Dumpen en wat anders zoeken. Wat moet je met een vrouw die geen seks meer met je wilt? Kan je net zo goed met je zus gaan samenwonen. Eerst haar duidelijk maken dat je zo doodongelukkig gaat worden. Wel een slagroomtaart thuis en dagelijks opgewonden raken maar je mag er niet van eten. Als zij geen energie in je relatie wilt steken om het toch te proberen want daarom bestaat er voorspel, dan dumpen. Seksuoloog zou nog kunnen helpen. Seksueel gefrustreerd zijn is echt een hel voor een man omdat de vrouw geen zin heeft iedere keer. De buit is binnen en ze worden anders.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:34 schreef Vilan het volgende:
Ik heb nu 8 maanden met haar, en vanuit het niets wilt ze geen seks meer.
Vorige week vrijdag had ik nog geprobeerd haar op te winden. Maar toen ik met haar begon te kroelen en intiem te worden duwde ze mij weg. Niet meteen heel onvriendelijk maar wel met tegenzin. Ik zag wel aan haar dat ze zin had want toen ik mijn hand in haar ondergoed even deed was ze wel nat.
In het begin was ze een echte beest en nu lijkt ze dat helemaal niet te zijn.
Toen ik het aan haar vroeg zei ze dat ze gewoon geen zin had.
Wat moet ik doen. Wat denken jullie dat er aan de hand is. Ze is wel nat als ik haar opgeil maar ze wilt niks doen.
En dit klinkt misschien wat wanhopig maar helpik wil haar niet kwijt..
Maar ik ben ook telkens seksueel gefrustreerd.
Want een vriendin heb je enkel om te neuken idd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 06:56 schreef Draconian het volgende:
[..]
Dumpen en wat anders zoeken. Wat moet je met een vrouw die geen seks meer met je wilt? Kan je net zo goed met je zus gaan samenwonen. Eerst haar duidelijk maken dat je zo doodongelukkig gaat worden. Wel een slagroomtaart thuis en dagelijks opgewonden raken maar je mag er niet van eten. Als zij geen energie in je relatie wilt steken om het toch te proberen want daarom bestaat er voorspel, dan dumpen. Seksuoloog zou nog kunnen helpen.
Ja dat zal het ongetwijfeld zijn.quote:Seksueel gefrustreerd zijn is echt een hel voor een man omdat de vrouw geen zin heeft iedere keer. De buit is binnen en ze worden anders.
In dat geval is het wellicht ook wel de beste keuze, dan kan de ander tenminste iemand zoeken die wel normaal met hem/haar om kan gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:11 schreef Samzz het volgende:
Uitzoeken waarom ze geen seks wil, natuurlijk. Lichamelijk ongemak? Niet lekker in dr vel? Praat erover.
Meteen dumpen is wel heel makkelijk en laat zien dat je als persoon niet klaar bent voor een volwassen relatie, überhaupt niet voor het volwassen zijn.
True.quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
In dat geval is het wellicht ook wel de beste keuze, dan kan de ander tenminste iemand zoeken die wel normaal met hem/haar om kan gaan.
Het is wel een vrij belangrijk onderdeel van een relatie. Je probeert het natuurlijk eerst op te lossen, maar als dat niet lukt, of de ander daar geen moeite voor wil doen, is dat een heel goede reden om er een eind aan te maken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Want een vriendin heb je enkel om te neuken idd.
[..]
Ja dat zal het ongetwijfeld zijn.
Ja uiteraard, maar die boi brengt het nogal vreemd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:10 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Het is wel een vrij belangrijk onderdeel van een relatie. Je probeert het natuurlijk eerst op te lossen, maar als dat niet lukt, of de ander daar geen moeite voor wil doen, is dat een heel goede reden om er een eind aan te maken.
Overigens is die redenering, van dat de buit binnen is, natuurlijk een goede manier om een vrouw op te drogen. Seks als ruilmiddel zien, waarbij het voor de vrouw enkel iets is om "de buit" mee te krijgen en niet om zelf van te genieten.Dan weet je gewoon dat de vrouw van zo iemand zelf hartstikke seksueel gefrustreerd is.
Ik bedoel dus ook als het maar niet opgelost wordt. Dat je als man al jaren en jaren aangeeft dat je te weinig seks hebt en hierdoor seksueel gefrustreerd raakt. Er wordt geen water bij de wijn gedaan van de kant van de vrouw. Dat ze zelf uiteindelijk niet ervoor wilt vechten. Beide partijen ongelukkig. Zij wilt niet en hij wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar die boi brengt het nogal vreemd.
Mede ook door dat laatste stukje dus idd.
Dat is hier toch helemaal niet aan de orde joh.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Draconian het volgende:
[..]
Ik bedoel dus ook als het maar niet opgelost wordt. Dat je als man al jaren en jaren aangeeft dat je te weinig seks hebt en hierdoor seksueel gefrustreerd raakt. Er wordt geen water bij de wijn gedaan van de kant van de vrouw. Dat ze zelf uiteindelijk niet ervoor wilt vechten. Beide partijen ongelukkig. Zij wilt niet en hij wel.
Zo werkt het dus niet he. Vrouwen worden ook nat als ze verkracht worden. Het is een puur lichamelijke reactie om ervoor te zorgen dat penetratie (dus ook onvrijwillige en ongewenste) geen lichamelijke schade veroorzaakt.quote:Op zondag 11 juni 2017 08:33 schreef Vilan het volgende:
[..]
En met die hand in haar broek.. ik wilde gewoon even snel kijken of ze nat van mij is geworden toen ik haar een beetje opwond. En ze duwde mij ook niet een beetje weg. Ik was vergeten te zeggen dat ze echt slijm had en ik wreef over haar kutje en merkte dat ze er echt van genoot. Want ik zag haar trillen en ze deed ook trillend mijn hand weg.
Het weer, ramadan, quinoa, Piet Paulusma, D66.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:43 schreef Lunatiek het volgende:
Zomergriep. Hooikoorts. Zwanger. Gestresst. Waarom vraag je het háár niet?
Topkickquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:14 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Het weer, ramadan, quinoa, Piet Paulusma, D66.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef YoWilly het volgende:
Ze heeft wel zin in sex....alleen niet met jou.
Want dat kun jij bepalen vanaf je zolderkamerquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef YoWilly het volgende:
Ze heeft wel zin in sex....alleen niet met jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |