00.05 uur
Koos probeert altijd het standpunt van een ander te begrijpen. Is tegen de doodstraf. Heeft het over "achter de grote massa aanlopen".
00.10 uur
Koos: "En dat is de stelling van vanavond: "Kom eerst in die situatie, en dan kan je pas oordelen."
Bianca vertelt een verhaal over iemand die de dader in de rechtzaal heeft doodgeschoten.
00.15 uur
Koos: "Die Gert-Jan Heijn heeft toch gesproken met die Ferdi E he."
00.45 uur
Ferdi poetst zijn tanden, Hieke gaat nog even een sigaretje roken.
Koos gaat naar bed, Ferdi en Robin wensen hem welterusten.
00.55 uur
Robin vraagt naar het puistje van Ferdi; Ferdi vertelt dat hij het heeft uitgeknepen, maar nog niet goed genoeg.
Robin: "Moet je het even aan Hieke vragen, of anders wil ik het ook wel doen."
Koos: "Hee, hij doet ut niet."
Het bovenste bed van het stapelbed is weg. Desiree vraagt of het niet vreemd is om er nu niets boven te hebben.
Ferdi: "Nee, want nu kan Hieke tenminste gewoon op mij zitten."
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 20-11-2000 01:13]
Ferdi (tegen Robin): "O, nee, ben je weer zo hyper?"
Robin: "Hyper?"
Ferdi: "Ja, dat heb jij wel vaker dan praat je maar door zelfs in je slaap, dan kun je niet meer stoppen."
Robin: "Héé Ferdi, jij bent nog veel hyperder dan ik."
Ferdi: "Wanneer dan?"
Robin: "Wanneer niet?"
*Kan iemand het streamen overnemen? Num?
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 20-11-2000 11:31]
Dan is het brood klaar en vertrekken de heren naar binnen.
Binnen blijkt Desiree bezig in de badkamer. Staat zich te schminken. Ferdi horen we op de achtergrond: 'I don't give a demmmmmmmmm'
Dees babbelt met Hieke over de tandpasta die op is en wat ze allemaal moeten bestellen. Ze poetst ondertussen haar tanden.
Robin vertelde eerder nog dat zijn fiets na 1 nachtje buiten is gaan roesten. Wat een k*tfiets, wie is die sponsor? Vannacht mag de fiets dus naar binnen van Hiekje.
Ook Bianca is nu in de badkamer om de tanden te poetsen. Ze oh-t wat Engelse kreten tegen Kim die dus ook ergens rondhangt daar.
Geen verheffende gesprekken momenteel.
Ik heb weer iets anders te doen nu dus: [ferdimode on] LATERRRRRRRRRRWWWWWW .... [ferdimode off]
De envelop met daarin de nieuwe weekopdracht mag door Koos uit de DBK worden gehaald. De rest van de bewoners wacht in de woonkamer. Iemand slaakt een oerkreet.
*Qt is nu doof
1 dec is weer een feestdag vvor het internationaal aidsfonds. Uitleg over hoe het aidslintje ontstaan is en waar het symbool voor staat. Bb wil dat de bewoners voor aanstaande vrijdag 12.00 uur 20.000 lintjes vouwen. Moeten per 100 aan een ijzerdraadje worden bevestigd. Veel succes en vrij veilig is de afsluiting van de brief.
De bewoners zijn ff stil. Dan vrij optimistisch. Koos wil 30% inzetten. De rest vindt het goed. Geef maar op die lintjes, dan gaan we meteen beginnen roepen ze. De spullen staan in het hok zegt 'De Stem'. Ze gaan de spullen pakken. Gewoon lekker aan het werk vindt Koos. Tussen de spullen zitten ook condooms met de boodschap vrij veilig. Vinden ze erg leuk allemaal. Kan Koos ook eens met condoom vrijen zegt ie. Dat doet ie nooit. Robin hoeft er niet 1. Bi vindt zo'n geval een leuk hebbedingetje. Ze gaan beginnen met lint knippen. Bi gaat ff douchen en Hieke wil het hebben over de foto's. Bi: 'Dat hoeft morgen pas af' Hieke wil graag weten wanneer ze de fotospullen krijgen. Weet niet wat ze bedoelt.
Dees moet haar ketting af doen. Het stoort de zender. De rest bekijkt de spullen voor de weekopdracht. Ze hebben niet genoeg scharen. Koos stelt voor er produktiewerk van te maken, 1 knipt en een ander vouwt enzo. Ze gaan fijn beginnen nu.
Nu ga ik toch echt...
De bewoners zijn Wereldaidsdaglintjes aan het knopen...
En Ferdi zit liedjes te zingen die je als klein kind ook zong in de bus op schoolreisje.
Oftwel: er gebeurd op het moment niets in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |