abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171509649
Heeft iemand hier ervaring mee? Word je afgewezen omdat je anabolen (hebt) gebruikt?
Moet eerst nog VEVA inkomen, dus het duurt nog wel een tijd voor ik echt bij de leger keuring ben, maar kan dit een probleem worden?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:08:03 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171509865
gewoon niet zeggen.
wel normaal blijven doen natuurlijk als je uitgezonden wordt, sommige anabolenboys hebben namelijk levenslang 'n kronkel in hun kop. goed om dat even bij je zelf te checken of je mentaal nog altijd dezelfde bent als voor de kuur.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_171510171
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:08 schreef sturmpie het volgende:
gewoon niet zeggen.
wel normaal blijven doen natuurlijk als je uitgezonden wordt, sommige anabolenboys hebben namelijk levenslang 'n kronkel in hun kop. goed om dat even bij je zelf te checken of je mentaal nog altijd dezelfde bent als voor de kuur.
Heb op het moment nog niks gebruikt, twijfel er nog over, maar ik denk dat de meeste anabolenboys al een kronkel in hun kop hadden voor het gebruik :D Maar ik wil gewoon zo veel mogelijk kans maken om te slagen, dus doe er fysiek ook alles aan..
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:19:23 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171510266
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Heb op het moment nog niks gebruikt, twijfel er nog over, maar ik denk dat de meeste anabolenboys al een kronkel in hun kop hadden voor het gebruik :D Maar ik wil gewoon zo veel mogelijk kans maken om te slagen, dus doe er fysiek ook alles aan..
ok, ik zou die anabolen vergeten en je richten op je conditie. veel hardlopen en zwemmen.
kracht is niet 't belangrijkste, eerder conditie.
wat weet je over de fysieke toelatingstest ?
of vraag aan militairen of ze iets kunnen vertellen.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_171510336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:19 schreef sturmpie het volgende:

[..]

ok, ik zou die anabolen vergeten en je richten op je conditie. veel hardlopen en zwemmen.
kracht is niet 't belangrijkste, eerder conditie.
wat weet je over de toelatingstest fysiek ?
vraag aan militairen of ze iets kunnen vertellen anders.
Ik heb me gericht op de landmacht test, dat wil ik gaan doen, er is ook kracht nodig voor planken en optrekken etc, plus ik denk dat je met een gespierde uiterlijk ook een betere indruk achterlaat?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:22:05 #6
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171510379
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
plus ik denk dat je met een gespierde uiterlijk ook een betere indruk achterlaat?
't gaat om de punten die je scoort, niet of je knap bent.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_171510420
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:22 schreef sturmpie het volgende:

[..]

't gaat om de punten die je scoort, niet of je knap bent.
Klopt, maar als je laat zien dat je echt aan de eisen gewerkt hebt, neem ik aan dat het wel gewaardeerd word, toch? :D
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:27:56 #8
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171510606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Klopt, maar als je laat zien dat je echt aan de eisen gewerkt hebt, neem ik aan dat het wel gewaardeerd word, toch? :D
je vraag is eigenlijk of 'n anabolenkuur van invloed kan zijn op je toelating. ik denk het niet, mits je je gedrag onder controle hebt.
testen ze je bloed en urine tijdens toelating ? dan moet je wel zeker zijn dat de stoffen weg zijn.

imo beter geen anabolenkuur, maar dat moet je zelf weten.

gewoon hard trainen, iedere dag naar 't zwembad en 5 km hardlopen. dumbelltraining en optrekken/opdrukken.

in 't leger is 't ook alleen maar opdrukken en optrekken. krachttraining is imo geen onderdeel van de training in defensie. dat mag je in je vrije tijd doen als je daar zin in hebt, ook dan mag je anabolenkuur doen op eigen risico.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_171510649
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:27 schreef sturmpie het volgende:

[..]

je vraag is eigenlijk of 'n anabolenkuur van invloed kan zijn op je toelating. ik denk het niet, mits je je gedrag onder controle hebt.
testen ze je bloed en urine tijdens toelating ? dan moet je wel zeker zijn dat de stoffen weg zijn.

imo beter geen anabolenkuur, maar dat moet je zelf weten.

gewoon hard trainen, iedere dag naar 't zwembad en 5 km hardlopen. dumbelltraining en optrekken/opdrukken.

in 't leger is 't ook alleen maar opdrukken en optrekken. krachttraining is imo geen onderdeel van de training in defensie. dat mag je in je vrije tijd doen als je daar zin in hebt, ook dan mag je anabolenkuur doen op eigen risico.
Hmm okee, helder antwoord, thanks ^O^
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:31:13 #10
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171510745
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Hmm okee, helder antwoord, thanks ^O^
ik zat ooit in de trein richting selectie mariniers.
toevallig zat ik in 'n wagon met 'n militair/landmacht.
dus ik begon 'n gesprek, hij zegt o.a.: anabolen geen probleem. maar dit is 20 jaar terug dus, alles veranderd.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_171510875
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:31 schreef sturmpie het volgende:

