abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171553264
Lief dagboek,

Voor niets gaat de zon op, maar toch kun je als FBTO klant blijkbaar terecht voor een gratis zomer en wintercheck bij Profile.

Maar dat is niet alles: zo kun je ook gratis je banden laten voorzien van stikstofvulling, alleen dan moet je wel je mond open trekken! Want mij wilde ze het al bijna in rekening brengen!

Bij de zomercheck troffen ze koelvloeistof aan achter de motor, dat zou duiden op een lekkage?! Wat dan in kan houden dat de koppakking stuk zou kunnen zijn, allemaal lekker vaag dus!

Dat ze daar koelvloeistof resten aangetroffen hebben zal best, maar kan ook best overblijfselen zijn van een vorige keer. Die auto van mij heeft al meer dan 150.000km gereden, dus die koppakking zal vast wel al een keer vervangen zijn.

Als ik dus een koelvloeistof lekkage had, dan had ik allang iets gemerkt. Aangezien ik redelijk veel lange stukken rij, en ik nog nooit problemen ondervonden heb.

Toch vond ik de check wel handig: want mijn achteruit rij licht zou stuk zijn, dus dan kan ik dat zelf gaan fixen. Waarschijnlijk een zekering, nieuw lampje had de monteur namelijk al erin geplaatst.

Hoe dan ook geen slechte ervaring bij Profile: ik heb helemaal niets hoeven betalen, en vond het toch fijn om de auto even te laten controleren vlak voor vakantie.
pi_171553923
En als je geen klant bent bij Fbto?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_171553951
Dan loont het wellicht om te kijken wat voor voordelen jouw verzekering heeft: ik wilde in iedere geval mijn ervaringen delen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')