abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 10:01:12 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_171543106
Dat je even boven de aarde zweefde, je buiten je zelf trad, niet meer besefte waar je was, geen notie had wie er zich in je buurt bevond, het kippenvel op je armen stond met het haantjes gedrag op je blozende hoofd, je dronken van geluk was als geheel onthouder, op je knieën viel het goddelijke aanbiddend, je onbewust de almachtige zender van het intense geluk in je armen sloot?



Je intens een oerkreet uit het diepste van je keel liet weerkaatsen, je eenmaal teruggekeerd van het zweven boven de aarde pas echt besefte wat je had gezien, je onmiddellijk wist dat je bij iets historisch aanwezig bent geweest, je het gelijktijdig koud en warm kreeg, je rondom je heen keek om het gelukzalige gevoel te delen, je de tranen bij anderen in de ogen zag en wist dat je niet de enige was, je besefte dat je bevoorrecht bent, niet alleen om het te hebben gezien maar ook omdat het mooie aanvallende voetbal, op het hoogste podium, werd bekroond door één van de meest geniale doelpunten ooit?



Je besefte dat je bevoorrecht bent een Nederlander te zijn, een trotse Nederlander waar vaak het meewarige negativisme heerst, er nu geen houden meer aan was voor de positivo's, je de emoties niet de baas was omdat er een baas was die misschien de basis had gelegd, op een bazen-toernooi, voor de eerste wereldtitel van het kleine, grote landje aan de Noordzee, dat de euforie kortstondig was maar, in goud gekrulde letters, voor eeuwig in je geheugen gegrift staat, zoals de bal van Dennis ongeëvenaard in de bovenhoek krulde, onder begeleiding van het commentaar van de eeuw, de schreeuwende, hartstochtelijke, emotionele, gruwelijk intense, dramatisch betrokken, meelevende, uitgelaten, bevlogen Jacques van Gelder, samen met Dennis de Menice voor altijd de belichaming van de intense euforie, het ultieme genot, de bevrijding van de geest, de inspiratiebron van het optimisme?



De oneindige tunnel waar je aan het eind het felle licht zag, een flits die langer zou gaan duren dan je bij het einde van een wonder zou vermoeden, het wonderdoelpunt verstevigde de band tussen de liefhebbers, zelfs de leken en onwetenden begrepen wat er was gebeurd, het eeuwige licht zou blijven stralen in de gedachten van de universele mens, het leven was compleet, dankzij Dennis en Jack, die ons deelgenoot maakten van iets dat groter was dan de som der delen, de tijd stond even stil, en ik vond het tijd om er nu even bij stil te staan.






:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:08:11 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:11:59 #3
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_171543276
Dat overspannen commentaar van cheque van Gelder altijd. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 10:15:05 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_171543334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:11 schreef MPC60 het volgende:
Dat overspannen commentaar van cheque van Gelder altijd. :')
Zit er tegenwoordig niet meer in. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:49:40 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_171544041
Ja, dat was afgelopen 30 april voor mij _O_
  Trouwste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 11:24:09 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_171544651
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:49 schreef remlof het volgende:
Ja, dat was afgelopen 30 april voor mij _O_
Ha ha ha

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 juni 2017 @ 12:23:19 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171545892
Waarom nou dat filmpje met dat irritante commentaar van Van Gelder?

Er is ook eentje met een betere commentator die gewoon normaal doet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 13:15:27 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_171546977
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2017 12:23 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom nou dat filmpje met dat irritante commentaar van Van Gelder?

Er is ook eentje met een betere commentator die gewoon normaal doet.
Frank de Boer aan de bal. Frank Snoeks begint een verhaal over Nederland-Oost Duitsland uit 1980. De bal is bijna bij Bergkamp. Snoeks blijft onzin uitkramen. Snoeks ziet plots Bergkamp kappen. :(


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171547289
Walgelijk die overacting altijd rondom Oranje , om vervolgens een ronde verder er weer uit te vliegen tegen Brazilië _O- :')
blablablabla
  donderdag 8 juni 2017 @ 13:36:13 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171547389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Frank de Boer aan de bal. Frank Snoeks begint een verhaal over Nederland-Oost Duitsland uit 1980. De bal is bijna bij Bergkamp. Snoeks blijft onzin uitkramen. Snoeks ziet plots Bergkamp kappen. :(


:P
Frank Snoeks was dat inderdaad.

Ik vond hem een stuk beter dan Van Gelder die helemaal doordraait. Ik wil mezelf wat aandoen elke keer als ik hem "Dennis Bergkamp!!" hoor schreeuwen. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 13:54:18 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_171547729
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Frank Snoeks was dat inderdaad.

Ik vond hem een stuk beter dan Van Gelder die helemaal doordraait. Ik wil mezelf wat aandoen elke keer als ik hem "Dennis Bergkamp!!" hoor schreeuwen. :P
Ik vond het geweldig. legendarisch commentaar dat net zoals het doelpunt de wereld overging. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171549344
quote:
Dat je even boven de aarde zweefde, je buiten je zelf trad, niet meer besefte waar je was, geen notie had wie er zich in je buurt bevond, het kippenvel op je armen stond met het haantjes gedrag op je blozende hoofd, je dronken van geluk was als geheel onthouder, op je knieën viel het goddelijke aanbiddend, je onbewust de almachtige zender van het intense geluk in je armen sloot?
Na deze alinea dacht ik eerst aan pluisje:
Bij Hoevelaken linksaf
  Trouwste user 2022 donderdag 8 juni 2017 @ 15:17:27 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_171549380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:15 schreef TheRipper het volgende:

[..]

Na deze alinea dacht ik eerst aan pluisje:
[ afbeelding ]
Theo Reitsma was de enige die het onmiddellijk zag. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 juni 2017 @ 00:22:21 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_171564010
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:01 schreef tong80 het volgende:
Dat je even boven de aarde zweefde, je buiten je zelf trad, niet meer besefte waar je was, geen notie had wie er zich in je buurt bevond, het kippenvel op je armen stond met het haantjes gedrag op je blozende hoofd, je dronken van geluk was als geheel onthouder, op je knieën viel het goddelijke aanbiddend, je onbewust de almachtige zender van het intense geluk in je armen sloot?

[ afbeelding ]

Je intens een oerkreet uit het diepste van je keel liet weerkaatsen, je eenmaal teruggekeerd van het zweven boven de aarde pas echt besefte wat je had gezien, je onmiddellijk wist dat je bij iets historisch aanwezig bent geweest, je het gelijktijdig koud en warm kreeg, je rondom je heen keek om het gelukzalige gevoel te delen, je de tranen bij anderen in de ogen zag en wist dat je niet de enige was, je besefte dat je bevoorrecht bent, niet alleen om het te hebben gezien maar ook omdat het mooie aanvallende voetbal, op het hoogste podium, werd bekroond door één van de meest geniale doelpunten ooit?

[ afbeelding ]

Je besefte dat je bevoorrecht bent een Nederlander te zijn, een trotse Nederlander waar vaak het meewarige negativisme heerst, er nu geen houden meer aan was voor de positivo's, je de emoties niet de baas was omdat er een baas was die misschien de basis had gelegd, op een bazen-toernooi, voor de eerste wereldtitel van het kleine, grote landje aan de Noordzee, dat de euforie kortstondig was maar, in goud gekrulde letters, voor eeuwig in je geheugen gegrift staat, zoals de bal van Dennis ongeëvenaard in de bovenhoek krulde, onder begeleiding van het commentaar van de eeuw, de schreeuwende, hartstochtelijke, emotionele, gruwelijk intense, dramatisch betrokken, meelevende, uitgelaten, bevlogen Jacques van Gelder, samen met Dennis de Menice voor altijd de belichaming van de intense euforie, het ultieme genot, de bevrijding van de geest, de inspiratiebron van het optimisme?

[ afbeelding ]

De oneindige tunnel waar je aan het eind het felle licht zag, een flits die langer zou gaan duren dan je bij het einde van een wonder zou vermoeden, het wonderdoelpunt verstevigde de band tussen de liefhebbers, zelfs de leken en onwetenden begrepen wat er was gebeurd, het eeuwige licht zou blijven stralen in de gedachten van de universele mens, het leven was compleet, dankzij Dennis en Jack, die ons deelgenoot maakten van iets dat groter was dan de som der delen, de tijd stond even stil, en ik vond het tijd om er nu even bij stil te staan.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


:P
kippenvel!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 juni 2017 @ 07:26:32 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_171565790
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

kippenvel!
Ha ha ha Mooi :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')