abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 juni 2017 @ 16:37:10 #1
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_171477184
Duss..

Ik heb hamburgers met spek eromheen van de Keurslager, maar wat is nou eigenlijk de goede volgorde van een hamburger? Ingredienten die ik heb:

- Burgers met spek eromheen
- Uienringen
- Broodjes
- Tomaat
- Augurk
- Madam Jeanette fijn gesneden
- Cheddar.
- Rucola sla
- Saus ; Mosterd, Ketchup, Curry, Sriracha en nog wat anderen.

Wat is de lekkerste volgorde en waarom? Maakt het uberhaupt iets uit?
Ik gooi ze op de bbq , dus dat gaat wel goedkomen.
pi_171477348
quote:
- Madam Jeanette fijn gesneden
Als jij je hamburger op wil krijgen moet je dat er niet in doen.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171477366
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:42 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Als jij je hamburger op wil krijgen moet je dat er niet in doen.
als je gewend bent kan het prima
  maandag 5 juni 2017 @ 16:43:33 #5
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_171477399
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:42 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Als jij je hamburger op wil krijgen moet je dat er niet in doen.
Zaterdag ook al een omeletje met Madame Jeanette op. Kan prima, fijngesneden. Ik hou wel van pittig eten.
  maandag 5 juni 2017 @ 16:43:52 #6
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_171477410
quote:
Dat klinkt lekker.!
  maandag 5 juni 2017 @ 16:48:41 #7
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171477550
Even een blok hout of houtmot op je bbq gooien als de kooltjes ver heen zijn.. dan krijg je een prima rooksmaak aan je burger.. ^O^
  maandag 5 juni 2017 @ 16:49:49 #8
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_171477592
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:48 schreef Zolderkamer het volgende:
Even een blok hout of houtmot op je bbq gooien als de kooltjes ver heen zijn.. dan krijg je een prima rooksmaak aan je burger.. ^O^
Ik heb een smoker met Jack Daniels snippers, telt dat ook? :o
  maandag 5 juni 2017 @ 16:58:10 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171477854
quote:
99s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:49 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ik heb een smoker met Jack Daniels snippers, telt dat ook? :o
Nee das veel te decadent... Ik heb een echte Bosch/Samsung smokerrrr..
(een wasmachinetrommel met rooster uit een oude combimagnetron) En als ik houtmot nodig heb, dan haal ik de schaafmachine even over een stukje kers en berk... :+
pi_171477986
Heerlijk altijd die shit zelf maken _O_ Eet smakelijk alvast
Ik zwaai naar dieren.
pi_171478128
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:01 schreef Geerd het volgende:
Heerlijk altijd die shit zelf maken _O_ Eet smakelijk alvast
buurman, wanneer gaat de bbq aan?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 5 juni 2017 @ 17:06:12 #12
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171478149
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:37 schreef Amplifier het volgende:
Wat is de lekkerste volgorde en waarom? Maakt het uberhaupt iets uit?
Nee, maakt niets uit.
pi_171478153
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:05 schreef spierbal het volgende:

[..]

buurman, wanneer gaat de bbq aan?
Gister al gedaan ! Vandaag arbeit
Ik zwaai naar dieren.
pi_171478306
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:37 schreef Amplifier het volgende:
Duss..

Ik heb hamburgers met spek eromheen van de Keurslager, maar wat is nou eigenlijk de goede volgorde van een hamburger? Ingredienten die ik heb:

- Burgers met spek eromheen
- Uienringen
- Broodjes
- Tomaat
- Augurk
- Madam Jeanette fijn gesneden
- Cheddar.
- Rucola sla
- Saus ; Mosterd, Ketchup, Curry, Sriracha en nog wat anderen.

Wat is de lekkerste volgorde en waarom? Maakt het uberhaupt iets uit?
Ik gooi ze op de bbq , dus dat gaat wel goedkomen.
He wat leuk, Madam Jeanette gebruik ik ook. Dat maakt de hamburger heerlijk pittig. Wel oppassen. Wat ik altijd doe is flink snijden, de pitjes apart houden. Doe ik in een kommetje met alu-folie, zodat ik dat af en toe kan gebruiken, want je moet het met mate doen. Dan gebruik ik de stukjes gele schil en een paar pitjes.

Doe ik ook in de bami en nasi.

Ook apart (blijkbaar hebben we dezelfde smaak): de cheddar. Er is trouwens nepcheddar en echte cheddar. De echte cheddar is iets ruwer. De President-cheddar is rotzooi, de andere "gemengde" cheddar komt in de buurt van de cheddar die hamburgertenten gebruiken. De echte cheddar is wat smaak betreft heel goed te onderscheiden. Ik gebruik ook wel eens gemengde cheddar (gemengd met gewone kaas dus)

Wel fijn dat AH zowel de madame jeanette en de echte cheddar leveren. En anders kun je terecht bij de Plus.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171478328
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:42 schreef Adames het volgende:

[..]

als je gewend bent kan het prima
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 5 juni 2017 @ 17:14:14 #16
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_171478468
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

He wat leuk, Madam Jeanette gebruik ik ook. Dat maakt de hamburger heerlijk pittig. Wel oppassen. Wat ik altijd doe is flink snijden, de pitjes apart houden. Doe ik in een kommetje met alu-folie, zodat ik dat af en toe kan gebruiken, want je moet het met mate doen. Dan gebruik ik de stukjes gele schil en een paar pitjes.

Doe ik ook in de bami en nasi.

Ook apart (blijkbaar hebben we dezelfde smaak): de cheddar. Er is trouwens nepcheddar en echte cheddar. De echte cheddar is iets ruwer. De President-cheddar is rotzooi, de andere "gemengde" cheddar komt in de buurt van de cheddar die hamburgertenten gebruiken. De echte cheddar is wat smaak betreft heel goed te onderscheiden. Ik gebruik ook wel eens gemengde cheddar (gemengd met gewone kaas dus)

Wel fijn dat AH zowel de madame jeanette en de echte cheddar leveren. En anders kun je terecht bij de Plus.
Leuk! Inderdaad Madame Jeanette van de AH, ook Cheddar van de AH maar wel voorverpakte.. Waarschijnlijk neppe dus. Maar wel lekker..
pi_171478564
Bij een goede hamburger heb je goed vlees nodig en wat je er bij doet maakt of breekt de hamburger.
De madame Jeanette en de cheddar maken een hamburger.
Ik twijfel nog aan de spek, want je hebt vele soorten. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar was niet zo onder de indruk.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171479595
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

He wat leuk, Madam Jeanette gebruik ik ook. Dat maakt de hamburger heerlijk pittig. Wel oppassen. Wat ik altijd doe is flink snijden, de pitjes apart houden. Doe ik in een kommetje met alu-folie, zodat ik dat af en toe kan gebruiken, want je moet het met mate doen. Dan gebruik ik de stukjes gele schil en een paar pitjes.

Doe ik ook in de bami en nasi.

Ook apart (blijkbaar hebben we dezelfde smaak): de cheddar. Er is trouwens nepcheddar en echte cheddar. De echte cheddar is iets ruwer. De President-cheddar is rotzooi, de andere "gemengde" cheddar komt in de buurt van de cheddar die hamburgertenten gebruiken. De echte cheddar is wat smaak betreft heel goed te onderscheiden. Ik gebruik ook wel eens gemengde cheddar (gemengd met gewone kaas dus)

Wel fijn dat AH zowel de madame jeanette en de echte cheddar leveren. En anders kun je terecht bij de Plus.
De Lidl heeft vaak prachtige blokjes Cheddarkaas,
pi_171479654
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:37 schreef Amplifier het volgende:
Duss..

Ik heb hamburgers met spek eromheen van de Keurslager, maar wat is nou eigenlijk de goede volgorde van een hamburger? Ingredienten die ik heb:

- Burgers met spek eromheen
- Uienringen
- Broodjes
- Tomaat
- Augurk
- Madam Jeanette fijn gesneden
- Cheddar.
- Rucola sla
- Saus ; Mosterd, Ketchup, Curry, Sriracha en nog wat anderen.

Wat is de lekkerste volgorde en waarom? Maakt het uberhaupt iets uit?
Ik gooi ze op de bbq , dus dat gaat wel goedkomen.
Dingen die ik mis in jouw lijst
-gebraden uienringen
-mosterd
-gedroogde tomaten
-ijsbergsla
pi_171479889
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 17:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ohw ik dacht dat gvc wel beetje allround bekend was net als HS
Gast :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_171479927
McDonalds heeft ooit een extreem fletse cheddar op de hamburger gedaan omdat het goedkoop was en mooi kleurde en nu moet en zal er cheddar op de hamburger? Wat een onzin. Cheddar kan best lekker zijn maar is het meestal niet, en zeker die vierkante plakjes niet, dat is voor het grootste deel analoogcheddar. Doe er gewoon lekkere kaas op, als ie maar niet te hard is want dan smelt die niet goed.

Het belangrijkst is lekker brood en het juiste vlees. Vet gehakt moet je hebben, spek ter compensatie helpt niet, spek mag erbij ter verrijking. Je moet ze niet te lang bakken en er mag best wel wat bovenop en het komt ook niet zo precies, maar je moet natuurlijk wel een beetje gericht smaken combineren en niet er zomaar zoveel mogelijk van alles op doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_171480189
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Er is niets aparts aan cheddar als je het mij vraagt.
Ja, maar ik ben maar een simpele boerenlul. Ik wist voor kort niet eens wat het bestond. Ik las het twee jaar geleden in een recept voor hamburgers, toen ben ik er me in gaan verdiepen, over grotten met rijpen in Groot-Britannië en zo. Dus sindsdien koop ik dat ook. Ja wist ik veel. Ik ben een lul met alleen maar lagere school.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 5 juni 2017 @ 18:39:43 #23
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_171480236
Vreemd dat er maar twee personen daadwerkelijk iets zeggen over het vlees van de hamburger.

Dat maakt toch wel een beetje de hamburger. Fuck de volgorde van de stack, zolang je je kaak er maar om heen kan passen en de kaas ergens on top is.

Black angus? Of maak je een stuk vlees van zelfgemaakt gehakt met bepaalde ingrediënten?

Daar was ik namelijk wel benieuwd naar :@
pi_171480359
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:39 schreef RickoKun het volgende:
Vreemd dat er maar twee personen daadwerkelijk iets zeggen over het vlees van de hamburger.

Dat maakt toch wel een beetje de hamburger. Fuck de volgorde van de stack, zolang je je kaak er maar om heen kan passen en de kaas ergens on top is.

Black angus? Of maak je een stuk vlees van zelfgemaakt gehakt met bepaalde ingrediënten?

Daar was ik namelijk wel benieuwd naar :@
Ik koop gewoon rundergehakt bij de slager.
En als ik echt iets speciaals wil, meng ik het met 1/3 tartaar.
Meng ik hamburgerkruiden door heen, chilipoeder en wat paneermeel.
Luchtig kneden, anders wordt het te droog.

De hamburgers van de slager voldoen niet. Ik had totaal iets anders verwacht, maar die zijn supervet. Jammer.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 5 juni 2017 @ 19:16:45 #25
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_171481081
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:46 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik koop gewoon rundergehakt bij de slager.
En als ik echt iets speciaals wil, meng ik het met 1/3 tartaar.
Meng ik hamburgerkruiden door heen, chilipoeder en wat paneermeel.
Luchtig kneden, anders wordt het te droog.

De hamburgers van de slager voldoen niet. Ik had totaal iets anders verwacht, maar die zijn supervet. Jammer.
Heel soms heb je slagers die verneukt vlees hebben. Gelukkig komen die niet vaak voor.
Het is inderdaad ook lekker om je eigen vlees in elkaar te kneden :@
Dat met tartaar heb ik nog nooit gehoord. Is waarschijnlijk om het vlees wat minder droog te maken?
pi_171481204
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:16 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Heel soms heb je slagers die verneukt vlees hebben. Gelukkig komen die niet vaak voor.
Het is inderdaad ook lekker om je eigen vlees in elkaar te kneden :@
Dat met tartaar heb ik nog nooit gehoord. Is waarschijnlijk om het vlees wat minder droog te maken?
Eh nee van tartaar wordt vlees droger. Ik krijg vaak eters op bezoek en iemand gaf me dat idee. Voor mezelf doe ik het niet. De hamburgers maak ik klaar als ik mijn voetbalmaatjes op bezoek krijg, dan maak ik verschillende partijtjes, een paar met peper, een paar zonder, een paar met tomaat en augurk, een paar zonder, ieder zijn eigen zin. Is wel een karweitje, maar ze smullen ervan. Daarbij serveer ik knoflooksaus van D&L, Mayonaise van Hellmann's en Hickory sauce.
De patat komt dan in zakken van de snackbar.

En dan gaan we samen voetbal kijken. Maar soms is het ook gewoon hapjes.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171503631
Ahh daar is het hamburger topic weer, deze is lekker met goed gehakt CUL / Zelf hamburger vlees maken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_171577810
Wij doen helft rundergehakt en helft halfomhalf.
pi_171603106
quote:
quote:
Use a vegan cheese like Daiya or learn to make your own vegan cheese. - See more at: http://beyondmeat.com/wha(...)sthash.vPTn0IHr.dpuf
No. Just no.
pi_171603122
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij doen helft rundergehakt en helft halfomhalf.
dus 3/4 rund en 1/4 varken.
pi_171605335
quote:
Ik ga dat over een kwartier in praktijk brengen. Ik ben zeer benieuwd. De volgorde klinkt heel logisch.
Spoilers!
pi_171611586
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

dus 3/4 rund en 1/4 varken.
daar komt het wel op nee eigenlijk :P
  zondag 11 juni 2017 @ 09:07:25 #33
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171611881
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ga dat over een kwartier in praktijk brengen. Ik ben zeer benieuwd. De volgorde klinkt heel logisch.
We hebben werkelijk superieure burgers op gisteren. Enerzijds omdat we geweldig gehakt hadden gekocht bij een rundveehouderij en anderzijds omdat de burgers met 1 hand te eten waren en niets van elkaar af glibberde. Ik ga deze volgorde vanaf nu altijd gebruiken.
Spoilers!
  zondag 11 juni 2017 @ 14:43:44 #34
221912 minilot
Nancy boy
pi_171617435
Offtopic geneuzel verwijderd. :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_171617501
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:

No. Just no.
Ze stoppen er daar ook "vegan mayo" op _O-
Wat de neuk is het nut van vegan troep op een stuk gemalen dood dier smeren. Seriously :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2017 14:47:31 ]
pi_171617534
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

[..]

No. Just no.
moest ik wel om lachen ja
pi_171617776
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:46 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik koop gewoon rundergehakt bij de slager.
En als ik echt iets speciaals wil, meng ik het met 1/3 tartaar.
Meng ik hamburgerkruiden door heen, chilipoeder en wat paneermeel.
Luchtig kneden, anders wordt het te droog.

De hamburgers van de slager voldoen niet. Ik had totaal iets anders verwacht, maar die zijn supervet. Jammer.
Ik maak ze gewoon met helemaal tartaar, met gewoon gehakt vind ik ze te vet
misunderstood
pi_171619126
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:58 schreef DKS het volgende:

[..]

Ik maak ze gewoon met helemaal tartaar, met gewoon gehakt vind ik ze te vet
Ik vind dat tartaar te weinig smaakt heeft. Het smaakt naar niks.
Maar ik krijg regelmatig bezoekers die het wel graag willen en ik ben de gastheer. Dus krijgen ze het. De lekkerste hamburger heeft een beetje vet en flink veel pit.

Ik zie het zelf als iets typisch Nederlands (ik ben geen Nederlander, ik ben import). Het verbaasde me enorm toen ik hier voor het eerst kwam dat Nederlanders gek zijn op gebak, dat vreten ze het liefst, dan is het echt feest, maar helemaal geen kruidigheid willen of peper. Moet je het gemiddelde Chinees gerecht hier proeven. Sorry hoor, dat gaat helemaal nergens over. Zelfs babi pangang is zoet. Bij ons is de Chinees heel anders. En dan kom in je de supermarkt en dan maken ze zelfs chili zoet. Ik vind dat zo iets raars.
Gelukkig is er wel ontwikkeling en worden ook scherpe pepers verkocht tegenwoordig. Maar wat ze hier chilipepers noemen, dat zijn helemaal geen chilipepers, de madame jeanette zijn wel echt. En was ze hier sambal noemen, dat is veredelde tomatenketchup, meer kan ik niet van maken. Ik at een keer ergens en toen zei iemand: als je het scherp wilt hebben, hier is sambal. Maar wel oppassen hoor. Oppassen??? Dat was van Conimex. Dat is helemaal geen sambal. Dat is een rood kleurtje. Ik weet niet wat ze hier voor ideeën hebben over sambal, maar dat spul van Conimex is absoluut geen sambal.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sigaartje op 11-06-2017 16:06:47 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171620235
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:57 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik vind dat tartaar te weinig smaakt heeft. Het smaakt naar niks.
Maar ik krijg regelmatig bezoekers die het wel graag willen en ik ben de gastheer. Dus krijgen ze het. De lekkerste hamburger heeft een beetje vet en flink veel pit.

Ik zie het zelf als iets typisch Nederlands (ik ben geen Nederlander, ik ben import). Het verbaasde me enorm toen ik hier voor het eerst kwam dat Nederlanders gek zijn op gebak, dat vreten ze het liefst, dan is het echt feest, maar helemaal geen kruidigheid willen of peper. Moet je het gemiddelde Chinees gerecht hier proeven. Sorry hoor, dat gaat helemaal nergens over. Zelfs babi pangang is zoet. Bij ons is de Chinees heel anders. En dan kom in je de supermarkt en dan maken ze zelfs chili zoet. Ik vind dat zo iets raars.
Gelukkig is er wel ontwikkeling en worden ook scherpe pepers verkocht tegenwoordig. Maar wat ze hier chilipepers noemen, dat zijn helemaal geen chilipepers, de madame jeanette zijn wel echt. En was ze hier sambal noemen, dat is veredelde tomatenketchup, meer kan ik niet van maken. Ik at een keer ergens en toen zei iemand: als je het scherp wilt hebben, hier is sambal. Maar wel oppassen hoor. Oppassen??? Dat was van Conimex. Dat is helemaal geen sambal. Dat is een rood kleurtje. Ik weet niet wat ze hier voor ideeën hebben over sambal, maar dat spul van Conimex is absoluut geen sambal.
Soms gooien we er een zakje hamburgerkruiden in, maar soms ook alleen peper en zout.
misunderstood
pi_171620874
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:44 schreef DKS het volgende:

[..]

Soms gooien we er een zakje hamburgerkruiden in, maar soms ook alleen peper en zout.
Wat ik wel eens doe is kijken wat in zo'n mixje zit en de kruiden apart kopen. Een mix is afgestemd op het gemiddelde, maar iedereen heeft zijn eigen smaak.
Je kunt trouwens alleen tot perfectie komen als je blijft proberen. Zout en peper zijn wel de basis. Je zou wat vers geperste knoflook erbij kunnen proberen (niet teveel!!!! het moet niet overheersen) of uienzout, chilipoeder.
Maar alles wel, met mate, het moet in balans zijn.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 11 juni 2017 @ 20:21:31 #41
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171625649
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:57 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik vind dat tartaar te weinig smaakt heeft. Het smaakt naar niks.
Maar ik krijg regelmatig bezoekers die het wel graag willen en ik ben de gastheer. Dus krijgen ze het. De lekkerste hamburger heeft een beetje vet en flink veel pit.

Ik zie het zelf als iets typisch Nederlands (ik ben geen Nederlander, ik ben import). Het verbaasde me enorm toen ik hier voor het eerst kwam dat Nederlanders gek zijn op gebak, dat vreten ze het liefst, dan is het echt feest, maar helemaal geen kruidigheid willen of peper. Moet je het gemiddelde Chinees gerecht hier proeven. Sorry hoor, dat gaat helemaal nergens over. Zelfs babi pangang is zoet. Bij ons is de Chinees heel anders. En dan kom in je de supermarkt en dan maken ze zelfs chili zoet. Ik vind dat zo iets raars.
Gelukkig is er wel ontwikkeling en worden ook scherpe pepers verkocht tegenwoordig. Maar wat ze hier chilipepers noemen, dat zijn helemaal geen chilipepers, de madame jeanette zijn wel echt. En was ze hier sambal noemen, dat is veredelde tomatenketchup, meer kan ik niet van maken. Ik at een keer ergens en toen zei iemand: als je het scherp wilt hebben, hier is sambal. Maar wel oppassen hoor. Oppassen??? Dat was van Conimex. Dat is helemaal geen sambal. Dat is een rood kleurtje. Ik weet niet wat ze hier voor ideeën hebben over sambal, maar dat spul van Conimex is absoluut geen sambal.
In principe is het wel sambal hoor, kan je wel zo'n super lang verhaal van maken, maar het is gewoon gemalen chilli. Geen 'rood kleurtje' en ook geen ketchup. Het is een basis-sambal. Niet lekker verder, maar het is wel sambal.
pi_171625710
quote:
99s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:21 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

In principe is het wel sambal hoor, kan je wel zo'n super lang verhaal van maken, maar het is gewoon gemalen chilli. Geen 'rood kleurtje' en ook geen ketchup. Het is een basis-sambal. Niet lekker verder, maar het is wel sambal.
Waar is de scherpte dan?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 11 juni 2017 @ 21:03:18 #43
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171627187
quote:
99s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:21 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

In principe is het wel sambal hoor, kan je wel zo'n super lang verhaal van maken, maar het is gewoon gemalen chilli. Geen 'rood kleurtje' en ook geen ketchup. Het is een basis-sambal. Niet lekker verder, maar het is wel sambal.
Eensch.

En sambal is een verzamelnaam, je hebt tig soorten.
Nederland is de grootste producent van sambal. Dus ga niet denigrerend lopen doen over sambal, ik hou ook niet van sambal Oelek. Zoek gewoon een sambal die je wel smaakt of maak je eigen sambal, zoals ze in Indonesië, Maleisië enzo doen.
pi_171627391
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:23 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Waar is de scherpte dan?
Lees dan pik omhoog.
  zondag 11 juni 2017 @ 21:43:21 #45
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171628675
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:23 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Waar is de scherpte dan?
Daar waar de zon is.. net als aardbeien onder glas geen smaak hebben.. Pepers onder glas hebben dat ook niet en volgens mij is er geen boer/tuinder in NL die pepers buiten een kas kweekt..

Verder heeft het natuurlijk weinig zin om te gaan generaliseren wat smaak betreft..
En ja het kan mij niet kruidig of pittig genoeg zijn.. de standaard supermarkt sambal is ook niet mijn ding
pi_171633514
De "spaanse pepers" uit de supermarkt zijn gewoon iets pittige puntpaprika's.
Er zit echt helemaal geen scherpte in.

Wel grappig dat iemand hier Chinese gerechten aanhaalt en in dezelfde zin babi pangang noemt :P
Dat heeft NIETS maar dan ook NIETS met elkaar te maken. En babi pangang is geroosterd varkensvlees met een zoetzure tomatensaus met o.a. gember....
Hoezo moet dat pittig zijn?

Waarom verkracht iedereen altijd dat vlees met hamburgerkruiden en weet ik 't wat voor onzin.

Keep it simple, terug naar de basis!

Een eenvoudig broodje met daarbij sla, augurk, tomaat en flinterdun gesneden ui. Koop goed rundergehakt van de slager. Let vooral op een beetje vet in het gehakt. Vet is niet vies ;)
Kruid het vlees met een beetje peper, zout en paprikapoeder. Eventueel een snufje knoflookpoeder erin en klaar ben je. Meer heeft het niet nodig. Proef het rauw, dat kan prima. Smaakt 't naar vlees? PERFECT!
Smaakt 't naar kruiden? WEGGGOOIEN EN OPNIEUW BEGINNEN.

Verhit een grillpan zonder boter of vet. Dat heeft een grillpan namelijk niet nodig!
Als ie begint te walmen, dan gaat de hamburger erop. Grill de hamburger zodat je mooie grillstrepen krijgt, maar het vlees nog iets rosé is vanbinnen.

Smeer het broodje in met een likje mosterd. Beleg 't broodje met de ingrediënten en het vlees. Top 't af met een drupje ketchup en mayo en klaar ben je.

Enorm smaakvol en ook nog eens gezond.
pi_171633645
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 00:38 schreef pietbier het volgende:
Wel grappig dat iemand hier Chinese gerechten aanhaalt en in dezelfde zin babi pangang noemt :P
Dat heeft NIETS maar dan ook NIETS met elkaar te maken. En babi pangang is geroosterd varkensvlees met een zoetzure tomatensaus met o.a. gember....
Hoezo moet dat pittig zijn?
Wat ik bedoelde dat je het hier bij de Chinees krijgt maar niet in mijn land bij de Chinees.
En dat babi pangang een beetje aangeeft wat de algemene smaak van Nederlanders is: zoet, heel zoet.
Hier smijten ze ook over appels en sinasappels in. Dan denk ik: wat is er met de klassieke Hollandes keuken gebeurd? Is die niet te vreten of zo dat overal appels in moeten?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171633701
Nee natuurlijk krijg je dat niet in een ander land bij de Chinees.
Het is namelijk door ons Nederlanders "verzonnen" als Chinees gerecht.
Cha Siu is de basis geweest, maar dat is niet te vergelijken met die saus die wij erbij verzonnen hebben.
Daarnaast hebben wij een geschiedenis om als culinaire "ontdekkers" alles een eigen draai te geven en gerechten een eigen stempel te geven.
pi_171638114
Zeg zeurpieten, open voor ruziemaken over wat wel en geen sambal is of over de Hollandse Chinees gerust een nieuw topic. Hier weer verder over hamburgers graag. Thanks! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_171639574
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 00:46 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde dat je het hier bij de Chinees krijgt maar niet in mijn land bij de Chinees.
En dat babi pangang een beetje aangeeft wat de algemene smaak van Nederlanders is: zoet, heel zoet.
Hier smijten ze ook over appels en sinasappels in. Dan denk ik: wat is er met de klassieke Hollandes keuken gebeurd? Is die niet te vreten of zo dat overal appels in moeten?
Wat lul jij nou dom joh, begin je nu opeens over appels?
Wat is "jou land" dan? Maken we even een speciaal topic om te spuien over wat jullie daar in eten gooien ok?


Back to hamburgers, amen aan pietbier.
  maandag 12 juni 2017 @ 12:23:00 #51
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171639821


Burger gisteren in Frankrijk. Daar weten ze nog niet hoe het hoort.
Was ook oneetbaar, alles viel er meteen uit. Inclusief de burger.
  maandag 12 juni 2017 @ 12:24:25 #52
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171639866
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:23 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]

Burger gisteren in Frankrijk. Daar weten ze nog niet hoe het hoort.
Was ook oneetbaar, alles viel er meteen uit. Inclusief de burger.
Ja dat is wel zo'n beetje het verhaal in Frankrijk. OF je eten is super of het behoort tot de slechtste gerechten die je ooit in je leven voorgeschoteld zal krijgen.
And so is the past
  maandag 12 juni 2017 @ 12:29:41 #53
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171640000
Nou, zo slecht was het nou ook weer niet. Maar ze wisten duidelijk niet hoe ze moesten stapelen.
pi_171640627
Hij ziet er beter uit dan deze:
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171640642
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:23 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]

Burger gisteren in Frankrijk. Daar weten ze nog niet hoe het hoort.
Was ook oneetbaar, alles viel er meteen uit. Inclusief de burger.
Gatverdamme, die kaas ziet eruit alsof iemand een flinke rochel tegen die hamburger heeft gespuugd, bah!
misunderstood
  maandag 12 juni 2017 @ 13:59:21 #56
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171641999
quote:
15s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:57 schreef DKS het volgende:

[..]

Gatverdamme, die kaas ziet eruit alsof iemand een flinke rochel tegen die hamburger heeft gespuugd, bah!
Dat was reblochon. Je kon ook zonder bestellen, dan wassie 3 euro goedkoper.
Ik vind het lekkere kaas.
  maandag 12 juni 2017 @ 14:07:02 #57
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171642167
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:57 schreef Sigaartje het volgende:
Hij ziet er beter uit dan deze:
[ afbeelding ]
Toch ziet dit er beter uit..
Maar.. het is niet te eten en je krijgt hem echt nergens zoals ie er daar uitziet..
pi_171642264
quote:
15s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:57 schreef DKS het volgende:

[..]

Gatverdamme, die kaas ziet eruit alsof iemand een flinke rochel tegen die hamburger heeft gespuugd, bah!
Zo hoort het, is juist heel smakelijk.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171648115
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:11 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Zo hoort het, is juist heel smakelijk.
Het is de manier waarop die kaas er tussen uit druipt..
misunderstood
pi_171648214
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:55 schreef DKS het volgende:

[..]

Het is de manier waarop die kaas er tussen uit druipt..
Als je niet van kaas houdt moet je er een zonder kaas bestellen. Als je keurige vierkante plakjes kaasgelijkende substantie lekker vindt moet je je mond houden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_171652023
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je niet van kaas houdt moet je er een zonder kaas bestellen. Als je keurige vierkante plakjes kaasgelijkende substantie lekker vindt moet je je mond houden.
Beemsterkaas vind ik erg lekker, ik snij daar dan een vierkantje van en leg da gewoon netjes recht op mijn hamburger, het oog wil bij mij ook wat. Oude kaas van http://www.abdijpostel.be/kaasmakerij.php vind ik ook lekker op mn hamburger, die ranzige vierkante chemisch gele kaas vind ik niet te vreten, maar dat was het punt niet, met netjes stapelen maak je een goede hamburger, het moet er er mooi en aantrekkelijk uitzien voor mij.
misunderstood
  dinsdag 13 juni 2017 @ 16:29:04 #62
130803 Gripper
Get a grip
pi_171669603
Deze waren gisteren eigenlijk wel heel lekker :)



Een lekker stevig vierkant broodje van de appie, nav de nieuwste discussie rondom de komst van Wendy's met die aanstellerige vierkante burgers van ze.

Bbq saus, gecarameliseerde rode ui met balsamico en wat suiker en zout, analoge cheddar kaas -dat vind ik gewoon lekker- , burgers van lekker Iers rundvlees van de hanos. Tomaat, veldsla en nog een kleddertje truffel mayo op de bovenste helft van het broodje.

Best te doen :) :9
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_171672381
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:17 schreef DKS het volgende:

[..]

Beemsterkaas vind ik erg lekker, ik snij daar dan een vierkantje van en leg da gewoon netjes recht op mijn hamburger, het oog wil bij mij ook wat. Oude kaas van http://www.abdijpostel.be/kaasmakerij.php vind ik ook lekker op mn hamburger, die ranzige vierkante chemisch gele kaas vind ik niet te vreten, maar dat was het punt niet, met netjes stapelen maak je een goede hamburger, het moet er er mooi en aantrekkelijk uitzien voor mij.
Je moet er vooral een hap van kunnen nemen, ik ben het er ook wel mee eens dat de Fransen een stapelprobleem hebben met hamburgers. Die nemen dan een dik stuk vlees omdat het mooi gaart en dan moet er nog veel meer smaak op en schiet het genog van de beet met van alles een beetje erbij in.

Maar dat ligt niet aan de reblochon. Dat is een prima kaas ervoor, die zich prima leent voor een behapbare burger.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_171710566
Bakken jullie de uien voor je ze op je hamburger legt of leggen jullie ze er rauw op?
misunderstood
pi_171710637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:11 schreef DKS het volgende:
Bakken jullie de uien voor je ze op je hamburger legt of leggen jullie ze er rauw op?
Hang er vanaf welke hamburger je in elkaar aan het flansen bent.
pi_171711145
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Hang er vanaf welke hamburger je in elkaar aan het flansen bent.
Een gewone gemaakt van tartaar.
misunderstood
  donderdag 15 juni 2017 @ 14:35:33 #67
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171711174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:11 schreef DKS het volgende:
Bakken jullie de uien voor je ze op je hamburger legt of leggen jullie ze er rauw op?
Waar ik op dat moment zin in heb. Soms beide.
And so is the past
pi_171712188
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je niet van kaas houdt moet je er een zonder kaas bestellen. Als je keurige vierkante plakjes kaasgelijkende substantie lekker vindt moet je je mond houden.
dit idd , bek houw dan
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_171712231
quote:
14s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Waar ik op dat moment zin in heb. Soms beide.
ik ook meestal de restjes bij de pan in , en of witte /zoete gebakken en rode rauw
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_171712377
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:29 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ik ook meestal de restjes bij de pan in , en of witte /zoete gebakken en rode rauw
De hamburgers gooi ik op de BBQ. Dus ik denk dat ze er gewoon rauw op gaan
misunderstood
  donderdag 15 juni 2017 @ 15:47:37 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171712660
En ook niet te lafjes in elkaar kneden imho. Je hebt van die lui die vinden dat een hamburger bijna uit elkaar moet vallen als je er naar kijkt. Daar ben ik geen fan van.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_171712930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:26 schreef Thezappa het volgende:

[..]

dit idd , bek houw dan
Nee, die bek wijdopen en kauwen. Als je je bek houdt past er geen burger in!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_171714732
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:11 schreef DKS het volgende:
Bakken jullie de uien voor je ze op je hamburger legt of leggen jullie ze er rauw op?
Gebakken. Zonder uitzondering.
pi_171715007
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Gebakken. Zonder uitzondering.
Bak ze nu in een pannetje as we speak. Kijken of het kind ze er dan niet uit plukt
misunderstood
pi_171715289
Ik hou echt totaal niet van de combinatie bacon&beef. ofwel gewoon hamburgers met 'spek'.

Snap niet wat mensen hier lekker aan vinden.

Voor mij is de ideale hamburger gewoon lekker simpel met sla, komkommer & tomaat. Kaas vind ik eigenlijk ook alleen maar lekker op een bigmac.
  donderdag 15 juni 2017 @ 18:36:27 #76
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171715332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:31 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Ik hou echt totaal niet van de combinatie bacon&beef. ofwel gewoon hamburgers met 'spek'.

Snap niet wat mensen hier lekker aan vinden.

Voor mij is de ideale hamburger gewoon lekker simpel met sla, komkommer & tomaat. Kaas vind ik eigenlijk ook alleen maar lekker op een bigmac.
Komkommer op een hamburger? Als je het over vreemde combi's hebt..
pi_171715504
Net hamburgers van de BBQ, met Beemsterkaas en gebakken uitjes. Alles schoon op.
Komkommer past niet, tomaat en rode ui wel. Ik had sla uit m'n tuin
misunderstood
pi_171715701
quote:
14s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:47 schreef fathank het volgende:
En ook niet te lafjes in elkaar kneden imho. Je hebt van die lui die vinden dat een hamburger bijna uit elkaar moet vallen als je er naar kijkt. Daar ben ik geen fan van.
nou veel kneden ben ik geen fan van. Krijg je zon massa
pi_171715734
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:58 schreef Adames het volgende:

[..]

nou veel kneden ben ik geen fan van. Krijg je zon massa
Ik ben wel een fan van goed kneden, smaak wordt daar beter van. Ik heb zo'n hamburgerpers, dan zijn alle burgers even groot en even zwaar.
misunderstood
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:02:10 #80
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171715750
quote:
14s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:47 schreef fathank het volgende:
En ook niet te lafjes in elkaar kneden imho. Je hebt van die lui die vinden dat een hamburger bijna uit elkaar moet vallen als je er naar kijkt. Daar ben ik geen fan van.
Dan word het al snel gortdroog..
Wat wel lekker is om er deel gerookt spek doorheen te malen.. dan heb je ook wat minder last van die droge hap..
pi_171715756
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:02 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dan word het al snel gortdroog..
Wat wel lekker is om er deel gerookte spek doorheen te malen.. dan heb je ook wat minder last van die droge hap..
Idee voor volgende week
misunderstood
pi_171715789
Ik doe altijd

Burger op de grillplaat of bbq

Wit bolletje met zaadjes, leg ik ook paar minuten op de bbq (plekje zonder kolen maken)

Op de onderkant van het broodje beginnen:
mayo, sla, burger, cheddar, tomaat (dun gesneden), witte ui (dunne ringen), augurk (plakjes) en ketchup, dan andere helft broodje erop, prikkertje erdoorheen en kanen maar.
pi_171716169
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:04 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik doe altijd

Burger op de grillplaat of bbq

Wit bolletje met zaadjes, leg ik ook paar minuten op de bbq (plekje zonder kolen maken)

Op de onderkant van het broodje beginnen:
mayo, sla, burger, cheddar, tomaat (dun gesneden), witte ui (dunne ringen), augurk (plakjes) en ketchup, dan andere helft broodje erop, prikkertje erdoorheen en kanen maar.
Broodjes had ik zelf gebakken en gemaakt. Ze moeten zacht blijven dus pak ik altijd een recept met melk en ei
misunderstood
pi_171716956
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Gebakken. Zonder uitzondering.
Dit.
Jammer dat de meeste tenten die hamburgers verkopen rauwe ui gebruiken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_171717518
Uitjes gebakken, alle 12 broodjes op.
misunderstood
pi_171725946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:48 schreef DKS het volgende:
Uitjes gebakken, alle 12 broodjes op.
En nu heb je buikpijn? :P
pi_171726092
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dit.
Jammer dat de meeste tenten die hamburgers verkopen rauwe ui gebruiken.
Rauwe witte ui is het lekkerst , geeft wat frisheid, gebakken ui op een burger vind ik niks.
pi_171770589
Ik ben helemaal fan van hamburgers van dry aged vlees. Lekker rose eten en dan vers hard broodje erbij. Lekker met rauwe uien erop en augurk. Geen saus erop. Zo verrot lekker.
Only the dead have seen the end of the war - Plato
pi_171773609
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee das veel te decadent... Ik heb een echte Bosch/Samsung smokerrrr..
(een wasmachinetrommel met rooster uit een oude combimagnetron) En als ik houtmot nodig heb, dan haal ik de schaafmachine even over een stukje kers en berk... :+
Zo moet het!

BBQ is echt authentiek indien het zo goedkoop mogelijk gedaan wordt.

BBQ is ontstaan puur omdat mensen niet voldoende geld hadden voor een huis laat staan een keuken met fornuis.
pi_171785410
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:38 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

BBQ is ontstaan puur omdat mensen niet voldoende geld hadden voor een huis laat staan een keuken met fornuis.
Het heeft er waarschijnlijk eerder mee te maken dat sommige mensen wel snappen dat als je buiten kookt je huis koeler blijft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_171787160
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:35 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Rauwe witte ui is het lekkerst , geeft wat frisheid, gebakken ui op een burger vind ik niks.
alleen zie je witte ui vrijwel nooit
pi_171805040
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:11 schreef Adames het volgende:

[..]

alleen zie je witte ui vrijwel nooit
Bij de AH haal ik het altijd. Is wel een XL.
pi_171823164
Gebakken ui kun je makkelijker karamelliseren door er een beetje suiker bij te gooien. Wordt 't lekker zoeter van en doet 't goed op de hamburger.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:27:04 #94
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171823329
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:23 schreef pietbier het volgende:
Gebakken ui kun je makkelijker karamelliseren door er een beetje suiker bij te gooien. Wordt 't lekker zoeter van en doet 't goed op de hamburger.
Eehm.. er bestaan gewoon zoete uien.. :P
In mijn ogen zijn dat DE uien voor op een hamburger...
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:31:43 #95
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171823493
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:38 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Zo moet het!

BBQ is echt authentiek indien het zo goedkoop mogelijk gedaan wordt.

BBQ is ontstaan puur omdat mensen niet voldoende geld hadden voor een huis laat staan een keuken met fornuis.
Och er zijn natuurlijk heel veel manieren.. ieder zn eigen..
Maar idd.. heel veel van die methodes zijn op die manier ontstaan..

Origineel is pizza ook zo'n gerecht.. deeg zout en gist heeft iedereen wel in huis/kost niets..tomaat groeit in de tuin, en vervolgens ga je alles wat je verder nog in huis hebt bijlangs..
Zo zijn de meeste van die dingen ontstaan..

Er word vaak veel te moeilijk gedaan over eten...
pi_171848004
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Eehm.. er bestaan gewoon zoete uien.. :P
In mijn ogen zijn dat DE uien voor op een hamburger...
Mee eens, alleen is 't heel simpel en snel te fixen als je die niet hebt :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')