Hoe weet je dat ze zijn ouders kent?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:54 schreef rinardo het volgende:
Moet je de tweets van deze dame maar eens lezen die kent de ouders en de jongen https://twitter.com/boerinnetje4/with_replies
Of, ik roep maar wat; zelf jarenlang slachtoffer zijn geweest van misbruik of mishandeling. Vaak zie je dat daders eerst zelf slachtoffer zijn geweest.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik link autisme ook niet aan seksueel gefrustreerd moordend gedrag op die leeftijd
Eerder een zware vorm van ODD of zelfs CD.
Dat is weer speculatie van de ergste soort.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:13 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Of, ik roep maar wat; zelf jarenlang slachtoffer zijn geweest van misbruik of mishandeling. Vaak zie je dat daders eerst zelf slachtoffer zijn geweest.
Nee hoor. Meer een algemene reactie puur op die quote. Ik speculeer verder niet over deze dader.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is weer speculatie van de ergste soort.
Oh ja. Dat zal best. Dat ie verminderd toerekeningsvatbaar is. Maar daarom ook een PIJ maatregel. Blijft ie voorlopig nog wel even vast zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:18 schreef rinardo het volgende:
Zijn autisme gaat hem wel redden in de rechtbank , let op mijn woorden....ontoerekeningsvatbaar of hoe je dat noemt
Zijn leeftijd anders ook wel. Zijn maar weinig soortgelijke zaken waar de dader niet binnen maximaal 10 jaar weer vrij is. Vaak nog veel minder.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:18 schreef rinardo het volgende:
Zijn autisme gaat hem wel redden in de rechtbank , let op mijn woorden....ontoerekeningsvatbaar of hoe je dat noemt
Wat je maar "redden" wil noemen..... Dat zal jarenlang TBS worden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:18 schreef rinardo het volgende:
Maar stel dat he, komt ie over 10 jaar vrij. Is 'ie 24, geen opleiding, geen werkervaring, niks. En dan? Volgens mij is je "straf" dan nog niet voorbij hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn leeftijd anders ook wel. Zijn maar weinig soortgelijke zaken waar de dader niet binnen maximaal 10 jaar weer vrij is. Vaak nog veel minder.
O, kinderen preventief opsluiten noem jij opvoeden?quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Platspuiten en opbergen in een besloten en liefst voor de patient herkenbare en vertrouwde omgeving.
Die zomaar loslaten in de maatschappij is een gebrek aan (je eigen) opvoeding.
Verder kan je met een psychose wel degelijk de patiënt leren dat te gaan herkennen en passende maatregelen te nemen. Last hebben van psychoses is voor mij geen excuus.
10 jaar ????quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Maar stel dat he, komt ie over 10 jaar vrij. Is 'ie 24, geen opleiding, geen werkervaring, niks. En dan? Volgens mij is je "straf" dan nog niet voorbij hoor.
geen opleiding is niet waar denk ik, in jeugdinrichtingen wordt onderwijs gegevenquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Maar stel dat he, komt ie over 10 jaar vrij. Is 'ie 24, geen opleiding, geen werkervaring, niks. En dan? Volgens mij is je "straf" dan nog niet voorbij hoor.
Dan is de volgende vraag, wat doet dat joch dan überhaupt alleen op straat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:24 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat je maar "redden" wil noemen..... Dat zal jarenlang TBS worden.
hoe straf je iemand die de gevolgen van zijn eigen daad niet inziet omdat ie ziek is.
Wat een nuance ineens nu het een blanke jongen is die ze kent, als het mogelijk een buitenlandse jongens was geweest had ze hem probleemloos aan de virtuele schandpaal genageld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:54 schreef rinardo het volgende:
Moet je de tweets van deze dame maar eens lezen die kent de ouders en de jongen https://twitter.com/boerinnetje4/with_replies
Ik reageer op degene die ik quote. Maar die 1 of 2 jaar is de gevangenis straf, daar komt nog TBS bovenop. Dus hij zal wel langer vastzitten dan 1 of 2 jaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
10 jaar ????
hoe kom je erop
hoogstens 1 of 2 jaar
dat is inderdaad schandalig laag voor een moordpartij
De beschrijving van verdachte en zijn ouders klopt wel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze zijn ouders kent?
Edit: Ah, de link gaat niet naar with replies.
Die is voor z'n 18e al wel vrij. Buiten dat zijn je werkkansen als (zware) autist sowieso al niet erg hoog.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hij zit natuurlijk ook door zijn advocaat op speciaal onderwijs. Sterker nog zijn advocaat zit in het complot!quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Vraag me af of dat autistische verhaal niet door zijn advocaat is ingegeven.
Bovendien hoeveel autistische moordenaars zijn er? Moet zijn autisme als excuus gebruikt gaan worden in deze zaak? Lijkt me niet.
De hierboven ergens gelinkte dame op Twitter die zegt de familie te kennen, zal wel een reden hebben dat ze #jeugdzorg noemtquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan is de volgende vraag, wat doet dat joch dan überhaupt alleen op straat?
Wie heeft dan de conclusie getrokken dat dat wel kon?
Of je verdiept je ergens in voor je wat roept, zoek maar op PIJ.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze kunnen beide hoogstens 2 jaar krijgen of ze moeten berecht worden met het strafrecht voor volwassenen wat me heel erg sterk lijkt.
Het maakt dus echt geen klote uit dat die jongen autistische zou zijn. Hij zit toch niet lang
Speciaal onderwijs nog wel...ere komen steeds meer feitjes naar boven.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zit natuurlijk ook door zijn advocaat op speciaal onderwijs. Sterker nog zijn advocaat zit in het complot!
Geef dan eens antwoord op mij vraag hoe je iemand moet straffen die zelf niet beseft wat ie gedaan heeft én niet beseft waarom ie gestraft wordtquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Vraag me af of dat autistische verhaal niet door zijn advocaat is ingegeven.
Bovendien hoeveel autistische moordenaars zijn er? Moet zijn autisme als excuus gebruikt gaan worden in deze zaak? Lijkt me niet.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:18 schreef rinardo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |