abonnement Unibet Coolblue
pi_171518872


FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com / www.futhead.com
pi_171518874
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:07 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

ik probeer altijd 19:00 online te zijn om via mn xbox nog snel te snipen
gister nog heel snel 3 mexicano's gefixt (LW/ST/RW) voor 1500 totaal

Liga nos en rest had ik nog..

ik ben alleen nerveus voor de laatste SBC, dan zit ik in het buitenland met zeer beperkte wifi
wat krijgen we nu nog? ROTW-Rusland-Spanje-italie?
Volgens mij wel ja, ik heb helaas de eerste SBC gemist :(
Had zelf ook nog wat spelers gesniped dit in de meest bekeken opstelling stonden op Futhead. zo had ik een 3 cv's gekocht voor 2k+- en direct verkocht voor 4k
  woensdag 7 juni 2017 @ 10:48:32 #3
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171518988
quote:
99s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:42 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja, ik heb helaas de eerste SBC gemist :(
Had zelf ook nog wat spelers gesniped dit in de meest bekeken opstelling stonden op Futhead. zo had ik een 3 cv's gekocht voor 2k+- en direct verkocht voor 4k
Voordeel van spanje/italie/rusland is dat er belachelijk veel hyper links zijn en Brazilianen.
ROTW moet ik even kijken wat daar inzit en wat ik daarvan kan maken, ik ga ze vandaag en morgen maar even inslaan
  woensdag 7 juni 2017 @ 10:58:03 #4
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_171519213
Welke pakketten kan ik nu het beste kopen als ik nou echt eens een topspeler wil treffen?
Ik heb echt pakketten van alle prijzen gekocht, maar het is telkens kut :(
Just keep scoring.
  woensdag 7 juni 2017 @ 11:02:43 #5
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171519306
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:58 schreef Dolberg het volgende:
Welke pakketten kan ik nu het beste kopen als ik nou echt eens een topspeler wil treffen?
Ik heb echt pakketten van alle prijzen gekocht, maar het is telkens kut :(
Geen packs kopen maar sparen voor de spelers..
ik heb echt kut spelers uit een 125000 coin pack gehad, en laatst neymar uit een 7500 pack
pi_171519435
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:58 schreef Dolberg het volgende:
Welke pakketten kan ik nu het beste kopen als ik nou echt eens een topspeler wil treffen?
Ik heb echt pakketten van alle prijzen gekocht, maar het is telkens kut :(
Nooit packs halen, gewoon sparen en qualificeren voor de Weekend League, daaruit krijg je ook packs/coins
  woensdag 7 juni 2017 @ 11:27:46 #7
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_171519899
quote:
99s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:08 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Nooit packs halen, gewoon sparen en qualificeren voor de Weekend League, daaruit krijg je ook packs/coins
Ah, weekend league speel ik eigenlijk nooit. Ook niet de kwalificatie.
Maar ik zit ook in divisie 4, dus weet niet of ik daar goed genoeg voor heb.
Just keep scoring.
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:35:03 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171521499
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:27 schreef Dolberg het volgende:

[..]

Ah, weekend league speel ik eigenlijk nooit. Ook niet de kwalificatie.
Maar ik zit ook in divisie 4, dus weet niet of ik daar goed genoeg voor heb.
Jawel joh. Ik zit in divisie 6 en ik ben er deze week doorheen gekomen.

Op de WL zelf eindig ik dan max ergens in silver maar zelfs dan he je al goeie rewards
Laffe huichelaar
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:47:45 #9
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_171521840
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jawel joh. Ik zit in divisie 6 en ik ben er deze week doorheen gekomen.

Op de WL zelf eindig ik dan max ergens in silver maar zelfs dan he je al goeie rewards
Oke. Zal eens proberen te kwalificeren. Thnx!
Just keep scoring.
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:51:36 #10
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_171521938
Had vorige week massaal Russische spelers gekocht, komt gisteren de taak met de Mexicaanse competitie :)

Maar goed, Russen, Spanjaarden en Italianen zat voor de laatste twee opdrachten
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:57:11 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171522073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:47 schreef Dolberg het volgende:

[..]

Oke. Zal eens proberen te kwalificeren. Thnx!
Je hebt er wel een beetje luck voor nodig hoor, het lukt me vaker niet dan wel.

Zie ook die user hierboven die er 3x in de finale afging. 1 tegen 100 dathij me kapot maakt in een game
Laffe huichelaar
pi_171525738
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je hebt er wel een beetje luck voor nodig hoor, het lukt me vaker niet dan wel.

Zie ook die user hierboven die er 3x in de finale afging. 1 tegen 100 dathij me kapot maakt in een game
Ja voor de ene is het moeilijker, ik heb het geluk dat ik constant handhaaf in div 1 en daardoor automatisch kwalificeer. Maar de Weekend League qualificatie lukt meestal wel in 1 of 2 keer. Gisteren Marquinhos gewonnen en daarvoor die RM van Dortmund.
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:32:27 #13
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171527527
Godverdomme man, net in de finale verloren nadat ik de hele wedstrijd (sinds minuut 8) heb voorgestaan. M'n halve team naar voren, ondanks defensive, bij een corner en die pleuris OTW Dembele rent mijn hele team eruit en scoort een lucky goal, 2-2 in de 89ste minuut. Fantastisch dit. Uiteindelijk scoort hij dan nog de 3-2 ergens in de 2de helft van de verlenging.

Kan morgen niet spelen en heb toch geen nut voor Marquinhos, maar wel zwaar frustrerend. :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:37:12 #14
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171527632
Oh en om het nog mooier te maken, in mijn 2de toernooi kom ik in de halve finale tegen een kerel met een half BPL TOTS team. Ik krijg een rode kaart in minuut 30, paar goede kansen om te scoren maar blijft 0-0 na 90 minuten, 2 minuten extra tijd in de tweede verlenging, hij kan 3(!) corners nemen en scoort natuurlijk via de paal met SBC Suarez, 1-0, ik trap af en de scheids fluit. :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:50:38 #15
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171528003
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Godverdomme man, net in de finale verloren nadat ik de hele wedstrijd (sinds minuut 8) heb voorgestaan. M'n halve team naar voren, ondanks defensive, bij een corner en die pleuris OTW Dembele rent mijn hele team eruit en scoort een lucky goal, 2-2 in de 89ste minuut. Fantastisch dit. Uiteindelijk scoort hij dan nog de 3-2 ergens in de 2de helft van de verlenging.

Kan morgen niet spelen en heb toch geen nut voor Marquinhos, maar wel zwaar frustrerend. :')
kunnen we niet ruilen? ik heb alleen maar spelers achterin ondanks offensive, moet nu 3-4-1-2 spelen om een beetje een aanval te hebben.

had gisteren ook de grootste moeite om niet mijn controller door het raam te smijten en de disc in de prullenbak te gooien, zo'n beetje elke aidsgoal die je tegen kon krijgen kreeg ik tegen. random longshot, voorzet waarbij mijn verdediger het beter lijkt om te trappen dan te koppen, en dus al na 1.5 minuten goal tegen heb, vrije trap waarbij mijn verdedigers niet springen terwijl ik dat wel vraag enz. alleen de rebound goal ontbrak. hattrick van lewandowski kon zelfs die aids niet tegenhouden, heb ook meteen if 87 fahrmann verkocht, zijn stats zijn allemaal boven 90, maar hij houdt niks tegen, nu dus maar weer terug naar de 86 leno, die houdt tenminste wel shit tegen
  donderdag 8 juni 2017 @ 13:25:59 #16
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171547206
Benteke (87) of Sanchez (88) waarbij de 2e spits Sturridge is ?

met Eriksen, Toure en Coutinho op het middenveld in 4-1-2-1-2 (2) ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:31:09 #17
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171552967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:25 schreef Dopekoe het volgende:
Benteke (87) of Sanchez (88) waarbij de 2e spits Sturridge is ?

met Eriksen, Toure en Coutinho op het middenveld in 4-1-2-1-2 (2) ?
gebruik zelf snachez en vind hem insane, maar ik heb hem als lone striker, bij jou zou ik voor benteke gaan, geeft meer vrijheid aan sturridge om diep te gaan terwijl benteke iets van 3 man bezig houdt
  vrijdag 9 juni 2017 @ 00:45:01 #18
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171564316
heb besloten dat ik helemaal klaar ben met fut champs voor dit jaar, ea mag al die tots unlocks in hun strot duwen, eerst maar even de game opzich fixen voor ik er weer naartoe ga. gameplay is verschrikkelijk, en niet eens gelijk voor iedereen. ik kan met moeite en heel veel delay 3 passes aan elkaar verbinden terwijl anderen met 0 input delay me alle kanten op tikken. om nog maar te zwijgen over de servers, in games zoals LoL heb ik een ping van 20ms gemiddeld, bij fifa 110 (!). en dan zeggen dat ze voor fut champs goede dedicated servers hebben, mijn reet. is gewoon niet mee te spelen, en ik twijfel zelfs ten zeerste of ik nog wel zin heb om fifa 18 te halen, want daar zal het wel precies hetzelfde liedje zijn
pi_171566155
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:45 schreef lesleyyb het volgende:
heb besloten dat ik helemaal klaar ben met fut champs voor dit jaar, ea mag al die tots unlocks in hun strot duwen, eerst maar even de game opzich fixen voor ik er weer naartoe ga. gameplay is verschrikkelijk, en niet eens gelijk voor iedereen. ik kan met moeite en heel veel delay 3 passes aan elkaar verbinden terwijl anderen met 0 input delay me alle kanten op tikken. om nog maar te zwijgen over de servers, in games zoals LoL heb ik een ping van 20ms gemiddeld, bij fifa 110 (!). en dan zeggen dat ze voor fut champs goede dedicated servers hebben, mijn reet. is gewoon niet mee te spelen, en ik twijfel zelfs ten zeerste of ik nog wel zin heb om fifa 18 te halen, want daar zal het wel precies hetzelfde liedje zijn
Input delay ligt toch ook aan je TV ? met input delay zou ik helemaal knettergek worden.

Heb zelf nooit gezeik met ping dus dat ligt toch echt aan jezelf.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 09:01:47 #20
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171566641
Ik heb al besloten om Fifa 18 gewoon te laten liggen.
De reden:

Het speel is zo oneerlijk als het maar kan!
Ik heb echt geen probleem met verliezen, maar verliezen zonder reden slaat nergens op.

Voorbeeld van gisteren:
Ik: 1e helft: 9 schoten, 9 op doel, 1 goal
Tegenstander: 41e minuut: 1 schot, 1 op doel, 1 goal
Ik: 43e minuut: gelijk een doelpunt vanuit de aftrap

Dat is toch je reinste onzin....

Benteke in de 2e helft wordt omver gelopen door Verratti..... geloof je het zelf

Als EA nou een game maakt die eerlijk is en gewoon van skills gebruik maakt en niet van statistieken en momentum en dat onzinnige chemistry dan keer ik wellicht terug, maar nu is het gewoon niet leuk meer.

Ook chemistry klopt geen moer van:

Gisteren speelde ik tegen iemand met 68 chem en opeens kan mijn team er helemaal niets meer van. Ze struikelen over de ballen, de keeper schiet 3 van de 5 ballen over de zijlijn uit, passes gaan rechtstreeks in de voeten van de tegenstander.
Het lijkt wel of FIFA je team compenseert aan de chem van de tegenstander...
En bij hem / haar komt alles aan en hij / zij doet alles wat niet kan met lage chem....

Het is dat ik FIFA 17 digitaal heb gekocht anders had ie nu bij Gamemania gelegen....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171566749
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 09:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb al besloten om Fifa 18 gewoon te laten liggen.
De reden:

Het speel is zo oneerlijk als het maar kan!
Ik heb echt geen probleem met verliezen, maar verliezen zonder reden slaat nergens op.

Voorbeeld van gisteren:
Ik: 1e helft: 9 schoten, 9 op doel, 1 goal
Tegenstander: 41e minuut: 1 schot, 1 op doel, 1 goal
Ik: 43e minuut: gelijk een doelpunt vanuit de aftrap

Dat is toch je reinste onzin....

Benteke in de 2e helft wordt omver gelopen door Verratti..... geloof je het zelf

Als EA nou een game maakt die eerlijk is en gewoon van skills gebruik maakt en niet van statistieken en momentum en dat onzinnige chemistry dan keer ik wellicht terug, maar nu is het gewoon niet leuk meer.

Ook chemistry klopt geen moer van:

Gisteren speelde ik tegen iemand met 68 chem en opeens kan mijn team er helemaal niets meer van. Ze struikelen over de ballen, de keeper schiet 3 van de 5 ballen over de zijlijn uit, passes gaan rechtstreeks in de voeten van de tegenstander.
Het lijkt wel of FIFA je team compenseert aan de chem van de tegenstander...
En bij hem / haar komt alles aan en hij / zij doet alles wat niet kan met lage chem....

Het is dat ik FIFA 17 digitaal heb gekocht anders had ie nu bij Gamemania gelegen....
Snap niet dat jullie overal zo op kunnen zeiken zeg, ik herken maar heel weinig van wat jullie zeggen. Maar ik ben ook super goed.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 09:11:17 #22
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171566752
Super irritant, per week heb ik zo weinig tijd dat ik maar aan 4 potjes toe kom. Waarom is er niet een europa league variant van de WL?
  vrijdag 9 juni 2017 @ 09:53:10 #23
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171567451
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 09:10 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Snap niet dat jullie overal zo op kunnen zeiken zeg, ik herken maar heel weinig van wat jullie zeggen. Maar ik ben ook super goed.
Het is dat ik het niet eens de moeite waard vind om gameplay video te uploaden anders had ik het je kunnen laten zien hoe FIFA oneerlijk doet :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 9 juni 2017 @ 10:26:13 #24
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171568111
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 08:25 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Input delay ligt toch ook aan je TV ? met input delay zou ik helemaal knettergek worden.

Heb zelf nooit gezeik met ping dus dat ligt toch echt aan jezelf.
nou ik speel fifa op pc, dus op een full hd monitor, heb alle settings op het allerlaagst staan om de gameplay maar zo vloeiend mogelijk te houden, en dat is het dus nog steeds niet, en ik zou niet weten hoe ik verantwoordelijk ben voor deze hoge ping, zoals gezegd bij andere games is er niks aan de hand en zelfs als ik online tests draai kom ik nooit hoger dan 30, dat fifa dan ineens 110 is vind ik dan apart
pi_171568989
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:26 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

nou ik speel fifa op pc, dus op een full hd monitor, heb alle settings op het allerlaagst staan om de gameplay maar zo vloeiend mogelijk te houden, en dat is het dus nog steeds niet, en ik zou niet weten hoe ik verantwoordelijk ben voor deze hoge ping, zoals gezegd bij andere games is er niks aan de hand en zelfs als ik online tests draai kom ik nooit hoger dan 30, dat fifa dan ineens 110 is vind ik dan apart
Oke dat is raar, ik speel op de PS4 dus ik kan je daarbij niet helpen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 09:53 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Het is dat ik het niet eens de moeite waard vind om gameplay video te uploaden anders had ik het je kunnen laten zien hoe FIFA oneerlijk doet :)
Ik zou graag een potje van je bekijken .
  vrijdag 9 juni 2017 @ 11:21:02 #26
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171569111
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 11:13 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Oke dat is raar, ik speel op de PS4 dus ik kan je daarbij niet helpen.

[..]

Ik zou graag een potje van je bekijken .
Zal kijken of ik komend weekend een match kan uploaden waarin ik alles tegenkom dat ik schreef :)
Maar moet er wel bij zeggen dat komend weekend Killing Floor 2 en TLOU voorrang krijgen :)
En wellicht Horizon ook nog als die een beetje goed in de sale komt :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171569546
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 11:21 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Zal kijken of ik komend weekend een match kan uploaden waarin ik alles tegenkom dat ik schreef :)
Maar moet er wel bij zeggen dat komend weekend Killing Floor 2 en TLOU voorrang krijgen :)
En wellicht Horizon ook nog als die een beetje goed in de sale komt :)
PRIORITEITEN DOPEKOE
pi_171569873
Ik lurk al een tijdje mee op dit subforum en heb vroeger hier ook gepost. Ik weet dat dit het FUT sub deel is(wat ik ook speel). Ik ben een Div 1 speler die meedoet aan het Groningen E-sports toernooi. Nu heb ik Portugal gekozen om mee te spelen. Ik speel altijd 4-3-3(4) Iemand tips voor deze squad? Gebruik Semedo omdat Portugal geen goede tweede CB heeft. Bruma en Vierinha zitten niet in de huidige H2H Squads.

Nani - Ronaldo - Gelson Martins
--------------Quaresma
Jao Mario - Renato Sanches

Cedric - Pepe - Semedo - Guerreiro
-------- Rui Patricio
  vrijdag 9 juni 2017 @ 12:16:57 #29
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171570037
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 11:45 schreef Roypsv het volgende:

[..]

PRIORITEITEN DOPEKOE
Die liggen momenteel bij Killing Floor 2 :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 9 juni 2017 @ 12:21:32 #30
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171570134
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 12:06 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik lurk al een tijdje mee op dit subforum en heb vroeger hier ook gepost. Ik weet dat dit het FUT sub deel is(wat ik ook speel). Ik ben een Div 1 speler die meedoet aan het Groningen E-sports toernooi. Nu heb ik Portugal gekozen om mee te spelen. Ik speel altijd 4-3-3(4) Iemand tips voor deze squad? Gebruik Semedo omdat Portugal geen goede tweede CB heeft. Bruma en Vierinha zitten niet in de huidige H2H Squads.

Nani - Ronaldo - Gelson Martins
--------------Quaresma
Jao Mario - Renato Sanches

Cedric - Pepe - Semedo - Guerreiro
-------- Rui Patricio
Bernardo Silva ipv Gelson Martins misschien ?
Danilo Pereira ipv Joao Mario misschien ?

Gezien het feit dat je CR7 hebt heb je vast wel genoeg coins voor de TOTS versies van deze spelers :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171570882
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 12:21 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Bernardo Silva ipv Gelson Martins misschien ?
Danilo Pereira ipv Joao Mario misschien ?

Gezien het feit dat je CR7 hebt heb je vast wel genoeg coins voor de TOTS versies van deze spelers :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 12:21 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Bernardo Silva ipv Gelson Martins misschien ?
Danilo Pereira ipv Joao Mario misschien ?

Gezien het feit dat je CR7 hebt heb je vast wel genoeg coins voor de TOTS versies van deze spelers :)
Het gaat niet om FUT het is een H2H tournament.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 12:31:15 #32
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171663550
Bizar raar typisch EA spel.....

Ik speel in seasons sinds afgelopen weekend met Atletico Madrid in 4-4-2.
Van de 13 wedstrijden verlies ik er 1 en speel ik er 2 gelijk.
De rest is allemaal winst tegen vreemd genoeg alleen Real Madrid en Bayern Munchen (Originaliteit is ver te zoeken)....

Dus na die winstpartijen ben ik het ook eens gaan proberen met Atletico Madrid spelers (zelfde spelers en posities en zefde opstelling en instructies en taktieken) in FUT.

M'n opstelling was als volgt (Gelijk aan seasons)

Griezmann - Gameiro
Carrasco - Saul - Gabi - Koke
Filipe Luis - Godin - Gimenez - Juanfran
Oblak

Ik krijg het niet voor elkaar om te winnen met dit team in FUT.
Dat slaat toch helemaal nergens op.
Dezelfde spelers, dezelfde rating, dezelfde formatie, dezelfde taktieken en dezelfde instructies en had zelfs Simeone gehaald voor de lol....

Het speelt totaal anders, heel erg stroperig, geen samenhang. Passes in het niets. Verdedigers die zich niet aan de taken houden. Aanvallers die zich verstoppen. Vrije trappen met Koke die 20 meter over en naast gaan terwijl ze in normaal seasons gewoon allemaal op doel zijn.
En ja, ik heb afgewisseld dus de gameplay modes dus ik heb echt het verschil gemerkt.

Omdat het Atl. Madrid van mij in FUT dus bagger speelde heb ik er een La Liga team van gemaakt met een basis van Atl Madrid.
Dit team speelt dus duidelijk beter en prettiger....

Slaat eigenlijk helemaal nergens op :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:31:37 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171666775
Net gekwalificeerd voor de WL en Nacho gewonnen. 2-0 achter na 26 minuten in de finale, gelukkig stond Dybala op en was het net na rust 2-2.

4-3 gewonnen op penaltys na een rollertje van Kante als laatste penalty. Denk dat er een controller gesneuveld is aan de andere kant :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:33:19 #34
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171666816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:31 schreef Dopekoe het volgende:
Bizar raar typisch EA spel.....

Ik speel in seasons sinds afgelopen weekend met Atletico Madrid in 4-4-2.
Van de 13 wedstrijden verlies ik er 1 en speel ik er 2 gelijk.
De rest is allemaal winst tegen vreemd genoeg alleen Real Madrid en Bayern Munchen (Originaliteit is ver te zoeken)....

Dus na die winstpartijen ben ik het ook eens gaan proberen met Atletico Madrid spelers (zelfde spelers en posities en zefde opstelling en instructies en taktieken) in FUT.

M'n opstelling was als volgt (Gelijk aan seasons)

Griezmann - Gameiro
Carrasco - Saul - Gabi - Koke
Filipe Luis - Godin - Gimenez - Juanfran
Oblak

Ik krijg het niet voor elkaar om te winnen met dit team in FUT.
Dat slaat toch helemaal nergens op.
Dezelfde spelers, dezelfde rating, dezelfde formatie, dezelfde taktieken en dezelfde instructies en had zelfs Simeone gehaald voor de lol....

Het speelt totaal anders, heel erg stroperig, geen samenhang. Passes in het niets. Verdedigers die zich niet aan de taken houden. Aanvallers die zich verstoppen. Vrije trappen met Koke die 20 meter over en naast gaan terwijl ze in normaal seasons gewoon allemaal op doel zijn.
En ja, ik heb afgewisseld dus de gameplay modes dus ik heb echt het verschil gemerkt.

Omdat het Atl. Madrid van mij in FUT dus bagger speelde heb ik er een La Liga team van gemaakt met een basis van Atl Madrid.
Dit team speelt dus duidelijk beter en prettiger....

Slaat eigenlijk helemaal nergens op :')
[ afbeelding ]
Volgens mij is er een verschil in game speed tussen seasons en fut. Geen idee of dat iets kan verklaren, maar belachelijk is het wel. Gewoon met een BPL team spelen, ik heb nu een serie A en BPL hybrid, scheelt en hoop ergernis als je zelf ook belachelijk voordeel krijgt met Son, Martial, Smalling etc.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:56:03 #35
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171667474
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:33 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Volgens mij is er een verschil in game speed tussen seasons en fut. Geen idee of dat iets kan verklaren, maar belachelijk is het wel. Gewoon met een BPL team spelen, ik heb nu een serie A en BPL hybrid, scheelt en hoop ergernis als je zelf ook belachelijk voordeel krijgt met Son, Martial, Smalling etc.
Niet alleen game speed dan waarschijnlijk maar in alles, want ze kunnen niets meer soms lijkt het...

Ik heb bijna de hele tijd een BPL team gehad en was het nu gewoon zat :)
Kwam de hele tijd ook maar dezelfde teams tegen met Smalling en Walker en Kante en Martial.

Hele bizar dat je bijna nooit een team met Kompany, Fabregas, Silva of Pogba tegenkomt...
Wat betreft BPL.

Kom ik een LaLiga team tegen dan is het altijd minimaal 1 speler van MSN of BBC
Een Ligue 1 team is vaak Lacazatte met Tolisso en Verrati

Bundesliga heeft vaak Hummels, Robben en Werner.

Serie : Florenzi, Manolas, Mertens Cuadrado

Veel originaliteit is er iig niet....

Welke spelers zijn jullie nog nooit of erg weinig tegengekomen, maar zijn wel high rated?

Ik trap af:

Aguero
Thiago Silva
Alaba
Aubameyang
Sergio Ramos
Ibrahimovich
David Silva
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 13 juni 2017 @ 19:33:24 #36
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171673905
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Niet alleen game speed dan waarschijnlijk maar in alles, want ze kunnen niets meer soms lijkt het...

Ik heb bijna de hele tijd een BPL team gehad en was het nu gewoon zat :)
Kwam de hele tijd ook maar dezelfde teams tegen met Smalling en Walker en Kante en Martial.

Hele bizar dat je bijna nooit een team met Kompany, Fabregas, Silva of Pogba tegenkomt...
Wat betreft BPL.

Kom ik een LaLiga team tegen dan is het altijd minimaal 1 speler van MSN of BBC
Een Ligue 1 team is vaak Lacazatte met Tolisso en Verrati

Bundesliga heeft vaak Hummels, Robben en Werner.

Serie : Florenzi, Manolas, Mertens Cuadrado

Veel originaliteit is er iig niet....

Welke spelers zijn jullie nog nooit of erg weinig tegengekomen, maar zijn wel high rated?

Ik trap af:

Aguero
Thiago Silva
Alaba
Aubameyang
Sergio Ramos
Ibrahimovich
David Silva
alexis sanschez en ozil zie ik ook bijna nooit
  woensdag 14 juni 2017 @ 02:57:22 #37
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171682032
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Niet alleen game speed dan waarschijnlijk maar in alles, want ze kunnen niets meer soms lijkt het...

Ik heb bijna de hele tijd een BPL team gehad en was het nu gewoon zat :)
Kwam de hele tijd ook maar dezelfde teams tegen met Smalling en Walker en Kante en Martial.

Hele bizar dat je bijna nooit een team met Kompany, Fabregas, Silva of Pogba tegenkomt...
Wat betreft BPL.

Kom ik een LaLiga team tegen dan is het altijd minimaal 1 speler van MSN of BBC
Een Ligue 1 team is vaak Lacazatte met Tolisso en Verrati

Bundesliga heeft vaak Hummels, Robben en Werner.

Serie : Florenzi, Manolas, Mertens Cuadrado

Veel originaliteit is er iig niet....

Welke spelers zijn jullie nog nooit of erg weinig tegengekomen, maar zijn wel high rated?

Ik trap af:

Aguero
Thiago Silva
Alaba
Aubameyang
Sergio Ramos
Ibrahimovich
David Silva
Persoonlijk heb ik een hekel aan de BPL, oninteressante spelers die veel te goed zijn, maar ik kon het niet meer aan om iedere keer te verliezen tegen Smalldini en co, nu heb ik die hybrid. Van jouw lijst zie ik Ramos en Alaba nog wel eens.

Verder passen spelers als Ozil, Kroos, Muller, Higuain, Benzema, Pepe, Busquets etc etc niet in teams omdat ze de snelheid missen. Belachelijk dat het spel je eigenlijk dwingt om met een Vardy, Can, Mousse Dembele of Smalling spelen dan deze fantastisch spelers omdat je anders geen schijn van kans maakt als je geen top 100 speler bent.

Je komt eigenlijk altijd uit bij dezelfde subset van 50-60 spelers, wat voor hybrid je ook wil maken, om competitief te zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:08:50 #38
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171683417
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 02:57 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik een hekel aan de BPL, oninteressante spelers die veel te goed zijn, maar ik kon het niet meer aan om iedere keer te verliezen tegen Smalldini en co, nu heb ik die hybrid. Van jouw lijst zie ik Ramos en Alaba nog wel eens.

Verder passen spelers als Ozil, Kroos, Muller, Higuain, Benzema, Pepe, Busquets etc etc niet in teams omdat ze de snelheid missen. Belachelijk dat het spel je eigenlijk dwingt om met een Vardy, Can, Mousse Dembele of Smalling spelen dan deze fantastisch spelers omdat je anders geen schijn van kans maakt als je geen top 100 speler bent.

Je komt eigenlijk altijd uit bij dezelfde subset van 50-60 spelers, wat voor hybrid je ook wil maken, om competitief te zijn.
Elke FIFA versie wordt weer gezegd dat Pace niet belangrijk is en het lijkt wel of het elke versie het tegenovergestelde is...

Wellicht wordt het eens tijd voor een variant van FUT die alle spelers gelijk stelt.
Bijvoorbeeld Sergio Ramos die even goed is als een Hoogma en dat chemistry niet mee telt zodat je echt je eigen ultimate team kan maken. En dat dan doen zonder te 'betalen' voor kaartjes dus met huurspelers ofzo.

Dan gaat het echt over skills en niet over wie het meeste geluk heeft en wie het meeste truukjes kan...

Als barriere zodat niet iedereen dit constant zal spelen en EA er nog geld aan kan verdienen is hier een soort van Daily knockout van te maken zonder de rare eisen.
En als je het toernooi wint kun je dingen unlocken ofzo.

Zo kan er in ieder geval nog iets leuks binnen FUT gedaan worden.

Ik sta zelf namelijk op het punt om alles te verkopen en alle centen aan Draft te besteden....
En als dan alles op is ga ik alleen nog maar seasons doen, want zonder geld kun je geen geld maken en heeft FUT geen zin meer om te spelen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171684730
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:08 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Elke FIFA versie wordt weer gezegd dat Pace niet belangrijk is en het lijkt wel of het elke versie het tegenovergestelde is...

Wellicht wordt het eens tijd voor een variant van FUT die alle spelers gelijk stelt.
Bijvoorbeeld Sergio Ramos die even goed is als een Hoogma en dat chemistry niet mee telt zodat je echt je eigen ultimate team kan maken. En dat dan doen zonder te 'betalen' voor kaartjes dus met huurspelers ofzo.

Dan gaat het echt over skills en niet over wie het meeste geluk heeft en wie het meeste truukjes kan...

Als barriere zodat niet iedereen dit constant zal spelen en EA er nog geld aan kan verdienen is hier een soort van Daily knockout van te maken zonder de rare eisen.
En als je het toernooi wint kun je dingen unlocken ofzo.

Zo kan er in ieder geval nog iets leuks binnen FUT gedaan worden.

Ik sta zelf namelijk op het punt om alles te verkopen en alle centen aan Draft te besteden....
En als dan alles op is ga ik alleen nog maar seasons doen, want zonder geld kun je geen geld maken en heeft FUT geen zin meer om te spelen :)
Ik vind dat trucjes ook onder skills vallen. Daarmee win ik namelijk mijn wedstrijden.
Gisteren de fut champions blauwe kaart gewonnen in eerste poging, Met heel veel geluk in de laatste pot moet ik zeggen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 11:12:17 #40
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171685455
quote:
99s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:31 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ik vind dat trucjes ook onder skills vallen. Daarmee win ik namelijk mijn wedstrijden.
Gisteren de fut champions blauwe kaart gewonnen in eerste poging, Met heel veel geluk in de laatste pot moet ik zeggen.
Ik kan geen enkel truukje volgens mij :)
Ja, Fake shot en wegkappen, voor de rest vind ik een goal van afstand of een mooie uitgespeelde goal ook vaak mooier dan een dribbel met daarin 487 verschillende voetbewegingen.
Als ik iemand op de flank voorbij ga dan is het meestal alleen met lichaams schijnbewegingen en inhouden en accelereren. Precisie dribbelen zit er bij mij echt niet in :)

Blauwe kaart ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171690525
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:12 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik kan geen enkel truukje volgens mij :)
Ja, Fake shot en wegkappen, voor de rest vind ik een goal van afstand of een mooie uitgespeelde goal ook vaak mooier dan een dribbel met daarin 487 verschillende voetbewegingen.
Als ik iemand op de flank voorbij ga dan is het meestal alleen met lichaams schijnbewegingen en inhouden en accelereren. Precisie dribbelen zit er bij mij echt niet in :)

Blauwe kaart ?
Ja bedoelde die spaanse TOTS verdediger.

Er zitten wel een paar trucjes in die echt heel erg makkelijk zijn maar ook effectief.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:33:49 #42
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171692399
quote:
99s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:11 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ja bedoelde die spaanse TOTS verdediger.

Er zitten wel een paar trucjes in die echt heel erg makkelijk zijn maar ook effectief.
Zoals welke ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171704409
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:33 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Zoals welke ?
Stel je loopt naar links op het veld dan doe je rechter knuppel naar links en omhoog. dan kapt die de bal naar boven toe. Heel makkelijk en zeer effectief (minimaal 4* skillsmoves nodig.)
  donderdag 15 juni 2017 @ 09:36:59 #44
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171704836
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:02 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Stel je loopt naar links op het veld dan doe je rechter knuppel naar links en omhoog. dan kapt die de bal naar boven toe. Heel makkelijk en zeer effectief (minimaal 4* skillsmoves nodig.)
Had al eea gevonden in een mooie grafisch overzicht :)
Desalniettemin heb ik zojuist al m'n FUT spelers verkocht en ga ik het allemaal uitgeven aan pakketjes en draft :)
Daarna ga ik alleen nog maar Carriere, proclubs, online seasons en minigames doen :)
En uiteraard op de bank met vrienden :)

Gisteren voor de 2e keer in 12 wedstrijden verloren in seasons van iemand die gewoon daadwerkelijk beter was.
Das een stuk leuker verliezen dan in FUT waar je tegenstanders niet beter zijn maar je wel verliest...
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 15 juni 2017 @ 10:31:15 #45
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171705847
Voorheen domineerde ik aardig met het zelfde team.
Nu word ik echt afgemaakt, voor mijn gevoel krijg je na X aantal wedstrijden een dikke handicap en word je bijna gedwongen om je team te wisselen

Nu lekker een vies 5-3-2 team en ik win weer aan de lopende band
http://www.futhead.com/17/squads/6884228/
pi_171706131
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:36 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Had al eea gevonden in een mooie grafisch overzicht :)
Desalniettemin heb ik zojuist al m'n FUT spelers verkocht en ga ik het allemaal uitgeven aan pakketjes en draft :)
Daarna ga ik alleen nog maar Carriere, proclubs, online seasons en minigames doen :)
En uiteraard op de bank met vrienden :)

Gisteren voor de 2e keer in 12 wedstrijden verloren in seasons van iemand die gewoon daadwerkelijk beter was.
Das een stuk leuker verliezen dan in FUT waar je tegenstanders niet beter zijn maar je wel verliest...
Ja als de frustratie hoog is snap ik het wel, ik heb daar zelf geen last van. Ik merk wel inderdaad bij seasons dat het allemaal wat anders voetballen is.
Doe mij maar ff 100k :')
  donderdag 15 juni 2017 @ 10:56:26 #47
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171706320
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:46 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ja als de frustratie hoog is snap ik het wel, ik heb daar zelf geen last van. Ik merk wel inderdaad bij seasons dat het allemaal wat anders voetballen is.
Doe mij maar ff 100k :')
Heb er in totaal 166k aan overgehouden :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171707178
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:56 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Heb er in totaal 166k aan overgehouden :')
Nou dat zijn toch minimaal 11 drafts, en daarna alle packs nog openen. FEEEEST
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:47:41 #49
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171707461
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:36 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Nou dat zijn toch minimaal 11 drafts, en daarna alle packs nog openen. FEEEEST
Ben nu packs aan het openen :)
Heb na 200.000 eindelijk m'n 1e tots player te pakken. Daarvoor was m'n beste kaart Dybala :')
Ik genoeg over voor 1 of 2 drafts :)

Oh voor als je wil weten wie het is ;')
Belluschi :') (Dus heb hem gewoon snel verkocht)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:48:08 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171707476
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:31 schreef JaafkeEHV het volgende:
Voorheen domineerde ik aardig met het zelfde team.
Nu word ik echt afgemaakt, voor mijn gevoel krijg je na X aantal wedstrijden een dikke handicap en word je bijna gedwongen om je team te wisselen

Nu lekker een vies 5-3-2 team en ik win weer aan de lopende band
http://www.futhead.com/17/squads/6884228/

Ik scoor veel met mijn spits en CAM (als in, 95% van mijn goals komen van deze 2 spelers) en in het begin loop ik altijd 1 op 1 of beter qua goals voor een wedstrijd of 15-20 en vervolgens gaat dit richting de 0.7 goals per wedstrijd. Snap helemaal wat je zegt over het bijna gedwongen worden om te wisselen. Moet haast wel een of andere handicap aan het werk zijn :') heb dit nu al gehad met: IF Belotti, sPOTM Son, SIF Perisic, Bergkamp, Dybala en SBC El Sharaawy.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:49:52 #51
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171707527
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik scoor veel met mijn spits en CAM (als in, 95% van mijn goals komen van deze 2 spelers) en in het begin loop ik altijd 1 op 1 of beter qua goals voor een wedstrijd of 15-20 en vervolgens gaat dit richting de 0.7 goals per wedstrijd. Snap helemaal wat je zegt over het bijna gedwongen worden om te wisselen. Moet haast wel een of andere handicap aan het werk zijn :') heb dit nu al gehad met: IF Belotti, sPOTM Son, SIF Perisic, Bergkamp, Dybala en SBC El Sharaawy.
Ik heb dit idd ook altijd, maar er is 1 speler bij wie ik dit niet heb gehad en dat was Birthday David Villa :)

Die liep na 43 wedstrijden nog steeds 1 op 1 :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171707571
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:47 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ben nu packs aan het openen :)
Heb na 200.000 eindelijk m'n 1e tots player te pakken. Daarvoor was m'n beste kaart Dybala :')
Ik genoeg over voor 1 of 2 drafts :)

Oh voor als je wil weten wie het is ;')
Belluschi :') (Dus heb hem gewoon snel verkocht)
haha, netjes. Mijn beste is IF Robben in fifa 16. Ik koop sindsdien geen packs meer
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:17:38 #53
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171708096
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:51 schreef Roypsv het volgende:

[..]

haha, netjes. Mijn beste is IF Robben in fifa 16. Ik koop sindsdien geen packs meer
naja, kopen, ik steek er geen cent echt geld in verder, alleen maar match coins uiteraard :)

Inmiddels heb ik 30k over. Dus vanavond ff draften 2 x en dan is het voorbij met FUT en de frustratie en weer met plezier spelen :)

Dan op naar Divisie 1 met seasons (op 1 punt na zit ik in divisie 7) dus dat moet binnen 2 weken wel lukken :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171708946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:17 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

naja, kopen, ik steek er geen cent echt geld in verder, alleen maar match coins uiteraard :)

Inmiddels heb ik 30k over. Dus vanavond ff draften 2 x en dan is het voorbij met FUT en de frustratie en weer met plezier spelen :)

Dan op naar Divisie 1 met seasons (op 1 punt na zit ik in divisie 7) dus dat moet binnen 2 weken wel lukken :)
Ben benieuwd of je daar divisie 1 haalt.
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:59:49 #55
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171709089
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:53 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je daar divisie 1 haalt.
Ik ook :)
Voorlopig ben ik goed op weg door simpel de kampioenschappen te pakken in divisie 10,9 en als het goed is straks ook divisie 8 (nog 4 wedstrijden voor dat ene punt)
Moet zeggen dat Atletico Madrid in seasons wel erg lekker speelt, goede agressie en lekker snel en doelgericht met griezmann en met achterin de sloper genaamd Godin :)

In fut 16 zat ik in divisie 2, maar in FUT 17 kom ik niet verder dan Divisie 5....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171709572
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:59 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik ook :)
Voorlopig ben ik goed op weg door simpel de kampioenschappen te pakken in divisie 10,9 en als het goed is straks ook divisie 8 (nog 4 wedstrijden voor dat ene punt)
Moet zeggen dat Atletico Madrid in seasons wel erg lekker speelt, goede agressie en lekker snel en doelgericht met griezmann en met achterin de sloper genaamd Godin :)

In fut 16 zat ik in divisie 2, maar in FUT 17 kom ik niet verder dan Divisie 5....
Zit met Fut in divisie 1 met mijn complete TOTS eredivisie team.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 04:14:19 #57
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171725393
Jezus, TOTS voor de serie A is belachelijk goed _O_ Hopelijk pack ik 1 of 2 spelers in de packs die ik bewaard heb.

Hopelijk heb ik genoeg coins over aan het eind van de rit om Salah, Balde Diao en Khedira te kopen. Nainggolan/Mertens gaan veel te duur zijn helaas.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 16 juni 2017 @ 08:12:27 #58
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171725887
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik scoor veel met mijn spits en CAM (als in, 95% van mijn goals komen van deze 2 spelers) en in het begin loop ik altijd 1 op 1 of beter qua goals voor een wedstrijd of 15-20 en vervolgens gaat dit richting de 0.7 goals per wedstrijd. Snap helemaal wat je zegt over het bijna gedwongen worden om te wisselen. Moet haast wel een of andere handicap aan het werk zijn :') heb dit nu al gehad met: IF Belotti, sPOTM Son, SIF Perisic, Bergkamp, Dybala en SBC El Sharaawy.
ik speelde een tijdje met SPOTM SON + 89 mbappe
begon als een orkaan, nu is het een natte wind.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:02:42 #59
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171730924
Gisteravond uiteraard kampioen geworden van divisie 8 in seasons.
Had me een beetje verrekend. Moest nog 6 punten voor kampioenschap :)
Dus 2 wedstrijden gewonnen :)
Draft was gisteren uiteraard geen success want had gewoon dezelfde shit als altijd bij FUT.
Dus na draft m'n zo goed als waadeloze pakjes geopend. Alles quicksell daarna nog 5100 coins over.
Bronzen speler veel te duur gekocht en daarna quicksell gedaan :)

Geen coins meer dus heb m'n futclub verwijderd en het voelt goed :)
Vanavond maar eens verder met games die wel leuk zijn om te spelen te beginnen met The Last of Us, gevolgd door Battlefield (SP campagne) en dan nog eens kijken naar een nieuwe game :)

Helaas duurt het nog ff voordat Days Gone uitkomt maar tot die tijd zal ik me ook wel vermaken met Dying Light en Ark :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171753326
TOTS Carrasco is een aanrader, wat een god _O_ 3 hattricks al in 4 games in division 1.
  zondag 18 juni 2017 @ 13:36:29 #61
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171769630
Helemaal klaar met dit spel. Momenteel 4-14 in de WL, met 5 wedstrijden verloren op penalties. Heb in totaal 4 wedstrijden verloren door een doelpunt in de laatste minuut (2 later op penalties). Dit slaat echt helemaal nergens op. Ik ben geen fantastische fifa speler ofzo, maar hier begrijp ik echt helemaal niets van.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_171770445
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Helemaal klaar met dit spel. Momenteel 4-14 in de WL, met 5 wedstrijden verloren op penalties. Heb in totaal 4 wedstrijden verloren door een doelpunt in de laatste minuut (2 later op penalties). Dit slaat echt helemaal nergens op. Ik ben geen fantastische fifa speler ofzo, maar hier begrijp ik echt helemaal niets van.
Lijkt wel voetbal
  zondag 18 juni 2017 @ 14:29:08 #63
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171770478
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lijkt wel voetbal
Gebeurd inderdaad regelmatig bij meerdere teams dat je in 20% van je wedstrijden een 89/90ste minuut goal tegen krijgt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 19 juni 2017 @ 09:02:47 #64
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171783539
Exact de reden dat ik :W heb gezegd tegen FUT :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171783626
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:02 schreef Dopekoe het volgende:
Exact de reden dat ik :W heb gezegd tegen FUT :)
Gewoon seasons is ook veel lekkerder spelen joh.
pi_171783762
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:02 schreef Dopekoe het volgende:
Gisteravond uiteraard kampioen geworden van divisie 8 in seasons.
Had me een beetje verrekend. Moest nog 6 punten voor kampioenschap :)
Dus 2 wedstrijden gewonnen :)
Draft was gisteren uiteraard geen success want had gewoon dezelfde shit als altijd bij FUT.
Dus na draft m'n zo goed als waadeloze pakjes geopend. Alles quicksell daarna nog 5100 coins over.
Bronzen speler veel te duur gekocht en daarna quicksell gedaan :)

Geen coins meer dus heb m'n futclub verwijderd en het voelt goed :)
Vanavond maar eens verder met games die wel leuk zijn om te spelen te beginnen met The Last of Us, gevolgd door Battlefield (SP campagne) en dan nog eens kijken naar een nieuwe game :)

Helaas duurt het nog ff voordat Days Gone uitkomt maar tot die tijd zal ik me ook wel vermaken met Dying Light en Ark :)
Ik zou als ik jou was The Last Of Us spelen, zieke game. Wat mij betreft een van de beste games van de afgelopen 3 jaar.
  maandag 19 juni 2017 @ 09:56:13 #67
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171784305
quote:
99s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:19 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was The Last Of Us spelen, zieke game. Wat mij betreft een van de beste games van de afgelopen 3 jaar.
Zelfs DE beste game , alleen als ik daaraan begin dan ben ik voor ik het weet 7 uur verder en zoveel tijd heb ik niet :)

