quote:Er was een jongen van veertien opgepakt uit Lunteren, maar hij is inmiddels weer vrijgelaten omdat de politie toch geen verband met Romy's dood zag.
Ik dacht dat dat dicht was zoals hier eerder gezegd werd.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:22 schreef oheng het volgende:
De verdachte in de zaak van Romy is vrijgelaten, dit is het andere topic.
Iedereen deelt het maar klakkeloos.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet wel een beetje lachen om die massa hysterie nu op Facebook heb al diverse malen de oproep gezien op te passen voor twee mannen in een zwarte auto.
Ik ook niet, maar plegen en betrokken bij is wel ff iets anders.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
kon het me al niet voorstellen dat een veertienjarige een moord zou plegen...
Zou niet de eerste keer zijn hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Die 'conclusie' kan ik niet helemaal volgen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Grote kans dat er dus alsnog een verband tussen Romy's en Savannah's dood is.
Het zijn dus niet twee verdachten, er is er maar een. En aangezien de MO op elkaar lijkt...quote:Op maandag 5 juni 2017 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 'conclusie' kan ik niet helemaal volgen.
Filmpjes van IS gemist waarbij een kleuter iemand gewoon door zn kop schiet?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
ja maar dan zou het alleen kunnen met een wapen of iets dergelijksquote:
Dat ander topic was dicht werd daarstraks gesteld hier.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus eigenlijk niet relevant voor dit topic.
Dus nu is de verdachte / aangehouden jongen in de Savannah zaak ineens ook verdachte in de Romy zaak omdat die andere het niet was? Ik zie niet zo goed hoe dat nu ineens wel 'grote kans' is puur omdat de andere jongen is vrijgelaten.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zijn dus niet twee verdachten, er is er maar een. En aangezien de MO op elkaar lijkt...
Wat ik ook nog steeds een beetje denk.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Grote kans dat er dus alsnog een verband tussen Romy's en Savannah's dood is.
Niet alles geloven wat je leest hier ;-)quote:Op maandag 5 juni 2017 15:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ander topic was dicht werd daarstraks gesteld hier.
Je weet nauwelijks iets over de MO. Enkel dat ze allebei in een sloot zijn gevonden. Je weet niet hoe ze om het leven zijn gebracht en wat er in de tussentijd is gebeurd.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zijn dus niet twee verdachten, er is er maar een. En aangezien de MO op elkaar lijkt...
Ja, want dat is hier zeker het geval. Goed punt man.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Filmpjes van IS gemist waarbij een kleuter iemand gewoon door zn kop schiet?
Welnee. Er werd gevraagd om ze misschien samen te voegen en er werd besloten niet te doen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ander topic was dicht werd daarstraks gesteld hier.
Nee, de politie sloot een verband uit. Maar zat dus kennelijk op een verkeerd spoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus nu is de verdachte / aangehouden jongen in de Savannah zaak ineens ook verdachte in de Romy zaak omdat die andere het niet was? Ik zie niet zo goed hoe dat nu ineens wel 'grote kans' is puur omdat de andere jongen is vrijgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |