Precies..tegenwoordig krijg je een KCC aan de lijn als je belt naar een gemeente. KlantContactCentrumquote:Op maandag 5 juni 2017 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? Dus? Dat doet elke gemeente. Burgers als klanten zien.
Alsof kindermoordenaars logisch na zouden denken. Hou je eigen conclusies maar voor jezelf.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wel dat er dader of daders zijn. 1 dader gaat bij ontvoering niet nog even de fiets op slot zetten. Logisch nadenken brokkie
Gut feeling is dat idd. Maar denk het ergens ook wel. Het kan iig. Maar om nu al te zeggen dat 2 lichtgetintiërs de daders zijn, gaat te ver. Iemand sleepte IS er al bij... dat kun je niet zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:56 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
Ik moest ook even reageren.
Ik zelf woon in Baarn paar KM van Spakenburg/Bunschoten.
Savannah en Romy zijn beide in een sloot gevonden en beide onderweg op de fiets en op rustige plekken
En er zijn totaal 3 meiden achtervolgd/klemgereden door een Volkswagen polo met 2 jongens/mannen met een licht getint uiterlijk.
Dit klemrijden is gebeurt in Soest (Meisje van 12) op een doodlopend paadje bij een sportpark, maar rende naar jongens die in de buurt stonden om te schuilen. En in Bunschoten een meid van 17 en een vrouw van 23 die de bus uitstapte in Bunschoten maar had geluk door langs fietsende mensen en schijnbaar ook een meisje vanuit Nijkerk.
Apart alles zo in een hoek en de zwarte polo? Denk dat het allemaal wel met elkaar te maken heeft.
Ja, dat ben je wel. Maar goed, je hebt kennelijk nog nooit gelezen dat mensen zich aan je ergerden....quote:
Je zit in de WW, Bijstand of nog waarschijnlijker wajongquote:Op maandag 5 juni 2017 00:45 schreef possetje het volgende:
[..]
hoi ik werk bij de politie, en ik snap dat je nu van streek bent , maar je gebruikt nogal een hoop kots smileys, is enigzins storend tijdens het lezen, please..
Meer objectieve informatie uit eerste hand. Dat moeten we toejuichen.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh nee, nu komen de Facebookers ook al hier.
Zit je op FB joh?quote:Op maandag 5 juni 2017 01:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Kreeg dit bericht net binnen. Walgelijk.. en zo intens triest.
Dat heb je dan verkeerd geinterpreteerd. Lees de topics van gisteren maar terug.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja je zei eerst dat de politie kennelijk aanwijzingen had dat Savannah was weggelopen. Waarop ik je 'verbeterde' door aan te geven dat de politie aanneemt dat het niet om een misdrijf gaat, zolang er geen aanwijzingen zijn dat het om een misdrijf gaat. En toen zij jij dat het nog wel verder ging dan dat, dat ze echt geloofde dat ze veilig thuis zou komen.
Daaruit maakte ik op dat je het niet logisch vond dat ze echt geloofde dat ze veilig thuis zou komen..
Ja, dan gaan we van de binair-denkers naar de bipolairen toe.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh nee, nu komen de Facebookers ook al hier.
Nee, dat ben ik niet. En of jij je wel of niet aan me ergertt doet daar niks aan af.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat ben je wel. Maar goed, je hebt kennelijk nog nooit gelezen dat mensen zich aan je ergerden....
Nee, je bent een bundle of joy.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. En of jij je wel of niet aan me ergertt doet daar niks aan af.
Goed lezen is wat lastig voor je?quote:Op maandag 5 juni 2017 01:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Alsof kindermoordenaars logisch na zouden denken. Hou je eigen conclusies maar voor jezelf.
Beste Patricia. Ik begrijp dat je het allemaal net iets te toevallig vindt. Het is ook haast niet te bevatten dat zoiets gruwelijks als dit tweemaal in dezelfde tijd en in hetzelfde gebied zou kunnen gebeuren. De politie weet meer dan jij en ik, die zijn al dagen hard aan het werk om dit uit te zoeken. Totdat zij zeggen dat er daadwerkelijk een verband bestaat tussen de verschillende gebeurtenissen, is het beter om niet te snel conclusies te trekken. Wanneer er op basis van overhaaste conclusies gerechercheerd wordt, helpt dit de dader alleen maar.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:56 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
Savannah en Romy zijn beide in een sloot gevonden en beide onderweg op de fiets en op rustige plekken
En er zijn totaal 3 meiden achtervolgd/klemgereden door een Volkswagen polo met 2 jongens/mannen met een licht getint uiterlijk.
Dit klemrijden is gebeurt in Soest (Meisje van 12) op een doodlopend paadje bij een sportpark, maar rende naar jongens die in de buurt stonden om te schuilen. En in Bunschoten een meid van 17 en een vrouw van 23 die de bus uitstapte in Bunschoten maar had geluk door langs fietsende mensen en schijnbaar ook een meisje vanuit Nijkerk.
Apart alles zo in een hoek en de zwarte polo? Denk dat het allemaal wel met elkaar te maken heeft.
Ryan, of je bindt in of ik ga het melden. Ik ben het wel zat nu.quote:
Beste Patricia,quote:Op maandag 5 juni 2017 00:56 schreef Patricia_Van_Dijk het volgende:
Feedback vind je helemaal niets dus.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ryan, of je bindt in of ik ga het melden. Ik ben het wel zat nu.
TR gemacht, we gaan niet lopen dreigen naar elkaar hier.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ryan, of je bindt in of ik ga het melden. Ik ben het wel zat nu.
Je geeft geen feedback, je beticht mensen van het hebben van een stoornis die ze niet hebben.quote:
Niet rascistisch bedoeld maar staat gewoon bij het nieuws als verklaring van twee meiden die aangifte hebben gedaan mooier kan ik het niet maken als er stond dat het een blanke was had ik het ook gewoon gezegd. No hate.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gut feeling is dat idd. Maar denk het ergens ook wel. Het kan iig. Maar om nu al te zeggen dat 2 lichtgetintiërs de daders zijn, gaat te ver. Iemand sleepte IS er al bij... dat kun je niet zeggen.
Het zijn de dwazen die het hardst schreeuwen. Niet teveel aandacht aan besteden.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je geeft geen feedback, je beticht mensen van het hebben van een stoornis die ze niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |