abonnement Unibet Coolblue
pi_171927463
kan je met die inbetween gordijnen als het donker is niet naar binnen kijken of wel?
  zondag 25 juni 2017 @ 06:47:16 #27
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_171927506
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:19 schreef Atmoz het volgende:
Ik heb sinds kort jaloezieën en ben daar zeer tevreden mee:

[ afbeelding ]

Had eerst een (donker) gordijn hangen, maar dit oogt veel rustiger en brengt meer licht ^O^
dit heb ik ook ja. Werkt kwa lichtinval fijner dan verticale lamellen alleen schoonmaken is wat lastig omdat het fragiel is.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_171956638
Op de slaapkamers hebben wij rolluiken aan de buitenkant. Heerlijk donker, koel en geluidsisolerend. Aan de binnenkant nog (dunne) overgordijnen om het spiegelen van het glas tegen te gaan en omdat het er gewoon wat warmer en gezelliger uit ziet.
In de keuken hangen sinds kort horizontale jaloezieën. Aluminium met een werkje, 50mm breed, stoffen band. We wilden eigenlijk houten, maar door de lengte van het raam (3,25m) en onze wens om ze uit één stuk te hebben was dat niet mogelijk. De winkelier waar we ze gekocht hebben vond dat we best een statement maakten hiermee, hij verkoopt niet vaak zulke donkere jaloezieën, en al helemaal niet als ze zo lang zijn.
pi_171960407
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:21 schreef SummerBreeze het volgende:
Op de slaapkamers hebben wij rolluiken aan de buitenkant. Heerlijk donker, koel en geluidsisolerend. Aan de binnenkant nog (dunne) overgordijnen om het spiegelen van het glas tegen te gaan en omdat het er gewoon wat warmer en gezelliger uit ziet.
In de keuken hangen sinds kort horizontale jaloezieën. Aluminium met een werkje, 50mm breed, stoffen band. We wilden eigenlijk houten, maar door de lengte van het raam (3,25m) en onze wens om ze uit één stuk te hebben was dat niet mogelijk. De winkelier waar we ze gekocht hebben vond dat we best een statement maakten hiermee, hij verkoopt niet vaak zulke donkere jaloezieën, en al helemaal niet als ze zo lang zijn.
[ afbeelding ]
Rolluiken voor de ramen. Dat ken ik eigenlijk alleen uit het buitenland.
pi_171960562
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:03 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Rolluiken voor de ramen. Dat ken ik eigenlijk alleen uit het buitenland.
Wij initieel ook, maar onze buren hebben enkele jaren geleden luiken laten plaatsen.
Zij wisten ons te vertellen (en hebben laten horen en voelen) wat voor verschil het maakt in warmte, licht en geluid.
Onze dochter kan slecht in slaap komen door het licht op haar kamer, en het geluid dat de overbuurman maakt. Bovendien kost het maar een fractie meer dan goede zonwering binnen, aangezien onze slaapkamer ramen 3,65 en 4,10 lang zijn.

En het ziet er niets eens zo heel erg achterbuurtig uit ;) gewoon overdag naar boven doen, behalve als het zo warm en zonnig is als de afgelopen weken
pi_171981192
Wij hebben luxaflex plissé shades besteld voor in de keuken. Ik kan niet tegen dat gekloot met 2 touwtjes om de juiste hoogte te bepalen dus hebben we de optie literise topdown / bottum up genomen. Je kan dan met de hand via een hendeltje de hoogte kunnen instellen.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 07:18:56 #32
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_171981613
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:03 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Rolluiken voor de ramen. Dat ken ik eigenlijk alleen uit het buitenland.
Heel braband hangt er vol mee toch?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_171982445
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 05:31 schreef Ray_Smith het volgende:
kan je met die inbetween gordijnen als het donker is niet naar binnen kijken of wel?
Nee, je ziet wel dat er verlichting binnenshuis aanstaat, maar je ziet niet wat er binnen gebeurt. Wij doen ze wel dicht en een lampje aan, als we weg gaan 's avonds als inbraak"preventie".
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_171983643
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:30 schreef hierissieweer het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen in-betweens en vitrage?
Onze inbetween is dikker aan stof. Zit aan dikte tussen vitrage en gordijnstoffen in (haha :') ).
pi_171985834
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 07:18 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Heel braband hangt er vol mee toch?
Ik ken het alleen van woonwagenbewoners.
pi_171986339
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:48 schreef zoz het volgende:

[..]

Ik ken het alleen van woonwagenbewoners.
Ik ben geen van beiden, woon hartje Randstad in een huis van steen en beton, zonder wielen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')