Is bij mijn weten niet bekend (gemaakt).quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Is er bekend gemaakt in welk park in Bunschoten Savannah zou hebben afgesproken met haar vrienden om dat schoolwerk te maken?
Was dat hetzelfde park als waar ze uiteindelijk gevonden is?
Ja, staat in een van de eerdere topics wel in de OP, kan nu zelf niet terugzoeken maar het was iets dat lijkt op Bikkenberg, voor zover ik me kan herinneren.quote:
Grote kans dat het bij die recreatieplek in het sportpark was, de Bikkersweg is een begraafplaats.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Is bij mijn weten niet bekend (gemaakt).
Ik weet niet goed hoe serieus ik dat verhaal moet nemen. Ze heeft dat tegen haar moeder gezegd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Is er bekend gemaakt in welk park in Bunschoten Savannah zou hebben afgesproken met haar vrienden om dat schoolwerk te maken?
Was dat hetzelfde park als waar ze uiteindelijk gevonden is?
Bikkersweg. Maar hier hebben de parken voor zover ik weet geen algemeen bekende namen, ik zou alleen maar het 'Aral' veld kunnen noemen, genoemd naar het benzinestation. We hebben wel Sportpark de Vinken (waar ze is gevonden) en aan de Bikkersweg zit de tennisvereniging en het zwembad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, staat in een van de eerdere topics wel in de OP, kan nu zelf niet terugzoeken maar het was iets dat lijkt op Bikkenberg, voor zover ik me kan herinneren.
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:26 schreef Resistor het volgende:
[..]
Bikkersweg. Maar hier hebben de parken voor zover ik weet geen namen. We hebben wel Sportpark de Vinken (waar ze is gevonden) en aan de Bikkersweg zit de tennisvereniging en het zwembad.
En de begraafplaats ligt aan de Stadsgracht.
Dit jaar, dit denk ik ook dat ze niet echt met die vrienden daar had afgesproken. Gok, uiteraard.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe serieus ik dat verhaal moet nemen. Ze heeft dat tegen haar moeder gezegd.
Maar denk eerder dat het een smoesje was om die jongen te ontmoeten.
Ook is nooit naar buiten gekomen of die vrienden idd met haar afgesproken hadden.
https://goo.gl/maps/65MxAXKpiR52 dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:27 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
"Ze had met een groep klasgenootjes bij het skateparkje bij de rotonde Bikkersweg-Westsingel afgesproken."
bron RTV Utrecht
Yep, +/- 1km van haar huisquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:28 schreef Resistor het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/65MxAXKpiR52 dus.
Ja, lastig hoor, ook voor de politie om dan te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe serieus ik dat verhaal moet nemen. Ze heeft dat tegen haar moeder gezegd.
Maar denk eerder dat het een smoesje was om die jongen te ontmoeten.
Ook is nooit naar buiten gekomen of die vrienden idd met haar afgesproken hadden.
Vanuit die plek kun je alle kanten op.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:28 schreef Resistor het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/65MxAXKpiR52 dus.
Je hebt tegenwoordig gewoon Google Maps hé... Je hoeft niet perse op een goed vindbare plek af te spreken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Vanuit die plek kun je alle kanten op.
Waar spreek je met een jongen af? Toch bij een punt wat redelijk goed te vinden is, voor iemand die de gemeente amper kent? Een station ofzo?
Dat zou dan ook terug te vinden moeten zijn in de spullen (pc, telefoon) van de jongen. Mits hij die niet verwijderd heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig gewoon Google Maps hé... Je hoeft niet perse op een goed vindbare plek af te spreken tegenwoordig.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-eten-thuis-zou-zijnquote:Ze had met een groep klasgenootjes bij het parkje afgesproken. "Vanaf daar zouden ze samen naar een vriendinnetje fietsen om aan een schoolopdracht te werken. Daar is ze alleen nooit aangekomen. Ze hebben berichtjes gestuurd en gebeld, maar de telefoon ging niet eens over", zegt haar moeder tegen RTV Utrecht.
Klopt. Maargoed, ik denk ik zeg het even, gezien het hier bijna overkomt alsof jullie heel ver op weg zijn met de oplossing.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zou dan ook terug te vinden moeten zijn in de spullen (pc, telefoon) van de jongen. Mits hij die niet verwijderd heeft.
He, bah ze is dus vlak bij haar huis teruggevonden...quote:
Is dat het doel dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt. Maargoed, ik denk ik zeg het even, gezien het hier bijna overkomt alsof jullie heel ver op weg zijn met de oplossing.
Dat klinkt dan alsof de vriendinnen haar echt verwachtten of lees ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-eten-thuis-zou-zijn
Je hebt gelijk. Dat is lijn 70, die daar stopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
He, bah ze is dus vlak bij haar huis teruggevonden...
Die buslijn 76 vanuit Amersfoort komt helemaal niet bij de Bikkersweg, die stopt in het zuiden van Bunschoten bij de haarweg.
Ja, maar dat was al bekend.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat klinkt dan alsof de vriendinnen haar echt verwachtten of lees ik het verkeerd?
Ik twijfel want er staat alleen dat niemand haar gezien heeft en haar kon bereiken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat klinkt dan alsof de vriendinnen haar echt verwachtten of lees ik het verkeerd?
quote:"We nemen het heel serieus", zegt een woordvoerder van de politie. "We zijn direct een uitgebreid onderzoek begonnen." Zo zijn al haar contacten gecheckt, is geprobeerd haar telefoon te traceren en hebben agenten haar activiteiten op social media bekeken. "Daar kwam niks uit, we maken ons wel zorgen en roepen iedereen op die iets weet, zich te melden. We hopen dat het meisje vanavond gewoon thuiskomt."
Huh, dat stukje over SM is wel heel gek, want gaven ze dat niet als reden waarom ze juist niet super bezorgd waren en dachten dat het wel goed zou aflopen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik twijfel want er staat alleen dat niemand haar gezien heeft en haar kon bereiken.
Wat me dan wel weer opvalt is de volgende verklaring van de politie:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |