Wat gaan we horen?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:11 schreef Status het volgende:
Ah, we gaan het vandaag wel horen denk ik..
we leven in een internet tijdperk...quote:Op maandag 5 juni 2017 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet fatsoenlijk. Zeker niet wanneer er dingen geroepen waardoor helemaal onduidelijk wordt wat wel en wat niet door een bron ondersteund wordt.
Of ze door een misdrijf om het leven is gekomen. En daarna horen we niks meer, denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat gaan we horen?
Ik denk helemaal niets omdat dat niet in het belang van het onderzoek is. Mogelijk komt er nog een reactie van de politie op de maatschappelijke onrust, maar verder verwacht ik geen nieuws.
Al die meldingen van die klemgereden meiden en de meiden die vermoord zijn, vonden plaats in de namiddag. Dat vind ik wel opvallend.
'toegetakeld'quote:Op maandag 5 juni 2017 10:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat wordt er dan als feit neergezet?
Ik lees meningen en mogelijkheden, niet meer en niet minder.
Feiten en bronnen dienen ook in een OP neergezet te worden. Eerste post en voor iedereen makkelijk te vinden.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet fatsoenlijk. Zeker niet wanneer er dingen geroepen waardoor helemaal onduidelijk wordt wat wel en wat niet door een bron ondersteund wordt.
Ik denk dat we de komende dagen echt wel meer gaan horen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:15 schreef Status het volgende:
[..]
Of ze door een misdrijf om het leven is gekomen. En daarna horen we niks meer, denk ik.
De eerste melding was van voor de eerste moord...quote:Op maandag 5 juni 2017 10:15 schreef Status het volgende:
Overigens van dat klemgereden .. dat geloof ik denk ik niet. Lijken me geruchten in die dorp gebiedjes.
http://www.ad.nl/dossier-(...)ren-pas-op~a61e60e6/quote:Het is nog onbekend waar het 14-jarige meisje precies aan gestorven is. Eerder werd ook al een 14-jarig meisje uit Hoevelaken dood in een sloot gevonden in het naburige Achterveld, de politie heeft al wel aangegeven dat zij het slachtoffer is geworden van een misdrijf.
Burgemeester Melis van de Groep van de gemeente Bunschoten heeft zondagavond laat in een videoboodschap laten weten dat ouders extra alert moeten zijn de komende tijd. ,,Wij vragen en adviseren u als ouders, en anderen die voor kinderen verantwoordelijk zijn, extra alert te zijn op waar gaan uw kinderen heen en met wie staan ze in contact.''
Ook zei Van de Groep dat jonge mensen niet alleen op pad moeten gaan, maar bij elkaar moeten blijven. ,,Jonge mensen doen er goed aan zoveel mogelijk bij elkaar te blijven en niet onnodig alleen naar een meer verlaten plaats te gaan.''
Hmm. Wat je wel vaak ziet bij dit soort situaties is dat het dan allemaal uit z'n verband wordt getrokken of zo.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De eerste melding was van voor de eerste moord...
Denk ook niet dat het iets te maken heeft met de twee moorden, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:15 schreef Status het volgende:
Overigens van dat klemgereden .. dat geloof ik denk ik niet. Lijken me geruchten in die dorp gebiedjes.
Verdomme.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind die fietsenkwestie gewoon nog steeds irritant
zou ze bij de bushalte gestaan hebben en dat er vervolgens een auto met een bekende is langsgereden die haar aanbood toch maar mee te rijden...
Ze hoefde niet met de bus. Het lijkt er meer op dat die fiets daar is neergezet.om de indruk te wekken dat ze met de bus gingquote:Op maandag 5 juni 2017 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind die fietsenkwestie gewoon nog steeds irritant
zou ze bij de bushalte gestaan hebben en dat er vervolgens een auto met een bekende is langsgereden die haar aanbood toch maar mee te rijden...
Of dat ze daar ergens in de buurt had afgesproken met iemand. Zoveel mogelijkheden.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze hoefde niet met de bus. Het lijkt er meer op dat die fiets daar is neergezet.om de indruk te wekken dat ze met de bus ging
Inderdaad. Als iemand vraagt te helpen zoeken naar z'n weggerende pup zet je je fiets ook wel op slot. 1001 mogelijkheden.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of dat ze daar ergens in de buurt had afgesproken met iemand. Zoveel mogelijkheden.
Nee, wel een meet van lui die de hele tijd vanaf de zijkant dit topic onderpissen. Jij bent bij deze ook uitgenodigd.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:27 schreef Illuminazi het volgende:
Is er al een FOK!recherche-meet gepland?
Ik denk dan ook eerder aan een impulsieve actie van een gek.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar, of hij dat had kunnen doen.
Punt is dat je hem als voorbeeld aandraagt van iemand waarvan het lichaam naar het bos vervoerd is en daar vervolgens gedumpt, maar hij is als levend mens naar de plek gelopen waar hij vermoord en begraven is, dus ook Elsas heeft geen lichaam vervoerd en in het bos gedumpt.
Al even afgezien van het feit dat hij de ontvoering en moord maanden voorbereid had, en het graf in het bos ook al gegraven had, hij is dus niet zomaar even "gedumpt".
Ik bedoelde het zou een golf of Volvo zijn, niet twee aparte auto's.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is helemaal niets over een Golf gezegd en die Volvo was een blanke man.
Ja sorry hoor, maar ik heb het gevoel dat ik naar mensen zit te kijken die Cluedo spelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, wel een meet van lui die de hele tijd vanaf de zijkant dit topic onderpissen. Jij bent bij deze ook uitgenodigd.
Van zeker een geval las ik ook al dat dat klemrijden onjuist was.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:15 schreef Status het volgende:
Dan klik je het topic weg en zoek je naar iets wat je wel interesseert?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:28 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb het gevoel dat ik naar mensen zit te kijken die Cluedo spelen.
Heb je dan niks beters te doen met je leven dan een topic lezen waar je je aan ergert?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:28 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb het gevoel dat ik naar mensen zit te kijken die Cluedo spelen.
Het was geen golf, maar een polo.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zou een golf of Volvo zijn, niet twee aparte auto's.
Over blanke man kan ik niets terugvinden? behalve dat 1 fokker dat riep in een van de topics.
Maar er is zoveel voorbij gekomen dat ik het gerust gemist kan hebben.
Wel staat in je eigen OP over (op z'n minst 1 of-) twee lichtgetinte mannen in een zwarte auto.
Dus tja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |