Nee, ik denk niet dat de politie daar aan heeft gedacht...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat groepje klasgenootjes al gecheckt of ze er wel echt is geweest?
Sorry hoor ik volg het ook niet 24/7quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de politie daar aan heeft gedacht...
Ja joh, de politie pakt zomaar at random 16-jarige jongens die 80 km verderop wonen op om te verhoren ivm haar dood.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is nog steeds niet bewezen dat ze echt die jongen ontmoet heeft
ze hebben alleen sporen gevonden op internet.
was die jongen echt op die locatie uiteindelijk?
Hoe is die politie dan erachter gekomen...door telefoonsignalen?
Ik ga er zo langzamerhand vanuit dat die goser er geen klote mee te maken heeft en dat iemand met een auto waarschijnlijk dat meisje opgepikt heeft...waarschijnlijk gedwongen in de auto gekregen heeft
Die fiets is uiteindelijk gewoon bij die bushalte geplaats. Geen enkele buschauffeur heeft waarschijnlijk het meisje gezien. enzovoorts enzovoorts....
de afstand tussen fiets en vindplaats is te groot. lijkt me sterk dat iemand terugfiets en dan die fiets bij de bushalte terug plaats. t
iedereen zit op het verkeerde spoor, het is gewoon een onbekende van het meisje
zo ik ga eten.
Bel de tiplijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga er zo langzamerhand vanuit dat die goser er geen klote mee te maken heeft en dat iemand met een auto waarschijnlijk dat meisje opgepikt heeft...waarschijnlijk gedwongen in de auto gekregen heeft
Die fiets is uiteindelijk gewoon bij die bushalte geplaats. Geen enkele buschauffeur heeft waarschijnlijk het meisje gezien. enzovoorts enzovoorts....
de afstand tussen fiets en vindplaats is te groot. lijkt me sterk dat iemand terugfiets en dan die fiets bij de bushalte terug plaats. t
zo ik ga eten.
Denk ik het ook ja. Maar een 16-jarige jongen kan nog geen auto besturen zodat hij nog geen rijbewijs heeft. Dus mogelijk heeft een 16-jarige jongen niet gedaan om Savannah om het leven te geraken. Ik denk dat het een pedofiel heeft gedaan, dus meerderjarige man.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik ga eten.
Met het opvragen van telefoongegevens krijg je geen adresgegevens, wel een regio waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niemand zegt dat.
Ik vraag me enkel af, dat wanneer het écht zo makkelijk zou zijn, ze Savanah (haar telefoon) al eerder hadden gevonden.
Ik kon op mijn 16e uitstekend autorijden zonder rijbewijs.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Denk ik het ook ja. Maar een 16-jarige jongen kan nog geen auto besturen zodat hij nog geen rijbewijs heeft. Dus mogelijk heeft een 16-jarige jongen niet gedaan om Savannah om het leven te geraken. Ik denk dat het een pedofiel heeft gedaan, dus meerderjarige man.
locatie dichtstbijzijnde zendmast toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Met het opvragen van telefoongegevens krijg je geen adresgegevens, wel een regio waarschijnlijk.
Dat was wel illegaal voor de wet dat je auto reed of niet?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kon op mijn 16e uitstekend autorijden zonder rijbewijs.
Hij is gewoon verdachtequote:Op maandag 5 juni 2017 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, de politie pakt zomaar at random 16-jarige jongens die 80 km verderop wonen op om te verhoren ivm haar dood.
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
locatie dichtstbijzijnde zendmast toch?
Nope. Maar ik weerleg alleen even je stelling dat een 16 jarige zonder rijbewijs geen auto kan besturen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat was wel illegaal voor de wet dat je auto reed of niet?
ik vraag me ook altijd af waarom mensen dat maar blijven denken dat je als je 16 ben geen auto kan rijden omdat je geen rijbewijs heb.......quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kon op mijn 16e uitstekend autorijden zonder rijbewijs.
nee locatiebepaling op basis van signaalsterkte vanaf 3 masten, kan tot op enkele tientallen meters nauwkeurigquote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Een moord plegen is ook illegaal voor de wet. En toch gebeurd het.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat was wel illegaal voor de wet dat je auto reed of niet?
De dichtsbijzijnde masten ja, je bent er afhankelijk van het gebied op zeker 3 aangemeld.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Er is helemaal niets gezegd over waar ze van worden verdacht, fantast.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:08 schreef agter het volgende:
Ze zijn beiden nog 'verdacht van medeplichtigheid'. Dus er kunnen meer mensen bij betrokken zijn.
Omdat 95% van de bevolking ook daadwerkelijk niet auto rijd als je nog geen rijbewijs hebt.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik vraag me ook altijd af waarom mensen dat maar blijven denken dat je als je 16 ben geen auto kan rijden omdat je geen rijbewijs heb.......
een auto rijd op benzine of diesel of gas niet op een rijbewijs
Wow. Ook als telefoon helemaal uit is?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nee locatiebepaling op basis van signaalsterkte vanaf 3 masten, kan tot op enkele tientallen meters nauwkeurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |