abonnement Unibet Coolblue
pi_171624251
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:03 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar werken die inmiddels al 5 dagen per week dan? Hier bezorgen die nog steeds maar 2 keer per week, 2 dagen per week tikt ook niet erg aan natuurlijk
Maar voor een bijbaan (zakcentje bijverdienen) niet zo verkeerd, denk ik. Beter dan je vijf dagen in de week beschikbaar moeten houden, voor die paar uurtjes à minimum jeugdloon.
  maandag 12 juni 2017 @ 10:23:13 #28
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_171636596
Het kan best uit de tas gevallen of gejat zijn zonder dat de bezorger het gemerkt heeft en door de vinder op een auto gelegd zijn. Zou een bezorger zelf post op een auto leggen? Denk het eigenlijk niet.

Ik weet van mezelf dat ik afgelopen zaterdag uitpuilende tassen post had, want ja allebei de wijken moesten mee vond ik. Haha. En dan kan er wel iets vallen. Heel bundeltje zo te zien. Dus wie weet.

Zijn/haar TC zal het wel uitzoeken.

Een collega van mij heeft het zelf een keer gehad. Of het was gevallen of ze heeft het bij uitzoeken van stapeltjes en combineren laten liggen.. oepsie.. maar ze wist het niet zeker.

Iemand heeft de gevonden bundel op een container gelegd. Ze heeft het toen zelf nabezorgd. Ze hoefde ook niet aan te bellen. Ik geloof dat de TC wel bij de vinder op bezoek is geweest, maar er waren gelukkig geen consequenties voor haar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Globetrottertje op 12-06-2017 10:31:10 ]
pi_171636703
Zo heb ik laatst m'n steekwagen laten staan bij een winkel in het stadscentrum :P Kwam ik twee uur later erachter, gelukkig stond ie er nog :o
pi_171637382
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:23 schreef Globetrottertje het volgende:
Het kan best uit de tas gevallen of gejat zijn zonder dat de bezorger het gemerkt heeft en door de vinder op een auto gelegd zijn. Zou een bezorger zelf post op een auto leggen? Denk het eigenlijk niet.

Of buidel en handen vol, pakjes te scannen en de (andere) telefoon gaat, even de post neerleggen.... dan eerst dat pakje maar afgeven en.... vergeten. Is het bundeltje te klein voor, maar het kan maar zo gebeuren ;)
  maandag 12 juni 2017 @ 16:32:53 #32
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_171645155
Ik zou zeggen tegen die hoge piefen van Postnl: schoenmaker hou je bij je leest.

Denken ze nu echt dat mensen het op prijs stellen dat een bezorger de meterstanden op komt nemen? Voor een flexibele doen ze sowieso de deur niet op omdat ze die niet kennen.

En in bepaalde (pracht)wijken wil je waarschijnlijk niet eens aanbellen. De confrontatie met zo'n pareltje kun je beter aan een prof overlaten.
pi_171645243
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:32 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik zou zeggen tegen die hoge piefen van Postnl: schoenmaker hou je bij je leest.

Denken ze nu echt dat mensen het op prijs stellen dat een bezorger de meterstanden op komt nemen? Voor een flexibele doen ze sowieso de deur niet op omdat ze die niet kennen.

krijg jij nu altijd mensen aan de deur om de meter op te nemen die je kent dan? Ik denk dat mensen liever een bekend gezicht hebben, zoals een postbezorger, dan een totaal onbekende.
  maandag 12 juni 2017 @ 20:31:22 #34
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_171650493
Ja als je altijd dezelfde postbezorger hebt, maar dat heeft niet iedereen. En een postbezorger aan de deur die de meter opneemt, dat zou ik raar vinden. En als ik reacties van klanten lees, dan ben ik niet de enige.

[ Bericht 1% gewijzigd door Globetrottertje op 12-06-2017 20:38:01 ]
pi_171651410
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 20:31 schreef Globetrottertje het volgende:
Ja als je altijd dezelfde postbezorger hebt, maar dat heeft niet iedereen. En een postbezorger aan de deur die de meter opneemt, dat zou ik raar vinden. En als ik reacties van klanten lees, dan ben ik niet de enige.
ach ja, toch heb ik ook wel aardig wat positieve reacties gehoord. De meteropnemer die normaal komt is ook een wildvreemde, een postbezorger is dan toch minder onbekend, zelfs als je niet altijd dezelfde bezorger hebt is het vaak wel iemand die je van gezicht kent.
Goed, ik zou er zelf niet heel veel zin in hebben hoor, maar als klant zou ik het wel prima vinden als de postbezorger de meter zou opnemen.
Maar ging het niet vooral om mensen die zelf vergeten om de meter op te nemen? Dus dan gewoon zelf doorgeven en dan heb je er niet snel "last" van
  maandag 12 juni 2017 @ 21:14:44 #36
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_171651917
Zoiets meen ik toch wel gelezen te hebben. Dat van mensen die vergaten het op te nemen inderdaad.

En het is ook op vrijwillige basis, dus als bezorger verplichten ze het niet. Of nog niet. Haha

Zelf zou ik het niet willen, al zou ik het weer niet zo erg vinden om bijvoorbeeld een foto te moeten maken van bijvoorbeeld zwerfvuil. Dan hoef ik niet aan te bellen en ben toch op straat zonder iemand lastig te hoeven vallen.
pi_171652879
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:14 schreef Globetrottertje het volgende:
Zoiets meen ik toch wel gelezen te hebben. Dat van mensen die vergaten het op te nemen inderdaad.

