Soms vergeet ik die /sarcasme-melding neer te zetten. Meteen onbegrip.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:21 schreef Greys het volgende:
Nog best snel, die aanhoudingen vannacht, voor politie die helemaal geen reet uitvoerde en alles fout deed.
/sarcasme
Ja, dat las ik ook idd, 10 dieren waren het toch of was ze 10. Dat meisje moet goed in de gaten gehouden worden iig.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:20 schreef Karig_Hutje het volgende:
Ik vond een meisje dat vier kinderboerderij dieren vermoord al bizar maar het kan nog gekker.
de echte daders rijden nog vrij rond in hun IS-mobielquote:Op maandag 5 juni 2017 12:21 schreef Greys het volgende:
Nog best snel, die aanhoudingen vannacht, voor politie die helemaal geen reet uitvoerde en alles fout deed.
/sarcasme
Want dan is het minder erg?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:18 schreef Caland het volgende:
Savannah en Romy zijn wel een beetje kampnamen, of hebben ze dat niet in de biblebelt?
Die jongen uit Den Bosch is aangehouden inzake de dood van Savannah.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
de glind is jeugdinrichting toch? Misschien zat die jongen uit Den Bosch er wel tijdelijk
Inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want dan is het minder erg?
Het verbaast mij altijd hoeveel mensen toch een behoorlijke steek los hebben zitten....
Dat was ik die daarover klaagde.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:21 schreef Greys het volgende:
/sarcasme
vertel eens, hoe is dat zo gestoord als je afgelopen maanden het nieuws hebt gevolgdwaarin talloze aanslagen zijn gepleegd en onschuldige burgers zijn vermoord.. het gaat niet meer om een incident...quote:Op maandag 5 juni 2017 12:18 schreef SocaWarrior het volgende:
[..]
Het is echt te walgelijk voor woorden he. Ongelofelijk dat mensen zo gestoord zijn dat ze gelijk iedere moord aan IS/buitenlanders linken zonder de feiten te kennen.
Goed dat je dat zegt; daar denkt de politie vast niet aan!quote:Op maandag 5 juni 2017 12:02 schreef klaasweetalles het volgende:
beetje vreemd dat 2 tieners in een paar dagen een moord plegen....
denkt telefoon internet traces naar de daders....
ja dus? Glind heeft meer dan 1 persoon tegelijkertijd lijkt mijquote:Op maandag 5 juni 2017 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die jongen uit Den Bosch is aangehouden inzake de dood van Savannah.
Ik beschouw zoiets altijd als een uitstekend iq-filter.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms vergeet ik die /sarcasme-melding neer te zetten. Meteen onbegrip.
Gisternacht toch? Want vandaag is het opsporingsteam gewoon vrij ivm pinksteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:21 schreef Greys het volgende:
/sarcasme
Was zeker een Marokkaans meisje?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook idd, 10 dieren waren het toch of was ze 10. Dat meisje moet goed in de gaten gehouden worden iig.
Eerst leg je 'm woorden in de mond, vervolgens scheld je 'm uit. Dat vind je zelf wél acceptabel gedrag?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want dan is het minder erg?
Het verbaast mij altijd hoeveel mensen toch een behoorlijke steek los hebben zitten....
Ja, precies dezelfde doeltreffende MO.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:22 schreef Eenskijken het volgende:
vertel eens, hoe is dat zo gestoord als je afgelopen maanden het nieuws hebt gevolgdwaarin talloze aanslagen zijn gepleegd en onschuldige burgers zijn vermoord.. het gaat niet meer om een incident...
Omdat je ten eerste geen aannames moet doen voordat je bewijs hebt. Ten tweede is dit totaal niet te vergelijken met een aanslag.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vertel eens, hoe is dat zo gestoord als je afgelopen maanden het nieuws hebt gevolgdwaarin talloze aanslagen zijn gepleegd en onschuldige burgers zijn vermoord.. het gaat niet meer om een incident...
Van 10!! Ik was echt in shock!!quote:Op maandag 5 juni 2017 12:20 schreef Karig_Hutje het volgende:
Ik vond een meisje dat vier kinderboerderij dieren vermoord al bizar maar het kan nog gekker.
Geen idee. Maar ik weet niet waarom bij iedere zaak iemand dat vraagt btw.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Was zeker een Marokkaans meisje?
Ik dacht ik neem maar geen risico anders denken demense dat ik van FB-glitterplaatjes hou. Ofzo. Zoiets was het.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms vergeet ik die /sarcasme-melding neer te zetten. Meteen onbegrip.
Dat kan, alhoewel Savannah eerder vermist was.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:23 schreef Copycat het volgende:
Zou de tweede moord een paniekerige -jawel- copycat-actie zijn geweest?
quote:Op maandag 5 juni 2017 12:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |