quote:Op dinsdag 6 juni 2017 04:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Maar goed dat gaat weer offtopic zo. Er zijn 2 meiden in tienerleeftijd vermist.
Die je nu in je eentje of met je mede-lolbroek nog denkt te hebben.quote:
Neem zelf een chip joh skaapquote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:04 schreef bijstandboy het volgende:
Misschien handig om voortaan elk tienermeisje te brandmerken met een barcode of ze een chip geven dat de ouders weten waar ze zich bevinden, ik heb het niet zo op burgernet & amber alert
ik vind het een beetje ict faaloverheid overeenkomsten hebben
Nope, komen nu wel meer en meer opsporingsberichten voor die 2. Alleen nog geen foto's.quote:
Las gisteren iets van dat er 4600 personen per jaar als vermist opgegeven worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nope, komen nu wel meer en meer opsporingsberichten voor die 2. Alleen nog geen foto's.
Wat me verbaasd is in 1 keer de vele meldingen van vermiste tienermeiden als je op Facebook gaat kijken bij burgernet. Even een greep:
- meisje van 16 jaar oud vermist vanuit Heerenveen (11 uur geleden)
- De politie is naarstig op zoek naar twee vermiste meisjes. Zij worden sinds zondag 13:15 uur vermist vanuit Tilburg (12 uur geleden)
Of misschien omdat het nu extra onder de aandacht ligt?
Geen namen, geen foto''s. Wat weegt zwaarder? Foto's en persoonlijke info dan maar online en hopelijk je kind zo snel mogelijk weer thuis? Of je kiest voor totale anonimiteit, maar dan moet je ook niet verwachten dat andere mensen enige moeite gaan doen. *Moeilijke keuze wel als zwaar overbezorgde ouders..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nope, komen nu wel meer en meer opsporingsberichten voor die 2. Alleen nog geen foto's.
is de keuze van de politie:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Geen namen, geen foto''s. Wat weegt zwaarder? Foto's en persoonlijke info dan maar online en hopelijk je kind zo snel mogelijk weer thuis? Of je kiest voor totale anonimiteit, maar dan moet je ook niet verwachten dat andere mensen enige moeite gaan doen. *Moeilijke keuze wel als zwaar overbezorgde ouders..
uhuh ....quote:Mogelijk worden foto's van de meisjes vrijgegeven. De politie is daar terughoudend mee. "Die foto's verdwijnen nooit meer van internet. Mensen kunnen daar later last van hebben. We denken daar dus goed over na."
Dan zou ik het als ouder zelf verspreiden. Met alle respect, maar met dat signalement kun je echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
is de keuze van de politie:
[..]
uhuh ....
Dankjewel. Fijn dat ze weer thuis zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:30 schreef Stien_Struis het volgende:
En weer thuis.
http://www.omroepbrabant.(...)jn+weer+terecht.aspx
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:39 schreef Eigenwhys het volgende:
Meisjes zijn weer thuis, dus dit topic kan gesloten worden
Goh, je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:30 schreef Stien_Struis het volgende:
En weer thuis.
http://www.omroepbrabant.(...)jn+weer+terecht.aspx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |