abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171505087
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:22 schreef Injetta het volgende:
Los van dat het voor de ouders van het meisje een vreselijke nachtmerrie is, denk ik ook aan de ouders van die jongen die nu gearresteerd is. Dat lijkt me ook een nachtmerrie. Je zoon van 16 plotseling verdacht van moord....
Die zal ws geen ouders hebben en uit een instelling komen
pi_171505151
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef woxxel het volgende:

[..]

de meesten uit instelling hebgen gewoon ouders
pi_171505165
In het parkje staan tegen de sloot aan inderdaad heel veel bomen, waardoor je amper goed zicht hebt vanaf het fietspad gezien.
pi_171505223
Als ze idd haar sleutels hebben gevonden aan de Bisschopweg en er van uitgaande dat haar fietssleutel aan haar sleutelbos zat dan wordt deze route zoals hierboven onwaarschijnlijker, haar fiets stond namelijk op slot bij de bushalte.
pi_171505263
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben trouwens wel heel snel achterhaald wie die jongen was en waar hij woonde. Dat betekent dat hij in ieder geval niet heel ingewikkeld zijn identiteit en ip-adres etc. Heeft afgeschermd.
nee zo slim was hij niet.....

Een sterk motief zal die ook niet gehad hebben om het meisje iets aan te doen

is er al iets bekend van de identiteit van deze gasten.....

ze zouden vandaag beide op school aanwezig moeten zijn neem ik aan...

waarschijnlijk ziek gemeld door de ouders denk ik......

we komen er wel achter denk ik......

er is altijd een lek.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 6 juni 2017 @ 18:42:40 #131
3542 Gia
User under construction
pi_171505298
quote:

[..]

Wat is dat nou weer voor een veronderstelling?

Kan gewoon een jong zijn van een gewoon doorsnee gezin. Zolang je niet weet wat er gebeurd is en wie de dader is, kun je zoiets nog helemaal niet veronderstellen.
pi_171505306
Ik denk dat ze hem heeft opgewacht bij de bushalte
pi_171505325
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:40 schreef TheRacingElf het volgende:
Als ze idd haar sleutels hebben gevonden aan de Bisschopweg en er van uitgaande dat haar fietssleutel aan haar sleutelbos zat dan wordt deze route zoals hierboven onwaarschijnlijker, haar fiets stond namelijk op slot bij de bushalte.
In principe is het allemaal bijzaak geworden

misschien alleen nog interessant als bewijsmateriaal

Het enige waar het om draait nu is wat waren de laatste 5 minuten van het meisje....en waarom?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_171505329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nee zo slim was hij niet.....

Een sterk motief zal die ook niet gehad hebben om het meisje iets aan te doen

is er al iets bekend van de identiteit van deze gasten.....

ze zouden vandaag beide op school aanwezig moeten zijn neem ik aan...

waarschijnlijk ziek gemeld door de ouders denk ik......

we komen er wel achter denk ik......

er is altijd een lek.....
Denk dat het motief bekend wordt als er een schuldbekentenis komt.....

Tot die tijd blijft het gewoon een verdachte.....
pi_171505348
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:27 schreef Infection het volgende:

[..]

Het is een behoorlijk lang slootje. Het ene uiteinde loopt langs een fietspad en het andere uiteinde langs een weiland. Als zij ergens in het midden is aangetroffen of langs de kant van het weiland, is de kans veel kleiner dat mensen haar hadden zien liggen. Alleen de kant van het fietspad komen dagelijks veel mensen langs. Heel af en toe lopen er wel eens mensen langs het slootje om hun hond uit te laten, maar dat zal ook niet dagelijks zijn aangezien er veel andere uitlaatplekken in de omgeving zijn. Dat zij pas 3 dagen later aangetroffen is zou goed kunnen. Dat zij op klaarlichte dag om het leven is gebracht durf ik niet te zeggen, maar zou inderdaad kunnen. Het is ook zomaar een theorie.
Als je deze theorie volgt zou het zomaar kunnen zijn dat Savannah dus in de buurt (parkje De Kronkels) had afgesproken met een jongen die ze kende via Social Media.

Ze gebruikt als smoes thuis dat ze met vriendinnen heeft afgesproken en heeft intentie om die jongen kort te ontmoeten maar wel gewoon s'avonds weer thuis te zijn met eten.

Vraag blijft ook weer;

- is het een logische plek (relatief dichtbij huis) om met iemand af te spreken?
- was de afspraak met vriendinnetjes nou wel echt gemaakt of als 'smoes' bedoelt.
- de berichtgeving van politie gaf de indruk dat ze het vermoeden hadden dat ze zich met de verdachte schuil hield op een adres. Waar was dit op gebaseerd?

Had Savannah dan toch de intentie om langer van huis weg te zijn dan enkel een korte ontmoeting met deze jongen? en/of begon het dus met een vrijwillige wegloop-actie (die houding van Politie in de eerste dagen zou verklaren) die echter vreselijk verkeerd is afgelopen.

speculaties all over...
pi_171505351
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik ken de omgeving van de parkeerplaats niet zo goed. Maar zou goed kunnen als dat op de kaart staat.
Zuidereind links van de parkeerplaats is de weg langs de Eem in de polder naar hoogland toe even kijken of je via deze weg ook naar de zonseweg kan
  dinsdag 6 juni 2017 @ 18:44:59 #137
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171505358
Ze had donkere kleding (spijkerbroek en jas) aan, in een sloot valt dat mogelijk ook niet zo op.
pi_171505393
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

In principe is het allemaal bijzaak geworden

misschien alleen nog interessant als bewijsmateriaal

Het enige waar het om draait nu is wat waren de laatste 5 minuten van het meisje....en waarom?
Eens.
Toch kunnen de gevonden sleutels, id-kaart en fiets een duidelijker beeld geven op de vraag die jij stelt.
pi_171505448
mIsschien dat de politie op de parkeerplek haar simkaart zoekt?

waarschijnlijk hebben ze kunnen nagaan dat op dat punt ergens de mobiel uitgeschakeld werd en de sim verwijderd werd

Parkeerplaats vind ik sowieso een raar verhaal, want hoe beland je daar?

Misschien was er dan toch een 3e persoon???

Misschien is de verdachte in kwestie samen met een vriend in een auto naar de afspraak plek gegaan.

We gaan teveel uit van een fietstocht en een bustocht.....

Dat zou kunnen verklaren dat het meisje van haar fiets is gestapt en bij de bushalte misschien in een auto is gestapt waar de verdachte samen met een vriend haar oppikte en naar de parkeerplek reden.
pi_171505491
Wandel en fietstocht word gedacht omdat dr spullen op verschillende plekken zijn gevonden
pi_171505540
Maar het is nog nergens bekend welke jongens zijn opgepakt?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 18:52:49 #142
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171505547
Je zult als aanklager toch ook wel een kloppende reconstructie willen laten zien lijkt me. Geen dingen over het hoofd zien.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_171505548
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:50 schreef woxxel het volgende:
Wandel en fietstocht word gedacht omdat dr spullen op verschillende plekken zijn gevonden
In combinatie met vooralsnog één minderjarige verdachte die aannemelijk geen auto heeft
pi_171505616
quote:

[..]

En wat wil je daarmee zeggen? Niet elk kind is een probleemkind die in een instelling zit. Zitten meer kinderen met een probleem dan probleem kinderen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 18:59:34 #145
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171505699
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:52 schreef woxxel het volgende:
Maar het is nog nergens bekend welke jongens zijn opgepakt?
Jawel, bij de politie en bij de ouders van de jongens. Dat lijkt me ook genoeg voor dit moment.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171505730
PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 18:58:05 Sporenonderzoek op de Kronkels #Bunschoten is afgerond. Onderzoek naar wat er met #Savannah gebeurd is, gaat onverminderd door. reageer retweet
Zijn ze toch zo'n 2,5 tot 3 dgn bezig geweest.
pi_171505794
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:55 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:

[..]

En wat wil je daarmee zeggen? Niet elk kind is een probleemkind die in een instelling zit. Zitten meer kinderen met een probleem dan probleem kinderen.
Deze jongen heeft zoiezo een probleem.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:03:53 #148
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_171505823
Valt me mee dat de namen van de verdachte jongens nog niet gelekt zijn op het internet, hun klasgenootjes zullen het waarschijnlijk wel weten.
pi_171505836
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:50 schreef woxxel het volgende:
als ze een lijk kunnen dumpen kunnen ze ook die spullen op verschillende plekken gedumpt hebben om iedereen op een dwaalspoor te brengen
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:05:23 #150
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_171505859
Ik voorspel dat geen van beide jongens iets met de zaak te maken heeft.
a man convinced against his will is of the same opinion still
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')