Dus daarom maar verder gegaan met Dying Light en ondertussen wachten op Days Gone :)

The Last of Us ga ik weer doen als ik meer tijd heb :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 20 juni 2017 @ 15:36:30 #68
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171813471
Ja zit er ook hard over na te denken om die hele FUT handel vaarwel te zeggen. Meer frustratie dan dat het fijn speelt eerlijk gezegd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 21 juni 2017 @ 10:21:38 #69
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171830242
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja zit er ook hard over na te denken om die hele FUT handel vaarwel te zeggen. Meer frustratie dan dat het fijn speelt eerlijk gezegd.
Ik heb gister heerlijk Dying LIght gespeeld :)
Geen frustratie in de avond van dingen die niet kloppen, geen verlies maken op spelers die opeens in waarde dalen. Geen instructies die niet opgevolgd worden en vooral gewoon geen fifa gezeik :)

In plaats daarvan dus wat zombies geslacht, free running gedaan, missies gevolgd en lekker in spanning gezeten om te zorgen dat ik voor het donker in een safe zone zat en gewoon blij zijn dat ik op een zombie-lijk (Is dat niet dubbel :') ) een fles alcohol en 12 dollar vind in plaats van dat ik weer Yakub uit een pakje haal.....

En daarnaast weer uitgevonden heb dat ik grote zombies op kan blazen met gasflessen en ze dat zichzelf ook nog eens aan doen en de vreugde die je krijgt als je een zombie van het dak afgooit en dat ie splattert op de grond :)

Ja, een gewone niet-fifa game is veel leuker en dan heb ik mijn Dying light game ook nog eens niet op public staan waardoor niemand mijn game kan vernagelen met een night hunter invasie :)
Dat komt later wel als ik wat hoger ben dan level 3 :')

En ja, uiteraard heb ik The following DLC ook aangeschaft en is alle dlc van Dying Light de komende 12 maanden gratis :)

Ook daar kan EA nog een straf puntje aan zuigen....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_171830286
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 10:21 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Ik heb gister heerlijk Dying LIght gespeeld :)
Geen frustratie in de avond van dingen die niet kloppen, geen verlies maken op spelers die opeens in waarde dalen. Geen instructies die niet opgevolgd worden en vooral gewoon geen fifa gezeik :)

In plaats daarvan dus wat zombies geslacht, free running gedaan, missies gevolgd en lekker in spanning gezeten om te zorgen dat ik voor het donker in een safe zone zat en gewoon blij zijn dat ik op een zombie-lijk (Is dat niet dubbel :') ) een fles alcohol en 12 dollar vind in plaats van dat ik weer Yakub uit een pakje haal.....

En daarnaast weer uitgevonden heb dat ik grote zombies op kan blazen met gasflessen en ze dat zichzelf ook nog eens aan doen en de vreugde die je krijgt als je een zombie van het dak afgooit en dat ie splattert op de grond :)

Ja, een gewone niet-fifa game is veel leuker en dan heb ik mijn Dying light game ook nog eens niet op public staan waardoor niemand mijn game kan vernagelen met een night hunter invasie :)
Dat komt later wel als ik wat hoger ben dan level 3 :')

En ja, uiteraard heb ik The following DLC ook aangeschaft en is alle dlc van Dying Light de komende 12 maanden gratis :)

Ook daar kan EA nog een straf puntje aan zuigen....

Is dit een SC of een fut topic? :+
  woensdag 21 juni 2017 @ 11:18:50 #71
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_171831190
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 10:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is dit een SC of een fut topic? :+
Ik zie geen verschil :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 23 juni 2017 @ 08:15:26 #72
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171877297
Tot woensdag wachten op mijn guaranteed TOTS player pack
verheug me nu al op mijn bronze bierspits uit ierland.
pi_171877818
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:15 schreef JaafkeEHV het volgende:
Tot woensdag wachten op mijn guaranteed TOTS player pack
verheug me nu al op mijn bronze bierspits uit ierland.
:')

Heb je alle sbcs gedaan ?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:35:24 #74
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171883000
Dit team speelt heerlijk! Vanavond mijn eerste team bouwen met oa POTY Cavani en IF Dybala.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:00:38 #75
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_171883569
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:04 schreef Roypsv het volgende:

[..]

:')

Heb je alle sbcs gedaan ?
jup was niet heel moeilijk
alleen bij de laatste overpayed op Brazilianen dat ik op vakantie was en m snel wou afmaken
denk totaal ong 15k betaald voor alle sbc's bij elkaar
  maandag 26 juni 2017 @ 11:03:40 #76
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171959015
Lekker team dit jongens:


Overal kwaliteit en iedereen kan verdedigen (op Dybala en Pastore na) en alle spelers zijn lekker snel.
  maandag 26 juni 2017 @ 16:54:38 #77
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171967144
Jezus wat is dit team goed, neem vanaf nu iedereen van achter.
  maandag 26 juni 2017 @ 20:23:14 #78
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171972464
1 tots player sbc gedaan, 90 rated al soma, heerlijke subersub, hou van die gast <3
  dinsdag 27 juni 2017 @ 00:46:38 #79
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171979964
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:23 schreef lesleyyb het volgende:
1 tots player sbc gedaan, 90 rated al soma, heerlijke subersub, hou van die gast <3
Ik heb er 2 gedaan, eerste was een waardeloze Turkse middenvelder en de 2de ook Al Soma!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 28 juni 2017 @ 03:30:04 #80
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_172007734
https://imgur.com/gallery/XWFhT

Volgens mij heb ik net Fifa gewonnen met de rewards pack nadat je 6 SBCs had gedaan tijdens TOTS...
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_172011657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 03:30 schreef GotenSSJ het volgende:
https://imgur.com/gallery/XWFhT

Volgens mij heb ik net Fifa gewonnen met de rewards pack nadat je 6 SBCs had gedaan tijdens TOTS...
Verkoop je coins nu het nog kan
  woensdag 28 juni 2017 @ 11:06:18 #82
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_172011826
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 03:30 schreef GotenSSJ het volgende:
https://imgur.com/gallery/XWFhT

Volgens mij heb ik net Fifa gewonnen met de rewards pack nadat je 6 SBCs had gedaan tijdens TOTS...
Holyshet!
  woensdag 28 juni 2017 @ 11:31:42 #83
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_172012419
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Verkoop je coins nu het nog kan
Nooit aan gedacht eigenlijk, zal er eens naar kijken, thanks.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 28 juni 2017 @ 11:33:46 #84
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_172012456
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Holyshet!
Blijkt ook nog eens bug te zijn waardoor niet alle spelers in je pack als TOTS eruit komen. Heb ook Fabinho uit dit pack, zou binnen 7 dagen een TOTS versie moeten krijgen als ik Reddit mag geloven. :D

Edit: bij nader inzien heb ik Fabinho misschien uit een upgrade pack. Anyway doet er niet toe, 2 fantastische spelers en asensio :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 28 juni 2017 @ 12:42:51 #85
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_172014278
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 03:30 schreef GotenSSJ het volgende:
https://imgur.com/gallery/XWFhT

Volgens mij heb ik net Fifa gewonnen met de rewards pack nadat je 6 SBCs had gedaan tijdens TOTS...
wow,just wow, ik moest het doen met een 87 en 86 tots, oh en mandanda, die 84 keeper kan natuurlijk niet ontbreken in een ultimate pack
  woensdag 28 juni 2017 @ 13:35:58 #86
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_172015617
3 tots:
Sanson - Seri - Ritchie
  woensdag 28 juni 2017 @ 14:59:32 #87
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_172017883
Verdomme al m'n coins er doorheen gejaagd met die kut packs. Nog geen fatsoenlijke speler gepackt..
Just keep scoring.
  woensdag 28 juni 2017 @ 15:02:48 #88
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_172017951
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:59 schreef Dolberg het volgende:
Verdomme al m'n coins er doorheen gejaagd met die kut packs. Nog geen fatsoenlijke speler gepackt..
Het is dan ook scam, had je beter wat spelers kunnen kopen. Dan maar geen Ronaldo.
  woensdag 28 juni 2017 @ 15:49:14 #89
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_172019087
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 15:02 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Het is dan ook scam, had je beter wat spelers kunnen kopen. Dan maar geen Ronaldo.
True. En dan met betere spelers de weekend league in.
Just keep scoring.
  donderdag 29 juni 2017 @ 10:38:22 #90
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_172037955
5-3-2 = OP

Normaal speelt SIF marcos Alonso op plek van Clichy, alleen marcos pakte vorige pot rood.

11 potten gedaan, 7 gewonnen, 2 gelijk, 2 verloren
  donderdag 29 juni 2017 @ 15:15:41 #91
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_172045250
zit er over na te denken om mijn tots dawry jameel team te verkopen (ondanks dat ik al jassim en al shahrani heb die meestal zo goed als extinct en dus veel waard zijn) en een team te bouwen met st sanchez en son, beiden vind ik ze goden maar heb nog nooit met de 2 samen gespeeld, als ik dan nog genoeg coins over heb koop ik misschien ook vidal en maak ik een hybrid.
  donderdag 29 juni 2017 @ 15:35:38 #92
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_172045693
ok deal van de dag, tots al shahrani met een 85k bod wat 2 dagen bleef staan, verkoop hem nu en instantly sells voor 160k
  vrijdag 30 juni 2017 @ 00:08:34 #93
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_172057698
finale van DKT, mag ik het opnemen tegen een full tots bundesliga team... natuurlijk verloren, 2-0, 2x kopbal van lewandowski, was het enige dat die kon, balletjes in de 16 gooien en hopen dat 97 lewa hoger springt dan skoratis, howedes of mustafi
  vrijdag 30 juni 2017 @ 00:19:54 #94
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_172057899
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:08 schreef lesleyyb het volgende:
finale van DKT, mag ik het opnemen tegen een full tots bundesliga team... natuurlijk verloren, 2-0, 2x kopbal van lewandowski, was het enige dat die kon, balletjes in de 16 gooien en hopen dat 97 lewa hoger springt dan skoratis, howedes of mustafi
Ik heb 2 finales op rij verloren :') eerste finale 3-2 nadat ik 3-0 achterstond en 10 kansen heb gemist oid. 2de finale 5-1 met 12 schoten op doel tegen 6.

Het afwerken lukt echt voor geen meter in fifa 17 :')

Maakt uiteindelijk weinig uit, WL is het niet waard en meeste TOTS spelers zijn onder de 40k
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 30 juni 2017 @ 00:28:19 #95
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_172058047
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:19 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik heb 2 finales op rij verloren :') eerste finale 3-2 nadat ik 3-0 achterstond en 10 kansen heb gemist oid. 2de finale 5-1 met 12 schoten op doel tegen 6.

Het afwerken lukt echt voor geen meter in fifa 17 :')

Maakt uiteindelijk weinig uit, WL is het niet waard en meeste TOTS spelers zijn onder de 40k
oh ik heb ook geen zin om wl te spelen, wil alleen nog een gratis tots krijgen, hopen dat er nog een 90+ speler in zit, uit de sbc's kreeg ik al soma en guardado :')
  maandag 3 juli 2017 @ 09:01:49 #96
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_172131933
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:28 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

oh ik heb ook geen zin om wl te spelen, wil alleen nog een gratis tots krijgen, hopen dat er nog een 90+ speler in zit, uit de sbc's kreeg ik al soma en guardado :')
al soma is echt een beest.
  maandag 3 juli 2017 @ 09:22:45 #97
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_172132190
Van de week mijn controller door de kamer heen gegooid, het lukt nooit maar dan ook echt nooit om door de DKT te komen. Ik strand altijd in de kwart of halve finale of ik verlies een keer de finale. Ook deze week gedegradeerd van divisie 2 naar 3.

Soms lijkt het alsof je totaal geen controle hebt, cheap ass musas en martials die door je verdediging heen rennen terwijl ik dan een keer hetzelfde probeer en dan werkt het niet. Dus ik probeer maar blijvend opbouwend te ballen.

Hoop dat ze in FIFA 18 ook eens een Europa League alternatief hebben van de WL, de WL is kennelijk alleen voor de 20% beste FIFA spelers en daar hoor ik niet bij. Ze moeten meer toernooien aanbieden op verschillende niveaus.

Je gaat tegen een amateur ploeg ook niet zeggen van "jullie hebben pech jullie zullen nooit een prijs winnen want jullie zijn niet in staat om de knvb beker of eredivisie te winnen", daarom heb je amateur leagues en cups (duh).
  maandag 3 juli 2017 @ 09:46:11 #98
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_172132599
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:22 schreef Apekoek het volgende:
Van de week mijn controller door de kamer heen gegooid, het lukt nooit maar dan ook echt nooit om door de DKT te komen. Ik strand altijd in de kwart of halve finale of ik verlies een keer de finale. Ook deze week gedegradeerd van divisie 2 naar 3.

Soms lijkt het alsof je totaal geen controle hebt, cheap ass musas en martials die door je verdediging heen rennen terwijl ik dan een keer hetzelfde probeer en dan werkt het niet. Dus ik probeer maar blijvend opbouwend te ballen.

Hoop dat ze in FIFA 18 ook eens een Europa League alternatief hebben van de WL, de WL is kennelijk alleen voor de 20% beste FIFA spelers en daar hoor ik niet bij. Ze moeten meer toernooien aanbieden op verschillende niveaus.

Je gaat tegen een amateur ploeg ook niet zeggen van "jullie hebben pech jullie zullen nooit een prijs winnen want jullie zijn niet in staat om de knvb beker of eredivisie te winnen", daarom heb je amateur leagues en cups (duh).
Dat is dus ook een van de redenen dat ik gestopt met met FUT,
Ik heb mijn controller lief want ik moet nog veel goede en betere games dan FIFA spelen.
Ik mis FUT nog voor geen seconde, zeker niet als ik lees wat voor frustraties mensen hebben bij dit spel.
Een spel speel je voor je ontspanning en niet om gefrustreerd te raken.

Het is dat ik mijn FIFA 17 digitaal heb gekocht anders had ik hem al lang verkocht.

Het blijft echter nog wel leuk om FIFA op de bank met vrienden te spelen...

Het is wel jammer dat EA de partymode uit het spel heeft gehaald :)
Geen gele kaarten, geen buitenspel en bijvoorbeeld geen starten met een 2-0 achterstand of met 3 man minder op het veld :)

Dat was leuk :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  zaterdag 8 juli 2017 @ 17:28:26 #99
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_172273605
ik hou van deze periode in fifa, transfers, nieuwe links. weet niet waar ik meer zin in heb, zien hoe arsenal lacazette en liverpool salah het doen, of voor het eerst spelen met naingollan

pi_172355953
Die Icons bij de volgende Fifa, vervangen die de legends of zijn het een ander soort kaarten?
  woensdag 12 juli 2017 @ 06:28:38 #101
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_172357248
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:48 schreef Typisch het volgende:
Die Icons bij de volgende Fifa, vervangen die de legends of zijn het een ander soort kaarten?
Vervangen de legends!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_172357719
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 06:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Vervangen de legends!
Cool.

Ik hoop op De Kromme, maar dat zit er niet in denk ik.
  woensdag 12 juli 2017 @ 08:23:39 #103
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_172357738
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Cool.

Ik hoop op De Kromme, maar dat zit er niet in denk ik.
Ben bang van niet, denk dat qua Nederlanders we op de huidige legends blijven steken. Geloof dat EA nu keuzes moet maken met wie ze gaan verlengen en met wie niet. Houdt in dat een speler als Rijkaard of Frank de Boer wel eens geschrapt kan worden.

Hoop zelf ook op wat oudere icons, maar denk dat het vooral spelers als Henry/Beckham/Zidane zullen worden, simpel weg omdat veel FIFA spelers er nog niet waren toen van Hanegem en Cruijff speelden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 12 juli 2017 @ 08:31:02 #104
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172357803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:23 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ben bang van niet, denk dat qua Nederlanders we op de huidige legends blijven steken. Geloof dat EA nu keuzes moet maken met wie ze gaan verlengen en met wie niet. Houdt in dat een speler als Rijkaard of Frank de Boer wel eens geschrapt kan worden.

Hoop zelf ook op wat oudere icons, maar denk dat het vooral spelers als Henry/Beckham/Zidane zullen worden, simpel weg omdat veel FIFA spelers er nog niet waren toen van Hanegem en Cruijff speelden.
Wat jammer dat we niet een soort apparaat of een techniek hebben om terug in de tijd te kijken. Dan hadden deze fifa spelers het ook mee kunnen krijgen.
wooblabalurg
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:16:49 #105
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_172361413
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat jammer dat we niet een soort apparaat of een techniek hebben om terug in de tijd te kijken. Dan hadden deze fifa spelers het ook mee kunnen krijgen.
Tja, ze zouden ze eigenlijk zo goed moeten maken als dat ze waren. Zoals een Gullit, Pele of Vieira van de huidige legends, dan komen ze in behoorlijk wat teams :+
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 18 juli 2017 @ 23:13:56 #106
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_172517066
Hehe eindelijk! Na al die mislukte pogingen en net niet teams, eindelijk een DKT gewonnen en dus WL.


  woensdag 19 juli 2017 @ 20:47:02 #107
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_172535592
Na vorige week pissed off te zijn dat die best-off sbc's loans waren, ben ik blij dat ze nu ook permanente versies hebben, meteen potm sterling en sbc modric gehaald, is misschien niet goed qua verhouding, maar ik rate een 90 modric toch hoger dan tots guardado. Ik hoop dat ik genoeg coins heb voor de futties, want zover heb ik ze allemaal gedaan, en ga ik voor een full futties bpl team
  woensdag 19 juli 2017 @ 23:23:38 #108
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_172540448
Mocht iemand coins over hebben en met een serie a of italiaans team spelen, SBC El Sharaawy is een god _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 20 juli 2017 @ 08:48:21 #109
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_172543524
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:47 schreef lesleyyb het volgende:
Na vorige week pissed off te zijn dat die best-off sbc's loans waren, ben ik blij dat ze nu ook permanente versies hebben, meteen potm sterling en sbc modric gehaald, is misschien niet goed qua verhouding, maar ik rate een 90 modric toch hoger dan tots guardado. Ik hoop dat ik genoeg coins heb voor de futties, want zover heb ik ze allemaal gedaan, en ga ik voor een full futties bpl team
Waarom potm sterling halen terwijl de futties sane goedkoper en beter is?
pi_172545974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waarom potm sterling halen terwijl de futties sane goedkoper en beter is?
4* > 3* skill, daarom denk ik
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:30:38 #111
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_172546204
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

4* > 3* skill, daarom denk ik
Hmm ok, skillen is sowieso niet echt mijn ding. Maar dan snap ik het.
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:31:42 #112
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_172546230
Die SIF Brooks is zeker met chemstyle anchor een cheap Boateng.
pi_172549137
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hmm ok, skillen is sowieso niet echt mijn ding. Maar dan snap ik het.
Najah, Sane is alleen snel maar voor de rest totaal niet fijn, veel te grote stappen. Sterling dribbelt en draait veel sneller en zijn skill move maakt dingen makkelijker
pi_172549735
Die nieuwe SBCs van gisteren zijn wel enorm overpriced. Goedkoopste manier om Fernandinho SBC van 84 (!) rated is 75k. _O-
  donderdag 20 juli 2017 @ 14:17:52 #115
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172549765
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:16 schreef Bolasie het volgende:
Die nieuwe SBCs van gisteren zijn wel enorm overpriced. Goedkoopste manier om Fernandinho SBC van 84 (!) rated is 75k. _O-
Fernandinho is dan ook beast.
Gast kan alles. Ideale middenvelder.
wooblabalurg
pi_172549816
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:17 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Fernandinho is dan ook beast.
Gast kan alles. Ideale middenvelder.
Agree, maar 75k voor een 84 card staat niet echt in verhouding, zeker niet in this stage of fifa. Voor 75k kan je prima cards halen die beter zijn.

Maar ja, geen BPL, helaas is 99% van de community niet origineel met van die standaard BPL teams met Son als spits en Butland als keeper.
pi_172550109
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:17 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Fernandinho is dan ook beast.
Gast kan alles. Ideale middenvelder.
Samen met die Turk van Liverpool zit je wel goed op het middenveld
  donderdag 20 juli 2017 @ 14:48:10 #118
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_172550464
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waarom potm sterling halen terwijl de futties sane goedkoper en beter is?
heb futtie sane al, maar sinds potm sterling bestaat hoor ik al dat het een beast is. En sinds hij voor mij niet veel duurder was dan sane heb ik ze maar beide, kan het ene pacemonster het andere vervangen
  donderdag 20 juli 2017 @ 14:54:59 #119
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172550591
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:20 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Agree, maar 75k voor een 84 card staat niet echt in verhouding, zeker niet in this stage of fifa. Voor 75k kan je prima cards halen die beter zijn.

Maar ja, geen BPL, helaas is 99% van de community niet origineel met van die standaard BPL teams met Son als spits en Butland als keeper.
Dat zou ik ook denken.
Ik heb nu iets van 200k maar zie geen speler die ik echt wil hebben.

Speel meestal met:

Schmeichel, Walker, Reid, Koscielny, Clichy, Kante, Sanson, Cyprien, Robben, Auba, Son

Denk ook niet dat t genoeg coins zijn om van mijn BPL team af te komen.

Volgende Fifa toch maar iets gerichter te werk gaan. Denk Serie A,Ligue 1 of een Frans/Brazil combi.
wooblabalurg
  zondag 23 juli 2017 @ 22:16:18 #120
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_172631822

dit team oogt zo sweaty, dat ik al een handdoek nodig heb voordat de wedstrijd uberhaupt gestart is :D :D :D
  maandag 24 juli 2017 @ 14:24:16 #121
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_172642936
Zit nu echt in die periode op FIFA dat mijn conditie+contracten op raken
elke verliespartij mij meer doet snakken naar 2018.

Heb nu een 'fun' team gemaakt met wat spelers die ik veel gebruikte

chem is toch niks waard.
pi_173345053
is dit alleen voor FUT of fifa algemeen? zijn er ook nog mensen die wel eens tegen de CPU spelen? Ik hoor dat de meeste mensen daarvoor PES kiezen, en fifa voornamelijk online spelen. Vind 't alleen jammer dat de licenties bij PES missen, vandaar dat ik toch fifa overweeg.
There are only 151 Pokémon.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:49:02 #123
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173390697
Ik hoop dat ze FIFA 18 weer een tikje meer arcade maken dat hele precieze verdedigen en aanvallen mag wel minder.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:13:18 #124
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_173472408
Ik speel sinds een paar weken fut, nadat ik voorheen altijd gewoon seizoenen speelde. Ben nu wel om, fut is leuk.
Heb nu een team (eigenlijk 2) van spelers rond de 80 op basis van de Spaanse liga.
Als ik een beetje win en mijn contractjes verleng, krijg ik er wel wat munten bij, maar ik zie nog niet echt hoe je de sprong moet maken naar de hoge bedragen, ik blijf nu tussen de 5k en 15k hangen.

Wat is een goede strategie om rijker te worden, behalve winnen? Blijven handelen op de transfermarkt? Of juist goldpacks kopen en hopen op een topper oid?
Life is what you make it.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 02:23:42 #125
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_173473997
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ik speel sinds een paar weken fut, nadat ik voorheen altijd gewoon seizoenen speelde. Ben nu wel om, fut is leuk.
Heb nu een team (eigenlijk 2) van spelers rond de 80 op basis van de Spaanse liga.
Als ik een beetje win en mijn contractjes verleng, krijg ik er wel wat munten bij, maar ik zie nog niet echt hoe je de sprong moet maken naar de hoge bedragen, ik blijf nu tussen de 5k en 15k hangen.

Wat is een goede strategie om rijker te worden, behalve winnen? Blijven handelen op de transfermarkt? Of juist goldpacks kopen en hopen op een topper oid?
Je bent een beetje laat om nog echt coins te maken in FUT17 eigenlijk, maar ik zou zeker naar de SBCs kijken (alle advanced SBCs zijn eigenlijk gegarandeerd winst). Krijg je ook conditie kaartjes en contracten van.

Handelen op de transfermarkt is vooral investeren in Marquee Match-ups of In-Forms, maar dat is ook geluk hebben. Packs kopen is 99 van de 100 keer pech hebben :')

Ten slotte kan je in de EA Catalog (of hoe dat ook heet) de coin bonussen activeren, krijg je 1000 coins na elke wedstrijd voor een wedstrijd of 30-40. Hoop dat je er wat aan hebt!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 30 augustus 2017 @ 02:30:16 #126
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_173474005
Mijn twee teams voor de laatste WL:

https://www.futbin.com/17/squad/5529518

https://www.futbin.com/17/squad/5529525

Gaat een ramp worden om van deze bazen spelers naar fc bal op het dak te gaan in het begin van Fifa 18 :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 30 augustus 2017 @ 08:21:15 #127
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_173474874
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 02:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn twee teams voor de laatste WL:

https://www.futbin.com/17/squad/5529518

https://www.futbin.com/17/squad/5529525

Gaat een ramp worden om van deze bazen spelers naar fc bal op het dak te gaan in het begin van Fifa 18 :')
Dat vind ik dan weer leuk, tobben met wat armoedige spelers..
Traden/spelen voor betere spelers tot je weer er tegen aan kan!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:33:28 #128
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_173479931
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:21 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer leuk, tobben met wat armoedige spelers..
Traden/spelen voor betere spelers tot je weer er tegen aan kan!
Klopt wel inderdaad! Ik heb bijvoorbeeld nog steeds Sosa van AC Milan in mijn club omdat dat zo'n baas was in het begin van fifa 17 :Y
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:45:19 #129
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_173481496
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 02:23 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je bent een beetje laat om nog echt coins te maken in FUT17 eigenlijk, maar ik zou zeker naar de SBCs kijken (alle advanced SBCs zijn eigenlijk gegarandeerd winst). Krijg je ook conditie kaartjes en contracten van.

Handelen op de transfermarkt is vooral investeren in Marquee Match-ups of In-Forms, maar dat is ook geluk hebben. Packs kopen is 99 van de 100 keer pech hebben :')

Ten slotte kan je in de EA Catalog (of hoe dat ook heet) de coin bonussen activeren, krijg je 1000 coins na elke wedstrijd voor een wedstrijd of 30-40. Hoop dat je er wat aan hebt!
Dank je wel voor de tips. Ik snap die SBC niet. Als je aan die eisen moet voldoen en je koopt daar spelers voor, dan geef je altijd meer uit dan je terug kan krijgen lijkt me?
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')