[..]

ik zat ooit in de trein richting selectie mariniers.
toevallig zat ik in 'n wagon met 'n militair/landmacht.
dus ik begon 'n gesprek, hij zegt o.a.: anabolen geen probleem. maar dit is 20 jaar terug dus, alles veranderd.
Ja defensie is idd niet meer wat het was.. en het aan VEVA vragen lijkt me ook niet het handigste _O-
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:38:55 #12
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171511001
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja defensie is idd niet meer wat het was.. en het aan VEVA vragen lijkt me ook niet het handigste _O-
waarom wil je eigenlijk bij defensie ? omdat actie&avontuur&leuk salaris ?

de andere zijde van defensie is 't is de speelbal van de jodenclub/illuminati e.d. en je kan er vroeg dood gaan, onherstelbaar beschadigd raken, en mentaal naar de kloten gaan.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:42:17 #13
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_171511115
:')
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:43:21 #14
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171511147
ik denk altijd, mensen die bij defensie willen, kunnen beter opleiding techniek doen. automonteur e.d.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 juni 2017 @ 21:44:20 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171511175
Hier staat best wat nuttige algemene info over de diverse fysieke testen:
https://werkenbijdefensie(...)kracht-conditie-test

Verder weet ik dat je ook de conditieproef hebt en volgens deze link bestaan de zwaarste eisen voor mannen (dat zullen dus de mannen van jouw leeftijd zijn gok ik) uit 2400 meter hardlopen tijdens de Coopertest (12 minuten), 20 push-ups en 30 sit-ups.
http://defensiefit.nl/fysieke-eisen/defensie-conditie-proef-dcp/

Daar heb je echt geen anabolen voor nodig, met mijn logge lijf haal ik met een beetje doorzetten en doodgaan de 2000m in de Coopertest wel, 15 push-ups lukte na een weekje om de dag (niet heel intensief) trainen dus wat langer trainen en 20 is wel te doen en 30 sit-ups zou ik met wat training ook wel halen. Een meer fitte jongeman zou met dergelijke eisen en een paar maanden iets bovengemiddelde training dit dus echt wel moeten kunnen halen lijkt me. Zonder lichaamsverkuttende zooi als anabolen dus.

Overigens denk ik dat er best wel een overeenkomst is met topsport, namelijk dat het mentale deel veel zwaarder en belangrijker is dan het fysieke deel..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171511386
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:38 schreef sturmpie het volgende:

[..]

waarom wil je eigenlijk bij defensie ? omdat actie&avontuur&leuk salaris ?

de andere zijde van defensie is 't is de speelbal van de jodenclub/illuminati e.d. en je kan er vroeg dood gaan, onherstelbaar beschadigd raken, en mentaal naar de kloten gaan.
Weet niet echt, beetje van jongs af aan ingegoten en altijd zo gebleven
pi_171511393
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Hier staat best wat nuttige algemene info over de diverse fysieke testen:
https://werkenbijdefensie(...)kracht-conditie-test

Verder weet ik dat je ook de conditieproef hebt en volgens deze link bestaan de zwaarste eisen voor mannen (dat zullen dus de mannen van jouw leeftijd zijn gok ik) uit 2400 meter hardlopen tijdens de Coopertest (12 minuten), 20 push-ups en 30 sit-ups.
http://defensiefit.nl/fysieke-eisen/defensie-conditie-proef-dcp/

Daar heb je echt geen anabolen voor nodig, met mijn logge lijf haal ik met een beetje doorzetten en doodgaan de 2000m in de Coopertest wel, 15 push-ups lukte na een weekje om de dag (niet heel intensief) trainen dus wat langer trainen en 20 is wel te doen en 30 sit-ups zou ik met wat training ook wel halen. Een meer fitte jongeman zou met dergelijke eisen en een paar maanden iets bovengemiddelde training dit dus echt wel moeten kunnen halen lijkt me. Zonder lichaamsverkuttende zooi als anabolen dus.

Overigens denk ik dat er best wel een overeenkomst is met topsport, namelijk dat het mentale deel veel zwaarder en belangrijker is dan het fysieke deel..
Hmm oke thanks ja die eisen stellen niet zoveel voor idd..
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:53:31 #18
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171547404
Eerst dacht ik dat dit een troll vraag was. Toen las ik dat je veva wilt gaan doen. Makes sense
pi_172027604
durf te wedden dat een flink aantal special forces operators anabolen gebruiken.
  donderdag 6 juli 2017 @ 13:24:59 #21
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_172213755
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik heb me gericht op de landmacht test, dat wil ik gaan doen, er is ook kracht nodig voor planken en optrekken etc, plus ik denk dat je met een gespierde uiterlijk ook een betere indruk achterlaat?
Are you for real? :')
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')