(Elektrische) bakfiets en dan het zeiltje dicht.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:14 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Niet, ik zou niet weten hoe je dat zonder auto op een onopvallende manier kan doen.
Dat wist ik niet, nee. Als dat zo is dan is dat heel sneu.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die mensen van de foto worden nu bedreigd (of was dat al genoemd?)
http://www.ad.nl/amersfoo(...)de-politie~aa6f7732/quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, nee. Als dat zo is dan is dat heel sneu.
Probeer je te helpen in je vrije tijd om naar zo'n meisje te zoeken word je door één of andere puisterige zolderkamerautist gelijk op de terroristenlijst gezet.
Ja dat is toch wel triest. Sta je dan met je goeie gedrag.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, nee. Als dat zo is dan is dat heel sneu.
Probeer je te helpen in je vrije tijd om naar zo'n meisje te zoeken word je door één of andere puisterige zolderkamerautist gelijk op de terroristenlijst gezet.
Auto jatten en zonder rijbewijs een stukje mee rijden kan ook nog.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
(Elektrische) bakfiets en dan het zeiltje dicht.
Extreem sneu.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/amersfoo(...)de-politie~aa6f7732/
De meisjes lagen toch in het water? Weleens aan de mogelijkheid gedacht dat ze naar de vindplaats zijn gedreven? Ik ken het gebied niet, ik denk de meesten van jullie ook niet dus het heeft ook weinig zin te speculeren.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van deze specifieke jongens gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
Vandeweek nog dat bericht van die puber die een aantal agenten tegen de grond werkte.
Adrenaline maakt sterk.
Jawel, die zijn er welquote:Op maandag 5 juni 2017 14:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De meisjes lagen toch in het water? Weleens aan de mogelijkheid gedacht dat ze naar de vindplaats zijn gedreven? Ik ken het gebied niet, ik denk de meesten van jullie ook niet dus het heeft ook weinig zin te speculeren.
Er was toen een periode van een paar dagen dat elke bestuurder van een zwarte Suzuki Swift bedreigingen mocht ontvangen. Zo diep gezonken dus.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kansloos en bijzonder sneu
Na de aanslag op Koninginnedag kreeg de andere Karst Tates ook doodsbedreigingen. Ik mag niet lachen maar hoe dom zijn wij mensen!?
En dat was nog voordat social media groot wasquote:Op maandag 5 juni 2017 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er was toen een periode van een paar dagen dat elke bestuurder van een zwarte Suzuki Swift bedreigingen mocht ontvangen. Zo diep gezonken dus.
Wat zijn er?quote:
Dat lijkt me in dit geval niet zo moeilijkquote:Op maandag 5 juni 2017 14:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dan moet er wel eerst een stoornis worden vastgesteld.
voor me gevoel had ik eerder op me mobiel alles aangevinkt en verwijderd maar dat blijft ruk. Als je ergens een note zet ofzo gaat alles weer op de reset grr... dacht echt dat ik alles had weggegooidquote:
Welkom in NWSquote:Op maandag 5 juni 2017 13:32 schreef GGMM het volgende:
Dit is toch werkelijk niet te geloven?Wat blundert de politie er hier op los zeg.
Gisteren op FOK! is er een grote online speurtocht gehouden naar 2 IS-terroristen in een zwart busje, die overduidelijk de dader waren. Er zijn zelfs foto's gepost van 2 mensen die bij de speurtocht naar Savannah waren en de politie doet hier gewoon niets mee en arresteert 2 hele andere mensen.![]()
Denkt de politie dat jullie hier voor je lol zitten ofzo?
Allemaal op jacht naar een dader waarvan bekend was dat hij was overledenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er was toen een periode van een paar dagen dat elke bestuurder van een zwarte Suzuki Swift bedreigingen mocht ontvangen. Zo diep gezonken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |