abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_7525017
MAMAAAAAA Dank zij jououououououw

Leuk!

pi_7525233
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 18:41 schreef TheWall het volgende:
[afbeelding]
Oh the Wall heel mooi

Ik ga je ernstig missen hoor!

pi_7525700


Ik zal jullie ook allemaal missen en zie jullie hopelijk volgend seizoen weer terug.

groeten Ton

( sorry CUALL ik kon het niet laten )

pi_7527628
Oh, miss Kelly, hier ben ik trots op.
Dank je wel

Cuall ligt in een deuk.


  dinsdag 24 december 2002 @ 23:20:07 #155
17957 misswollie
Kris Miss Annellie
pi_7528159

Helaas het is weer over, ik vond het prachtig om ze te maken.
Maar vooral om jullie originele ideeën. Als het volgend jaar weer zo ver komt dan ben ik er zeker bij. Ik wens jullie en ook alle streamers een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar.

Misswollie,

Wie het laatst lacht snapt de grap niet
pi_7528309
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 23:20 schreef misswollie het volgende:
[afbeelding]

Helaas het is weer over, ik vond het prachtig om ze te maken.
Maar vooral om jullie originele ideeën. Als het volgend jaar weer zo ver komt dan ben ik er zeker bij. Ik wens jullie en ook alle streamers een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar.

Misswollie,


Misswollie ik wil jou ook bedanken, ik heb vaak met bewondering naar je fakes gekeken, technisch gezien kan ik nog wat van je leren (heb zelf een paar plaatje op mijn hd gezet om ze goed te bkijken. In die zin heb ik dit seizoen veel van jou en The Wall geleerd.

Ik hoop zeker jullie nog tegen te komen, mijn "fake-maatjes"

Hele fijne feestdagen
pi_7528709
Misswollie ben jij dat op die foto bij je naam? oh lol en ik maar denken dat je een vrouw bent, zal wel door je naam komen.

Ik had het niet eerder gezien, want het plaatje wilde niet laden, maar nu zie ik hem. Klasse

  woensdag 25 december 2002 @ 00:03:10 #158
17957 misswollie
Kris Miss Annellie
pi_7528960

Wollie is een poes uit naam van haar maak ik de fakes.

Wie het laatst lacht snapt de grap niet
pi_7529109
quote:
Op woensdag 25 december 2002 00:03 schreef misswollie het volgende:
[afbeelding]

Wollie is een poes uit naam van haar maak ik de fakes.


Nou met je naam heb je mij mooi op het verkeerde been gezet, echt lachuh. Mijn naam pakken mensen ook niet altijd goed op: C-u (als in you) -all.
Ik werk al kwal genoemd, maar dat was niks persoonlijks.
Nu mister-"misswollie" C-U-Next year
pi_7529473
Gaan we echt helemaal stoppen? WAT JAMMER!
Hebben jullie allemaal een leven naast BB faker zeker
Was ik net zo blij dat ik eens een reden had om te oefenen....

Zijn jullie ook allemaal man? Ik dacht dat Miss Wollie een vrouw was Je maakt wel geweldige fakes! Ook alle anderen!!!! mister Dre die mij zo goed op het spoor heeft gezet om hier te posten (bedankt, ik heb een hoop geleerd! Het plaatjes op een site zetten en zelf kunnen posten is SUPER!) Cual (SNEL en zeer geestig! Ik was erg blij met je compliment, zal dat van die site in de gaten houden) , Scanman (the host van deze site zeg maar!), Peter V, The Wall, BB volger, Koos Voos en de fakers die ik vergeten ben te noemen of gemist heb. Volgend jaar zou ik graag gewoon vanaf het begin hier zijn hoor, nu was ik wat traag in mijn 'ontdekking'! Dit Forum met dit gedeelte maakt BB erg leuk voor mij! Leuk om een reden te hebben iets te maken en leuk om gestimuleerd te worden! JAMMER dat het voorbij is! Prettig kerstfeest!!!!!

pi_7529917
Alle makers van die schitterende fake-pictures hartelijk dank!
Zoals mijn nick al aangeeft lurk ik eigenlijk alleen maar hier en dan vooral in dit topic. Elke dag wel een of meerdere keren gekeken en genoten van jullie prachtige creaties!

Alleen daarom al jammer dat BB weer afgelopen is.
Misschien een idee om ergens op het forum een 'algemeen' fake-forum te beginnen?

Iedereen prettige kerstdagen en een heel goed nieuwjaar gewenst!

pi_7530185
quote:
Op woensdag 25 december 2002 00:30 schreef Lieve het volgende:
Gaan we echt helemaal stoppen? WAT JAMMER!
Hebben jullie allemaal een leven naast BB faker zeker
Was ik net zo blij dat ik eens een reden had om te oefenen....

Zijn jullie ook allemaal man? Ik dacht dat Miss Wollie een vrouw was Je maakt wel geweldige fakes! Ook alle anderen!!!! mister Dre die mij zo goed op het spoor heeft gezet om hier te posten (bedankt, ik heb een hoop geleerd! Het plaatjes op een site zetten en zelf kunnen posten is SUPER!) Cual (SNEL en zeer geestig! Ik was erg blij met je compliment, zal dat van die site in de gaten houden) , Scanman (the host van deze site zeg maar!), Peter V, The Wall, BB volger, Koos Voos en de fakers die ik vergeten ben te noemen of gemist heb. Volgend jaar zou ik graag gewoon vanaf het begin hier zijn hoor, nu was ik wat traag in mijn 'ontdekking'! Dit Forum met dit gedeelte maakt BB erg leuk voor mij! Leuk om een reden te hebben iets te maken en leuk om gestimuleerd te worden! JAMMER dat het voorbij is! Prettig kerstfeest!!!!!


Ja Lieve ik vind het ook heel jammer, ik denk dat ik een website ga maken met fakes, alleen ben ik nog niet zo bedreven in webbuilding, maar zodra hij af is vind ik het ook leuk als je daar je creaties komt plaatsen.
Klopt je email-adres in je profiel, dan geef ik je een seintje.
(zal nog wel ff duren hoor want ik heb het de komende tijd druk)
  woensdag 25 december 2002 @ 01:18:21 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7530246
quote:
Op woensdag 25 december 2002 00:30 schreef Lieve het volgende:
Scanman (the host van deze site zeg maar
Ik ben zeer vereerd dat je mij noemt, maar ik heb misschien 3 of 4 fakes gepost in alle fake-topics, dus zeer onverdiend mag ik wel zeggen. Alle eer gaat uit naar de echte die-hard fakers!
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 25 december 2002 @ 01:33:05 #164
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7530536
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:42 schreef TheWall het volgende:
[afbeelding]


Ik zal jullie ook allemaal missen en zie jullie hopelijk volgend seizoen weer terug.

groeten Ton

( sorry CUALL ik kon het niet laten )



Alle fakers bedankt...Heb erg genoten van alle fakes klasse allemaal
pi_7530705
Als jullie doorgaan, wil ik OOK!! Leuk! (haha en leerzaam, vooral ook leerzaam en een stimulans) Mijn mail klopt (tja, niet dat ik veel mail krijg dus eigenlijk weet ik het nieteens erg zeker, maar het zou moeten kloppen ) Jij hebt zeker een leven dat je geen tijd hebt? (bofferd )

Scanman, je hebt o.a. die hele mooie Psycho gemaakt! Weet je, ik geloof je op de een of andere manier toch niet helemaal! Je weet teveel om dat gebrek aan zelfvertrouwen te hebben

Dus graag die site! Zo leer je met elkaar en dat is mooi! Heel mooi! (vooral dat ik van jullie leer! HAHA)

  woensdag 25 december 2002 @ 12:02:34 #166
17957 misswollie
Kris Miss Annellie
pi_7533672
quote:
Op woensdag 25 december 2002 01:00 schreef Fake-Lurker het volgende:

Misschien een idee om ergens op het forum een 'algemeen' fake-forum te beginnen?


Wie het laatst lacht snapt de grap niet
  woensdag 25 december 2002 @ 12:06:18 #167
17957 misswollie
Kris Miss Annellie
pi_7533728
quote:
Op woensdag 25 december 2002 00:30 schreef Lieve het volgende:
Gaan we echt helemaal stoppen? WAT JAMMER!

Zijn jullie ook allemaal man? Ik dacht dat Miss Wollie een vrouw was


Niets is wat het lijkt in het Big Brother fake forum
"zoals Martijn dat zo mooi kan zeggen."
Wie het laatst lacht snapt de grap niet
pi_7535267
Helaas is het BB-faken afgelopen...

  woensdag 25 december 2002 @ 23:39:31 #169
215 misterDre
Paint it black!
pi_7540616
quote:
Op woensdag 25 december 2002 01:00 schreef Fake-Lurker het volgende:
Alle makers van die schitterende fake-pictures hartelijk dank!
Zoals mijn nick al aangeeft lurk ik eigenlijk alleen maar hier en dan vooral in dit topic. Elke dag wel een of meerdere keren gekeken en genoten van jullie prachtige creaties!

Alleen daarom al jammer dat BB weer afgelopen is.
Misschien een idee om ergens op het forum een 'algemeen' fake-forum te beginnen?

Iedereen prettige kerstdagen en een heel goed nieuwjaar gewenst!


Naast BB valt er natuurlijk genoeg te faken op Fok loopt bijvoorbeeld al maanden het Topic Fake een Fokker Het grote Fok!Fakes topic deeltje 12 waarvan je ook hier een impressie kan vinden

Ik heb ook nog ergens een url van een site waar ook zeer algemeen gefaked wordt...ik zal deze ff opzoeken.

Een eigen site is natuurlijk ook leuk maar best veel werk.
Hmmm...wie weet

Mocht er ergens iets leuks opgestart worden dan ben ik er graag bij.

pi_7560821
Cuall, Lieve, Misswollie en alle anderen, het kan hier gewoon verder gaan. Het grote Fok!Fakes topic deeltje 12
pi_7568538
Wel jammer dat we het niet met de BB bewoners verder kunnen. De mensen die die foto's daar willen laten verbouwen? Zijn dat gewone anoniemen? Wat moedig Maar ik hoop de rest er ook te zien! Cual, miss Wollie?
  vrijdag 27 december 2002 @ 21:27:31 #172
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_7569410
Goh wat is het weer snel gegaan, al weer bijna een week zonder BB...

Nou ja, ff doorbijten en misschien weer tot volgend jaar, dan kan er misschien weer vollop gefaked worden!! (misschien fake ik volgend jaar wel mee als ik een fatsoenlijke pc en photoshop-proggie heb... )

* Thurminator zegt daaaaaaaaag

BTW hoe lang blijft dit BB-forum nog actief?

pi_7571220
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 21:27 schreef thurminator het volgende:
Goh wat is het weer snel gegaan, al weer bijna een week zonder BB...

Nou ja, ff doorbijten en misschien weer tot volgend jaar, dan kan er misschien weer vollop gefaked worden!! (misschien fake ik volgend jaar wel mee als ik een fatsoenlijke pc en photoshop-proggie heb... )

* Thurminator zegt daaaaaaaaag

BTW hoe lang blijft dit BB-forum nog actief?


Als je op zoek bent naar iets fatsoenlijks om op te photoshoppen moet je een MAC nemen. Hoef je geeneens een dure of een hele goeie. Ze zijn allemaal fatsoenlijk, zien er meteen ook beter uit! Wat het allerbelangrijkst is... je kunt er ECHT op photoshopppen! (zelfs ik kan het daarop, dat wil wat zeggen hoor ) Loopt niet vast, weinig virusbelust dus veiliger en mooi...zoooo mooooooiiii!
  zaterdag 28 december 2002 @ 00:18:09 #174
17957 misswollie
Kris Miss Annellie
pi_7573457
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 12:36 schreef TheWall het volgende:
Cuall, Lieve, Misswollie en alle anderen, het kan hier gewoon verder gaan. Het grote Fok!Fakes topic deeltje 12
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 20:35 schreef Lieve het volgende:
Wel jammer dat we het niet met de BB bewoners verder kunnen. De mensen die die foto's daar willen laten verbouwen? Zijn dat gewone anoniemen? Wat moedig Maar ik hoop de rest er ook te zien! Cual, miss Wollie?
Ik zou het wel leuk vinden als het om een thema, gebeurtenis gaat. BB was een mooi thema er is natuurlijk veel meer waar we wat mee kunnen doen. Het Fake forum vind ik wel een beetje erg anoniem de fotos die daar geplaatst worden met maak er wat van zegt mij niet zo veel. Wel bekende van, of deze personen zelf natuurlijk maar mij en de meeste denk ik niet. Het gaat er ook om dat je bepaalde karakter eigenschappen in een fake probeert te stoppen of een beetje te spotten. Dan moet je die persoon wel een beetje kennen. Maar we komen vast wel op een paar ideeën met elkaar.

Misswollie

Wie het laatst lacht snapt de grap niet
  zaterdag 28 december 2002 @ 03:55:55 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7576011
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 22:55 schreef Lieve het volgende:

[..]

Als je op zoek bent naar iets fatsoenlijks om op te photoshoppen moet je een MAC nemen. Hoef je geeneens een dure of een hele goeie. Ze zijn allemaal fatsoenlijk, zien er meteen ook beter uit! Wat het allerbelangrijkst is... je kunt er ECHT op photoshopppen! (zelfs ik kan het daarop, dat wil wat zeggen hoor ) Loopt niet vast, weinig virusbelust dus veiliger en mooi...zoooo mooooooiiii!


Alles gaat op een pentium ook perfect tegenwoordig hoor!
Helemaal met win xp loopt er ook niets meer vast en kan iedereen erop fotosjoppen. En Mac heeft nogal wat nadelen, vandaar dat een mac het voor mij toch niet haalt bij een pentium!
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')