Ik spreek niet snel voor anderen maar in dit geval durf ik er mijn vingers wel voor in het vuur te steken dat iedereen in dit topic en ver daarbuiten denkt dat jij een clown bent.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat denk je dat ik een clown ben ofzo ...
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat denk je dat ik een clown ben ofzo ...
[..]
deze maatregel geldt alleen als er gedacht wordt dat er herhaling mogelijk is...
IS dat zo?
ik denk zelf allebei tot hun 20ste opsluitenquote:
Duidelijk dus dat dat hier niet mogelijk wasquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er is flink bezuinigd op leerlingenvervoer, boven een bepaalde leeftijd gaan ze met de fiets naar school wanneer dat enigszins mogelijk is.
Net beweerde je nog dat hij na 2 jaar weer vrij zou zijn...quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk zelf allebei tot hun 20ste opsluiten
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze kunnen beide hoogstens 2 jaar krijgen of ze moeten berecht worden met het strafrecht voor volwassenen wat me heel erg sterk lijkt.
Het maakt dus echt geen klote uit dat die jongen autistische zou zijn. Hij zit toch niet lang
Ditquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik spreek niet snel voor anderen maar in dit geval durf ik er mijn vingers wel voor in het vuur te steken dat iedereen in dit topic en ver daarbuiten denkt dat jij een clown bent.
Met een taxibusje is meer controle maar het is zeker niet waterdicht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Duidelijk dus dat dat hier niet mogelijk was
Op die leeftijden moeten kids gewoon met de fiets gaan hoor, tenzij het fysiek niet mogelijk isquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Met een taxibusje is meer controle maar het is zeker niet waterdicht.
Ik zie redelijk wat kinderen in die leeftijd (ivm werk), maar die lopen doorgaans niet met wapens rond nee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met wapens? Hebben die kinderen nogal eens een mes op zak of is dat enkel in de steden? Of is dat ook al niet meer zo?
Jij vraagt je dit serieus af?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kinderen van 14 in het algemeen. Dragen die messen bijvoorbeeld?
lolquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zit natuurlijk ook door zijn advocaat op speciaal onderwijs. Sterker nog zijn advocaat zit in het complot!
Als ze een koksopleiding doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kinderen van 14 in het algemeen. Dragen die messen bijvoorbeeld?
Vaak zijn daar wel sporen van te zien. In de schaamstreek zelf, maar het kan bijvoorbeeld ook gaan om blauwe plekken aan de binnenkant van de bovenbenen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe weten ze of het sexueel gedeelte niet vrijwillig was of noemen ze sex altijd sexueelmisbruik in dit soort zaken?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)oor-1464067-a1237391quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij vraagt je dit serieus af?
Maar als je dat artikel leest, lees je ook dat het weleens voorkomt. Vaker, maar nog steeds uitzonderlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wacht nog steeds op de eerste niet-afkrakende bijdrage van jou. Hier weer zo'n pareltje.
Want?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
In ieder geval: hij zal toch een moordwapen gehad moeten hebben.
Een kettingslot kan ook als moordwapen fungeren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
In ieder geval: hij zal toch een moordwapen gehad moeten hebben.
Ik heb het zelf nog meegemaakt (oma vertelt), bedreigd op de middelbare school, door een knul met z'n vriendjes met een stiletto.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als je dat artikel leest, lees je ook dat het weleens voorkomt. Vaker, maar nog steeds uitzonderlijk.
Dus?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb het zelf nog meegemaakt (oma vertelt), bedreigd op de middelbare school, door een knul met z'n vriendjes met een stiletto.
Kijk, misschien bedoelt ze het filosofisch. Hoe ook je iemand doodt, daar moet je een bepaald middel voor gebruiken. En op een bepaalde manier bekeken zijn je blote handen ook een wapen.quote:
Wat bedoelde jij hier precies mee?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij vraagt je dit serieus af?
Een sterke knul kan ook met z'n handen moorden, of met een flinke boeren zakdoek.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een kettingslot kan ook als moordwapen fungeren.
Bijvoorbeeld.
In bepaalde gevallen, is dat helaas noodzakelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, kinderen preventief opsluiten noem jij opvoeden?
Bijzonder wel.
Naar aanleiding en ten tijde van hetzelfde toentertijd net gepubliceerde rapport als in je eerdere link.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
http://www.nporadio1.nl/d(...)en-de-deur-te-houden
Januari 2015, een stelling bij Stand.nl: Scholen moeten detectiepoortjes plaatsen om wapens buiten de deur te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |