Afgezien van wat er nu allemaal gebeurt heb je wel een mooi uitzicht!quote:Op maandag 5 juni 2017 14:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Yup. Of naja, slaapkamer, maar wel uit een dakraam.
Jij wist vanaf de allereerste seconde honderd procent zeker dat die verhalen over de mannen in de donkere auto NIETS met de meisjes te maken hadden?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Tenzij je gezond verstand bezit.
je had het stoffelijk overschot vanuit huis kunnen zien liggen?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:46 schreef Infection het volgende:
Bruggetjes richting het sportpark worden nog steeds bewaakt:
[ afbeelding ]
Nee, mensen met gezond verstand wachten gewoon de feiten af.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wist vanaf de allereerste seconde honderd procent zeker dat die verhalen over de mannen in de donkere auto NIETS met de meisjes te maken hadden?Dat vind ik heel knap.
True, ook dat snap ik. Maar dat kan bijv snel veranderen als ook de media dat gaat doen. Op het 3 uur nieuws hoor je alleen iets over Savannah.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om een verband, maar wel dat het toch 1 kant op werkt. Ook al heeft het niks met elkaar te maken. Het topic hier blijft toch over die 2 meisjes gaan. Zo ook in het nieuws.
Dat verhaal van de mannen in een donkere auto is wss net zo'n broodje aap verhaal als de man in het witte busje.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wist vanaf de allereerste seconde honderd procent zeker dat die verhalen over de mannen in de donkere auto NIETS met de meisjes te maken hadden?Dat vind ik heel knap.
Amenquote:Op maandag 5 juni 2017 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, ook dat snap ik. Maar dat kan bijv snel veranderen als ook de media dat gaat doen. Op het 3 uur nieuws hoor je alleen iets over Savannah.
Maar het wordt 'achter' ff besproken en we kijken even hoe of wat. Tot dan vraag ik om in elk geval het gespeculeer het met mate te doen. We hoeven niet nog een Kris en Lisanne topic en vooral om elkaar, elkaars mening en elkaars ideeën met respect te behandelen.
Dat begrijp ik. hoeft van mij ook niet samen, maar kan wel begrijpen dat users zich op 1 topic focussen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, ook dat snap ik. Maar dat kan bijv snel veranderen als ook de media dat gaat doen. Op het 3 uur nieuws hoor je alleen iets over Savannah.
Maar het wordt 'achter' ff besproken en we kijken even hoe of wat. Tot dan vraag ik om in elk geval het gespeculeer het met mate te doen. We hoeven niet nog een Kris en Lisanne topic en vooral om elkaar, elkaars mening en elkaars ideeën met respect te behandelen.
Dat is voor ons achter ons toetsenbordje wat makkelijker gedaan natuurlijk dan voor moeders van jonge dochters die daar wonen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, mensen met gezond verstand wachten gewoon de feiten af.
Ik heb er ook vraagtekens bij, maargoed toeval bestaat zeggen ze.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:05 schreef trein2000 het volgende:
Geen verband. Ik geloof er niks van. Nu ook weer. Die aanhoudingen komen tegelijk naar buiten, dat is toch vreemd.
Nu loopt het nieuws van die twee zaken toevallig gelijk op (geweldig speurwerk van de politie), maar dat blijft waarschijnlijk niet zo, en als er rechtszaken uit voortvloeien dan zullen die ook los van elkaar zijn, tenzij er toch nog een connectie tussen beide zaken blijkt te zijn, maar zolang die er niet is lijkt het me een goed idee de topics gescheiden te houden.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, is ongeveer 150 meter van de plek waar ik de foto's van maak. Dit is aan de rand van het sportpark, het stoffelijke overschot lag iets verder, net voorbij het sportpark, aan de rand van het industrieterrein. Zitten een hoop bomen tussen die vol met bladeren zitten. In de winter had ik de plaats delict wel kunnen zien.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
je had het stoffelijk overschot vanuit huis kunnen zien liggen?
In de winter was jij misschien de ontdekker geweestquote:Op maandag 5 juni 2017 15:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, is ongeveer 150 meter van de plek waar ik de foto's van maak. Dit is aan de rand van het sportpark, het stoffelijke overschot lag iets verder, net voorbij het sportpark, aan de rand van het industrieterrein. Zitten een hoop bomen tussen die vol met bladeren zitten. In de winter had ik de plaats delict wel kunnen zien.
En vergeet niet dat er nog wel iets zit tussen "dezelfde dader" en "geen verband". Het is niet zo zwart-wit.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb er ook vraagtekens bij, maargoed toeval bestaat zeggen ze.
oh gelukkig maar, leek me zo naar idee 'als ik nou voor gister uit zolderkamer had gekeken dan was ze misschien eerder gevonden'quote:Op maandag 5 juni 2017 15:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, is ongeveer 150 meter van de plek waar ik de foto's van maak. Dit is aan de rand van het sportpark, het stoffelijke overschot lag iets verder, net voorbij het sportpark, aan de rand van het industrieterrein. Zitten een hoop bomen tussen die vol met bladeren zitten. In de winter had ik de plaats delict wel kunnen zien.
Had gekund, had het zelfs nu nog kunnen ontdekken aangezien het langs een druk fietspad ligt waar ik regelmatig overheen fiets. Het lichaam was nou niet echt verstopt ofzo naar mijn weten.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In de winter was jij misschien de ontdekker geweest
Helemaal eens met twee Topics! Anders wordt het volgens mij onoverzichtelijk. Als mocht blijken dat er toch een verband is, wat de politie nu niet bevestigt, kan het altijd worden samengevoegd. Uit elkaar halen wordt steeds lastiger.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doe niet zo interessant.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Had gekund, had het zelfs nu nog kunnen ontdekken aangezien het langs een druk fietspad ligt waar ik regelmatig overheen fiets. Het lichaam was nou niet echt verstopt ofzo naar mijn weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |