Geen odol krijgenquote:Op maandag 5 juni 2017 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoop onzekere alfamannen hier op fok de laatste tijd.
Denken in plafonds maar niet in keldersquote:
Klopt inderdaad. En de vrouwen die klagen dat er zo weinig vooraanstaande vrouwelijke wetenschappers, politici en ondernemers zijn hebben zelf vaak weinig ambitie en bekleden een of andere communicatie rol of vervullen een ambtenarenbaantje ofzo.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken in plafonds maar niet in kelders![]()
Weinig vrouwen die ervoor pleiten 33% vrouwen achter de vuilniswagen te hebben
Ja echt he. Allemaal grote muilen, maar simpelweg een triest hoopje ellende zijn dat alleen maar aandacht wilquote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. En de vrouwen die klagen dat er zo weinig vooraanstaande vrouwelijke wetenschappers, politici en ondernemers zijn hebben zelf vaak weinig ambitie en bekleden een of andere communicatie rol of vervullen een ambtenarenbaantje ofzo.
Naar welke moskee ga jij?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:54 schreef Firewarrior het volgende:
Gewoon op hun bek rammen TS. Als meer mensen dat gaan doen kunnen we de zooi die het feminisme heeft achtergelaten ook eerder op ruimen.
Geen een. Ik verafschuw de demoon Yahweh/Allah.quote:
Qua vrouwenstandpunt kun je zo aansluiten bij de 'Hoe sla ik mijn vrouw' cursus van een of andere Saudische imam.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:03 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Geen een. Ik verafschuw "de demoon Yahweh/Allah"
De lokale haatbaardende imam is het met u eens: vrouwen aan het aanrecht.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:38 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. En de vrouwen die klagen dat er zo weinig vooraanstaande vrouwelijke wetenschappers, politici en ondernemers zijn hebben zelf vaak weinig ambitie en bekleden een of andere communicatie rol of vervullen een ambtenarenbaantje ofzo.
Vuile feminist. Als het mannen waren geweest had je vast gezegd: "Ram ze tegen de stoeprand aan."quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Qua vrouwenstandpunt kun je zo aansluiten bij de 'Hoe sla ik mijn vrouw' cursus van een of andere Saudische imam.
Landverrader, feminist... de bingokaart 'platrechts roeptoeteren' is weer bíjna vol. Gooi er nog een cuck of SJW tegenaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:06 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Vuile feminist. Als het mannen waren geweest had je vast gezegd: "Ram ze tegen de stoeprand aan."
Feminisme is sowieso nooit nodig geweestquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
De hoeders van onze Westerse beschaving alhier zijn wellicht gewoon een beetje jaloers op die groep veelwijverige salafisten die er lustig op los mogen slaan wanneer dat schepsel dat vrouw heet zich niet schikt naar haar man.
[..]
Landverrader, feminist... de bingokaart 'platrechts roeptoeteren' is weer bíjna vol. Gooi er nog een cuck of SJW tegenaan.
Eerste- en tweedegolf feminisme was nodig ja. Derdegolffeminisme, dat is wat anders, dat heeft niets meer met gelijkwaardigheid te maken.
Ja, dat zegt de lokale salafistische imam vast ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Feminisme is sowieso nooit nodig geweest
Ja, nadat hij zijn vrouw 5x met een zweep heeft geslagen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat zegt de lokale imam vast ook.
Erop los rammen, zei je toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja, nadat hij zijn vrouw 5x met een zweep heeft geslagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |