Die zal ws geen ouders hebben en uit een instelling komenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:22 schreef Injetta het volgende:
Los van dat het voor de ouders van het meisje een vreselijke nachtmerrie is, denk ik ook aan de ouders van die jongen die nu gearresteerd is. Dat lijkt me ook een nachtmerrie. Je zoon van 16 plotseling verdacht van moord....
de meesten uit instelling hebgen gewoon oudersquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Die zal ws geen ouders hebben en uit een instelling komen
nee zo slim was hij niet.....quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben trouwens wel heel snel achterhaald wie die jongen was en waar hij woonde. Dat betekent dat hij in ieder geval niet heel ingewikkeld zijn identiteit en ip-adres etc. Heeft afgeschermd.
Wat is dat nou weer voor een veronderstelling?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
In principe is het allemaal bijzaak gewordenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:40 schreef TheRacingElf het volgende:
Als ze idd haar sleutels hebben gevonden aan de Bisschopweg en er van uitgaande dat haar fietssleutel aan haar sleutelbos zat dan wordt deze route zoals hierboven onwaarschijnlijker, haar fiets stond namelijk op slot bij de bushalte.
Denk dat het motief bekend wordt als er een schuldbekentenis komt.....quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee zo slim was hij niet.....
Een sterk motief zal die ook niet gehad hebben om het meisje iets aan te doen
is er al iets bekend van de identiteit van deze gasten.....
ze zouden vandaag beide op school aanwezig moeten zijn neem ik aan...
waarschijnlijk ziek gemeld door de ouders denk ik......
we komen er wel achter denk ik......
er is altijd een lek.....
Als je deze theorie volgt zou het zomaar kunnen zijn dat Savannah dus in de buurt (parkje De Kronkels) had afgesproken met een jongen die ze kende via Social Media.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk lang slootje. Het ene uiteinde loopt langs een fietspad en het andere uiteinde langs een weiland. Als zij ergens in het midden is aangetroffen of langs de kant van het weiland, is de kans veel kleiner dat mensen haar hadden zien liggen. Alleen de kant van het fietspad komen dagelijks veel mensen langs. Heel af en toe lopen er wel eens mensen langs het slootje om hun hond uit te laten, maar dat zal ook niet dagelijks zijn aangezien er veel andere uitlaatplekken in de omgeving zijn. Dat zij pas 3 dagen later aangetroffen is zou goed kunnen. Dat zij op klaarlichte dag om het leven is gebracht durf ik niet te zeggen, maar zou inderdaad kunnen. Het is ook zomaar een theorie.
Zuidereind links van de parkeerplaats is de weg langs de Eem in de polder naar hoogland toe even kijken of je via deze weg ook naar de zonseweg kanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik ken de omgeving van de parkeerplaats niet zo goed. Maar zou goed kunnen als dat op de kaart staat.
Eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In principe is het allemaal bijzaak geworden
misschien alleen nog interessant als bewijsmateriaal
Het enige waar het om draait nu is wat waren de laatste 5 minuten van het meisje....en waarom?
In combinatie met vooralsnog één minderjarige verdachte die aannemelijk geen auto heeftquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:50 schreef woxxel het volgende:
Wandel en fietstocht word gedacht omdat dr spullen op verschillende plekken zijn gevonden
En wat wil je daarmee zeggen? Niet elk kind is een probleemkind die in een instelling zit. Zitten meer kinderen met een probleem dan probleem kinderen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Jawel, bij de politie en bij de ouders van de jongens. Dat lijkt me ook genoeg voor dit moment.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:52 schreef woxxel het volgende:
Maar het is nog nergens bekend welke jongens zijn opgepakt?
Zijn ze toch zo'n 2,5 tot 3 dgn bezig geweest.twitter:PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 18:58:05Sporenonderzoek op de Kronkels #Bunschoten is afgerond. Onderzoek naar wat er met #Savannah gebeurd is, gaat onverminderd door. reageer retweet
Deze jongen heeft zoiezo een probleem.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:55 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen? Niet elk kind is een probleemkind die in een instelling zit. Zitten meer kinderen met een probleem dan probleem kinderen.
als ze een lijk kunnen dumpen kunnen ze ook die spullen op verschillende plekken gedumpt hebben om iedereen op een dwaalspoor te brengenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:50 schreef woxxel het volgende:
Wandel en fietstocht word gedacht omdat dr spullen op verschillende plekken zijn gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |