Waarom denk je dat?quote:Op maandag 5 juni 2017 09:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat de politie wel DNA heeft gevonden op beide lichamen.
Gewoon een kwestie van tijd om in heel gebied een DNA onderzoek onder mannen te doen.,.,
EN dan natuurlijk niet 15 jaar wachten.....
Zo bedoel je?quote:Op maandag 5 juni 2017 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het staat in deze tweet, maar ik zit mobiel, dus eea wat lastig fatsoenlijk hier neer te zetten, dat kan iemand vast wel voor me doen
https://twitter.com/HenkietankieNL/status/871489726003523588
Thnx, vorige post nog even aangepast omdat de vindplaats van Romy daar niet accuraat lijkt te zijn.quote:
Er blijven altijd sporen achter op welke manier dan ook....quote:Op maandag 5 juni 2017 09:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Savannah heeft sowieso een tijdje in het water gelegen, doet DNA geen goed.
Seriemoordenaars laten toch ook wel eens bewust sporen achter?quote:Op maandag 5 juni 2017 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het staat in deze tweet, maar ik zit mobiel, dus eea wat lastig fatsoenlijk hier neer te zetten, dat kan iemand vast wel voor me doen
https://twitter.com/HenkietankieNL/status/871489726003523588
Serie-moordenaars laten toch ook wel eens bewust sporen na?
Edit: volgens mij klopt de vindplaats van Romy op dat plaatje niet, die staat op het plaatje als op de Emelaarseweg, terwijl het op het pad tussen de Emelaarseweg en de weg van Stoutenburg naar Hoevelaken was.
Als er een programma onrealistisch is over hoe de forensische wereld werkt is het CSI wel. En ja, ik heb wel een forensische achtergrond.quote:
ze hebben geen sex gehad idiootquote:Op maandag 5 juni 2017 09:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er blijven altijd sporen achter op welke manier dan ook....
Als ze sex hebben gehad dan is de kans nog groter..
Als je het lichaam eenmaal in de auto hebt kun je het in the middle of nowhere begraven. Dat heeft dr moordenaar van. Gerrit Jan Heijn gedaan. Die hadden ze nooit kunnen vinden als ze de dader niet op een andere manier op het spoor zijn geraakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je het lichaam wel eerst in je auto hebben, en dat lijkt me zeker in het geval van Achterveld niet eenvoudig te zijn geweest.
Van Bunschoten is sowieso nog niet bekend waar en wanneer ze vermoord is, dus lekker makkelijk oordelen dat je wel naar een bos kon rijden om het lichaam daar te dumpen lijkt me wat voorbarig.
Al even afgezien van het feit dat je bij de meeste bossen niet ver komt met een auto, uitzonderingen daargelaten, maar ook als dat wel kan zul je een lichaam nog een behoorlijk eind van het pad moeten brengen voor het niet meer makkelijk te vinden is.
Die is zelf naar de plek gelopen waar Elsas hem geëxecuteerd en begraven heeft.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je het lichaam eenmaal in de auto hebt kun je het in the middle of nowhere begraven. Dat heeft dr moordenaar van. Gerrit Jan Heijn gedaan. Die hadden ze nooit kunnen vinden als ze de dader niet op een andere manier op het spoor zijn geraakt.
Er worden tientallen meiden per dag als vermist opgegeven..quote:Op maandag 5 juni 2017 09:14 schreef klaasweetalles het volgende:
...
Dit is ook weer heel toevallig...ook 14 jaar en sinds gisteren vermist......
Wat een eyeopener dit zeg. Wel fijn om zo te weten te komen dat jij wel een forensische achtergrond hebtquote:Op maandag 5 juni 2017 09:09 schreef yats het volgende:
[..]
Als er een programma onrealistisch is over hoe de forensische wereld werkt is het CSI wel. En ja, ik heb wel een forensische achtergrond.
quote:Op maandag 5 juni 2017 09:15 schreef Messina het volgende:
Is alweer terecht. En compleet andere regio.
Waarom staat dat nog op de politie site....quote:Op maandag 5 juni 2017 09:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er worden tientallen meiden per dag als vermist opgegeven..
Klopt, ik heb dat ook gelezenquote:Op maandag 5 juni 2017 09:16 schreef Greys het volgende:
Die is al gevonden kwam iemand hier gisteren melden volgens mij.
Maar wel aangetroffen in Amersfoort.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:15 schreef Messina het volgende:
Is alweer terecht. En compleet andere regio.
Misschien zijn die bezig met dringendere zaken. Twee kindermoorden of iets.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Waarom staat dat nog op de politie site....
JA het verschil is dat het ene vrijwillig en het andere niet ...voor de rest komt de daad op hetzelfde neer.quote:
Ik denk dat hij bedoelt wat betreft de sporen. Sperma.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |