Een kettingslot kan ook als moordwapen fungeren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
In ieder geval: hij zal toch een moordwapen gehad moeten hebben.
Ik heb het zelf nog meegemaakt (oma vertelt), bedreigd op de middelbare school, door een knul met z'n vriendjes met een stiletto.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als je dat artikel leest, lees je ook dat het weleens voorkomt. Vaker, maar nog steeds uitzonderlijk.
Dus?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb het zelf nog meegemaakt (oma vertelt), bedreigd op de middelbare school, door een knul met z'n vriendjes met een stiletto.
Kijk, misschien bedoelt ze het filosofisch. Hoe ook je iemand doodt, daar moet je een bepaald middel voor gebruiken. En op een bepaalde manier bekeken zijn je blote handen ook een wapen.quote:
Wat bedoelde jij hier precies mee?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij vraagt je dit serieus af?
Een sterke knul kan ook met z'n handen moorden, of met een flinke boeren zakdoek.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een kettingslot kan ook als moordwapen fungeren.
Bijvoorbeeld.
In bepaalde gevallen, is dat helaas noodzakelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, kinderen preventief opsluiten noem jij opvoeden?
Bijzonder wel.
Naar aanleiding en ten tijde van hetzelfde toentertijd net gepubliceerde rapport als in je eerdere link.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
http://www.nporadio1.nl/d(...)en-de-deur-te-houden
Januari 2015, een stelling bij Stand.nl: Scholen moeten detectiepoortjes plaatsen om wapens buiten de deur te houden.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien heeft die jongen van 14 gewoon bekend
En alles verteld wat er gebeurd is.
Is allemaal mogelijk.
Vandaar dat er ook niets in opsporing verzocht over deze zaak was.
Exact dat wat er staat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat bedoelde jij hier precies mee?
Ik heb daar niets over gelezen eigenlijk. Ik gok omdat het een beetje ons kent ons is daar en de privacy van de familiesquote:Op woensdag 7 juni 2017 22:13 schreef Eiwitshake het volgende:
Is er inmiddels al een identiteit bekend? Nee, geen culturele identiteit maar puur de achtergrond en gezinssituatie van het verdachtetje.
Er is ergens hierboven een link naar een twitteraarster die zegt de familie te kennen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:13 schreef Eiwitshake het volgende:
Is er inmiddels al een identiteit bekend? Nee, geen culturele identiteit maar puur de achtergrond en gezinssituatie van het verdachtetje.
Ik vraag me eigenlijk wel af of die Twitterende 'ik-ken-de-familie mevrouw' de naam van deze jonge verdachte autistische Lunteraan voor zich heeft weten te houden? Als ik zou moeten gokken wie de naam gaat noemen denk ik ook als eerste aan haar?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:13 schreef Eiwitshake het volgende:
hoi commando alles goed?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb daar niets over gelezen eigenlijk. Ik gok omdat het een beetje ons kent ons is daar en de privacy van de families
Klopt, de naam is daar al tijdje bekend maar dat blijft binnen het dorp. Op school weten meeste leerlingen het ook wel sinds gisteren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb daar niets over gelezen eigenlijk. Ik gok omdat het een beetje ons kent ons is daar en de privacy van de families
Hard aan het werk en daar?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoi commando alles goed?
wannneer ga je die topic van savannah weer opengooien?
oke duidelijkquote:Op woensdag 7 juni 2017 22:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hard aan het werk en daar?
Niet. Deze topics blijven open en en hoeven geen nieuw deel. Als er nieuw nieuws is mag er een nieuw topic geopend worden.
Dit was een mooie voor MIS geweest. Helaas bestaat dat niet meer.
Dat bedoel ik. Dan blijft het hopelijk wat meer ontopic omdat er ook iets is om over te praten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke duidelijk
morgen zal er wel nieuws zijn want dan worden die jongens voorgeleid.
"achter gesloten deuren"quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke duidelijk
morgen zal er wel nieuws zijn want dan worden die jongens voorgeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |