abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171503490
Volgens mij las ik eerst dat er spullen waren gevonden en vlak daarna het lichaam
pi_171503498
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:40 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Maar dat smalle pad wat je in de video ziet is niet de parkeerplaats toch?
Zal er wel vlak naast liggen. Je ziet ook de A1 op de achtergrond.
pi_171503519

Zoals je kunt zien ligt de Bisschopsweg (N414) onder het industrieterrein (De Kronkels) waar ze gevonden is.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 17:42:01 #79
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171503521
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:37 schreef .Exe het volgende:

[..]

Nee,

Gevonden Aan de Bisschopsweg:

- papieren van Savannah

Gevonden door vrijwilligers:

- sleutelbos
- telefoonhoesje

Gevonden parkeerplaats (De Haar) A1
- onbekend - Politie doet onderzoek
En dan dat zoekteam wat beweerde wat gevonden te hebben nabij PD.
Staat in het artikel dat ze boos waren op de politie (AD)

ze vonden daar iets en hebben toen de politie ingeschakeld. Ten werd ze gevonden.
pi_171503551
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:

[..]

Zal er wel vlak naast liggen. Je ziet ook de A1 op de achtergrond.
Zonseweg wellicht? (die uitkomt op de Bisschopsweg)

https://www.google.nl/maps/@52.2181659,5.3270534,16z

Oh nee, pad in de video lijkt naast de A1 te liggen en er niet haaks op te staan (zoals de Zonseweg)
pi_171503558

Stipje rechts is de vindplaats van Savannah.
Make my day!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 17:44:35 #82
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_171503584
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik vond het ook heel maf, ik heb dat nog nooit gezien na een misdrijf. Is dat iets wat men in andere landen wel doet?
Sorry nog dat ik je ziek obsessief noemde.

Ik denk dat als ik dit mijn familie in Amerika vertel ze mij vertellen dat 1 april wel heel laat valt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_171503594
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:43 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Zonseweg wellicht? (die uitkomt op de Bisschopsweg)

https://www.google.nl/maps/@52.2181659,5.3270534,16z

Oh nee, pad in de video lijkt naast de A1 te liggen en er niet haaks op te staan (zoals de Zonseweg)
Op mijn kaarten heeft de zonseweg geen aansluiting op die parkeerplaats.
Make my day!
pi_171503611
Als ze niets hebben gevonden bij de parkeerplaats. Waarom zouden ze dan die plek meteen hebben afgezet voor onderzoek.
pi_171503617
De recherche is op zoek naar ontbrekende puzzelstukjes in de zaak van de omgebrachte Savannah (14) uit Bunschoten. Onder meer over afgelopen donderdag 1 juni, de dag van haar verdwijning, heeft de politie nog vragen. Om duidelijkheid te krijgen over de tijdlijn wordt vanavond in Opsporing Verzocht een beroep gedaan op getuigen.

Bron: RTV Utrecht
  dinsdag 6 juni 2017 @ 17:46:33 #86
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171503627
Even opmerken dat sites zoals bijvoorbeeld 112ede.nl vaak geen sites van officiele hulpdiensten zijn. Vaak worden ze beheerd door bijvoorbeeld P2000 fanaten en zijn ze snel ter plekke voor bijvoorbeeld foto's.

Wat ik wil zeggen is dat het niet perse een betrouwbare bron is
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 17:47:33 #87
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171503645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:45 schreef woxxel het volgende:
Als ze niets hebben gevonden bij de parkeerplaats. Waarom zouden ze dan die plek meteen hebben afgezet voor onderzoek.
Je weet van te voren niet of je ook daadwerkelijk wat gaat vinden natuurlijk. Ze verwachten daar blijkbaar wel sporen te vinden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_171503652

Let maar niet op mijn tekenkunsten, het gaat even om het idee.

De plek waar haar fiets gevonden is, is in het oosten, buiten beeld van dit plaatje.
pi_171503703
Of het is meteen al bij de kronkels misgegaan en is hij met de gestolen spullen gaan lopen naar de parkeerplaats waar ie opgepikt is
pi_171503824
Ze vissen er in ieder geval nog een fiets uit. (Grote kans dat het er NIETS mee te maken heeft, maar je weet maar nooit.)

Dreggen in de sloot bij De Kronkels
pi_171503840
Vanaf de Kronkels via de Bisschopsweg naar de parkeerplaats aan de A1 lopen is een heel eind, daarnaast zul je deze weg over moeten steken (want het fietspad ligt aan de andere kant) en dan vervolgens over een sloot heenspringen om op die Zonseweg te komen.

Om deze route te nemen zal je dat van te voren geplant moeten hebben en heel vertrouwd moeten zijn met het gebied. Dit is niet een voor de hand liggende route als je met een meisje hebt afgesproken die je via internet hebt leren kennen en jullie een date hebben die uit de hand loopt in een gebied dat je niet kent. Dan zou je een bus pakken of iets maar niet zomaar ergens midden aan een provinciale weg de weg oversteken en een sloot overspringen terwijl je niet weet waar dat pad (Zonseweg) uitkomt.

Lijkt mij dan...
  dinsdag 6 juni 2017 @ 17:57:34 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171503856
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:37 schreef agter het volgende:

[..]

Ik zet hem midden op de kaart op die weg.
Politie schijnt het bevestigd te hebben.

https://twitter.com/112provincieutr/status/871366055779872769
Alleen zien we die bevestiging nergens, behalve op van die vage Twitter accounts.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 17:58:21 #93
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_171503878
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:56 schreef Stupidisco het volgende:
Ze vissen er in ieder geval nog een fiets uit. (Grote kans dat het er NIETS mee te maken heeft, maar je weet maar nooit.)

[ afbeelding ]

Dreggen in de sloot bij De Kronkels
Als ik in de zomer ga zwemmen in de Vecht, trek je er ook zo een hele fietsenstalling uit waar Amsterdamse junkies jaloers op zouden zijn, denk niet dat het veel zegt inderdaad.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_171503955
Heb even een nieuwe tekening gemaakt, met de mogelijke vindplaats van de fiets erbij.

Zoals je kunt zien staan alle locaties met elkaar in verbinding.

pi_171504044
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:00 schreef Infection het volgende:
Heb even een nieuwe tekening gemaakt, met de mogelijke vindplaats van de fiets erbij.

Zoals je kunt zien staan alle locaties met elkaar in verbinding.

[ afbeelding ]
In theorie staat natuurlijk alles met elkaar in verbinding zolang je maar genoeg lijntjes trekt :Y

Maar goed, ik begrijp de insteek wel. Dank voor het kaartje.
pi_171504102
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:03 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

In theorie staat natuurlijk alles met elkaar in verbinding zolang je maar genoeg lijntjes trekt :Y

Maar goed, ik begrijp de insteek wel. Dank voor het kaartje.
Het lijkt er op dat ze afgesproken hebben bij het parkje naast het slootje. Daar is vervolgens iets gebeurd waardoor zij om het leven gekomen is, vervolgens heeft hij het lichaam in het slootje achtergelaten, is over de bisschopsweg gaan fietsen met haar fiets en heeft daar het één en ander aan persoonlijke eigendommen van haar gedumpt, vervolgens bij de parkeerplaats nog iets achtergelaten en toen naar de bushalte bij Hoogland gefietst om de fiets achter te laten.
pi_171504124
Ah, weer een stille tocht.
pi_171504203
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:05 schreef Infection het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat ze afgesproken hebben bij het parkje naast het slootje. Daar is vervolgens iets gebeurd waardoor zij om het leven gekomen is, vervolgens heeft hij het lichaam in het slootje achtergelaten, is over de bisschopsweg gaan fietsen met haar fiets en heeft daar het één en ander aan persoonlijke eigendommen van haar gedumpt, vervolgens bij de parkeerplaats nog iets achtergelaten en toen naar de bushalte bij Hoogland gefietst om de fiets achter te laten.
Jij kent de omgeving goed, klopt het zoals het te zien is op google streetview dat je een sloot over moet springen om vanaf de Bisschopweg op de Zonseweg te komen? Als dat nog steeds het geval is lijkt me dat vrij lastig, laat staan met een fiets.
pi_171504214
Donderdagavond: Hollandse Zaken Omroep MAX:

quote:
DISCUSSIEPROGRAMMA Discussies over onderwerpen die Nederland bezighouden. De thema's zijn breed en gevarieerd: soms tijdloze grote thema's, soms op de actualiteit gebaseerd en soms onthullend.

De moorden op twee meisjes van 14 houden Nederland bezig. Het is de nachtmerrie van elke ouder: je kind is spoorloos en blijkt daarna vermoord. De rouw en het verdriet zijn groot over de zo jong afgebroken levens van Romy Nieuwburg en Savannah Dekker. Had hun dood misschien voorkomen kunnen worden? En hoe dan? Veel ouders breken zich het hoofd over de vraag wat veilig opvoeden inhoudt; nu nog meer dan anders. Mag een puberende dochter alleen fietsen? Moet je precies weten wat je kind op sociale media uitspookt? Is het nodig dat je pubers wijst op de gevaren van 'enge mannen'? Of mag je ervan uitgaan dat het gros van de kinderen voldoende "streetwise" is. En vooral: hoe vind je een goede balans tussen het bieden van veiligheid en voldoende ruimte om te experimenteren voor je kind?

21:10 - 22:00 uur
pi_171504250
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:08 schreef TheRacingElf het volgende:

[..]

Jij kent de omgeving goed, klopt het zoals het te zien is op google streetview dat je een sloot over moet springen om vanaf de Bisschopweg op de Zonseweg te komen? Als dat nog steeds het geval is lijkt me dat vrij lastig, laat staan met een fiets.
Ja. Kan zijn dat er tegenwoordig een bruggetje zit (nooit op gelet) maar lijkt me sterk in verband met de veiligheid van het verkeer van de Bisschopsweg.

https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')