klinkt nu achteraf als "ik ga stiekem naar mn vriendje toe".quote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze ging in de middag weg naar een groepje klasgenootjes om wat voor school te doen, ze zei " ben met eten weer thuis mam" en vervolgens kwam ze dus niet thuis.
Volgens google maps wel, loopt geen fietspad langs de N-weg volgens mij.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef Handleiding het volgende:
[..]
moet je aan Klaas vragen, die weet alles.
Jij zegt net... daar hoeft de telefoon niet voor uit te staan.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Batterij leeg of telefoon kapot door waterschade.
Is dat groepje klasgenootjes al gecheckt of ze er wel echt is geweest?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze ging in de middag weg naar een groepje klasgenootjes om wat voor school te doen, ze zei " ben met eten weer thuis mam" en vervolgens kwam ze dus niet thuis.
Heb ik ook weleens gedaan ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
klinkt nu achteraf als "ik ga stiekem naar mn vriendje toe".
Verklaard een hoop in ieder geval.
nee tuurlijk niet politie is niet zo slim hequote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat groepje klasgenootjes al gecheckt of ze er wel echt is geweest?
Oké, snap ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om de telefoon van het slachtoffer maar van de dader....
of zijn telefoon signalen rond het slootje hebben afgegeven naar zendmasten.....
Nee, shit, goede tip, bel 112.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet politie is niet zo slim he
Dat is heel vaak voorkomend zin wat andere jonge meiden ook tegen hun moeder of vader zeggen, zowel met andere reden ook dat de ouders gerust zijn dat jonge meiden nog in goede handen zijn van haar vriendinnen. Jonge meiden of jongens kunnen ook keigoed liegen tegen de ouders wat ze ook zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
als er geen fietspad is dan is het toch niet mogelijk....quote:Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens google maps wel, loopt geen fietspad langs de N-weg volgens mij.
bedankt Klaas.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens google maps wel, loopt geen fietspad langs de N-weg volgens mij.
Mijn moeder had een extra antenne voor leugens hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:00 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat is heel vaak voorkomend zin wat andere jonge meiden ook tegen hun moeder of vader zeggen, zowel met andere reden ook dat de ouders gerust zijn dat jonge meiden nog in goede handen zijn van haar vriendinnen. Jonge meiden of jongens kunnen ook keigoed liegen tegen de ouders wat ze ook zeggen.
Dat topic is gewist, maar het lijkt me op alle fronten verstandig dat Ven1972 zijn interesse in deze zaak niet op internet gaat ventileren.quote:
Volgens Ven1972 een gangbangquote:Op maandag 5 juni 2017 17:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn moeder had een extra antenne voor leugens hoor.
Maar kan best een smoesje zijn geweest inderdaad.
Wie zegt dat dat niet gedaan is? De politie heeft alleen niet vrijgegeven waar het laatste signaal vandaan is gekomen, en daardoor kan je niet zeggen op welk moment de telefoon is leeggeraakt of beschadigd is.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij zegt net... daar hoeft de telefoon niet voor uit te staan.
Dat geldt dus voor de telefoon van de dader maar ook voor de telefoon van Savannah.
Beiden zijn volgens jou dus te traceren.
Waarom is dat bij savanah dan niet gedaan?
Okayquote:Op maandag 5 juni 2017 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat topic is gewist, maar het lijkt me op alle fronten verstandig dat Ven1972 zijn interesse in deze zaak niet op internet gaat ventileren.
En dit is ook gelijk het laatste wat ik er over zeg, wat mij betreft mag een mod een FA inschakelen om Ven1972 te adviseren hier niet te posten.
Jammer!quote:Op maandag 5 juni 2017 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat topic is gewist, maar het lijkt me op alle fronten verstandig dat Ven1972 zijn interesse in deze zaak niet op internet gaat ventileren.
En dit is ook gelijk het laatste wat ik er over zeg, wat mij betreft mag een mod een FA inschakelen om Ven1972 te adviseren hier niet te posten.
Ik ben wel eens de vriend geweest waarmee werd afgesproken.quote:
Niemand zegt dat.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet gedaan is? De politie heeft alleen niet vrijgegeven waar het laatste signaal vandaan is gekomen, en daardoor kan je niet zeggen op welk moment de telefoon is leeggeraakt of beschadigd is.
Nee, ik denk niet dat de politie daar aan heeft gedacht...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat groepje klasgenootjes al gecheckt of ze er wel echt is geweest?
Sorry hoor ik volg het ook niet 24/7quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de politie daar aan heeft gedacht...
Ja joh, de politie pakt zomaar at random 16-jarige jongens die 80 km verderop wonen op om te verhoren ivm haar dood.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is nog steeds niet bewezen dat ze echt die jongen ontmoet heeft
ze hebben alleen sporen gevonden op internet.
was die jongen echt op die locatie uiteindelijk?
Hoe is die politie dan erachter gekomen...door telefoonsignalen?
Ik ga er zo langzamerhand vanuit dat die goser er geen klote mee te maken heeft en dat iemand met een auto waarschijnlijk dat meisje opgepikt heeft...waarschijnlijk gedwongen in de auto gekregen heeft
Die fiets is uiteindelijk gewoon bij die bushalte geplaats. Geen enkele buschauffeur heeft waarschijnlijk het meisje gezien. enzovoorts enzovoorts....
de afstand tussen fiets en vindplaats is te groot. lijkt me sterk dat iemand terugfiets en dan die fiets bij de bushalte terug plaats. t
iedereen zit op het verkeerde spoor, het is gewoon een onbekende van het meisje
zo ik ga eten.
Bel de tiplijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga er zo langzamerhand vanuit dat die goser er geen klote mee te maken heeft en dat iemand met een auto waarschijnlijk dat meisje opgepikt heeft...waarschijnlijk gedwongen in de auto gekregen heeft
Die fiets is uiteindelijk gewoon bij die bushalte geplaats. Geen enkele buschauffeur heeft waarschijnlijk het meisje gezien. enzovoorts enzovoorts....
de afstand tussen fiets en vindplaats is te groot. lijkt me sterk dat iemand terugfiets en dan die fiets bij de bushalte terug plaats. t
zo ik ga eten.
Denk ik het ook ja. Maar een 16-jarige jongen kan nog geen auto besturen zodat hij nog geen rijbewijs heeft. Dus mogelijk heeft een 16-jarige jongen niet gedaan om Savannah om het leven te geraken. Ik denk dat het een pedofiel heeft gedaan, dus meerderjarige man.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik ga eten.
Met het opvragen van telefoongegevens krijg je geen adresgegevens, wel een regio waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niemand zegt dat.
Ik vraag me enkel af, dat wanneer het écht zo makkelijk zou zijn, ze Savanah (haar telefoon) al eerder hadden gevonden.
Ik kon op mijn 16e uitstekend autorijden zonder rijbewijs.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Denk ik het ook ja. Maar een 16-jarige jongen kan nog geen auto besturen zodat hij nog geen rijbewijs heeft. Dus mogelijk heeft een 16-jarige jongen niet gedaan om Savannah om het leven te geraken. Ik denk dat het een pedofiel heeft gedaan, dus meerderjarige man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |