nou nou nou, wat zal Ryan hier bang van wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ryan, of je bindt in of ik ga het melden. Ik ben het wel zat nu.
Tegenwoordig is het geen stoornis meer hoor, in de zin dat het een afwijking is. Of vind je soms dat autisten gekken zijn?quote:Op maandag 5 juni 2017 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je geeft geen feedback, je beticht mensen van het hebben van een stoornis die ze niet hebben.
Ik geloof je. Maar wat bedoelde je dan met 'dit ging wel een stapje verder'?quote:Op maandag 5 juni 2017 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd geinterpreteerd. Lees de topics van gisteren maar terug.
Dat is vandaag al gedaan. Ben benieuwd hoeveel voetafdrukken ze daar in de modder gaan vinden.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:09 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan we met zijn allen naar het plaats delict jongens?
Wie zegt niets verkeerd?quote:Op maandag 5 juni 2017 01:10 schreef Greys het volgende:
Ah jongens kom op. Dit is lullig en onnodig. Ze zegt niks raars of verkeerd.
Ja, nou ja, ik denk echt dat ze gewoon even het lijstje TBS'ers die pas zijn vrij gekomen of op verlof zijn eerst moeten rechercheren. Ik denk als de twee moorden verband houden je daar eerst moet zoeken.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:08 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
[..]
Niet rascistisch bedoeld maar staat gewoon bij het nieuws als verklaring van twee meiden die aangifte hebben gedaan mooier kan ik het niet maken als er stond dat het een blanke was had ik het ook gewoon gezegd. No hate.
Ik bedoelde dat ze er van overtuigd leken (naar mijn idee door aanwijzingen in die richting) dat ze was weeggelopen en weer veilig terug zou komen. Dus een stapje verder dan "geen aanwijzingen voor een misdrijf, dus weggelopen". Echt overtuigd (wat dus niet de waarheid blijkt te zijn).quote:Op maandag 5 juni 2017 01:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar wat bedoelde je dan met 'dit ging wel een stapje verder'?
Nee kreeg het door van een bekende, dat ze dus gevonden was.quote:
quote:
Ja sorry ik had ff moeten quoten en liep kennelijk alweer achter.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:11 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Wie zegt niets verkeerd?
edit: zie 1 post hier boven.
Poeh zeg, pak van mijn hart.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee kreeg het door van een bekende, dat ze dus gevonden was.
[..]
Ik dacht dat het in de ene zaak ging om een 'donkere' auto, in een andere zaak om een 'zwarte' auto, er is ook specifiek een VW Polo genoemd, maar het is ook een tijdje gegaan over een Volvo. Zoiets trekt men regelmatig al snel gelijk naar één verhaal.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:01 schreef Status het volgende:
Ik vraag me af of dat van die zwarte auto echt zo is.
De hoek bedoelde ik mee ik woon in Baarn de weg van Baarn naar Bunschoten is de bisschopsweg en je kan via de eemweg en een paar bochtjes naar Soest. Zelf woon ik aan de bisschopsweg en eemweg.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:06 schreef sbonestake het volgende:
[..]
Beste Patricia,
Wat een interessante theorie. Kun je ons meer vertellen over het verband tussen de hoek en de zwarte polo?
Alvast bedankt.
Hoeveel meldingen doe jij wel niet per dag? Al dan niet voor je zelf..quote:Op maandag 5 juni 2017 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ryan, of je bindt in of ik ga het melden. Ik ben het wel zat nu.
Wat een rare vraag.....quote:Op maandag 5 juni 2017 01:16 schreef Mani89 het volgende:
Zouden de ouders er iets mee te maken kunnen hebben denken jullie?
Nee, dit gaan we niet doen. Geef dan nog liever IS de schuld.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:16 schreef Mani89 het volgende:
Doe even normaal Maniquote:Op maandag 5 juni 2017 01:16 schreef Mani89 het volgende:
Weinig. Nog geen per maand eigenlijk. En nee. Ik hoef me niet te laten betichten van een stoornis die ik niet heb.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hoeveel meldingen doe jij wel niet per dag? Al dan niet voor je zelf..
Vind je dat zelf niet wat erg kinderachtig?
Ja kan je ook Paul de Rijk opperen die 3 mensen heeft vermoord... Die woonde namelijk hier in de buurt. Ik vermeld alleen wat ik lees en als ik iets hoor vermeld ik dat ik het hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik denk echt dat ze gewoon even het lijstje TBS'ers die pas zijn vrij gekomen of op verlof zijn eerst moeten rechercheren. Ik denk als de twee moorden verband houden je daar eerst moet zoeken.
Heb al geopperd om even te kijken naar Ludo de B. (uit Woensdrecht, 3 meisjes vermoord in Vlaanderen rond 1990). M.O. lijkt erop, waren ook meisjes van rond de 14. En die zou dus in april 2017 weer een verlenging moeten krijgen en eerlijk gezegd heb ik daar niets over gelezen meer.
Neequote:Op maandag 5 juni 2017 01:16 schreef Mani89 het volgende:
Nee.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:16 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |