abonnement Unibet Coolblue
pi_171522904
hallo,
Ik heb sinds gisteren een kitten van 6 weken. ik weet dat dat veel te vroeg is om bij haar moeder te zijn weggehaald. Een vriendin verzorgt vaker zwerfkatjes en mijn kat van ongeveer 1 jaar is ook zo'n katje. zij is van haar eigen best schuw, ze vind alleen mij leuk en vertrouwd. Ik heb nu dus een kitten erbij van 6weken die gisteren vast zat in een hek. Ze is bij de dierenarts ingeënt enzo.

Ik heb ze gisteren aan elkaar voorgesteld en dat ging in het begin goed. naderhand nogmaals aan elkaar geroken en toen begon het blazen. en hup de oudste rende er van door. ik ben met de kitten in een reismandje (open deurtje) naar bed gegaan met wat voer en water en een kattebak. Dat ging gewoon goed tot een uur of 3 nachts, ze begon extreem te mauwen en zat ineens in de kledingkast. Ik heb haar opgepakt en toen blies ze naar mij. Eenmaal in de armen vind ze het wel fijn maar wilt daarna ook gaan. als ik haar weer terug zet begon ze weer met mauwen. en og wat is ze toch schattig en ik krijg gewoon medelijden met haar door haar kleine mouwtjes. ik denk zelf dat ze naar haar moeder wilt roepen. Ik ben rond 5:30 opgestaan en heb haar in de kamer gelaten. ik heb de ouder kat naar buiten gedaan en onmiddellijk ging de kitten onder de bank. Ze zit er nu nog steeds. ik heb voer water kattebak en mandje bij de bank neergezet en soms gaat ze eten. ze durft wel niet verder dan een meter van de bank vandaag.

vanmiddag dacht ik ik ga even in bed liggen en kijken wat ze dan doet. na een uurtje zat ze dan ook OP de bank. ik vond het zo leuk om dat te zien. ik liep rustig naar de keuken zodat ze niet zou schrikken. toen ik ook maar even bewoog vluchten ze al onder de bank. Ik weet niet of het normaal is of dat ik iets moet doen. Net kwam de oudere kat weer langs en na een tijdje begonnen ze weer te blazen. Nu mauwt de kitten af en toe nog onder de bang. Ik probeer al rustig tegen haar te praten maar ik weet niet goed of ik het goed doe. ik wil zo graag haar vertrouwen winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joep1997 op 07-06-2017 13:34:50 ]
pi_171522958
Kan ze niet bij een andere poezenmoeder terecht?
misunderstood
  vrijdag 9 juni 2017 @ 23:19:27 #3
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_171586498
Je verhaal is niet te lezen, je schrijft in spreektaal.

Waarom heb je een kitten van zo jong in huis genomen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')