Niet alle a-cuppers uiteraardquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat snap ik wel, maar als ja daar het karakter van billy en romy bij krijgt , dan zeg je nee laat maar , bij romy iets minder
Van wat ik hier lees gaat het enkel om wat je qua uiterlijk aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat snap ik wel, maar als ja daar het karakter van billy en romy bij krijgt , dan zeg je nee laat maar , bij romy iets minder
ja kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van wat ik hier lees gaat het enkel om wat je qua uiterlijk aantrekkelijk vindt.
Nee!quote:
Gezicht en borstenquote:
vermoeiend wijf is hetquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:55 schreef espri het volgende:
Wat fijn dat Bill vragen stelt en ze;f ook ff het antwoord geeft..
ja erg hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:55 schreef espri het volgende:
Wat fijn dat Bill vragen stelt en ze;f ook ff het antwoord geeft..
Echt heel erg en vraag me af waar dit voor nodig is.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik denk dat ro normaal naar de portomonnee kijkt, en billy ook vaak
Die kijkt toch eerst naar de schoenen? Vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik denk dat ro normaal naar de portomonnee kijkt, en billy ook vaak
we zijn zo afgekicktquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:57 schreef mazaru het volgende:
Wat is dit voor achterlijk gedoe. Dit programma wordt met de dag nietszeggender
Hij moet, Bill heeft het gezegdquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
en waarom moet kevin over vrouwen vertellen wat hij er sexie aan vindt,
hij is al homo
ja vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hij is al homo
Homo's hebben vaak meer gevoel voor stylequote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hij is al homo
Achja Billy vult de antwoorden zelf toch wel in lijkt het.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hij is al homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |