Omdat ze liegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waarom mogen zij hun waarheid niet vertellen?
Heb jij een carrière als rechercheur overwogen?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:51 schreef Bayswater het volgende:
Fiets netjes op slot is apart. Bekende of twee daders dan is mijn gedachte als inspector Clouseau. Bekende van beide meiden lijkt mij sterk. Conclusie twee daders.
Exact. Zou mij nu ook triggeren.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:51 schreef bellabeauti het volgende:
[..]
Ben geen familie lid van haar. Maar zag het toevallig voorkomen via een gedeeld bericht. Vooral dat laatste.. Dat er aanwijzingen zijn dat ze in Amersfoort zou zijn viel mij op.
Inspecteur Hebbedingetje.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb jij een carrière als rechercheur overwogen?
Kap hier gewoon mee, er zijn talloze scenario's denkbaar. Voor nu weten we dat zij in die plas lag en dat haar fiets is gevonden. Eventuele niet-geverifieerde conclusies mag je voor jezelf houden.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:51 schreef Bayswater het volgende:
Fiets netjes op slot is apart. Bekende of twee daders dan is mijn gedachte als inspector Clouseau. Bekende van beide meiden lijkt mij sterk. Conclusie twee daders.
Ben jij toevallig asperger?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom Leandra, en niet een ander die het al dagen bij de feiten houdt.
Anyway, niet boos worden. ILeandra
Die fiets stond 50 m vd halte half in de Bush bushquote:Op maandag 5 juni 2017 00:51 schreef Bayswater het volgende:
Nee, ik heb geen Aspergerquote:
Je weet helemaal niets nog van de mogelijke dader(s).quote:Op maandag 5 juni 2017 00:51 schreef Bayswater het volgende:
Omdat Leandra iemand kort en duidelijk geheel op z'n plek kan zetten. En ik kan daar van genieten.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom Leandra, en niet een ander die het al dagen bij de feiten houdt.
Anyway, niet boos worden. ILeandra
Uhh, nee.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:51 schreef sbonestake het volgende:
[..]
En dan met een paar lekkere donkergetinte jongens in zo'n kelderboxje belanden, zeker? Om daar wat vieze dingen te doen in ruil voor een pakje peuken en wat beltegoed. Boefje.
Eensquote:Op maandag 5 juni 2017 00:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat Leandra iemand kort en duidelijk geheel op z'n plek kan zetten. En ik kan daar van genieten.
Over Volvo's?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat Leandra iemand kort en duidelijk geheel op z'n plek kan zetten. En ik kan daar van genieten.
Je mag denken wat je wil. Dat maakt het echter nog geen realiteit.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zou kunnen toch? Zat er vanmiddag even aan te denken asperger of autisme.
Ik heb altijd de kamer fout met cluedo maar het wapen vaak goed.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb jij een carrière als rechercheur overwogen?
Ja? Dus? Dat doet elke gemeente. Burgers als klanten zien.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:52 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
In dat whatsapp filmpje beschrijven ze contact tussen burger en gemeente als klantcontact
Je bent wel behoorlijk ehm binair hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag denken wat je wil. Dat maakt het echter nog geen realiteit.
Ben nog steeds benieuwd hoe dat zit met die dochter van die zus van zijn collega, of in andere mogelijke volgordes.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:57 schreef Zipportal het volgende:
Infection is ook zomaar verdwenen. Die frustreerde natuurlijk het onderzoek.
Ja, tis weer een amateurspeurder met ongelofelijke stelligheid.. Triest..quote:Op maandag 5 juni 2017 00:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je weet helemaal niets nog van de mogelijke dader(s).
Ja je zei eerst dat de politie kennelijk aanwijzingen had dat Savannah was weggelopen. Waarop ik je 'verbeterde' door aan te geven dat de politie aanneemt dat het niet om een misdrijf gaat, zolang er geen aanwijzingen zijn dat het om een misdrijf gaat. En toen zij jij dat het nog wel verder ging dan dat, dat ze echt geloofde dat ze veilig thuis zou komen.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat niet vond dan?
Je kunt teruglezen he?
Wel dat er dader of daders zijn. 1 dader gaat bij ontvoering niet nog even de fiets op slot zetten. Logisch nadenken brokkiequote:Op maandag 5 juni 2017 00:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je weet helemaal niets nog van de mogelijke dader(s).
Wie weet. Was misschien beetje getriggerd door het het woord Amersfoort. Drie tienermeisjes, paar dagen tijd, allen in zelfde regio vermist. (Hoewel het Turkse meisje wel in Rotterdam woont.)quote:Op maandag 5 juni 2017 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat is een moslim dus zal wel door papa zijn meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |