Geeft maar weer eens hoe goed bedrijven als Coolblue bezig zijn. Alleen maar positieve ervaringen mee.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van wanneer service, bij de meeste bedrijven in Nederland, een vies woord blijkt te zijn.
Dat mag ook wel voor die veel hogere bedragen die je daar betaald dan elders...quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:59 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Geeft maar weer eens hoe goed bedrijven als Coolblue bezig zijn. Alleen maar positieve ervaringen mee.
Elke bestelling van ¤40 euro aangetekend verzenden? Weinig klanten die die kosten voor lief nemen. En de kans dat de webshop verlies maakt als ze die kosten zelf dragen, is best reëel. Er zullen best wat zendingen wegraken, maar niet zoveel om dit te rechtvaardigen, schat ik in.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh mee eens hoor. Raar dat ze dat bij zulke bedragen niet standaard doen.
Vroeger zou ik het met je eens zijn. Met genoeg dingen zijn ze wel concurrerend. Verder ben ik het wel eens met je laatste gedeelte maar ik bestel het liefste bij bedrijven waar ik veel goede ervaringen mee heb, en in dit geval koop ik het liefst bij CB.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat mag ook wel voor die veel hogere bedragen die je daar betaald dan elders...
(ik koop daar uit principe niet.. alsof service en klantgerichtheid alleen kan als je de duurste bent..)
bcc is bijvoorbeeld ook een hele goede en rekent normale prijzen..
Een jaar geleden heb ik een wasmachine gekocht.. die was net geen 100 euro duurder dan bij Bobshop (freerecordstore geloof ik) Al waren ze twee week later faillietquote:Op donderdag 8 juni 2017 15:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vroeger zou ik het met je eens zijn. Met genoeg dingen zijn ze wel concurrerend. Verder ben ik het wel eens met je laatste gedeelte maar ik bestel het liefste bij bedrijven waar ik veel goede ervaringen mee heb, en in dit geval koop ik het liefst bij CB.
Geheugenkaartjes moet je er niet kopen nee, maar volgens mij was m'n wasmachine die ik vorig jaar daar ook gekocht heb gewoon de laagste prijsquote:Op donderdag 8 juni 2017 15:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een jaar geleden heb ik een wasmachine gekocht.. die was net geen 100 euro duurder dan bij Bobshop (freerecordstore geloof ik) Al waren ze twee week later failliet![]()
Dat is gewoon een te groot prijsverschil..
Het ligt er inderdaad vast ook heel erg aan wat je koopt, maar ik zie vaak dat ze echt flink duurder zijn dan andere winkels..
Maargoed ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die dat op de koop toe nemen..
Ik sla ze meestal over..
Oh maar ik hoef ook enkel het ding achter de deur te hebben, de rest doe ik zelf wel.. ze pleuren hem neer pakken hem uit en nemen de zooi mee.. dat is voor mij genoeg..quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Geheugenkaartjes moet je er niet kopen nee, maar volgens mij was m'n wasmachine die ik vorig jaar daar ook gekocht heb gewoon de laagste prijsvaak zie je bij andere bedrijven dan dat je moet bijbetalen voor op de gewenste plek neerzetten en de oude meenemen bv. CB regelt dat gewoon.
al vond ik het wel jammer dat ze bij koelkasten 30 euro vragen voor het omdraaien van een deur, zag ik laatst.
Verder is er vaak wel een verschil in niveau van klantenservice bij de prijsvechters die de goedkoopste willen zijn. Ik geloof dan ook niet in de slogan van bcc "low pricing high service"
dat gaat gewoon niet goed samen.
Nee tuurlijk. Ik was laatst op zoek naar een powerbank toen ik zag dat een andere winkel een tientje goedkoper was waar CB 30 euro rekende. Dan ga ik wel ergens anders heen hoorquote:Op donderdag 8 juni 2017 15:28 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik hoef ook niet perse die laatste cent eruit te persen hoor.. maar ieder tientje is er eentje..
In principe wel. Ware het niet dat er met aangetekend net zo gekloot wordt met afleveren door bezorgers.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:58 schreef baskick het volgende:
[..]
Klopt. Probleem van verzender. Moet 'ie alleen aangetekend versturen aanbieden (en die kosten zelf nemen of doorbelasten; in het eerste geval kost 't hem marge in het tweede geval klanten).
Dus zelfs met handtekening gezet bij track en trace kan je nog een dispute winnen bij Paypal? Stel daar gaan dingen in mis.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:06 schreef Modus het volgende:
[..]
In principe wel. Ware het niet dat er met aangetekend net zo gekloot wordt met afleveren door bezorgers.
Onzin... lees het stuk nog maar eens...quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:22 schreef FF het volgende:
Je kan eisen wat je wilt, maar je hebt vaak geen poot om op te staan.
Een webshop moet leveren binnen 30 dagen leveren.
Maar, maken ze een belofte....
https://ictrecht.nl/2012/(...)kel-de-dos-en-donts/
Juist. Ik wacht nu al een aantal dagen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onzin... lees het stuk nog maar eens...
Je gaat een overeenkomst aan en een deel daarvan luid: vandaag voor 23u besteld morgen in huis...
Pas als er niets over levertijden gemeld word geldt die 30 dagen wet..
Volgens mij is dat precies wat hij bedoelt met 'vaak' en 'maar...'.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onzin... lees het stuk nog maar eens...
Je gaat een overeenkomst aan en een deel daarvan luid: vandaag voor 23u besteld morgen in huis...
Pas als er niets over levertijden gemeld word geldt die 30 dagen wet..
Waarom zou ie dan de rest van zn post typen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef baskick het volgende:
[..]
Volgens mij is dat precies wat hij bedoelt met 'vaak' en 'maar...'.
Dat zegt niks, aangezien de bezorger soms zelf een handtekening zet en het alsnog kwijt raakt:quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Risico van verzender lijkt mij?
Hadden ze maar voor een verzending met handtekening ervan moeten maken en als dat wel het geval was, handtekening bekijken.
Even doorlezen, bedankt!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, aangezien de bezorger soms zelf een handtekening zet en het alsnog kwijt raakt:
WGR / Postnl raakt pakket kwijt, moet nu klacht indienen via china?
Ik zie staan:quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Waarom zou ie dan de rest van zn post typen?
Ik lees "Maar maken ze een belofte..." als "maar als ze een belofte maken, dan..." gevolgd door een link naar een bron die precies zegt wat jij ook zegt; als ze een belofte doen de volgende dag te leveren, dan moeten ze die nakomen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:22 schreef FF het volgende:
Je kan eisen wat je wilt, maar je hebt vaak geen poot om op te staan.
Een webshop moet leveren binnen 30 dagen leveren.
Maar, maken ze een belofte....
https://ictrecht.nl/2012/(...)kel-de-dos-en-donts/
Ga ik ook doen. En dan krijg je dus je geld terug als je geschil in je voordeel wordt beoordeeld?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:09 schreef Peter het volgende:
Gewoon Paypal geschil openen.
En als ze nog wat sturen.. jij mag binnen 14 dagen je koop op afstand zonder reden annuleren.
yep, dat is het voordeel van Paypal.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:19 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. En dan krijg je dus je geld terug als je geschil in je voordeel wordt beoordeeld?
Geen ervaring ermee, daarom....
Ik denk dat dan de naam ook wel genoemd mag worden nu.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
Update, webshop is zonder afwachten onderzoek akkoord gegaan met terug storten geld.
Hulde.
Mooi..quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
Update, webshop is zonder afwachten onderzoek akkoord gegaan met terug storten geld.
Fijn.
Weer een nieuwe truc ontdekt?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
Fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |