Mooi doen ze toch na een tijdje wat. Ook al was het niet de plek om te zoeken volgens de politie toen. Hopelijk krijgen ze meer duidelijkheid. En word die leipo van een dader snel gepakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:39 schreef Infection het volgende:
Half 8 in de ochtend en er staan al weer tig mensen buiten te praten met de politie. Politie lijkt ook het 1 en ander op te schrijven.
Je post in het vorige topic stond vol met de genoemde fouten, dat je gaandeweg andere dingen noemt ligt niet aan mijn leesvermogen.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:39 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb later idd ook gezegd dat alleen van Soest zeker was over de auto en daders eerst lezen dan schreeuwen.
No hate...
Had al gemeld dat ik volgende keer extra zou checken, laten we er verder niet meer moeilijk over doen.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je post in het vorige topic stond vol met de genoemde fouten, dat je gaandeweg andere dingen noemt ligt niet aan mijn leesvermogen.
Gewoon zorgvuldiger zijn met feiten die zelf bekend zijn is van belang, allerlei nonsens wordt tot feit gebombardeerd doordat mensen dit soort zaken onzorgvuldig weergeven.
En mag ik vragen welke fouten de auto en de 2 meiden die niet genoemd mochten worden in het rijtje van 4 klemgereden meiden? Ik hoor graag wat ik dan fout zeg dan kan ik er alleen van leren.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je post in het vorige topic stond vol met de genoemde fouten, dat je gaandeweg andere dingen noemt ligt niet aan mijn leesvermogen.
Gewoon zorgvuldiger zijn met feiten die zelf bekend zijn is van belang, allerlei nonsens wordt tot feit gebombardeerd doordat mensen dit soort zaken onzorgvuldig weergeven.
Ze is om 11.40 uur gevonden, dus als ze om half 11 langsscheurden was dat niet in verband met de vondst van het lichaam.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:35 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Klopt, half 11 gisteren morgen kwam de politie voorbij scheuren. En las bericht van een lijk toen dacht ik dat lijkt me Savannah.
Ik wens het hele dorp en natuurlijk de familie Dekker veel sterkte.
Werkte Savannah toevallig op de markt? Ze kwam me namelijk op de foto's al bekend voor toen ik de foto's voor de eerste keer zag.
Typfoutje waar ik overheen heb gelezen zal het meteen verbeteren en was half 12 idd want we vertrokken net richting me schoonmoeder en hadden daar 12 uur afgesproken. Maar fouten maken is menselijk of niet dan.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is om 11.40 uur gevonden, dus als ze om half 11 langsscheurden was dat niet in verband met de vondst van het lichaam.
Misschien moet je zorgen dat je geen "feiten" post die van geen kant kloppen, het gaat om allerlei zaken die vrij eenvoudig te vinden zijn, en toch roep jij iedere keer dingen die niet kloppen om het achteraf te "corrigeren".quote:Op maandag 5 juni 2017 07:39 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb later idd ook gezegd dat alleen van Soest zeker was over de auto en daders eerst lezen dan schreeuwen.
No hate...
Lijkt me ook logischer, ook gezien dat er 2 lichamen kort bij elkaar in de buurt gevonden zijn is de kans het grootste dat de dader in de buurt woont, en zeker de omgeving goed kent, dat in tegenstelling tot een buitenstaander die gewoon ff langs komt.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:37 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Dat is waar ik zelf ook m'n bedenkingen over heb. Ik dacht altijd dat dit soort figuren vaak alleen handelden.
Vraag me wel af wat de politie zoal opschrijft. Zouden deze mensen soms iets verdachts gezien hebben?quote:Op maandag 5 juni 2017 07:42 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Mooi doen ze toch na een tijdje wat. Ook al was het niet de plek om te zoeken volgens de politie toen. Hopelijk krijgen ze meer duidelijkheid. En word die leipo van een dader snel gepakt.
Vriendinnetje van me zusje woon ook in Bunschoten en is nu ook best angstig. Sneu voor meiden die lekker weg (Bunschoter strandje) ofzo willen doen durven niet of mogen niet zonder begeleiding.
Ik zeg niet dat het alleen feiten zijn, ook me mening geef ik. En ga ook alsjeblieft de andere mensen checken op fouten, ik geef alleen door wat ik heb gelezen, gezien qua drukte zelfs hier in Baarn en gehoord van het vriendinnetje van me zusjequote:Op maandag 5 juni 2017 07:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je zorgen dat je geen "feiten" post die van geen kant kloppen, het gaat om allerlei zaken die vrij eenvoudig te vinden zijn, en toch roep jij iedere keer dingen die niet kloppen om het achteraf te "corrigeren".
Lees deze post nog eens: NWS / #12 Savannah (14) dood gevondenquote:Op maandag 5 juni 2017 07:49 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
En mag ik vragen welke fouten de auto en de 2 meiden die niet genoemd mochten worden in het rijtje van 4 klemgereden meiden? Ik hoor graag wat ik dan fout zeg dan kan ik er alleen van leren.
Mabye of zorgen is en blijf een dorp. Baarn net zo hoor en alle mini dorpjes tussen inquote:Op maandag 5 juni 2017 07:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de politie zoal opschrijft. Zouden deze mensen soms iets verdachts gezien hebben?
Als er aantoonbare nonsens gepost wordt dan reageer ik daar op, als iemand vervolgens aantoonbare nonsens blijft posten dan beschouw ik dat verder als troll of als iemand met daderkennis.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:57 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het alleen feiten zijn, ook me mening geef ik. En ga ook alsjeblieft de andere mensen checken op fouten, ik geef alleen door wat ik heb gelezen, gezien qua drukte zelfs hier in Baarn en gehoord van het vriendinnetje van me zusje.
Dat had ik net al doorgegeven. En niks verbeterd maar net al doorgegeven dat ik alleen van Soest klopt en dat er ook een meisje uit Bunschoten van 17 is klem gereden door een donkere kleine auto.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees deze post nog eens: NWS / #12 Savannah (14) dood gevonden
Polo is alleen in Soest bekend, en die vrouw van 23 was niet in Bunschoten maar in Amersfoort, daarbij ging het daar om een Volvo en een blanke man.
3 zaken waarvan maar één omschrijving klopt, die van Soest.
Ik denk dat ze vooral van buurtbewoners heel graag willen weten wanneer die hun hond nog hebben uitgelaten en of ze dan langs het PD zijn gelopen, wiens kinderen daar wanneer nog hebben gespeeld.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de politie zoal opschrijft. Zouden deze mensen soms iets verdachts gezien hebben?
Niet relevant voor dit onderwerp verder, maar zou u misschien het woordje 'mijn' kunnen gebruiken in plaats van 'me'?quote:Op maandag 5 juni 2017 07:57 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het alleen feiten zijn, ook me mening geef ik. En ga ook alsjeblieft de andere mensen checken op fouten, ik geef alleen door wat ik heb gelezen, gezien qua drukte zelfs hier in Baarn en gehoord van het vriendinnetje van me zusje.
Mijn excuus, foute gewoonte.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:04 schreef JackLucifer het volgende:
[..]
Niet relevant voor dit onderwerp verder, maar zou u misschien het woordje 'mijn' kunnen gebruiken in plaats van 'me'?
Het zijn volgensmij niet eens buurtbewoners aangezien ik niemand herken. Maar ze kunnen inderdaad iedereen vragen wat gezien te hebben. Lijkt me alleen wel dat ze pas wat opschrijven als er uberhaupt iets nuttigs bij zit.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral van buurtbewoners heel graag willen weten wanneer die hun hond nog hebben uitgelaten en of ze dan langs het PD zijn gelopen, wiens kinderen daar wanneer nog hebben gespeeld.
Als het lichaam niet verzwaard was dan kan ze er bijna niet lang gelegen hebben.
En volgende keer gewoon je/jij zeggen ben pas 24.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:04 schreef JackLucifer het volgende:
[..]
Niet relevant voor dit onderwerp verder, maar zou u misschien het woordje 'mijn' kunnen gebruiken in plaats van 'me'?
Dit soort dingen trekken helaas een hoop mensen aan die er niets te zoeken hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Het zijn volgensmij niet eens buurtbewoners aangezien ik niemand herken. Maar ze kunnen inderdaad iedereen vragen wat gezien te hebben. Lijkt me alleen wel dat ze pas wat opschrijven als er uberhaupt iets nuttigs bij zit.
Pottenkijkers? Pers? Ramptoeristen? Ik noem maar iets. Maar kan van alles natuurlijk zijn. Ik hoop dat tussen die mensen ook tips zijn of goede info.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Het zijn volgensmij niet eens buurtbewoners aangezien ik niemand herken. Maar ze kunnen inderdaad iedereen vragen wat gezien te hebben. Lijkt me alleen wel dat ze pas wat opschrijven als er uberhaupt iets nuttigs bij zit.
Zou goed kunnen. Ik verwacht vanmiddag ook nog wel de deurbel te horen. Wel grote kans dat ik dan lig te slapen aangezien ik net uit me nachtdienst kom.quote:Op maandag 5 juni 2017 08:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit soort dingen trekken helaas een hoop mensen aan die er niets te zoeken hebben.
Het zou me niets verbazen als ze in de buurt nog wel langs de deuren gaan om dit soort dingen te vragen.
Dank je 👍quote:Op maandag 5 juni 2017 08:06 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
En volgende keer gewoon je/jij zeggen ben pas 24.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |