Klopt. Als je haar straat uitloopt, kun je het sportpark al zien liggen, zo dichtbij is het. Je moet alleen even een weg oversteken en je bent er eigenlijk al.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:02 schreef agter het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)schoten-vermist.html
In dit openbare rtvutrecht artikel staat de straatnaam.
Op basis daarvan kun je een kaartje maken.
Afstand tussen haar huis en vindplaats is 440 meter te voet.
Niks verwachten dan valt het altijd mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:03 schreef Infection het volgende:
Over een half uurtje begint Opsporing Verzocht. Ben benieuwd wat ze daarin te vertellen hebben.
En dat parkje/groenstrook wordt vaak gebruikt door hondenbezitters om hun hond uit te laten?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt. Als je haar straat uitloopt, kun je het sportpark al zien liggen, zo dichtbij is het. Je moet alleen even een weg oversteken en je bent er eigenlijk al.
Welke? Het parkje naast de sloot? Daar mogen officieel geen honden uitgelaten worden, maar het gras langs de sloot en langs het fietspad wel. Mensen laten alsnog hun hond uit in dat parkje hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:05 schreef agter het volgende:
[..]
En dat parkje/groenstrook wordt vaak gebruikt door hondenbezitters om hun hond uit te laten?
Bedoel een beetje rond waar ze gevonden is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Welke? Het parkje naast de sloot? Daar mogen officieel geen honden uitgelaten worden, maar het gras langs de sloot en langs het fietspad wel. Mensen laten alsnog hun hond uit in dat parkje hoor, daar niet van.
Dat ken ik ook wel ja, de Cock was zo erg geniaal in de complotten door te breken zowel hij achter de waarheid kwam, waardoor de verdachte goed kon liegen tegen hun.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:44 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
speciaal voor deze gebeurtenis gaat Victor Reinier de rol als vledder nog een keer voor zich nemen en de rol van de Cock wordt gespeeld door koos alberts
Komen regelmatig mensen hun hond uitlaten volgensmij. In ieder geval bij het gras langs het fietspad / aangrenzende slootje. Het parkje was ook altijd wel drukbezocht door jongeren. Zitten daar vaak te hangen / te blowen, etc.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:08 schreef agter het volgende:
[..]
Bedoel een beetje rond waar ze gevonden is.
Of die plek normaal stil was, of dat er regelmatig mensen kwamen (bijv om de hond uit te laten)?
Jd zou ook gewoon eens kunnen lezen wat er staat, ipv er van willen maken dat jij vindt dat er zou moeten staat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ooh? Maar Romy is toch in een sloot gevonden en iedereen dacht dat dit Savannah was?
Ik snap er niks meer van.
Omdat de politie van uit ging dat 2 zaken niet met elkaar te maken hadden en geen directe verband met elkaar, zowel dat FOK het beste vond om 2 topics van elkaar gescheiden te houden om verwarring voor te komen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk twee topics over Romy en 22 over Savannah? Omdat dat laatste meisje eerst nog een tijdje vermist was?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:09 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat ken ik ook wel ja, de Cock was zo erg geniaal in de complotten door te breken zowel hij achter de waarheid kwam, waardoor de verdachte goed kon liegen tegen hun.
Kun je je die ene aflevering met dat busje nog herinneren?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:09 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat ken ik ook wel ja, de Cock was zo erg geniaal in de complotten door te breken zowel hij achter de waarheid kwam, waardoor de verdachte goed kon liegen tegen hun.
Moord->ondervraging ->cognac in cafè->oplossing->vreten. En dat een keer of 100, geniaal.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:09 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, dat kwam het niet voor in een aflevering van De Baantjer. Maar wel in een ander politieserie uit Duitsland: Der Alte, Derrick en Dr. Rex.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Kun je je die ene aflevering met dat busje nog herinneren?
Geen beste plek om je van een lijk te ontdoen dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Komen regelmatig mensen hun hond uitlaten volgensmij. In ieder geval bij het gras langs het fietspad / aangrenzende slootje. Het parkje was ook altijd wel drukbezocht door jongeren. Zitten daar vaak te hangen / te blowen, etc.
Langs de sloot waar Savannah is aangetroffen worden volgensmij ook wel eens honden uitgelaten, al is het wat minder gebruikelijk. Er ligt ook een veldje vlakbij waar honden getraind worden en die laten hun honden volgens mij wel eens uit langs die sloot, aangezien het in het parkje zelf niet mag.
ja dat zo is het ook gegaan, maar aan de eind van de aflevering dronk de Cock met zijn collega's in de kroeg cognac.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:13 schreef Klummie het volgende:
[..]
Moord->ondervraging ->cognac in cafè->oplossing->vreten. En dat een keer of 100, geniaal.
Je hebt het dus nooit gezien. Het ging zoals ik beschreef.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
ja dat zo is het ook gegaan, maar aan de eind van de aflevering dronk de Cock met zijn collega's in de kroeg cognac.
Dan denk ik dat ze heeft geprobeerd te vluchten naar huis. En dat het bij de sloot misging. De jongen is naar de parkeerplaats gegaan en heeft zich laten oppikken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:45 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
300 m en alles van vindplaats tot parkeerplaats is 5 km en van vindplaats tot fiets is ook ongeveer 5 km.
Heeft andere bewoners die honden uit lieten last van de blowende jongeren die overlast zorgde op een afstand? Dus je doelt het op een groep hangende jongeren die verkeerde dingen kunnen doen op een klaarlichte dag?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Komen regelmatig mensen hun hond uitlaten volgensmij. In ieder geval bij het gras langs het fietspad / aangrenzende slootje. Het parkje was ook altijd wel drukbezocht door jongeren. Zitten daar vaak te hangen / te blowen, etc.
Langs de sloot waar Savannah is aangetroffen worden volgensmij ook wel eens honden uitgelaten, al is het wat minder gebruikelijk. Er ligt ook een veldje vlakbij waar honden getraind worden en die laten hun honden volgens mij wel eens uit langs die sloot, aangezien het in het parkje zelf niet mag.
Inderdaad. Maar er zal niet elke dag een hond uitgelaten worden hoor. Het is niet de meest gebruikelijke plek, en hondentrainingen zijn er ook niet elke dag. Dus opzich zou het wel kunnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:14 schreef agter het volgende:
[..]
Geen beste plek om je van een lijk te ontdoen dus.
En ik kan me niet voorstellen dat ze daar 3 dagen gelegen heeft, op die plek.
Ik heb heel veel afleveringen gezien van De Baantjer. Echt waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:16 schreef Klummie het volgende:
[..]
Je hebt het dus nooit gezien. Het ging zoals ik beschreef.
En wat heeft dat met de zaak Savannah te maken? Open een politieserietopic aubquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:19 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel afleveringen gezien van De Baantjer. Echt waar.
Mwah, overlast is een groot woord. Het parkje ligt sowieso achter een sportschool en er zitten niet echt aangrenzende huizen aan vast, alleen wat bedrijvspanden erachter (aan de andere kant van het slootje).quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:18 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Heeft andere bewoners die honden uit lieten last van de blowende jongeren die overlast zorgde op een afstand? Dus je doelt het op een groep hangende jongeren die verkeerde dingen kunnen doen op een klaarlichte dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |