Ik denk niet dat het in de sloot onder warm is, dus wat betreft die paar dagen?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jup, maar als het in de avond gebeurt is, is de volgende ochtend dat lichaam al onder water, en met deze warmte is het binnen een paar dagen ook weer boven.
Dat ligt er dus aan hoe diep die sloot is, als de watertemperatuur daar rond de 20 graden is, is je lichaam zo half ontbonden.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in de sloot onder warm is, dus wat betreft die paar dagen?
Dit is de locatie van de fiets als het goed is.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan nog snap ik de locatie niet zo goed waarom je hier na toe zou willen gaan ....
dit is geen plek om voor sex ofzo af te spreken.....dat had dichterbij waar haar fiets gevonden is misschien nog veel logischer geweest....
heb je geen kaart van de locatie van de fiets.......en hoe het daarom heen eruit ziet....
Ik zou niet eens weten hoe lang het duurt voordat het overschot begint te vergassen, mij vader zei vroeger dat het 48 uur zou duren.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat ligt er dus aan hoe diep die sloot is, als de watertemperatuur daar rond de 20 graden is, is je lichaam zo half ontbonden.
maar wanneer was romy dan als vermist opgegevenquote:Op maandag 5 juni 2017 15:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, haar vader ging zoeken, en stuitte toen al op een afsluiting van de politie, alwaar een lijk was gevonden.
Dat was politie/brandweer onderweg naar een brandmelding in Eemdijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:30 schreef Infection het volgende:
Hoorde zojuist een sirene die vlakbij het plaats delict stopte. Vraag me af wat dat te betekenen heeft...
Hoe lang duurt het voordat de politie iets met een vermissing doet?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar wanneer was romy dan als vermist opgegeven
Nee, de vader van Romy ging de weg van haar school naar huis afzoeken (was bij de politie nog niet al vermist opgegeven) en die stuitte toen op de afzetting van zijn eigen dochter...quote:Op maandag 5 juni 2017 15:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
want voor zou ver ik het begreep was Savannah dus alleen nog niet thuisgekomen ?
wel erg dta je dan bij een afzetting komt en je hoort dat het jou kind niet is om vervolgens te horen dat er nog 1 gevonden is en dat dan wel jou kind is![]()
maar kan iemand even een korte samenvatting geven hoe of wat ..
Zij was niet als vermist opgegeven! Zij was gewoon niet thuisgekomen na school en toen ging haar vader haar zoeken, zonder dat de politie was ingelicht.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
want voor zou ver ik het begreep was Savannah dus alleen nog niet thuisgekomen ?
wel erg dta je dan bij een afzetting komt en je hoort dat het jou kind niet is om vervolgens te horen dat er nog 1 gevonden is en dat dan wel jou kind is![]()
maar kan iemand even een korte samenvatting geven hoe of wat ..
Pffff je moet er toch niet aandenken zeg. Even kijken waar je dochter is...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, de vader van Romy ging de weg van haar school naar huis afzoeken (was bij de politie nog niet al vermist opgegeven) en die stuitte toen op de afzetting van zijn eigen dochter...
Best een horrorverhaal eigenlijk.
Echt niet normaal. Zou niet weten hoe je op zo'n situatie kan reageren, bah alleen de gedachte al.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, de vader van Romy ging de weg van haar school naar huis afzoeken (was bij de politie nog niet al vermist opgegeven) en die stuitte toen op de afzetting van zijn eigen dochter...
Best een horrorverhaal eigenlijk. En dat in die 2 uur.
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit is de locatie van de fiets als het goed is.
https://www.google.nl/map(...)2,207m/data=!3m1!1e3
Edit: Deze zou het trouwens ook kunnen zijn aangezien er gezegd werd 'ter hoogte van de golfbaan' https://www.google.nl/maps/@52.19229,5.3679157,253m/data=!3m1!1e3
De blauwe bus-icoontjes zijn waar de bushaltes zich bevinden.
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656quote:Op maandag 5 juni 2017 15:52 schreef Infection het volgende:
Groen = sportpark
Geel = industrieterrein
Blauw = parkje waar vaak jongeren chillen
Rood = sloot waar ze in gevonden is
[ afbeelding ]
aha oke ...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zij was niet als vermist opgegeven! Zij was gewoon niet thuisgekomen na school en toen ging haar vader haar zoeken, zonder dat de politie was ingelicht.
Kan toch prima de locatie zijn van het eerste contact/eerste ontmoeting op donderdagmiddag?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier rijden toch wel een hoop auto's voorbij...
dit is inderdaad geen locatie om iets af te spreken of te doen....
Tjah, maar zou het jou opvallen als er 2 tieners in een bushokje staan zonder dat je weet dat er iemand vermist is?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gedeelte van de rondweg, echter 's avonds rustigquote:Op maandag 5 juni 2017 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze:quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Deze sloot? Hier kan 's nachts best een auto even stilstaan, lijkt mij. Maar overdag...
quote:Wat zijn indicaties dat iemand door
verdrinking om het leven is gekomen of
levend te water is geraakt?
Anders lees je nog even de voorgaande topics door...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef RAVW het volgende:
[..]
aha oke ...
dus Savannah was wel opgegeven maar die werd vlak daar na gevonden .. iets verder op
maar wel heel vreemd dat er dan twee jonge dames vermoord zijn op een korte afstand van elkaar
Hmm, oke.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Deze:
opzich best een plek waar je als jongeren kunt ''chillen''quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Deze:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |