke onrust was geweest wanneer ze hem hadden vrij gelaten.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze zoeken verder en komen steeds met meer bewijs, blijkbaar genoeg voor RC om er 14 dagen bij te geven.
Wanneer dat FB verhaal klopt dan weegt dat zeker mee bij rechter.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat hij naar het buitenland wilde liften op de avond dat men het lichaam vond, zal ook wel meespelen. Straks knijpt hij er tussenuit.
OM kon ook nog 3 dagen verlengen wanneer veel aanwijzingen maar nog onvoldoende bewijs.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:53 schreef .Exe het volgende:
[..]
Moet je je n`s bedenken hoe groot de maatschappelijke onrust was geweest wanneer ze hem hadden vrij gelaten.
Ja klopt maar hangen er niet standaard camera`s in bussen? Of is dat alleen in de grote stedenquote:Op zondag 11 juni 2017 00:58 schreef Myrr het volgende:
Even over die ovkaart. Je kunt ook gewoon een kaartje in de bus kopen of een anonieme ovkaart gebruiken die hij weg heeft gegooid. Niet vastpinnen op ov gegevens. Iedereen is zich er van bewust dat dat een spoor achterlaat.
Dan is er altijd nog de buschauffeur en evt passagiers. Hoe het zit met camera weet ik nietquote:Op zondag 11 juni 2017 00:58 schreef Myrr het volgende:
Even over die ovkaart. Je kunt ook gewoon een kaartje in de bus kopen of een anonieme ovkaart gebruiken die hij weg heeft gegooid. Niet vastpinnen op ov gegevens. Iedereen is zich er van bewust dat dat een spoor achterlaat.
Daarom kan hij best opgepikt zijn door een persoon met een auto nabij de vindplaats van de fietsquote:Op zondag 11 juni 2017 01:01 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ja klopt maar hangen er niet standaard camera`s in bussen? Of is dat alleen in de grote steden![]()
Kan. Vooral als hij WEL nat is geweest en niet met OV wilde.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom kan hij best opgepikt zijn door een persoon met een auto nabij de vindplaats van de fiets
Partner in crime maar zou die zijn bek houden?quote:Op zondag 11 juni 2017 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom kan hij best opgepikt zijn door een persoon met een auto nabij de vindplaats van de fiets
Waarom nietquote:Op zondag 11 juni 2017 01:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Partner in crime maar zou die zijn bek houden?
Naja, beetje capuchon, zonnebril en het is onbruikbaar.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:01 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ja klopt maar hangen er niet standaard camera`s in bussen? Of is dat alleen in de grote steden![]()
Inderdaad en misschien is hij/zij bang om ook direct verdacht te zijn aan de dood van Savanna.quote:
Geloof je het zelf dat een chauffeur zijn mond dichthoudt wanneer die door heeft wat voor impact het losmaakt?quote:Op zondag 11 juni 2017 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad en misschien is hij/zij bang om ook direct verdacht te zijn aan de dood van Savanna.
Ja, dat geloof ik.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geloof je het zelf dat een chauffeur zijn mond dichthoudt wanneer die door heeft wat voor impact het losmaakt?
Sorry maar geen lijk is vermist en dan gaan ze daar vanuit.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker omdat de politie nog dagen na haar verdwijning riep dat ze ws nog in leven was.
Ik denk dat het simpeler is en dat hij gewoon via het OV naar huis is gegaan en dat de politie dat ook weet.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad en misschien is hij/zij bang om ook direct verdacht te zijn aan de dood van Savanna.
De afstand tussen de 2 bekende plekken is aardig eind lopen.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:31 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik denk dat het simpeler is en dat hij gewoon via het OV naar huis is gegaan en dat de politie dat ook weet.
Hij ontkent waarschijnlijk ook niet dat hij haar ontmoet heeft maar houdt vol dat hij normaal afscheid heeft genomen en vervolgens naar de bushalte is gelopen.
Juist daarom wordt er zoveel waarde gehecht aan beelden waarop hij met die fiets te zien is. Vooral als men kan aantonen dat hij die fiets heeft neergezet op de Monseigneur van de Weteringstraat kan men zijn verklaring onderuit kan halen.
Mwaah, die fiets zinkt wel hoor.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:36 schreef Grijzemassa het volgende:
De fiets was op slot, waarom zou een dader dat doen? Of had Savannah de fiets op slot gedaan op de plek waar ze later omgebracht is en heeft de dader de fiets achter in de auto vervoerd met een medeplichtige? Fiets langs de slootkant laten liggen zou snel opvallen dus besluiten ze hem een eind weg te verstoppen.
Dwaalspoor zo vlak bij bushalte en misschien toch in auto gereden?quote:Op zondag 11 juni 2017 01:36 schreef Grijzemassa het volgende:
De fiets was op slot, waarom zou een dader dat doen?
ja heb ik aan gedacht maar dan vind ik het vreemd dat de fiets onder de bramenstruiken verstopt was.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dwaalspoor zo vlak bij bushalte en misschien toch in auto gereden?
Heb geen idee hoeveel ze weten over de route en waarmee verdachte die afgelegd heeft, van Den Bosch naar Bunschoten doe je niet zomaar zonder sporen.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:42 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ja heb ik aan gedacht maar dan vind ik het vreemd dat de fiets onder de bramenstruiken verstopt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |