abonnement Unibet Coolblue
pi_171484418
Hoi heb twee keer een droom gehad waar iets tegen me sprak, een persoon of iets dat een soort demonische taal had, ja dus niet zoals je in hollywood films ziet dat ze een effect over een menselijke stem hebben gegooid, maar puur sec de taal klonk gewoon in mijn oren erg spooky en soort van taal der demonen,

Bestaat er ook echt zoiets?

Klonk beetje als een vloek die over mij uitgesproken werd, en bijv zo een woord als ( kan me niet echt goed herinneren maar alleen het gevoel dat het me gaf ) : domoxium truier enfendorix
  maandag 5 juni 2017 @ 21:13:55 #2
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171484502
je kwark was zeker over de datum :')
  maandag 5 juni 2017 @ 21:18:49 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171484672
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:11 schreef possetje het volgende:
Hoi heb twee keer een droom gehad waar iets tegen me sprak, een persoon of iets dat een soort demonische taal had, ja dus niet zoals je in hollywood films ziet dat ze een effect over een menselijke stem hebben gegooid, maar puur sec de taal klonk gewoon in mijn oren erg spooky en soort van taal der demonen,

Bestaat er ook echt zoiets?

Klonk beetje als een vloek die over mij uitgesproken werd, en bijv zo een woord als ( kan me niet echt goed herinneren maar alleen het gevoel dat het me gaf ) : domoxium truier enfendorix
Ik weet niet wat het betekent, maar zo te zien is het Latijn en dat is ook wel logisch.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171484755
Dus als ik het goed begrijp is die klootzak het schuld dat jij nu al die baggertopics maakt op FOK! of wat? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171485003
quote:
11s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:20 schreef Geralt het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is die klootzak het schuld dat jij nu al die baggertopics maakt op FOK! of wat? 8)7
hoi wil j eniet elk topic dat ik open volspammen met dezelfde troep die je nu zit te uiten please? zoek aub effe iemand anders op, we zitten nu in sector : filosofie en religie en een vraag stellen over demonen is hier ook toegestaan
pi_171485508
De taal der demonen ?

Dat móet plat Tilburgs zijn. :D
  maandag 5 juni 2017 @ 21:48:30 #8
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171485698
boze mensen maken soms ook demonische geluiden
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  maandag 5 juni 2017 @ 21:50:16 #9
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171485749
Zou je niet van al die onzin af willen als je er nuchter en helder over nadenkt?
pi_171486120
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:50 schreef Manke het volgende:
Zou je niet van al die onzin af willen als je er nuchter en helder over nadenkt?
alweer een treiteraar, please ga niet in filosfie en religie lopen schelden of iemand naar beneden halen enzo, blijf gewoon lekker weg..

100 jaar voordat ik drugs deed en ik 5 was had ik al van dit soort nachtmerries, niet elke nacht maar als ze er waren werd ik flink bang

nachtmerries hebben in de wereld van de religie veel raakvlakken
pi_171486251
Van al die drugs kan je ook demonen krijgen.
Teveel is nooit goed.
  maandag 5 juni 2017 @ 22:15:23 #12
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171486400
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:03 schreef possetje het volgende:

[..]

alweer een treiteraar, please ga niet in filosfie en religie lopen schelden of iemand naar beneden halen enzo, blijf gewoon lekker weg..

100 jaar voordat ik drugs deed en ik 5 was had ik al van dit soort nachtmerries, niet elke nacht maar als ze er waren werd ik flink bang

nachtmerries hebben in de wereld van de religie veel raakvlakken
Manke had zelf ook schizofrene koachten, kan ik me herinneren uit zijn postgeschiedenis. Psychosen dit dat, engelen zijn echt dus demonen ook en dat soort ongein.

Overigens kan dit topic beter naar TRU, al weet ik niet of dat nou zo fijn is voor dat subforum.
1 + 1 = blauw
pi_171486537
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:09 schreef aloa het volgende:
Van al die drugs kan je ook demonen krijgen.
Teveel is nooit goed.
ik had ze al op mn 5e

ik werd snachts wakker uit deze nachtmerrie : ik had een zaadje van een appel gegeten, en dat zaadje ging opeens in mn lichaam groeien en het voelde als een soort demonische nachtmerrie want de boom die dan in mijj groeide leek een levend organisme die mij haatte!
pi_171486559
Ik heb 1x last gehad van tijdelijke doofheid, ik had de muziek niet eens zo hard (als in: ik kon het verkeer van buiten nog horen), en opeens klonk alles vals, piano (ik had op dat moment rustige pianomuziek op staan) klonk nergens meer naar en stemmen kon ik niet eens meer verstaan.

Denk aan een plotselinge piep in je oren als er weer een trilhaartje afsterft, maar dan 100x zo erg.

Gelukkig zat ik thuis en ben ik altijd nuchter genoeg om op te zoeken wat het is wat er mis gaat, maar dat was echt een WTF moment toen mij dat overkwam.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  maandag 5 juni 2017 @ 22:24:48 #15
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171486709
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:03 schreef possetje het volgende:

[..]

alweer een treiteraar, please ga niet in filosfie en religie lopen schelden of iemand naar beneden halen enzo, blijf gewoon lekker weg..

100 jaar voordat ik drugs deed en ik 5 was had ik al van dit soort nachtmerries, niet elke nacht maar als ze er waren werd ik flink bang

nachtmerries hebben in de wereld van de religie veel raakvlakken
En nu nog heb je het.
Zou je er van af willen zonder professionele hulp en medicijnen?

Ik ga je niet omlaag halen, want ik herken het een en ander.
pi_171490351
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:19 schreef possetje het volgende:

[..]

ik had ze al op mn 5e

ik werd snachts wakker uit deze nachtmerrie : ik had een zaadje van een appel gegeten, en dat zaadje ging opeens in mn lichaam groeien en het voelde als een soort demonische nachtmerrie want de boom die dan in mijj groeide leek een levend organisme die mij haatte!
Het is heel erg normaal om als 5 jarige veel last te hebben van nachtmerries.. Dat hoort gewoon bij die ontwikkelingsfase..
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:57:13 #17
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_171495188
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:11 schreef possetje het volgende:
Hoi heb twee keer een droom gehad waar iets tegen me sprak, een persoon of iets dat een soort soort van taal der demonen,

Bestaat er ook echt zoiets?
demonische taal had, ja dus niet zoals je in hollywood films ziet dat ze een effect over een menselijke stem hebben gegooid, maar puur sec de taal klonk gewoon in mijn oren erg spooky en
Klonk beetje als een vloek die over mij uitgesproken werd, en bijv zo een woord als ( kan me niet echt goed herinneren maar alleen het gevoel dat het me gaf ) : domoxium truier enfendorix
Demonen bestaan alleen in je hoofd. Ga er mee naar een hoofd-dokter.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:10:29 #18
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_171506002
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:15 schreef Kamina het volgende:

[..]

Manke had zelf ook schizofrene koachten, kan ik me herinneren uit zijn postgeschiedenis. Psychosen dit dat, engelen zijn echt dus demonen ook en dat soort ongein.

Overigens kan dit topic beter naar TRU, al weet ik niet of dat nou zo fijn is voor dat subforum.
schizofrene klachten zijn wel wat anders dan het hebben van een nachtmerrie.
Rest your mind in distant wilderness
Take your time and concentrate on it
Take a stand and make your hand a fist
We got a reason to resist
pi_171506323
hoi ik kom niet zo vaak in religie hier, maar is het gebruikelijk hier als bijv iemand zegt : hoi ik praat met jezus, dan dan 99 van de 100 reacties zijn : hoi jezus bestaat niet!?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:20:50 #20
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_171506328
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:19 schreef possetje het volgende:

[..]

ik had ze al op mn 5e

ik werd snachts wakker uit deze nachtmerrie : ik had een zaadje van een appel gegeten, en dat zaadje ging opeens in mn lichaam groeien en het voelde als een soort demonische nachtmerrie want de boom die dan in mijj groeide leek een levend organisme die mij haatte!
Hoezo heb je het over 'demonische' nachtmerries?
Vanwaar die toevoeging.
Denk je dat demonen bestaan en achter die nachtmerries zitten?
Is het niet beter om het gewoon te laten bij ' nachtmerries'.
Rest your mind in distant wilderness
Take your time and concentrate on it
Take a stand and make your hand a fist
We got a reason to resist
pi_171508376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:20 schreef Panterjong het volgende:

[..]

Hoezo heb je het over 'demonische' nachtmerries?
Vanwaar die toevoeging.
Denk je dat demonen bestaan en achter die nachtmerries zitten?
Is het niet beter om het gewoon te laten bij ' nachtmerries'.
hoi je hebt ook gewoon veel mensen die niet naar de kerk gaan die in goden en demonen geloven, de een wat meer als de andere,

bijv in de psychologie zijn ook mensen die mijn droom met de boom zien als iets uit een collectief bewust zijn, iets wat bij 900 000 000 jaar geleden is gebeurt, of zelfs ooit op een andere planeet ( want het staat vast dat het leven op onze planeet uit andere delen van de kosmos afkomstig is )
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:01:33 #22
66825 Reya
Fier Wallon
pi_171511751
Gaat hem niet worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')