Nee hoor niet overdreven. Even afwachten op de resultaten van het onderzoek kan geen kwaad.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:07 schreef Brybry het volgende:
In en in triest en beangstigend. Mijn dochter gaat voorlopig niet meer alleen de deur uit, overdreven? Wellicht, maar ik vind het moeilijk te geloven dat er geen sprake is van een verband tussen de twee zaken en dat betekent dat er een beest losloopt in ons kleine land
Nou maar hopen dat de buren dat weten, anders vinden ze het vast verdacht dat je niet opendoetquote:Op maandag 5 juni 2017 08:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik verwacht vanmiddag ook nog wel de deurbel te horen. Wel grote kans dat ik dan lig te slapen aangezien ik net uit me nachtdienst kom.
Woon je in de buurt?quote:Op maandag 5 juni 2017 08:07 schreef Brybry het volgende:
In en in triest en beangstigend. Mijn dochter gaat voorlopig niet meer alleen de deur uit, overdreven? Wellicht, maar ik vind het moeilijk te geloven dat er geen sprake is van een verband tussen de twee zaken en dat betekent dat er een beest losloopt in ons kleine land
Waren ze dan al niet geweest?quote:Op maandag 5 juni 2017 08:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik verwacht vanmiddag ook nog wel de deurbel te horen. Wel grote kans dat ik dan lig te slapen aangezien ik net uit me nachtdienst kom.
Precies.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee hoor niet overdreven. Even afwachten op de resultaten van het onderzoek kan geen kwaad.
Mwah, zal vast niet de enige zijn. Ook genoeg mensen die aan het werk zijn of simpelweg gewoon niet thuis zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de buren dat weten, anders vinden ze het vast verdacht dat je niet opendoet
Nee, woon niet in de buurt maar het lijkt mij aannemelijk dat de dader(s) kunnen uitwijken naar andere plaatsen.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Woon je in de buurt?
Ben blij dat ik een dochters heb.
Nee, nog niet geweest. En ik heb geen info voor ze, dus of ik nou met ze spreek of niet, het schiet niets op.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:11 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Waren ze dan al niet geweest?
Zou je vast niet erg vinden om even wakker te worden voor de politie of eigenlijk voor de familie Dekker.
Jullie buurt zullen ook wel een buurt gesprek krijgen denk ik?quote:Op maandag 5 juni 2017 08:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah, zal vast niet de enige zijn. Ook genoeg mensen die aan het werk zijn of simpelweg gewoon niet thuis zijn.
True. Als het maar aan het licht komt wat er met zowel Romy als Savannah is gebeurt ook al is het misschien niet in verband met elkaar (naar mijn mening lijkt het me wel, maar dat is mijn mening).quote:Op maandag 5 juni 2017 08:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, nog niet geweest. En ik heb geen info voor ze, dus of ik nou met ze spreek of niet, het schiet niets op.
Geen idee. Zoiets is sowieso altijd vrijwillig. Heeft ook alleen nut als je informatie hebt.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:14 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Jullie buurt zullen ook wel een buurt gesprek krijgen denk ik?
Je moet Leandra niet al te serieus nemen. Ze is onmogelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:51 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Typfoutje waar ik overheen heb gelezen zal het meteen verbeteren en was half 12 idd want we vertrokken net richting me schoonmoeder en hadden daar 12 uur afgesproken. Maar fouten maken is menselijk of niet dan.
Dat ligt er vooral aan of ze in hun eigen "achtertuin" opereren.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:13 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee, woon niet in de buurt maar het lijkt mij aannemelijk dat de dader(s) kunnen uitwijken naar andere plaatsen.
Op dit moment zijn beide opties goed mogelijk. 2 is nog toeval, bij een derde is het een patroon. Laten we hopen dat het hierbij blijftquote:Op maandag 5 juni 2017 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er vooral aan of ze in hun eigen "achtertuin" opereren.
Voor de zaak in Achterveld moet je de omgeving behoorlijk kennen, hoe eea in Bunschoten verlopen is is de vraag nog maar, maar het lijkt me sterk dat ze daar vanaf donderdag gelegen heeft en al die tijd niet gevonden is.
Daarbij heeft de dader mogelijk moeite gedaan haar fiets elders te plaatsen (of dat heeft ze zelf gedaan, maar ze is op een of andere manier wel weer in Bunschoten terug gekomen).
Het zou me niets verbazen als het twee op zichzelf staande zaken zijn, maar een koppeling is ook prima mogelijk.
En de korte tijdsspanne waarin het heeft plaatsgevonden niet te vergetenquote:Op maandag 5 juni 2017 08:22 schreef Loekie1 het volgende:
Mij lijkt twee daders niet onwaarschijnlijk, gezien de brutaliteit en het gemak waarmee het gebeurt.
Dat sowieso.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:23 schreef Brybry het volgende:
[..]
Op dit moment zijn beide opties goed mogelijk. 2 is nog toeval, bij een derde is het een patroon. Laten we hopen dat het hierbij blijft
Inderdaad. Bovendien, twee man overtuigen elkaar al snel dat het kind dood moet. Eentje kan ook, maar die zal eerder 's nachts opereren.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:24 schreef Brybry het volgende:
[..]
En de korte tijdsspanne waarin het heeft plaatsgevonden niet te vergeten
Als je twee daders bij één delict bedoelt dan mag je dat wel wat duidelijker omschrijven dan alleen maar "twee daders", want we hebben ook twee delicten, dus met twee daders kun je ook bedoelen verschillende daders bij de verschillende delicten.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:26 schreef Loekie1 het volgende:
Je zou het ook kunnen zien aan de mate waarin het kind zich heeft kunnen verdedigen. Met twee daders is het kansloos geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |