Met een knipoog, dinsdag worden er meer mensen op beide zaken gezet.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik gok dat dit gewoon een grapje was hoor
Ook dat soort grappen (als het al zo is) slaan nergens opquote:Op maandag 5 juni 2017 01:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik gok dat dit gewoon een grapje was hoor
behalve dat ze de zelfde leeftijd zijn, alle 2 in een sloot gevonden zijn en in de zelfde regio vermoord zijn.... neequote:Op maandag 5 juni 2017 01:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Maar even concreet, er zijn dus twee meisjes verdwenen en ook twee lichamen gevonden, er is nog geen concreet verband tussen de twee?
Nee, dat is BSquote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Met een knipoog, dinsdag worden er meer mensen op beide zaken gezet.
Oke danquote:Op maandag 5 juni 2017 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, zij zitten nog in de veronderstelling dat de zaken ongerelateerd zijn, dus je hoeft niet te bellen en ze zullen dit nog niet gecheckt hebben wrs. Of wel en dan zijn ze net zo slim als ik..
Nou het lijk kan je daarna alleen niet toetakelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Is het al zeker dat het om moord gaat dan? Is zelfmoord al helemaal uitgesloten?
quote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef Stupidisco het volgende:
Offtopic: Vermiste Turkse meisje uit Rotterdam (dat mogelijk in Amersfoort zou zijn) is weer thuis.
quote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef Stupidisco het volgende:
Offtopic: Vermiste Turkse meisje uit Rotterdam (dat mogelijk in Amersfoort zou zijn) is weer thuis.
Bedankt Hans!quote:Op maandag 5 juni 2017 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_gevonden__.html
Bij de politie zijn dit weekend diverse berichten binnengekomen over twee mannen in een donkere auto die in de omgeving meisjes zouden hebben lastiggevallen
Zijn grote verschillen in M.O. tussen verschillende seriemoordenaars hoor. Is met name in VS waar de meeste seriemoordenaars zijn gepakt veel onderzoek naar gedaan. Belangrijk onderscheid is wat ik aangaf de "niet-georganiseerde" en "georganiseerde" seriemoordenaar. Eerste is heel duidelijk een gek die ook grote risico's neemt, zoals in deze casus wrs. De tweede is meer een psychopaat die de zaken van te voren uitdenkt en weinig risico's neemt. Hierin bestaan wel weer gradaties trouwens.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Seriemoordenaars zijn hun neigingen sowieso niet de baas, daarom worden ze seriemoordenaar. Twee verschillende moorden in hetzelfde etmaal strookt niet met het psychologische profiel. Daar zit altijd minstens een paar dagen tussen.
Dat hoeft niet hoor. Ted Bundy heeft verschillende slachtoffers gemaakt op dezelfde dagquote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Seriemoordenaars zijn hun neigingen sowieso niet de baas, daarom worden ze seriemoordenaar. Twee verschillende moorden in hetzelfde etmaal strookt niet met het psychologische profiel. Daar zit altijd minstens een paar dagen tussen.
Ik speculeer niets. Ik zeg wat ik denk.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga nou niet speculeren, wacht het gewoon af..
Enige dat wij (itt de politie) weten is dat ze dood aangetroffen is.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Is het al zeker dat het om moord gaat dan? Is zelfmoord al helemaal uitgesloten?
Het stinkt naar een verband, hemelsbreed niet ver uit elkaar, beide 14 en gevonden in een sloot....quote:Op maandag 5 juni 2017 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga er zelf stiekem beetje vanuit dat er wel een verband is maar goed je weet het niet dus je kan het niet zeggen.
Nog maar weer eens: bron van het toegetakeld zijn bij dit soort uitspraken graag.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:52 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nou het lijk kan je daarna alleen niet toetakelen.
Heb nergens gelezen dat de politie uitgaat van een misdrijf. Maar het zou anders wel een aparte methode zijn, in een sloot. Een ongeluk is ook niet uitgesloten. Het komt er op neer dat iedereen gewoon rustig moet blijven, niet met vingers moet gaan wijzen en de berichten van de politie moet afwachten. Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:51 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2017 01:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat is zoals het in de praktijk gaat.
Ik zou me nergens op focussen, gewoon lekker afwachten. Heeft geen zin om willekeurig een aantal TBS'ers aan te gaan wijzen.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou me niet focussen op Ludo maar het hele bestand aan zedendelinquenten eens doornemen
Is dat zo?quote:Op maandag 5 juni 2017 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klets niet, bij moordonderzoeken wordt er gewoon 24/7 doorgewerkt
Nopequote:Op maandag 5 juni 2017 01:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat is zoals het in de praktijk gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |