abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171468868
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Savannah was toch vanuit huis (Bunschoten) vertrokken? Fiets is dus in de buurt van Amersfoort gevonden, terwijl zij wel dichter bij huis is gevonden. Vraag me af hoe dat dan gegaan is.

Gisteren zij iemand dat de fiets ook op slot stond, natuurlijk kan de dader dat gedaan hebben, maar dan moet die echt wel een koele kikker zijn geweest. Zoveel vragen, waar we waarschijnlijk nooit een antwoord op gaan krijgen.
Waarom zouden we er nooit een antwoord op krijgen wat een onzin zeg.
  maandag 5 juni 2017 @ 11:12:31 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171468882
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

8)7
Ja, en IS gedijt door angst te zaaien, want angst is macht, dus mensen die daar hier aan gaan zitten helpen door dat soort dingen te roepen zijn in feite strijders waar IS heel blij mee is, want meer angst is meer macht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171468883
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:05 schreef Messina het volgende:

[..]

Een ex-TBS'er van rond de 30? Die zijn doorgaans wat ouder. In ieder geval als ze voor een serieus misdrijf TBS hebben gekregen, dan is er ook nog een gevangenisstraf aan vooraf gegaan.

Maar ik neem zomaar aan dat de politie alle zedendelinquenten die in de regio wonen wel aan het natrekken is/gaat. Daar gaat natuurlijk gewoon tijd overheen.
Er zijn genoeg ex tbs ers onder de 30. Ik persoonlijk ken er een, die is inmiddels al de 30 gepasseerd.

En ook bij de gruwelmoord in Pernis was een ex tbs er onder de 30 betrokken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171468902
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar ze woonde er dus niet, want ze woonde in Hoevelaken, en dat jeugdzorgdorp is De Glind.
Op het nieuws zeiden ze dat ze daar inderdaad op een school zat voor speciaal onderwijs. Wellicht is die school voor interne- en externe kinderen.
  maandag 5 juni 2017 @ 11:13:38 #280
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_171468905
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:50 schreef agter het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk nogal een onbeschoft stuk.
Wie denkt ze wel niet dat ze is?
Telegraaf. De krant van zwakker Nederland. Wat verwacht je dan?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 juni 2017 @ 11:13:55 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_171468910
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:11 schreef Slaro het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze al die details openbaar gaan maken?
pi_171468921
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:11 schreef Slaro het volgende:

[..]

Omdat het ons niks aan gaat.
misunderstood
pi_171468924
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef silliegirl het volgende:
Ik vraag me af waarom ze niet kunnen zeggen of er sprake is van een misdrijf, dat kan toch bijna niet anders? 8)7
Ongeluk? Zelfmoord? Allemaal opties die het open moet houden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171468925
De vraag of het wel een TBS er is

Straks is het gewoon een gekkie die nog nooit met justitie in aanraking is gekomen...

Zo een Vaatstra gerelateerde lwestie....geen dna, geen vingerafdrukken match..niks.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 5 juni 2017 @ 11:15:14 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171468933
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:13 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Op het nieuws zeiden ze dat ze daar inderdaad op een school zat voor speciaal onderwijs. Wellicht is die school voor interne- en externe kinderen.
Klopt, De Glind is een heel klein dorp dat grotendeels draait om de jeugdzorg, een groot deel van de bewoners is pleegouder, en een deel van de kinderen op die school woont dus ook in het dorp bij de pleegouders, er zijn ook wat kinderen die in de omgeving wonen en dus gewoon thuis blijven wonen tijdens hun schoolperiode in de Glind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171468953
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze al die details openbaar gaan maken?
Duh.
pi_171468956
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er zijn genoeg ex tbs ers onder de 30. Ik persoonlijk ken er een, die is inmiddels al de 30 gepasseerd.

En ook bij de gruwelmoord in Pernis was een ex tbs er onder de 30 betrokken.
Ik geloof je. :)
Ik denk dat ik teveel denk aan 'iemand die al eerder een moord heeft gepleegd'. Niet op feiten gebaseerd overigens. De meeste moordenaars wachten een periode na hun allereerste moord en volgen volgende moorden steeds sneller.
Maar goed, niet alles gaat altijd volgens statistiek en logica, zeker niet bij mafketels.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_171468973
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef DKS het volgende:

[..]

Omdat het ons niks aan gaat.
Uiteindelijk worden die dossiers gewoon openbaar gemaakt normaal gesproken kijk maar naar andere zaken in het verleden.
  maandag 5 juni 2017 @ 11:18:32 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171468988
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:17 schreef Slaro het volgende:

Uiteindelijk worden die dossiers gewoon openbaar gemaakt normaal gesproken.
Bij minderjarigen?
Betwijfel het.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 5 juni 2017 @ 11:18:48 #290
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171468994
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:40 schreef wackmack het volgende:
Nu kwam ik op Facebook een aantal interessante vragen aan de politie tegen van mijn oud-collega bij het Rotterdams Nieuwsblad Jolande van der Graaf. Als u haar niet kent als misdaadverslaggeefster van De Telegraaf (ze lijkt wel op sabbatical), dan zoekt u maar even op ‘AIVD’, ‘inval’ en ‘Nationale Ombudsman’.

Die, ja.

Dit zijn Jolandes vragen:

– Op grond waarvan concludeerde de politie zelfs nog voordat Savannah werd aangetroffen dat er geen verband is met de moord op het in de nabijheid teruggevonden meisje Romy?

– Hoe kan de politie dit überhaupt vaststellen op het moment dat Savannah nog niet is gevonden en dus nog niet vaststaat of zij al of niet door een misdrijf om het leven kwam?

– Waarom ging de politie na de onrustbarende verdwijning van Savannah niet uit van een mogelijk misdrijf, kwam er geen Amber Alert voor dit vermiste meisje en bleef een moordonderzoek achterwege? Dat alles terwijl de politie wist dat Savannah – tegen haar gewoonte in – opeens niet meer op haar gsm bereikbaar was en niet bij haar vriendin en weer thuis aankwam.

– Waarom nam de politie in deze afweging klaarblijkelijk niet het feit mee dat tal van andere meisjes in de dagen ervoor in Bunschoten en omgeving al waren achtervolgd/klemgereden door twee lichtgetinte mannen in een kleine, donkere auto? Van deze feiten is steeds melding gedaan door de slachtoffers. De politie was dus van deze eerdere zaken op de hoogte.

– Waarom kwam de politie niet met een opsporingsbericht met signalement van deze mannen en beschrijving van hun auto, nadat er meerdere pogingen van ontvoering van jonge meisjes waren in de nabijheid van elkaar? Eea geeft immers aan dat (zeden)misdadigers in de omgeving actief kunnen zijn.

– Is de politie van mening dat daarmee mogelijk de moord op Savannah (en wellicht ook op Romy) voorkomen had kunnen worden? Zo nee, waarom niet?

– Indien er sprake is van mogelijke seriedaders die elk moment opnieuw kunnen toeslaan, waarom is er dan nog steeds geen landelijk opsporingsbericht verschenen? Ook zaterdag, een dag na de dood van de twee meisjes, is in Soest weer een meisje van twaalf jaar achtervolgd door een kleine donkere auto met daarin twee mannen. Moet er opnieuw een slachtoffer vallen aleer de politie met een getuigenoproep komt?

– Komt er een intern onderzoek/onderzoek door de rijksrecherche naar het politieoptreden in deze zaken? Zo nee, waarom niet? Zo ja, worden de uitkomsten openbaar, en als dat niet het geval is, waarom niet?

http://www.briefjevanjan.nl/aan-erik-akerboom/

Goed stukje met goede vragen. Hoeveel fouten kan de politie maken? Tenminste, zo lijkt het.
Goed stuk!

Er wordt hier lacherig gedaan over de massahysterie die nu met name in die regio plaatsvind. Men met daar niet aan meedoen, lijkt men te willen zeggen. Sorry hoor er zijn twee jonge meiden dood. Natuurlijk is men is shock en heeft men vragen. Veel vragen, zeker richting de politie die zich niets lijkt aan te trekken van alle onrust.

Natuurlijk maken mensen met meiden tussen de 8-18 jaar zich daar zorgen, en die zorgen worden gevoed door de bovenstaande vragen. Daarvoor kan men zijn kop in het zand steken hier op Fok of er serieus rekening mee houden.
pi_171469000
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, De Glind is een heel klein dorp dat grotendeels draait om de jeugdzorg, een groot deel van de bewoners is pleegouder, en een deel van de kinderen op die school woont dus ook in het dorp bij de pleegouders, er zijn ook wat kinderen die in de omgeving wonen en dus gewoon thuis blijven wonen tijdens hun schoolperiode in de Glind.
Het bevreemd mij dat Romy niet als vermist opgegeven is.
Make my day!
pi_171469014
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ongeluk? Zelfmoord? Allemaal opties die het open moet houden.
Dan beland je toch alsnog niet zomaar ergens op een vrij toegankelijke plek in een sloot, lijkt me.
pi_171469017
quote:

[..]

Uiteindelijk worden die dossiers gewoon openbaar gemaakt normaal gesproken kijk maar naar andere zaken in het verleden.
Ook als de familie daar op tegen is?
misunderstood
pi_171469023
Het leven van jonge Nederlandse meisjes valt nog niet mee als je wordt nagesist, uitgemaakt wordt voor hoer als je iets luchtigs draagt, betast wordt in het zwembad of klem wordt gereden door twee mannen in een auto die geen afwijzing accepteren. -O-
pi_171469025
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij minderjarigen?
Betwijfel het.
Marianne Vaatstra en Nicky Verstappen zijn toch ook zaken die openbaar zijn min of meer opebaar terwijl de tweede nog niet eens is opgelost.
pi_171469026
quote:

[..]

Vaak pas bij de rechtszaak wordt er veel meer openbaar.

Laat ik zeggen dat ik hoop dat die snel komt.
Make my day!
pi_171469032
quote:
Of Savannah slachtoffer is geworden van een misdrijf en over een eventuele doodsoorzaak kon de politie nog niets zeggen. Dat blijft onderdeel van het onderzoek en moet zeer nauwgezet worden bekeken. De politie vraagt mensen die iets gezien hebben zich te melden.
quote:
Burgemeester Melis van de Groep van de gemeente Bunschoten roept inwoners op extra alert te zijn ,,op waar uw kinderen heengaan en met wie ze in contact staan''. Dat zei hij in een verklaring op Youtube, vlak na bekend was geworden dat het lichaam van de vermiste Savannah (14) zondag was gevonden.
Beetje tegenstrijdig dit.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 juni 2017 @ 11:21:01 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_171469043
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij minderjarigen?
Betwijfel het.
Dit.
  maandag 5 juni 2017 @ 11:21:07 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171469048
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:20 schreef Slaro het volgende:

Marianne Vaatstra en Nicky Verstappen zijn toch ook zaken die openbaar zijn min of meer opebaar terwijl de tweede nog niet eens is opgelost.
Min of meer openbaar. Oké. Dat is iets anders dan alle feiten op tafel gooien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171469054
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:19 schreef agter het volgende:

[..]

Het bevreemd mij dat Romy niet als vermist opgegeven is.
Zo lang was zij nog niet weg. Ze kwam niet uit school, vader probeert haar telefonisch te bereiken, krijgt geen contact dus besluit haar tegemoet te fietsen.

Misschien hing ze wel vaker nog wat met vrienden en kwam ze regelmatig wat later thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')