En het is ook op vrijwillige basis, dus als bezorger verplichten ze het niet. Of nog niet. Haha

Zelf zou ik het niet willen, al zou ik het weer niet zo erg vinden om bijvoorbeeld een foto te moeten maken van bijvoorbeeld zwerfvuil. Dan hoef ik niet aan te bellen en ben toch op straat zonder iemand lastig te hoeven vallen.
ik zou eigenlijk verwachten dat mensen met dat laatste meer moeite hebben dan met het meter opnemen. Want hoorde daar ook niet iets bij als foto's maken van containers die te lang aan de weg staan bijvoorbeeld? Ik geloof niet dat je je daar erg populair mee maakt, zo'n soort "verraders"- rol :P
  dinsdag 13 juni 2017 @ 09:07:34 #38
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_171659719
Daar heb je wel een punt. Stiekum foto's maken. Ala paparazzi. Hahaha

Maar ik spreek weleens mensen die zich ergeren aan de troep naast containers. Veel mensen zullen wel blij zijn als het opgeruimd wordt.
pi_171670806
Vage boel. Eerst een sms dat we gewoon pakjes kunnen scannen en daar niet voor hoeven te bellen, maar vervolgens heeft niemand de scanpakketjes in de tas zitten. Die waren schijnbaar doorgeschoven naar morgen? :? Zoiets ving ik iig op.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_171671096
Er waren hier wel wat containers blijven staan waardoor sommige pakjes pas morgen komen.
pi_171683577
Weet iemand hier iets over hah morgen? Ik heb opeens extra tijd bij een van mijn wijken gekregen maar verder geen bericht over wat er bij moet zitten.
pi_171684164
Als je dezelfde HAH hebt als hier, dan zijn het proefverpakkingen van Douwe Egberts oploskoffie. Ze worden bezorgd in specifieke wijken.
pi_171685609
Hier las ik iets over candarel suikersticks. Gelukkig niet voor mij.

Wel een mooie mail ontvangen: dat degenen die de pakjes niet in de tas hadden zitten, ze wel op afgeleverd hebben gezet en dat moet niet. Ik weet toch zeker dat ik heb ingevuld, niet in tas. Staat er alsof iedereen het fout heeft gedaan :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_171688158
Dat komt ook wel door die app. Normaal is de vraag op het einde altijd "Ben je echt klaar?" Heb je niet alles gescand dan krijg je "Zijn die pakjes wel afgeleverd?". Als je dan uit routine gewoon op ja drukt, dan zijn al die pakjes volgens het systeem gewoon afgeleverd.
pi_171691912
Pakjes worden aan het einde van de dag om 18.15 altijd op afgeleverd gezet, ook al geef je aan dat het niet in je tas zat. Ik heb dit al eens gemeld aan de TL (inclusief screenshots van de Mijnwerk-app en de PostNL-app), maar of daar ook wat mee gebeurd durf ik niet te zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door zevenmijlslaars op 14-06-2017 16:55:00 ]
pi_171693110
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:12 schreef zevenmijlslaars het volgende:
Pakjes worden aan het einde van de dag om 18.15 altijd op afgeleverd gezet, ook al geef je aan dat het niet in je tas zat. Ik heb dit al eens gemeld aan de TL (inclusief screenshots van de Mijnwerk-app en de PostNL-app), maar of daar ook wat mee gebeurd durf ik niet te zeggen.
maar men zegt dat dan intern en door de verzender wel te zien is dat het niet door de bezorger op afgeleverd is gezet.
Voor de ontvanger is het niet te zien, dus heb al meerdere malen app'jes van bekenden gekregen of ik weet waar hun pakje gebleven kan zijn want het zou afgeleverd moeten zijn maar ze hebben niks ontvangen. Wat dat betreft is het geen heel handig systeem.
pi_171694171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:10 schreef gelestipjes het volgende:
maar men zegt dat dan intern en door de verzender wel te zien is dat het niet door de bezorger op afgeleverd is gezet.
Men zegt zoveel.

Ik heb zelf gehad dat een pakje van bol.com bij mij niet was afgeleverd. Volgens de klantenservice was dit wel het geval. Gelukkig deden ze niet moeilijk om een vervangend exemplaar op te sturen. Het originele pakje kwam met een vertraging van een week uiteindelijk toch nog binnen.
pi_171694281
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 18:12 schreef zevenmijlslaars het volgende:

[..]

Men zegt zoveel.

Ik heb zelf gehad dat een pakje van bol.com bij mij niet was afgeleverd. Volgens de klantenservice was dit wel het geval. Gelukkig deden ze niet moeilijk om een vervangend exemplaar op te sturen. Het originele pakje kwam met een vertraging van een week uiteindelijk toch nog binnen.
ja, maar daarvan weet je natuurlijk niet of het op een verkeerd adres is afgeleverd, of dat een bezorger het in de tas had zitten terwijl het niet voor hem was maar dat ie het wel op afgeleverd heeft gezet of dat het toch automatisch op afgeleverd is gezet om 18:15.
Er worden hier wel eens bezorgers aangesproken op het feit dat ze handmatig een pakje op afgeleverd zetten en dus niet gescand hebben, blijkbaar kunnen ze dat dus wel zien, dus misschien kunnen ze dan ook wel zien of iets automatisch op afgeleverd is gezet.
pi_171694615
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:10 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar men zegt dat dan intern en door de verzender wel te zien is dat het niet door de bezorger op afgeleverd is gezet.
Voor de ontvanger is het niet te zien, dus heb al meerdere malen app'jes van bekenden gekregen of ik weet waar hun pakje gebleven kan zijn want het zou afgeleverd moeten zijn maar ze hebben niks ontvangen. Wat dat betreft is het geen heel handig systeem.
Maar de verzender en ontvanger krijgen toch dezelfde 3s code? Hoezo ziet de verzender het dan wel en de ontvanger niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')