abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171547815
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat krijg je er nou van wanneer service, bij de meeste bedrijven in Nederland, een vies woord blijkt te zijn.
Geeft maar weer eens hoe goed bedrijven als Coolblue bezig zijn. Alleen maar positieve ervaringen mee.
  donderdag 8 juni 2017 @ 14:30:20 #102
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171548348
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:59 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Geeft maar weer eens hoe goed bedrijven als Coolblue bezig zijn. Alleen maar positieve ervaringen mee.
Dat mag ook wel voor die veel hogere bedragen die je daar betaald dan elders...
(ik koop daar uit principe niet.. alsof service en klantgerichtheid alleen kan als je de duurste bent..)

bcc is bijvoorbeeld ook een hele goede en rekent normale prijzen..
  donderdag 8 juni 2017 @ 14:36:42 #103
51385 baskick
Juist ja!
pi_171548486
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh mee eens hoor. Raar dat ze dat bij zulke bedragen niet standaard doen.
Elke bestelling van ¤40 euro aangetekend verzenden? Weinig klanten die die kosten voor lief nemen. En de kans dat de webshop verlies maakt als ze die kosten zelf dragen, is best reëel. Er zullen best wat zendingen wegraken, maar niet zoveel om dit te rechtvaardigen, schat ik in.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:04:42 #104
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_171549089
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 14:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat mag ook wel voor die veel hogere bedragen die je daar betaald dan elders...
(ik koop daar uit principe niet.. alsof service en klantgerichtheid alleen kan als je de duurste bent..)

bcc is bijvoorbeeld ook een hele goede en rekent normale prijzen..
Vroeger zou ik het met je eens zijn. Met genoeg dingen zijn ze wel concurrerend. Verder ben ik het wel eens met je laatste gedeelte maar ik bestel het liefste bij bedrijven waar ik veel goede ervaringen mee heb, en in dit geval koop ik het liefst bij CB.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:16:14 #105
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171549352
quote:
19s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:04 schreef Gunner het volgende:

[..]

Vroeger zou ik het met je eens zijn. Met genoeg dingen zijn ze wel concurrerend. Verder ben ik het wel eens met je laatste gedeelte maar ik bestel het liefste bij bedrijven waar ik veel goede ervaringen mee heb, en in dit geval koop ik het liefst bij CB.
Een jaar geleden heb ik een wasmachine gekocht.. die was net geen 100 euro duurder dan bij Bobshop (freerecordstore geloof ik) Al waren ze twee week later failliet O-)
Dat is gewoon een te groot prijsverschil..
Het ligt er inderdaad vast ook heel erg aan wat je koopt, maar ik zie vaak dat ze echt flink duurder zijn dan andere winkels..
Maargoed ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die dat op de koop toe nemen..
Ik sla ze meestal over..
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:20:49 #106
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_171549470
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:16 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Een jaar geleden heb ik een wasmachine gekocht.. die was net geen 100 euro duurder dan bij Bobshop (freerecordstore geloof ik) Al waren ze twee week later failliet O-)
Dat is gewoon een te groot prijsverschil..
Het ligt er inderdaad vast ook heel erg aan wat je koopt, maar ik zie vaak dat ze echt flink duurder zijn dan andere winkels..
Maargoed ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die dat op de koop toe nemen..
Ik sla ze meestal over..
Geheugenkaartjes moet je er niet kopen nee, maar volgens mij was m'n wasmachine die ik vorig jaar daar ook gekocht heb gewoon de laagste prijs :) vaak zie je bij andere bedrijven dan dat je moet bijbetalen voor op de gewenste plek neerzetten en de oude meenemen bv. CB regelt dat gewoon.

al vond ik het wel jammer dat ze bij koelkasten 30 euro vragen voor het omdraaien van een deur, zag ik laatst.

Verder is er vaak wel een verschil in niveau van klantenservice bij de prijsvechters die de goedkoopste willen zijn. Ik geloof dan ook niet in de slogan van bcc "low pricing high service"

dat gaat gewoon niet goed samen.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:28:45 #107
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171549676
quote:
19s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:20 schreef Gunner het volgende:

[..]

Geheugenkaartjes moet je er niet kopen nee, maar volgens mij was m'n wasmachine die ik vorig jaar daar ook gekocht heb gewoon de laagste prijs :) vaak zie je bij andere bedrijven dan dat je moet bijbetalen voor op de gewenste plek neerzetten en de oude meenemen bv. CB regelt dat gewoon.

al vond ik het wel jammer dat ze bij koelkasten 30 euro vragen voor het omdraaien van een deur, zag ik laatst.

Verder is er vaak wel een verschil in niveau van klantenservice bij de prijsvechters die de goedkoopste willen zijn. Ik geloof dan ook niet in de slogan van bcc "low pricing high service"

dat gaat gewoon niet goed samen.
Oh maar ik hoef ook enkel het ding achter de deur te hebben, de rest doe ik zelf wel.. ze pleuren hem neer pakken hem uit en nemen de zooi mee.. dat is voor mij genoeg..
Ik hoef ook niet perse die laatste cent eruit te persen hoor.. maar ieder tientje is er eentje..
De oude is nu getransformeerd tot bbq en het glas uit de deur is een geweldige fruitschaal geworden.. (dat glas is superdik en mooi afgerond.. :7 )
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:31:12 #108
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_171549722
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:28 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik hoef ook niet perse die laatste cent eruit te persen hoor.. maar ieder tientje is er eentje..
Nee tuurlijk. Ik was laatst op zoek naar een powerbank toen ik zag dat een andere winkel een tientje goedkoper was waar CB 30 euro rekende. Dan ga ik wel ergens anders heen hoor :)

Maar goed, genoeg offtopic ;)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_171553651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:58 schreef baskick het volgende:

[..]

Klopt. Probleem van verzender. Moet 'ie alleen aangetekend versturen aanbieden (en die kosten zelf nemen of doorbelasten; in het eerste geval kost 't hem marge in het tweede geval klanten).
In principe wel. Ware het niet dat er met aangetekend net zo gekloot wordt met afleveren door bezorgers.
pi_171555285
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:06 schreef Modus het volgende:

[..]

In principe wel. Ware het niet dat er met aangetekend net zo gekloot wordt met afleveren door bezorgers.
Dus zelfs met handtekening gezet bij track en trace kan je nog een dispute winnen bij Paypal? Stel daar gaan dingen in mis.
pi_171557724
Een dag extra weekend en gelijk hun systeem op zijn gat, postnl.

Ik zou nogmaals eisen dat er op Zaterdag een oplossing komt, anders open je een dispuut. Dat onderzoek regelen ze zelf maar.
.
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:22:21 #112
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_171558929
Je kan eisen wat je wilt, maar je hebt vaak geen poot om op te staan.
Een webshop moet leveren binnen 30 dagen leveren.

Maar, maken ze een belofte....
https://ictrecht.nl/2012/(...)kel-de-dos-en-donts/
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:31:00 #113
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171559229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:22 schreef FF het volgende:
Je kan eisen wat je wilt, maar je hebt vaak geen poot om op te staan.
Een webshop moet leveren binnen 30 dagen leveren.

Maar, maken ze een belofte....
https://ictrecht.nl/2012/(...)kel-de-dos-en-donts/
Onzin... lees het stuk nog maar eens...
Je gaat een overeenkomst aan en een deel daarvan luid: vandaag voor 23u besteld morgen in huis...

Pas als er niets over levertijden gemeld word geldt die 30 dagen wet..
pi_171559300
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:31 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Onzin... lees het stuk nog maar eens...
Je gaat een overeenkomst aan en een deel daarvan luid: vandaag voor 23u besteld morgen in huis...

Pas als er niets over levertijden gemeld word geldt die 30 dagen wet..
Juist. Ik wacht nu al een aantal dagen.
  donderdag 8 juni 2017 @ 23:45:33 #115
51385 baskick
Juist ja!
pi_171563130
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:31 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Onzin... lees het stuk nog maar eens...
Je gaat een overeenkomst aan en een deel daarvan luid: vandaag voor 23u besteld morgen in huis...

Pas als er niets over levertijden gemeld word geldt die 30 dagen wet..
Volgens mij is dat precies wat hij bedoelt met 'vaak' en 'maar...'.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  vrijdag 9 juni 2017 @ 00:02:02 #116
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171563671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef baskick het volgende:

[..]

Volgens mij is dat precies wat hij bedoelt met 'vaak' en 'maar...'.
Waarom zou ie dan de rest van zn post typen?
pi_171565996
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Risico van verzender lijkt mij?
Hadden ze maar voor een verzending met handtekening ervan moeten maken en als dat wel het geval was, handtekening bekijken.
Dat zegt niks, aangezien de bezorger soms zelf een handtekening zet en het alsnog kwijt raakt:
WGR / Postnl raakt pakket kwijt, moet nu klacht indienen via china?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171567356
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 08:03 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat zegt niks, aangezien de bezorger soms zelf een handtekening zet en het alsnog kwijt raakt:
WGR / Postnl raakt pakket kwijt, moet nu klacht indienen via china?
Even doorlezen, bedankt!
  vrijdag 9 juni 2017 @ 10:12:07 #119
51385 baskick
Juist ja!
pi_171567823
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:02 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Waarom zou ie dan de rest van zn post typen?
Ik zie staan:
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:22 schreef FF het volgende:
Je kan eisen wat je wilt, maar je hebt vaak geen poot om op te staan.
Een webshop moet leveren binnen 30 dagen leveren.

Maar, maken ze een belofte....
https://ictrecht.nl/2012/(...)kel-de-dos-en-donts/
Ik lees "Maar maken ze een belofte..." als "maar als ze een belofte maken, dan..." gevolgd door een link naar een bron die precies zegt wat jij ook zegt; als ze een belofte doen de volgende dag te leveren, dan moeten ze die nakomen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_171575143
Trouwens, ik wil echt niet meer dat ze een nieuw pakketje opsturen. Wil gewoon mijn geld terug, neem aan dat ik als ze aankomen met we willen nieuw pakketje versturen ik geld terug mag eisen?
pi_171575472
Gewoon Paypal geschil openen.

En als ze nog wat sturen.. jij mag binnen 14 dagen je koop op afstand zonder reden annuleren.
dag
pi_171575739
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 16:09 schreef Peter het volgende:
Gewoon Paypal geschil openen.

En als ze nog wat sturen.. jij mag binnen 14 dagen je koop op afstand zonder reden annuleren.
Ga ik ook doen. En dan krijg je dus je geld terug als je geschil in je voordeel wordt beoordeeld?

Geen ervaring ermee, daarom....
pi_171575821
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 16:19 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ga ik ook doen. En dan krijg je dus je geld terug als je geschil in je voordeel wordt beoordeeld?

Geen ervaring ermee, daarom....
yep, dat is het voordeel van Paypal.
dag
pi_171576146
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 16:23 schreef Peter het volgende:

[..]

yep, dat is het voordeel van Paypal.
Beter!
pi_171688368
Update, webshop is zonder afwachten onderzoek akkoord gegaan met terug storten geld.

Fijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door radeloosje1987 op 14-06-2017 14:10:17 ]
pi_171689218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
Update, webshop is zonder afwachten onderzoek akkoord gegaan met terug storten geld.

Hulde.
Ik denk dat dan de naam ook wel genoemd mag worden nu.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:47:13 #127
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171690047
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
Update, webshop is zonder afwachten onderzoek akkoord gegaan met terug storten geld.

Fijn.
Mooi..
Dat doen ze meestal.. na een aantal claims gaat paypal dwarsliggen en/of worden ze gekort..
En dan trekken ze twee keer aan het kortste eind
pi_171702977
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
Update, webshop is zonder afwachten onderzoek akkoord gegaan met terug storten geld.

Fijn.
Weer een nieuwe truc ontdekt?
pi_171703518
Wat een merkwaardig topic weer zeg. Had je dat serieus niet zelf kunnen bedenken?
"Pools are perfect for holding water"
  Forum Admin donderdag 15 juni 2017 @ 07:21:47 #130
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_171703778
Ah, opgelost.
Gezien je andere topics doe ik...
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')