Ik denk eerder dat ie haar spullen heeft meegenomen om het een beroving te laten lijken, maar goed dat is echt 100% speculatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:11 schreef woxxel het volgende:
Zij wacht hem op bij de bushalte en gaan daarna samen lopen. Ik denk nl niet dat hij hier naartoe kwam om dit te doen. Hij is doorgeslagen op die plek waar ze gevonden is.
Hij kan haar niet verslepen. 173 is ze. Dat is lang! Telefoon hoesje en id kaart zij bij de parkeerplaats gevonden.
Misschien heeft ie haar beroofd en de telefoon meegenomen.
Waarom zou de sociale controle daar hoger zijn, dan in een doorsnee wijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:42 schreef NothingHappened het volgende:
Haar fiets op slot gezet, een beetje verscholen zodat familie en kennissen deze niet konden waarnemen (in een regio waarin de sociale controle vrij hoog is)
Is dat zeker dat die vriendinnen hiervan op de hoogte waren? Uit eerdere posts blijkt juist dat die haar probeerden te bereiken, maar haar telefoon uitstond. Dus ze verwachtten haar wel.quote:Dat verklaart waarom de politie in de eerste instantie niet wilde helpen met de zoekactie en de vermoedens dat ze zich ergens anders ophield. De politie wist denk ik via haar vrienden (die wel op de hoogte waren van haar afspraakje) en haar social media waarschijnlijk dat ze inderdaad een afspraak ergens had, vandaar de vermoedens dat ze zich ergens schuil hield.
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Ze kan dus met de bus teruggekomen zijn om op tijd thuis te komen. Er zou dan wat gebeurd moeten zijn tussen de bushalte en haar geparkeerde fiets 50 meter verderop. Misschien is de jonge man in kwestie dus helemaal niet betrokken bij haar dood.
Heb je een bron?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:11 schreef woxxel het volgende:
Zij wacht hem op bij de bushalte en gaan daarna samen lopen. Ik denk nl niet dat hij hier naartoe kwam om dit te doen. Hij is doorgeslagen op die plek waar ze gevonden is.
Hij kan haar niet verslepen. 173 is ze. Dat is lang! Telefoon hoesje en id kaart zij bij de parkeerplaats gevonden.
Misschien heeft ie haar beroofd en de telefoon meegenomen.
Ze kan ook door iemand compleet anders vanwege haar mobieltje vermoord zijn, dat het werkelijk een beroving was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie haar spullen heeft meegenomen om het een beroving te laten lijken, maar goed dat is echt 100% speculatie.
Hier een bron dat er spullen van haar aan de Bisschopsweg (dus niet langs de A1!) zijn gevonden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je een bron?
want die zie ik nergens bevestigd.
https://amersfoort.nieuws(...)gevonden-bunschoten/quote:Tijdens het zoeken werden meerdere voorwerpen gevonden, zoals een telefoonhoesje en een sleutelbos. Onderzoek zal uit moeten wijzen of deze van Savannah zijn. Ondertussen ziin op de Bisschopsweg papieren van Savannah gevonden.
De link van 112ede.nl die ik eerder gepost heb, heeft het over een id-kaart (dat schoolpasje dat eerder genoemd werd?) en sleutels.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hier een bron dat er spullen van haar aan de Bisschopsweg (dus niet langs de A1!) zijn gevonden.
[..]
https://amersfoort.nieuws(...)gevonden-bunschoten/
Maar er is vervolgens ook niet bevestigd dat die spullen van Savannah waren, toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:27 schreef Mula het volgende:
[..]
De link van 112ede.nl die ik eerder gepost heb, heeft het over een id-kaart (dat schoolpasje dat eerder genoemd werd?) en sleutels.
Dat telefoonhoesje werd volgens mij gevonden bij de grote zoektocht in de weilanden door vrijwilligers.
Ja, van Savannah, voor zover je hieruit op kunt maken, zijn alleen papieren gevonden op de bisschopweg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:27 schreef Mula het volgende:
[..]
De link van 112ede.nl die ik eerder gepost heb, heeft het over een id-kaart (dat schoolpasje dat eerder genoemd werd?) en sleutels.
Dat telefoonhoesje werd volgens mij gevonden bij de grote zoektocht in de weilanden door vrijwilligers.
Dus samenvattend (geruchten/speculaties);quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:27 schreef Mula het volgende:
[..]
Ze hadden de parkeerplaats ook meteen afgezet. Ik heb het ergens gelezen, maar weet niet waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je een bron?
want die zie ik nergens bevestigd.
Dat ze zoeken was eergister bekend idd:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ze hadden de parkeerplaats ook meteen afgezet. Ik heb het ergens gelezen, maar weet niet waar.
Ik heb geen bron, maar de eerste keer dat ik iets over dat schoolpasje las, werd er gezegd dat het in de buurt van de vindplaats was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef agter het volgende:
Weet iemand ongeveer waar op de Bisschopsweg?
Het is nogal een lange weg..
Late quote, maar ik heb even gekeken en werd hier oprecht heel misselijk en woest van, alles voor de likes?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, dit dan:
https://www.facebook.com/rtvutrecht/videos/1391122207590323/
Is dit iets amerikaans?
Speculatie:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef agter het volgende:
Weet iemand ongeveer waar op de Bisschopsweg?
Het is nogal een lange weg..
Nee,quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dus samenvattend (geruchten/speculaties);
Gevonden Bisschopsweg:
- mogelijke ID Kaart van Savannah
- mogelijke sleutels van Savannah
- mogelijke papieren (?) van Savannah
Gevonden parkeerplaats (De Haar) A1
- onbekend - Politie doet onderzoek
Ik zet hem midden op de kaart op die weg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:34 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb geen bron, maar de eerste keer dat ik iets over dat schoolpasje las, werd er gezegd dat het in de buurt van de vindplaats was.
Vraag me af wel pad/weggetje we hier in die video nou eigenlijk zien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat ze zoeken was eergister bekend idd:
http://www.hartvannederla(...)eonderzoek-langs-a1/
Of ze ook wat hebben gevonden, bij mijn weten niet.
Dat is volgensmij bij die parkeerplaats langs de A1. Staat trouwens ook in de tekst eronder.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag me af wel pad/weggetje we hier in die video nou eigenlijk zien.
Dat is de weg tussen Bunschoten en Baarn, net buiten het industrieterrein waar ze gevonden is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:38 schreef woxxel het volgende:
Is bisschopweg de plek waar ze gevonden is? Of is dat de parkeerplaats?
Bisschopsweg is waar sleutels gevonden zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:38 schreef woxxel het volgende:
Is bisschopweg de plek waar ze gevonden is? Of is dat de parkeerplaats?
ik vond het ook heel maf, ik heb dat nog nooit gezien na een misdrijf. Is dat iets wat men in andere landen wel doet?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Late quote, maar ik heb even gekeken en werd hier oprecht heel misselijk en woest van, alles voor de likes?
Maar dat smalle pad wat je in de video ziet is niet de parkeerplaats toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is volgensmij bij die parkeerplaats langs de A1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |