Je houdt een minderjarige verdachte niet 3 dagen vast puur omdat hij actief is op social media en de slachtoffer kende.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb een nieuwe theorie....
Meisje vertrekt van huis
rijdt in de buurt van de sloot met haar fiets
plotseling komt er een zwarte auto, 2 mannen stappen uit en willen met geweld het meisje in de auto trekken
meisje verzet zich hevig en het loopt verkeerd af. De mannen gooien haar in de sloot. Nemen wel haar telefoon mee die aanstaat
De ene man pakt de fiets en fiets ermee naar de bushalte om te voorkomen dat de fiets snel gevonden wordt wordt. Daar wacht de andere man hem met de auto op hem.
Ze rijden naar de parkeerplek waarna ze de foon uitgooien. Signaal wordt later door de politie hier opgepikt als laatste signaal van het toestel van Slachtoffer.
De zestienjarige jongen wordt alleen opgepakt omdat hij contact had met het meisje via internet. De politie wil een daad stellen zoals zo vaak.
zo ik ga slapen mensen
Lees dan niet mee en kijk alleen in de OP. Die wordt steeds aangepast.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:23 schreef Myrr het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon even een puzzleboek gaan kopen en het bij Zweedse puzzels houden?
Black stories gaan spelen bij het kampvuur.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:23 schreef Myrr het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon even een puzzleboek gaan kopen en het bij Zweedse puzzels houden?
Ze was toch om 15:00 pas weg thuis? Hoezo probeerden ze haar meteen te bellen dan? Is dit bevestigd?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:23 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Iets na 15:00 uur al niet meer bereikbaar.
Al mis ik de update in de tijdlijn van de vondst van de fiets.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lees dan niet mee en kijk alleen in de OP. Die wordt steeds aangepast.
Hoe wist ze dat? Haar telefoon heeft ze, denk ik, zelf uitgezet. Dus geen nieuwsupdates.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar toen zei iemand terecht dat zij dan dus wetende dat het hele land in paniek is om haar verdwijning,en er ondertussen een dood meisje is gevonden, niks van zich laat horen. Lijkt me sterk.
Daarnaast is het opvallen dat zij rond 18:00 al niet meer te bereiken was op haar telefoon. Batterij leeg? Zelf helemaal uitgezet? Al meteen vermoord en telefoon in water gevallen of uitgezet door dader? We weten echt helemaal niks waarmee wij iets zouden kunnen concluderen.
Al paar keer eerder gepost:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze was toch om 15:00 pas weg thuis? Hoezo probeerden ze haar meteen te bellen dan? Is dit bevestigd?
http://www.vanmaerlant.nl(...)akschool%2fgeentitelquote:Reactie directie n.a.v. politieonderzoek dood 14-jarige meisjes
Bericht geplaatst op: 6-6-2017
Net als alle mensen in Nederland zijn ook wij verschrikkelijk geschrokken van de berichten over de dood van twee meisjes van 14 jaar, Savannah en Romy. De meest verschrikkelijke boodschap die ouders kunnen krijgen. Ons medeleven gaat dan ook naar hen uit.
Twee minderjarige jongens zouden mogelijk betrokken zijn bij deze gebeurtenissen. Wij hebben inmiddels signalen ontvangen dat het hierbij zou gaan om een oud-leerling van onze school. Overigens hebben wij hier geen bevestiging van gekregen. Begrijpelijk, want de school is geen partij in deze trieste zaak. In verband met het belang van dat onderzoek, maar ook in het belang van de privacy van alle betrokkenen in de zaak, kunnen wij verder geen inhoudelijke reactie geven.
Dat laatste vind ik dan weer onvoorstelbaar. Hoezo 'uit de hand gelopen' Hoe kan in hemelsnaam iets nu zo uit de hand lopen dat zo'n meisje omkomt? Hooguit krijgen ze ruzie, maar stopt het toch ook na een paar klappen. Zelfs al had die jongen gewild (wat ik zeer vreemd vind), dan nog is het niet gemakkelijk om een meisje van dezelfde leeftijd te wurgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:18 schreef agter het volgende:
Ik denk:
Ze heeft zelf de telefoon uitgezet.
Is zelf naar het busstation gefietst. En haar fiets daar neergezet op slot.
Heeft de bus genomen naar een afgesproken plek om hem te ontmoeten. Of zag hem in de bus.
Op de terugweg stond haar fiets er niet meer. En ze wilde gewoon naar huis.
Met de bus terug naar huis gegaan. Met hem.
Bushalte bij haar huis uitgestapt. En bij het veldje met het bruggetje nog even staan kletsen met hem.
Daar is het uit de hand gelopen.
Precies; IK DENK ZELF ook in de richting van die twee scenario'squote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:25 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe wist ze dat? Haar telefoon heeft ze, denk ik, zelf uitgezet. Dus geen nieuwsupdates.
De politie dacht zelf ook dat ze samen ergens ondergedoken zaten.
Ook is het mogelijk dat ze de eerste avond al overleden was.
Nee. Er wordt ook heus wel normaal en af en toe een logisch verhaal gepost hier, maar al die ellenlange bullshit is echt irritant.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lees dan niet mee en kijk alleen in de OP. Die wordt steeds aangepast.
grote onzinquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:25 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe wist ze dat? Haar telefoon heeft ze, denk ik, zelf uitgezet. Dus geen nieuwsupdates.
Sorry, misschien ben ik blind, maar waar staat het dat ze meteen na 15:00 al niet meer bereikbaar was?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:26 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Al paar keer eerder gepost:
"Ze had met een groep klasgenootjes bij het skateparkje bij de rotonde Bikkersweg-Westsingel afgesproken. "Vanaf daar zouden ze samen naar een vriendinnetje fietsen om aan een schoolopdracht te werken. Daar is ze alleen nooit aangekomen. Ze hebben berichtjes gestuurd en gebeld, maar de telefoon ging niet eens over." "
bron: RTV Utrecht
dat heeft overal in de media gestaanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, misschien ben ik blind, maar waar staat het dat ze meteen na 15:00 al niet meer bereikbaar was?
Sorry Klaas. Jij baggert zoveel in dit topic en volgt de zaak zo slecht dat ik geen moeite voor je ga doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
grote onzin
dit was gewoon een meisje die gewoon het plan had om weer thuis te komen na haar fietstochtje....
ondergedoken waar? waarom zou ze dat doen...
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, misschien ben ik blind, maar waar staat het dat ze meteen na 15:00 al niet meer bereikbaar was?
Dat misschien?quote:"Wie heeft onze dochter gezien na vanmiddag 15.00 uur?", vraagt de moeder in haar oproep. "Vanaf dat moment is haar mobiel uit en hebben we niets meer van haar gehoord. We zijn enorm ongerust. Willen jullie dit bericht delen alstublieft?"
Is al gepostquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.vanmaerlant.nl(...)akschool%2fgeentitel
dat hoef je niet te doen wat je klets echt grote onzin die afwijkt van de realiteit...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:28 schreef agter het volgende:
[..]
Sorry Klaas. Jij baggert zoveel in dit topic en volgt de zaak zo slecht dat ik geen moeite voor je ga doen.
Stel je hebt iets stiekem afgesproken, waarom zet je dan meteen en vrijwillig je telefoon uit? Dan valt het toch juist op? Anders kan je toch gewoon een berichtje sturen dat je idd veilig aan gekomen bent bij je vriendinnen, terwijl je stiekem bij die jongen bent?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ah je kende haar persoonlijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat hoef je niet te doen wat je klets echt grote onzin die afwijkt van de realiteit...
Dit was gewoon een net meisje die nooit zou gaan onderduiken.
Maar wist de politie zeker dat de jongen niet thuis was al die dagen? Ik blijf het vreemd vinden dat ze hem dezelfde nacht kunnen oppakken. Maar niet op dag twee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:25 schreef agter het volgende:
[..]
Om 15:00 uur vertrokken naar een skateparkje paar minuten fietsen afstand.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Fair enough. Denk dat ik het de vorige keer verkeerd heb geïnterpreteerd. Thanks.quote:
Zoals ik het begreep wist de politie dat ze samen waren. Maar niet waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:31 schreef woxxel het volgende:
[..]
Maar wist de politie zeker dat de jongen niet thuis was al die dagen? Ik blijf het vreemd vinden dat ze hem dezelfde nacht kunnen oppakken. Maar niet op dag twee.
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je houdt een minderjarige verdachte niet 3 dagen vast puur omdat hij actief is op social media en de slachtoffer kende.
Makes sensequote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:31 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Om 15:00 uur vertrokken naar een skateparkje paar minuten fietsen afstand.
Daar is ze, zoals ik het lees, dus al niet aangekomen. Lijkt me niet dat die vriendinnetjes dan tot 17:00 uur of 18:00 eens gaan proberen haar te bereiken. Zoals IK het interpreteer zal dat dus eerder rond 15:15 / 15:30 geweest zijn).
Negeer dat soort gelul gewoon. Want nu reageert er ook weer iemand op jou over Harvard en dan is dit topic sneller volgebaggerd dan dat de vorige opgeruimd is.quote:
Of per TRquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Negeer dat soort gelul gewoon. Want nu reageert er ook weer iemand op jou over Harvard en dan is dit topic sneller volgebaggerd dan dat de vorige opgeruimd is.
Alsjeblieft, laten we het nou gewoon een beetje normaal houden hier en de idioten melden in FB en niet reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |