Als je geen bekenden tegen wilt komen omdat je stiekem (speculaties ja) met iemand van internet afspreekt mss. Ze hadden contact met hem gevonden bij haar thuis en had gezegd dat ze met een vriendin had afgesproken dacht ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gezellig romantisch wandelen op een industrieterrein en bij een stinkende sloot?
Ik kan me romantischere wandelingen voorstellen als ik eerlijk ben.
Mijn eerste afspraken waren ook niet op de meest romantische plekken. Het was een soort van leeg terrein achter een groot gebouw en bij de spoorrails. Je zoekt rustige plekken op waar weinig mensen komen. Ze zijn 14 he, dan is alles al snel romantischquote:Op maandag 5 juni 2017 15:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ken locaties waar dat daadwerkelijk het geval is
Ik bedoel maar. Dan denk je niet echt aan rozenblaadjes en een hotelkamer.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn eerste afspraken waren ook niet op de meest romantische plekken. Het was een soort van leeg terrein achter een groot gebouw en bij de spoorrails. Je zoekt rustige plekken op waar weinig mensen komen. Ze zijn 14 he, dan is alles al snel romantisch
Precies, het fietsenhok achter school was achteraf gezien nou ook niet de meest romantische plek in de buurt hier.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn eerste afspraken waren ook niet op de meest romantische plekken. Het was een soort van leeg terrein achter een groot gebouw en bij de spoorrails. Je zoekt rustige plekken op waar weinig mensen komen. Ze zijn 14 he, dan is alles al snel romantisch
Dus jij bent even flink genomen in het fietsenhokquote:Op maandag 5 juni 2017 15:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, het fietsenhok achter school was achteraf gezien nou ook niet de meest romantische plek in de buurt hier.
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, het fietsenhok achter school was achteraf gezien nou ook niet de meest romantische plek in de buurt hier.
Speculatiesquote:Op maandag 5 juni 2017 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus jij bent even flink genomen in het fietsenhok
Precies.. is ook alweer eeh.. 14 jaar geleden. /omaverteldquote:
Ik weet niet hoe diep die sloot is, maar een lijk komt pas na een paar dagen weer boven drijven.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ja heel vreemd inderdaad
zo een industrieterrein is gewoon drukke plek lijkt mij
ik denk vermoord
en later met transport daar gedumpt....wan hoe kan het anders dat het zo lang duurde voordat een voorbijganger haar daar vindt
misschien is ze daar zaterdagnacht gedumpt terwijl ze al een paar dagen eerder verdwenen was
was er in de tussentijd toen ze verdween en gevonden was niet al een hoop mensen langs die plek geweest .....en pas gisteren lag ze daar.
ja heel erg vreemd....
In het begin drijft het stoffelijk overschot waarnaar het zinkt en bij het vergassen komt het pas weer boven daarnaar zakt het en blijft het onder toch.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe diep die sloot is, maar een lijk komt pas na een paar dagen weer boven drijven.
Dat van Romy duurde ook maar 2 uur.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef RAVW het volgende:
wanneer is trouwens Romy als vermist opgegeven ?
en Savannah die was toch pas een dag weg ?
vind het wel vreemd terwijl ze naar Savannah zoeken vinden ze Romy
terwijl je daar nog niets over gehoort had
JA HALLO DAT IS NIET RELEVANT EN HOORT IN HET ANDERE TOPIC THUIS JA!!!!quote:Op maandag 5 juni 2017 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Alleen pow weet zogenaamd te melden dat die jongen van 14 vrij is voor de rest nergens te lezen
onbetrouwbare shit dat pow
Jup, maar als het in de avond gebeurt is, is de volgende ochtend dat lichaam al onder water, en met deze warmte is het binnen een paar dagen ook weer boven.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
In het begin drijft het stoffelijk overschot waarnaar het zinkt en bij het vergassen komt het pas weer boven daarnaar zakt het en blijft het onder toch.
Volgens mij was zij officieel niet als vermist opgegeven. Ze was te laat vanuit school, dus haar vader ging haar zoeken door haar tegemoet te lopen/fietsen en ondertussen kwam hij dus bij de politieafzetting waarbij Romy al gevonden was.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef RAVW het volgende:
wanneer is trouwens Romy als vermist opgegeven ?
en Savannah die was toch pas een dag weg ?
vind het wel vreemd terwijl ze naar Savannah zoeken vinden ze Romy
terwijl je daar nog niets over gehoort had
dus die was nog maar 2 uur vermist ??quote:
Ja, haar vader ging zoeken, en stuitte toen al op een afsluiting van de politie, alwaar een lijk was gevonden.quote:
dan nog snap ik de locatie niet zo goed waarom je hier na toe zou willen gaan ....quote:Op maandag 5 juni 2017 15:52 schreef Infection het volgende:
Groen = sportpark
Geel = industrieterrein
Blauw = parkje waar vaak jongeren chillen
Rood = sloot waar ze in gevonden is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |