In Law and Order begint men altijd als de advocaat er nog niet isquote:Op maandag 5 juni 2017 23:07 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt, als de ouders van minderjarige verdachte het graag willen een advocaat bijgezet worden bij de verhoor. Maar als een dader meerderjarig is mag hij of zij beslissen of de advocaat bij mag komen of niet. Maar bij minderjarige daders is extra kwetsbaar zodat hij nog weinig rechten heeft als meerderjarige dader. En wordt men vaak psychisch onderzocht door een psycholoog of psychiater.
Nope, ze was thuis geweest, maar ging ook in Bunschoten naar school.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:09 schreef agter het volgende:
[..]
Hele goeie! Dank.
Kwam ze niet vanaf school? Kan dat het verklaren?
De fiets was in elk geval al vrij snel gevonden.
Een derde persoon erbij.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mag ik ook?
Ze kenden elkaar via internet. Spreken af die middag bij de bushalte.
Hij regelt een onderduikadres. Voor hun beiden, voor samen. Met privacy.
Zij parkeert haar fiets 50 meter van de bushalte.
Ze gaan die middag samen met de bus naar het adresje (directe busverbinding).
Dat adres is niet in de buurt van de sloot waar ze gevonden is.
Onduidelijk is hoeveel nachten ze samen hebben doorgebracht.
Ik zeg 1 of 2. Omdat ik niet denk dat ze al lang in de sloot gelegen heeft. Mensen laten daar hun hond namelijk uit. Dan zou ze eerder gevonden zijn.
Ze hebben een leuke tijd samen. Ze pakt de bus naar huis en stapt bij het industrieterrein uit om in het parkje na te denken/genieten van de leuke dagen. Bij die sloot gebeurt iets. Overval? Ruzie? Pedofiel?
Werkte de link van die locatie die ik gepost had?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:12 schreef agter het volgende:
[..]
Een derde persoon erbij.
Kan zeker.
Maar ik probeer een scenario te maken met wat we weten. Tot nu toe 1 verdachte.
Bij nieuwe feiten kan het scenario aangepast worden. Maar we moeten uitgaan van wat feitelijk vast staat op dit moment.
Nee. Hoe moet ze anders tegen haar moeder zeggen dat ze op etenstijd weer thuis is?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:09 schreef agter het volgende:
[..]
Hele goeie! Dank.
Kwam ze niet vanaf school? Kan dat het verklaren?
De fiets was in elk geval al vrij snel gevonden.
Dat dacht ik vandaag ook, maar er zit amper stroming in de sloot, lijkt mij..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:10 schreef Leandra het volgende:
Het kan ook zijn dat ze niet direct bij dat bruggetje lag.... de sloot is lang genoeg.
Mja, verdachtequote:Op maandag 5 juni 2017 23:12 schreef agter het volgende:
[..]
Een derde persoon erbij.
Kan zeker.
Maar ik probeer een scenario te maken met wat we weten. Tot nu toe 1 verdachte.
Bij nieuwe feiten kan het scenario aangepast worden. Maar we moeten uitgaan van wat feitelijk vast staat op dit moment.
Ze hoeft ook niet bij het bruggetje in de sloot terecht te zijn gekomen, afhankelijk van hoe en waar ze is overleden (kan ook op de vindplaats zijn) kan dat best een eindje verderop zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat dacht ik vandaag ook, maar er zit amper stroming in de sloot, lijkt mij..
Kan, maar ik meen me te herinneren dat dat wel het geval is. Dat dat expliciet verteld is in de berichten over het feit dat er een stoffelijk overschot gevonden was.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:10 schreef Leandra het volgende:
Het kan ook zijn dat ze niet direct bij dat bruggetje lag.... de sloot is lang genoeg.
Zo iets denk ik ook:quote:Op maandag 5 juni 2017 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ze was thuis geweest, maar ging ook in Bunschoten naar school.
Als ik in Bunschoten zou wonen en niet helemaal naar Amersfoort (of het station in Amersfoort) zou willen fietsen, maar ik zou niet willen dat ze thuis wisten waar ik heen zou gaan dan zou ik ook daar de bus pakken, en mogelijjk zelfs op diezelfde plek parkeren, want dichterbij de bushalte waar je dan weer uitstapt om naar huis te gaan.
Ja dat denk ik ook, maar wat is er in de bewuste nacht gedaan?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo iets denk ik ook:
Meisje vertrekt van Huis en neemt de bus.
Gaat naar die jongen en slaapt daar minstens 1 nacht.
*onbekend*
Wordt dood gevonden.
Dit denk ik.
Dan zou ik maar eens gaan slapen ofzo, of typ je altijd zo beroerd?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, heb geen beroerte en ben nog kerngezond.
Ze lag in het water hè...quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat we gewoon moeten afwachten of er DNA op de meiden zit en zo ja of er een match is.
Politieseries gekekenquote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar wat is er in de bewuste nacht gedaan?
Dat zei ik al eerder, er zitten no wel een aantal opties tussen dezelfde dader & geen verband.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Het zijn 2 losse gevallen of die 2 gozers moeten samengewerkt hebben.
Er moet een advocaat of een vertrouwenspersoon (dit kan bijvoorbeeld een van de ouders zijn) aanwezig zijn bij het verhoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:04 schreef agter het volgende:
[..]
Bij een minderjarige is een advocaat toch verplicht?
(Staat me iets van bij)
Of mag officieel niet ondervraagd worden zonder advocaat.
Kan allebei, maar die 16 jarige dader uit Den Bosch en 14-jarige dader uit Epe kennen elkaar volgens mij echt niet, minstens handelden 2 jongens ieder apart alleen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Het zijn 2 losse gevallen of die 2 gozers moeten samengewerkt hebben.
Heb je de oplossing voor dit mysterie geclaimd aangezien je altijd veel slimmer bent dan de rest?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien is het beter niets (stellig) te posten over zaken waar je geen verstand van hebt. Tis maar een ideetje..
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er moet een advocaat of een vertrouwenspersoon (dit kan bijvoorbeeld een van de ouders zijn) aanwezig zijn bij het verhoor.
De tweede verdachte (hoort in het andere topic) komt NIET uit Epe..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:19 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Kan allebei, maar die 16 jarige dader uit Den Bosch en 14-jarige dader uit Epe kennen elkaar volgens mij echt niet, minstens handelden 2 jongens ieder apart alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |