abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator vrijdag 3 november 2017 @ 19:07:19 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174849920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:05 schreef Zelus het volgende:
Wat een politiek correcte schijtbank is die ING, bah.
heh wat heeft ING hiermee te maken?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 3 november 2017 @ 19:22:34 #77
335263 freaky40
pi_174850227
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:05 schreef Zelus het volgende:
Wat een politiek correcte schijtbank is die ING, bah.
Drama queens. En hypocriet bovendien...
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 3 november 2017 @ 20:07:26 #78
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_174851204
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

heh wat heeft ING hiermee te maken?
ING zegt Kevin Spacey af voor ondernemersevenement
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_174852601
quote:
Vreemd, vervang de minderjarige jongens voor de belastingbetaler en het past op 1 op 1 bij de ING
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:19:44 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_174852696
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  PR en moderator vrijdag 3 november 2017 @ 22:20:03 #81
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174854311
quote:
Oh :')

Ik vind 't ergens wel goed dat seksuele intimidatie en ongepastheid etc aan het licht wordt gebracht, maar het lijkt nu wel zo'n hype te zijn die erop uit is om carrières kapot te maken ofzo.
Either way is het wel goed van Spacey dat 'ie in therapie is gestapt. Als je mensen zich seksueel geïntimideerd laat voelen zonder dat je 't doorhebt is dat natuurlijk ook niet best.

Maar ik hoop wel dat zijn carrière niet kapot gaat want ik vind 'm een prachtacteur :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:54:37 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_174855122
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:05 schreef Zelus het volgende:
Wat een politiek correcte schijtbank is die ING, bah.
:').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 3 november 2017 @ 23:41:41 #83
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_174855824
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:54 schreef speknek het volgende:

[..]

:').
Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
pi_174856009
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:41 schreef Zelus het volgende:

[..]

Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
Als meerdere mensen (eindelijk) naar voren komen met hetzelfde verhaal, dan is je lot al eigenlijk bezegeld. Macht kan soms rare dingen met een mens doen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 3 november 2017 @ 23:56:55 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_174856025
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:41 schreef Zelus het volgende:
Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
Ja de moordenaar van Anne Faber is ook onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dan zou ik hem nog niet uitnodigen als gastspreker voor mijn bedrijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 04-11-2017 00:02:23 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 november 2017 @ 00:02:41 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_174856124
Enniewee:

quote:
Producers are exploring several options for getting “House of Cards” back on track in the wake of sexual assault and harassment allegations against star Kevin Spacey.

One scenario being discussed is to kill off Spacey’s character, the villainous Frank Underwood, and have the show’s sixth and final season concentrate on his equally manipulative wife Claire, played by Robin Wright, according to insiders.

The Netflix series is produced by Media Rights Capital. The producers worry that the allegations against Spacey make moving forward with the actor untenable. The likelihood he will continue to be involved dimmed this week after CNN published a report claiming that Spacey made the “House of Cards” set a “‘toxic work environment,” one in which he groped and propositioned them.

However, the producers are also cognizant of the fact that 300 cast and crew members are employed by the series and would be put out of work if the sixth season does not move forward. The feeling is that they did nothing wrong and should not be penalized for Spacey’s behavior. The show has just started filming, so the sense is that Spacey’s character could be safely written out without too many logistical hurdles.
http://variety.com/2017/t(...)n-spacey-1202606647/

Vraag is of ie dat als EP toestaat of dat hij het schip met zich mee trekt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 november 2017 @ 00:05:52 #87
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_174856190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als meerdere mensen (eindelijk) naar voren komen met hetzelfde verhaal, dan is je lot al eigenlijk bezegeld. Macht kan soms rare dingen met een mens doen.
Onmacht ook.
pi_174856442
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 00:05 schreef Zelus het volgende:

[..]

Onmacht ook.
Exact. De #MeToo "hype" zal alleen maar verliezers kennen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 4 november 2017 @ 00:57:38 #89
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_174857640
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 00:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Exact. De #MeToo "hype" zal alleen maar verliezers kennen.
:')
pi_174858946
Kan hij wel met pensioen die ouwe...
I´m back.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 09:41:34 #92
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174859442
quote:
Netflix stopt samenwerking met Kevin Spacey

LOS ANGELES - Netflix heeft zijn handen definitief afgetrokken van acteur Kevin Spacey en laat weten dat de streamingdienst en filmmaatschappij niet meer betrokken zal zijn bij de serie House of Cards zolang Spacey nog in de show zit. Dat meldt het Amerikaanse entertainmenttijdschrift Variety.

Sinds kort is er veel commotie ontstaan over Spacey die zich herhaaldelijk schuldig zou hebben gemaakt aan seksueel misbruik. Netflix had om die reden de opnames van House of Cards al stilgelegd, dat wordt geproduceerd door Media Rights Capital (MRC).

Acht medewerkers van de serie House of Cards stelden tegenover CNN dat Spacey zich tijdens opnamen heeft misdragen. Een van hen zei dat de acteur hem seksueel heeft misbruikt. De acht zeggen dat Spacey het vooral had voorzien op jonge mannen.

Ongepast gedrag

Het seksueel misbruik zou gebeurd zijn toen het slachtoffer als productieassistent meewerkte aan House of Cards. Hij moest Spacey ophalen en naar de set brengen. In de auto greep de acteur hem in zijn kruis. „Ik was in shock. Hij had een machtige positie en ik was daar maar een gewone medewerker.”

Ook de andere medewerkers die CNN sprak zeiden bang te zijn voor de gevolgen als ze openlijk over het ongepaste gedrag van Spacey zouden praten.

Evaluatie

House of Cards is een van de boegbeelden van Netflix, waarvan het zesde seizoen het laatste seizoen zou worden.

Verder meldde The Hollywood Reporter dat CAA, het agencybureau waaraan Spacey was verbonden, niet meer met hem wil werken. Ook zijn PR-medewerkster is opgestapt. Woensdag had zij nog laten weten dat de acteur op zoek ging naar „evaluatie en behandeling.”

De beschuldigingen aan het adres van de gevierde acteur kwamen aan het rollen nadat Anthony Rapp had onthuld dat hij als veertienjarige was belaagd door Spacey, die toentertijd 26 was. Spacey kon zich daar niets van herinneren, maar bood wel excuses aan.

https://www.telegraaf.nl/(...)ing-met-kevin-spacey
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 4 november 2017 @ 09:56:16 #93
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174859594
Sjonge zeg.

Dit lijkt wel klaar voor Spacey nu. Wie gaat er nu nog met hem in zee als verder iedereen van hem wegloopt?

Het kaartenhuis is ingestort, opeens lijkt het helemaal niet meer zo bijzonder dat Spacey de rol van een machtswellusteling zo goed kan spelen. Hij speelde gewoon zichzelf (uitgezonderd het moorden mag ik hopen)...
  PR en moderator zaterdag 4 november 2017 @ 10:02:49 #94
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174859675
Pfffff
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174859733
House of Cards zonder Frank -O-
pi_174859895
Advies voor de schrijvers van House of Cards:
S6 begint met "3 jaar later", Frank werd vermoord in opdracht van Claire (kwestie van een proces voor te zijn, damage control). De verkiezingscampagne komt op dreef.

Daar kunnen ze wel nog een heel seizoen mee maken denk ik.
pi_174860305
Doodzonde dat de zieke fratsen van zo'n acteur nu een bevredigend einde van de serie bij voorbaat al de nek omdraaien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 11:06:16 #98
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174860312
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:56 schreef Jovatov het volgende:

Het kaartenhuis is ingestort, opeens lijkt het helemaal niet meer zo bijzonder dat Spacey de rol van een machtswellusteling zo goed kan spelen. Hij speelde gewoon zichzelf (uitgezonderd het moorden mag ik hopen)...
Dat lijkt mij wat overdreven. Je hoeft geen manipulatieve psychopaat te zijn voor zoiets. Als je decennialang door iedereen aanbeden wordt en niemand die je ooit corrigeert als je een grens over gaat dan weet je op een bepaald moment misschien ook niet meer zo goed waar de grens van wat acceptabel is precies ligt.

Niet dat ik dit probeer goed te praten of zo, maar dit is dus al decennialang aan de gang en al die mensen die hem nu opeens beschuldigen alsof hij de duivel zelf is zijn al die jaren gewoon met hem blijven werken alsof er niets aan de hand was.

Bij veel van die verhalen vraag ik mij ook af wat nu precies de schade is die de slachtoffers hebben geleden en hoe dat in verhouding staat tot de schade die de aangeklaagde nu leidt. Want carrière (en leven) van zo'n Spacey zijn nu natuurlijk compleet verwoest. Sexueel misbruik kan de levens van slachtoffers ook verwoesten, maar de verhalen die ik tot nu toe heb gelezen (ook wat betreft Weinstein trouwens) vallen voor zover ik kan inschatten bij lange na niet in die categorie.
Iemands leven/ carrière verwoesten omdat iemand in 1984 een keer je kont heeft aangeraakt?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174860363
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:06 schreef SeLang het volgende:

[..]

Iemands leven/ carrière verwoesten omdat iemand in 1984 een keer je kont heeft aangeraakt?
:D
wooblabalurg
pi_174860552
Ik ben het gedeeltelijk eens met de opmerking dat je iemand wel heel makkelijk kapot kan maken met zo'n beschuldiging maar in het geval van Spacey lijkt het toch wel erg op dat hij schuldig is.

Dat met het feit dat je een aanranding van een minderjarige pareert met een coming out is helemaal bizar :N
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')