Godsallejezus wat een figuur ben je ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
300 m van haar huis gevonden....
dit wist ik niet....
dit veranderd mijn hele kijk op deze zaak, ik heb nooit rekening gehouden waar ze woonde, ik denk velen niet.....
nu heb ik andere theorieën in mijn hoofd......
voor hetzelfde geld heeft haar buurman haar nu vermoord en in de sloot gedumpt denk ik nuquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:49 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Kan ook iets meer zijn ik neem er op de gok om dat ik niet precies weet waar ze lag in de sloot en zoals eerder gezegd de sloot is lang.
Ik dacht dat jij alles wist.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit wist ik niet....
dit veranderd mijn hele kijk op deze zaak, ik heb nooit rekening gehouden waar ze woonde, ik denk velen niet.....
Je doet je naam geen eer aanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit wist ik niet....
Infection dus?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld heeft haar buurman haar nu vermoord en in de sloot gedumpt denk ik nu
Ik ging iedere keer uit van plek van de fiets en bushalte naar dat slootje net als velen....quote:
En omdat de ontwikkelingen in het Savannah topic (lichaam gevonden in de sloot) veel beter te volgen waren door de locatie, bij de locatie van Romy kon de politie iedereen vrij makkelijk op afstand houden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk twee topics over Romy en 22 over Savannah? Omdat dat laatste meisje eerst nog een tijdje vermist was?
Tilburg? Den Bosch bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld heeft haar buurman haar nu vermoord en in de sloot gedumpt denk ik nu
maar ja de politie is zeker van zijn zaak met die jongen uit tilburg.......
Ik zit bij deze omdat ik dichterbij Bunschoten woon en vind het net zo erg als van Romy. Helaas ken ik Achterveld niet als omgeving en Bunschoten wel en wil graag me mening of wat ik lees delen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk twee topics over Romy en 22 over Savannah? Omdat dat laatste meisje eerst nog een tijdje vermist was?
Al die bagger gelooft 'ie zelf nog ook, de autist.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Godsallejezus wat een figuur ben je ook.![]()
den bosch ja...ik ben nu echt van slag...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Tilburg? Den Bosch bedoel je neem ik aan?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En omdat de ontwikkelingen in het Savannah topic (lichaam gevonden in de sloot) veel beter te volgen waren door de locatie, bij de locatie van Romy kon de politie iedereen vrij makkelijk op afstand houden.
Plus dat Romy nooit vermist was, en Savannah al 3 dagen toen men het lichaam in de sloot ontdekte, en dat ook nog eens Savannah Romy bleek te zijn.
Denk eerder dat het gewoon die jongen uit Den Bosch is, hij zit niet voor niets al enige tijd vast.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
den bosch ja...ik ben nu echt van slag...
andere theorieen gaan door mijn hoofd nu
dalijk is het iemand uit de straat ofzo
Whut?quote:
Bij deze gast is wel meer aan de hand dan wat simpel autisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Al die bagger gelooft 'ie zelf nog ook, de autist.
Ooh? Maar Romy is toch in een sloot gevonden en iedereen dacht dat dit Savannah was?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whut?
Nee, ik heb het over zondag.... het lichaam dat gevonden werd in Bunschoten.
Savannah was nog geen 3 dagen vermist toen het lichaam van Romy ontdekt werd, toen was ze net een dag vermist.
Criminologie zeker?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Bij deze gast is wel meer aan de hand dan wat simpel autisme.
Gisteren beweerde 'ie nog dat 'ie was afgestudeerd aan Harvard.
De bedoeling is dat je zo af en toe ook ff een blik op een kaart werpt Klaas.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ging iedere keer uit van plek van de fiets en bushalte naar dat slootje net als velen....
Nog geen 48 uur..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gewoon die jongen uit Den Bosch is, hij zit niet voor niets al enige tijd vast.
Fixed.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie dat er heldere lichten terug zijn vanuit de sociale werkplaats Harvard.
Echt. Ga een stripverhaal lezen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
maar ja de politie is zeker van zijn zaak met die jongen uit tilburg.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |