wat is dicht bij haar huis dan? hoeveel kmquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef agter het volgende:
Als je een dumpplek zoekt, zijn er wel betere mogelijkheden in de buurt dan dat slootje dicht bij haar huis.
Ze had felroze sneakers aan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze had donkere kleding (spijkerbroek en jas) aan, in een sloot valt dat mogelijk ook niet zo op.
Dat hoeft niet per definitie het geval te zijn. Politie wil gewoon zo veel mogelijk informatie (& tips) verzamelen om zo een compleet beeld te krijgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarschijnlijk houden die jongens hun mond stijf op hun kaken dat we nu een uitzending van opsporing verzocht krijgen.
Preciesquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef agter het volgende:
Als je een dumpplek zoekt, zijn er wel betere mogelijkheden in de buurt dan dat slootje dicht bij haar huis.
Nog geen halve kilometer, een paar honderd meter dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is dicht bij haar huis dan? hoeveel km
We weten niks over de verdachte behalve zn leeftijd en woonplaats. Dat hij nu in Den Bosch woont, betekent niet meteen dat hij daar al zn hele leven woont. Misschien woont een van zn gescheiden ouders in Bunschoten, is hij er geregeld en weet er prima de weg. Het kan alle kanten op.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:13 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Terug naar de verdachte zelf.... Hoe zou iemand hier de omgeving kennen? Aangezien de spullen toch wel in een redelijke grote afstand lagen van elkaar en polder zou ik niet zomaar random gaan fietsen snachts.... Nou, in paniek of angst zou ik het nog in kunnen denken.
Paar honderd meter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft superveel politieseries gezien, die heeft er dus echt kijk op hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zou de recherche even bellen met deze geniale theorie. De mensen die echt bij het onderzoek betrokken zijn weten het natuurlijk niet zo goed als een brallend internetwappie van het FOK forum.
600 meter ongeveer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
+/- 450 meterquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja en als ze al een auto hadden dan zijn er wel betere plekken te vinden dan vlak bij haar huis te dumpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat een jonge jongen niet met een lijk gaat slepen om dat vervolgens in een sloot te gooien. En dat dan ook nog eens in twee gevallen die niets met elkaar te maken hebben.
van savanah???quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog geen halve kilometer, een paar honderd meter dus.
speciaal voor deze gebeurtenis gaat Victor Reinier de rol als vledder nog een keer voor zich nemen en de rol van de Cock wordt gespeeld door koos albertsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ach jee, de theorieën worden steeds wilder. Er is zelfs al sprake van een heus complot...
300 m en alles van vindplaats tot parkeerplaats is 5 km en van vindplaats tot fiets is ook ongeveer 5 km.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Haal jij hem dan ook even weg in je quotequote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:43 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
haal deze maar even snel weg...of in een spoiler kan ook uiteraard.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 16:56:16Informatie over het onderzoek naar het overlijden van #Savannah nu via https://t.co/DeY99vVRp1. Kijk ook #opsporingverzocht vanavond 20.30. reageer retweet
300 m van haar huis gevonden....quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:45 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
300 m en alles van vindplaats tot parkeerplaats is 5 km en van vindplaats tot fiets is ook ongeveer 5 km.
Nou vul in en kleur de plaatjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk twee topics over Romy en 22 over Savannah? Omdat dat laatste meisje eerst nog een tijdje vermist was?
Dat bedoel ik. Je kwam op groepen waar de meest gekke dingen gebeuren...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:13 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Dat wel als hij het heeft gedaan (gaan de meeste vanuit), ik twijfel nog. Wel lekker makkelijk om een minderjarige aan te houden binnen 24 uur, maar bijvoorbeeld bij een ander jong meisje (16) hebben ze een gast van 27 laten gaan want die was nog een "kind".
Ik zelf ben namelijk een kind met probleem geweest 12 en kwam op groepen waar de meest gekke dingen gebeurde en ik zat daar als wees tot me 14 en toen kwam ik op een andere groep. En die andere kiddos zaten daar vanwege loverboys en ik omdat ze nergens plek hadden. 25 verschillende plekken gewoond in 10 jaar! Dus volgende keer kalm aan met zo een opmerking.
Terug naar de verdachte zelf.... Hoe zou iemand hier de omgeving kennen? Aangezien de spullen toch wel in een redelijke grote afstand lagen van elkaar en polder zou ik niet zomaar random gaan fietsen snachts.... Nou, in paniek of angst zou ik het nog in kunnen denken.
Kan ook iets meer zijn ik neem er op de gok om dat ik niet precies weet waar ze lag in de sloot en zoals eerder gezegd de sloot is lang.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
300 m van haar huis gevonden....
dit wist ik niet....
dit veranderd mijn hele kijk op deze zaak, ik heb nooit rekening gehouden waar ze woonde, ik denk velen niet.....
nu heb ik andere theorieën in mijn hoofd......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |